Announcement

Collapse
No announcement yet.

Final Fantasy Series

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Αν και καθυστερημένα, πολύ καλές εντυπώσεις Νοοτο! Πρόσφατα αποκτήθηκε η έκδοση του παιχνιδιού για το game boy advance και ψήνομαι να το πιάσω αφενός για να το ξαναθυμηθώ αφετέρου για να δω τις καινούριες προσθήκες. Το έχει παίξει κανένας από εδώ; Το καινούριο περιεχόμενο είναι αξιόλογο;

    Επίσης, παραθέτω δύο πολύ ωραία αφιερώματα του κοτακου. Το πρώτο αφορά το Final Fantasy IX και τις πολύ ωραίες τοποθεσίες/backgrounds που ήταν απλά πανέμορφες, ωθούσαν στα όρια των δυνατοτήτων του το μηχάνημα και είναι πολύ ωραίες αισθητικά. Από τα αγαπημένα μου της σειράς. Επίσης, το δεύτερο λινκ αναφέρει κάτι που είναι λίγο πολύ γνωστό, ο Hironobu Sakaguchi, ο δημιουργός της σειράς, θεωρεί το IX το αγαπημένο του. Όσοι είστε οπαδοί της σειράς δείτε τα, έχουν ενδιαφέρον.

    Series creator Hironobu Sakaguchi recently reiterated which Final Fantasy was his favorite. Hint: it was the last one he happened to work directly on. While Final Fantasy IX isn’t at the top of my list, you can’t deny it had some really beautiful backgrounds.

    You might have your favorite Final Fantasy. Well, so does series creator Hironobu Sakaguchi. He likes Final Fantasy IX the best.


    Tidy!

    Do not blame me.Blame yourself or God.
    In Matsuno we trust.

    Comment


    • Πρέπει να έχει αναφερθεί ξανά αλλά βάλε κι αυτό που δείχνει πώς ήταν κανονικά τα pre rendered backgrounds και πώς αναγκάστηκαν να τα κάνουν downscale σε 320x240 ώστε να χωρέσουν στο PS1


      Δυστυχώς αφού βγήκε στο Steam και δεν έκαναν αυτές τις αλλαγές, μάλλον δεν θα το δούμε ποτέ. Αν και από την άλλη, ποτέ δεν ξέρεις. Ίσως μετά από το FF VII remake να δούμε κάτι αντίστοιχο όπως έκανε και η Capcom με το REmake και RE 0.

      PK World - Τα πάντα για Disney comics!

      Comment


      • Ένα πολύ ωραίο άρθρο από το κοτακου το οποίο θεωρώ πως πρέπει να διαβάσει κάθε άτομο που δηλώνει φαν των Final Fantasy.

        Πρόσφατα πέτυχαν το Yasinori Kitase, ένας εκ των παραγωγών αρκετών Final Fantasy τίτλων, και τον ρώτησαν αν ισχύουν πολλές από τις φήμες που έχουν δημιουργηθεί από την ff fanbase εδώ και χρόνια. Ενδεικτικά να αναφέρω πως παίρνει θέση για την θεωρία που θέλει τον Squall να είναι νεκρός, την αληθινή ταυτότητα του Gogo από το Final Fantasy VI, την αλήθεια γύρω από την Rinoa και άλλα πολλά... Προσωπικά το διάβασα πολύ ευχάριστα, άντε δείτε το και οι άλλοι να γίνει καμιά συζήτηση και να ζωντανέψει και το φορουμ.

        Was Aeris ever going to come back to life? Are Final Fantasy X and Final Fantasy VII set in the same world? Is Gogo actually Daryl? Thanks to Yoshinori Kitase, we now have the answers to all of these questions. And they’re mostly “No.”


        Tidy!

        Do not blame me.Blame yourself or God.
        In Matsuno we trust.

        Comment


        • Παραθέτω εδώ μερικές φήμες που έσκασαν μύτη πρόσφατα από έναν τύπο που δηλώνει εργαζόμενος στην squareenix(κλασσικά) και αφορούν το remake του Final Fantasy VII, ένα νέο παιχνίδι στο σύμπαν του Final Fantasy XV το οποίο θα είναι κάτι σαν reimagining του τελικού προιόντος που πήραμε καθώς και πολύ λίγα πράγματα για το Final Fantasy XVI. Οι σχετικές φήμες κυκλοφόρησαν στο πάρα πολύ έγκυρο και απολύτως αξιόπιστο 4chan και τις αντιγράφω εδώ για να έχουμε κάτι να λέμε.

          Ξεκινάμε λοιπόν. Όσον αφορά το remake VII:

          Final Fantasy VII REMAKE will consist of 3 episodes: the stealing of the Tiny Bronco will mark the end of Episode 1 and the beginning of Episode 2, while the return (parachuting) to Midgar will mark the end of Episode 2 and the beginning of Episode 3.
          The game structure will be halfway between a modern open-world and an old world-map style: technically speaking is just open-world in the sense that everything is seamless and fully explorable, but while leaving a town the visual will gradually zoom out and your speed of movement will greatly increase in order to give the player the impression of navigating through a classic world-map when they’re on the overworld; conversely, while entering a town your speed will decrease and the camera will zoom-in; this kind of transition also happens during random encounters.
          In order to move faster in the open world, you’ll have the same motorcycle you used to escape from the Shinra Bldg..
          Because of space reasons, the diplacement of some locations has been slightly altered. For exemple: Midgar is way bigger (in relation to the world map) than the original, and will fill almost half of the entire Midgar Area; Junon too underwent a similar bloating, to a lesser extent; Mt. Corel has been moved slightly south-east, and enlarged to occupy almost the entire mountain region of Corel Area; the biggest change regards the Great Glacier: it’s been moved
          south-east of Icicle Inn and will occupy almost the entire snowy region of Icicle Area; this means you have to traverse it before enterting Icicle Inn, and the snowboarding track will take you directly at the feet of Gaea’s Cliff instead.
          – The battle system will feature an ATB turn-based system like the original “superimposed” on an action combat like KH’s one. In more detail: you can freely move around, jump, attack and defend too, all in real time like in any action game; meanwhile, however, you have a time gauge that fills as time goes on like a classic ATB bar. When the bar is full, a command menu pops up where you can select the desired commands like Magic, Enemy Skill, Summon, etc. like in the original, but without interrupting the flow of battle. And since every character has its own time gauge, even while constantly being in control of a single character, you can easily input commands for the others too when their gauge is full (you can still switch between characters, however). This system has been called “Action Turn Battle” and, if it’s well received, is planned to become the “signature” combat for every future mainline FF from now on (just like the original ATB was from the older entries), with only some slight variations from title to title.
          This time, there are no truly missable elements in the entire game: if you forget to gain some object, or materia, or whatever, you can still obtain it through the Bone Village excavations.
          This time, you can re-enter Forgotten City (the underwater part of the Forgotten Capital) whenever you like (you still can’t revive Aerith, though…).
          There are 2 new materia called “Water Materia” (that enable the user to cast the magic Idro, Idro2 and Idro3) and “Wind Materia” (that enable the user to cast the magic Aero, Aero2 and Aero3).
          The Weapon that attacks Junon is now called “Sapphire Weapon”; you’ll have to fight it.
          The events and characters of the FF7 Compilation (like Angeal, Genesis, Hollander and so on…) will be hinted in some optional dialogue with some NPCs or some secret cutscenes: it’s implied they happened, but will bear next to no weight to the main plot.

          Πάμε τώρα στα του XV...

          Final Fantasy Versus XV will be a rebuild/retelling/alternative version of Final Fantasy XV.
          The game will be set in an alternate reality: the events in XV will be implied to have been nothing more than a Noctis’ dream (that’s why Noctis is shown sleeping on his throne).
          The world will be entirely explorable this time; remember the map model shown in one trailer? That will be VersusXV’s world map.
          Insomnia will be present and fully explorable too, and you’ll be in it as the invasion happens; other cities and areas that were initially planned but never made it in the final game, like Gralea, the kingdom of Solheim (which is
          loosely based on middle-east) and the capital of Tenebrae are now explorable.
          The plot will be completely rewritten from scratch and will feature all the elements Nomura wanted in it, like Stella, the “eyes that can see the light of expiring souls”, the country of Solheim and so on, while everything related to
          Kingsglaive will be completely removed.
          The battle system will be way more KH-like, but it will still keep everything we’ve seen in FFXV like warp-strikes, counter/parry and so on. Also there will be character-switching like shown in the earlier Versus-XIII trailers.
          There will be a gambit-like system to direct party member’s behaviour.
          New summons will be present, including Fenril, Phoenix, Odin, Alexander and the Magus Sisters. Ifrit, Bahamut and the Knights of the Round will be summonable this time.
          Luna will not be present. Stella however will return, and will be a playable party member for almost half of the entire game. Also, some particular missions allow you to use some guest character (like Cor, Cindy, Aranea, and so on…)
          for a small period of time.
          Etro will be the last boss. You’ll fight her in an overtly spectacular final battle inspired by FF7’s last boss.

          Τέλος, για το XVI ξέρουμε τα εξής.

          There’s also a bunch of alleged Final Fantasy XVI details. These suggest a steampunk-inspired fantasy world and a lead character who is a young girl. Things get real whiffy here as cover art is described for a game that, if it does exist, is likely in the earliest stages.

          Πάντως μου αρέσουν όλα όσα λέει για το 7, μακάρι να ισχύουν όλα και κυρίως το κομμάτι που θέλει τις crisis core επιρροές να είναι περιορισμένες στο ελάχιστο.

          Ελπίζω να σχολιάσει και κανένας άλλος, έτσι για να έχουμε να πούμε και κάτι.


          Tidy!

          Do not blame me.Blame yourself or God.
          In Matsuno we trust.

          Comment


          • Στο 4τσαν, οκ, δεν νομίζω να ισχύει τίποτα από όλα αυτά . Δεν διάβασα για το VII, όμως για το XV δεν παίζει να ισχύουν. Όσα γράφει είναι διορθώσεις / προσθήκες που θα ήθελε να δει ο συγκεκριμένος φαν. Δεν το βλέπω ρεαλιστικό να ξοδέψουν τόσο χρόνο (χρόνια βασικά) και χρήμα για να πουν ένα retelling του XV με περισσότερες πληροφορίες. Θα συνεχίζουν να του βάζουν patches + DLC, και όταν το ξεζουμίσουν αρκετά, θα το πλασάρουν ως complete πακέτο και αυτό ήταν.

            PK World - Τα πάντα για Disney comics!

            Comment


            • Πάνω κάτω και εγώ τα ίδια πιστεύω.

              Απλά θα ήθελα όλα αυτά που φημολογούνται για το remake VII να είναι αληθινά, θα μου άρεσε πολύ αν το έκαναν έτσι.

              Αυτό που με κάνει να απορώ πάντως είναι γιατί να κάτσει κάποιος να ξοδέψει φαιά ουσία και χρόνο για να δημιουργήσει και να διαδώσει μια τέτοια φήμη. Ίσως γιατί θέλει έτσι να ακουστεί και να φτάσει στα αυτιά της εταιρείας ανάπτυξης... Ή ίσως απλά για να σπάσει πλάκα.


              Tidy!

              Do not blame me.Blame yourself or God.
              In Matsuno we trust.

              Comment


              • Because 4chan

                PK World - Τα πάντα για Disney comics!

                Comment


                • Comment


                  • O πιο ωραιος ειναι ο Toriyama που ψηφισε για καλυτερο το FF που εφτιαξε ο ιδιος .

                    Btw ασχετο αλλα ο Yuji Naka ανηκει πλεον στο δυναμικο της S-E .

                    Comment


                    • O πιο ωραιος ειναι ο Toriyama που ψηφισε για καλυτερο το FF που εφτιαξε ο ιδιος .
                      Είναι άρρωστος ο άνθρωπος... Φήμες λένε πως έχει βάλει αγγελία και ψάχνει dominatrix με ροζ μαλλιά.
                      Btw ασχετο αλλα ο Yuji Naka ανηκει πλεον στο δυναμικο της S-E .
                      Είναι τώρα καλό αυτό για την Square-Enix;
                      Originally posted by Squall Leonhart
                      I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
                      Originally posted by 丹野
                      Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
                      Originally posted by Ryu_gr
                      υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

                      Comment


                      • Είναι τώρα καλό αυτό για την Square-Enix;
                        Γιατι κακο ειναι? Θεωρειται ας πουμε κακος developer?

                        Comment


                        • Μήπως μπερδεύτηκε ο straier με τον Yuji Hori?( o oποίος ήδη στην SE είναι- το λέω γιατί κι εγώ αρχικά μπερδεύτηκα αλλά εν τέλει είδα πως ήταν ο Naka xD ) Ok ο Νaka το τελευταίο game που έβγαλε ήταν το Rodea που δεν πήρε και τις τοπ κριτικές( η έκδοση για Wii U, η έκδοση για Wii πήρε καλές κριτικές νομιζω)αλλά δεν νομίζω πως κάποια "στραβοπατήματα" μετα την SEGA τον βγάζουν εκτος κάδρου σημαντικών δημιουργών...( ακόμη και το Kiwi είναι στην χειρότερη ένα καλό ενδιαφέρον game)
                          Last edited by Sinclair; 31-01-2018, 09:37 PM.
                          «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

                          Comment


                          • Τον Naka εννοούσα. Απλά οποιονδήποτε έχει να κάνει με Sonic τον φοβάμαι.
                            Originally posted by Squall Leonhart
                            I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
                            Originally posted by 丹野
                            Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
                            Originally posted by Ryu_gr
                            υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

                            Comment


                            • Ενταξει producer ηταν σε Sonic
                              τιτλους στην “μετα αποχώρησης απο την αγορα hardware” εποχή της
                              SEGA, οι οποίοι εξαιρουμένου του Shadow
                              The Hedgehog ηταν καλοι. Δλδ ακομη και το Sonic Heroes
                              ειχε παρει σχετικά καλές κριτικες αν θυμαμαι καλα. Παντως οπως και να εχει ειναι υπεύθυνος για τα Sonic του Mega Drive( άπειρο ρισπεκτ), τη μετάβαση του Sonic σε 3D( που εγω πιστευω πως ηταν επιτυχημένη όσον αφορά τα DC Sonic), αλλα και το Nights και Burning Rangers...( και άλλους τιτλους μεταξυ των οποίων και τα πρωτα Phantasy Star αλλα
                              και το PS online που εχει ακομη και σημερα γερό fanbase)
                              Ε νομιζω πως κάποια στραβοπατήματα δεν αφαιρούν κατι απο την αξία του. Με ενα καλο team μπορει να δωσει κατι πολυ δυνατό.
                              «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

                              Comment


                              • Νομιζω οτι ο Yuji Naka ειχε καπως πιο ενεργο ρολο μεχρι το heroes, αναμεσα στο shadow και στο 06 αποχωρησε. Αυτα τα παρατραγουδα ξεκινησαν με τον Iizuka, εχω διαβασει οτι το να εχει οπλα ο shadow ή το concept του warehog κλπ ηταν δικες του ιδεες, αν και παλι εχει να κανει και με την ομαδα γιατι αλλο η ιδεα και αλλο η υλοποιηση. Μεχρι και την dreamcast εποχη και εγω δεν θα ελεγα οτι ο Naka εχει συνδεσει το ονομα του με καποιο μετριο παιχνιδι. Για τα sonic (ακομα και για αυτα του dreamcast, το ξερω εχω αλλαξει αρδην αποψη ), nights, burning rangers κλπ εχω και εγω απλα να πω respect. Με την Prope δεν εβγαλε καλα παιχνιδια αλλα απο την αλλη για να πω την αληθεια απο ολους τους devs που το γυρισαν σε indie και κατεληξαν να βγαζουν παιχνιδια στο wii-ds και τα κινητα δεν νομιζω οτι ξεχωρισε καποιος (δεν ξερω και με ποια λογικη κανουν κατι τετοιο). Οπως και να εχει και εγω θεωρω οτι ειναι καλη ειδηση ειδικα αν ο ιδιος ενδιαφερεται να φτιαξει καποιον high budget τιτλο και δεδομενου οτι S-E εχει καλα teams.

                                Comment

                                Working...
                                X