Welcome to Gamers Odyssey forums where we talk about gaming, mostly in Greek language. If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Για οσους ενδιαφερονται βαζω παρακατω και ενα μικρο promo απο το official guide με περιγραφη απο τον ENB (ο τυπος που εκανε τα lore videos για το Dark). Απο την κοινοτητα του παιχνιδιου συμμετεχουν οι ENB και GermanSpy στην συγγραφη (btw τα καναλια τους εχουν απιστευτο υλικο και analysis για τα πρωτα παιχνιδια) και λογω ENB αυτη τη φορα το guide εχει και in depth lore αναλυση.
Τελος βαζω και το unboxing των Unboxholics για την collectors του παιχνιδιου.
Παίρνω πίσω ότι είπα για δυσκολία λόγω health reduction, ίσως φταίει που πήγα πρώτα στο Forest Of Fallen Giants αντί για το Heide's Tower of Flame, αλλά τώρα είμαι στο Lost Bastille και μέχρι στιγμής είναι πολύ-πολύ πιο εύκολο από το πρώτο. Ειδικά τα bosses μέχρι τώρα είναι περίπατος. Για όσους το έχουν προχωρήσει/τελειώσει πως το συγκρίνετε σε δυσκολία σε σχέση με το 1;
Εγώ μάλλον σήμερα θα το ξεκινήσω.
Περίμενα να έρθει και μετά συνειδητοποίησα πως μου κάηκε το PS3...
Originally posted by Squall Leonhart
I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
Originally posted by 丹野
Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
Originally posted by Ryu_gr
υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.
Παίρνω πίσω ότι είπα για δυσκολία λόγω health reduction, ίσως φταίει που πήγα πρώτα στο Forest Of Fallen Giants αντί για το Heide's Tower of Flame, αλλά τώρα είμαι στο Lost Bastille και μέχρι στιγμής είναι πολύ-πολύ πιο εύκολο από το πρώτο. Ειδικά τα bosses μέχρι τώρα είναι περίπατος. Για όσους το έχουν προχωρήσει/τελειώσει πως το συγκρίνετε σε δυσκολία σε σχέση με το 1;
θανατοι απο το design του κοσμου σαφως λιγοτεροι, δεν υπαρχουν εδω ουτε cave of giants ουτε anor londo και blight town να σου δωσουν απογνωση εχει να κανει ομως και με καποιους αλλους παραγοντες που σου δινουνε αυτη την αισθηση: περισσοτερα bonefires και teleports απο την αρχη,μικροτερες περιοχες,εμπειρια απο τα προηγουμενα
Παιδιά έχω μία απορία. Έχω δύο όπλα που εναλλάσω.
Ένα hammer (βάρος 3) που κάνει 182 physical damage και άλλα 101 bonus από scaling. Σύνολο 283.
Έχω και ένα sword (βάρος 4) που κάνει 122 physical και 90 bonus και 72 lightning και 21 bonus σύνολο 305. Παρόλ' αυτά το hammer κάνει πιο πολύ damage. Σε όλους τους εχθρούς και όχι μόνο σε όσους έχουν ligtning resistance.
Και τα δύο έχουν παρόμοιο βάρος (το σφυρί είναι ελαφρύτερο) και καταναλώνουν την ίδια stamina.
Άλλαξε κάτι στο τρόπο που τα υπολογίζαμε ή δεν θυμάμαι καλά;
το hammer μαλλον θα κανει καλυτερο scaling συμφωνα με τα στατιστικα σου, τσεκαρε τα parameter bonus modifiers στα στατιστικα των οπλων κατω κατω στην καρτελα, θα λενε S,A,B,C or D
Λογικό είναι. Έχω προχωρήσει ελάχιστα αλλά πιστεύω πως είναι όπως στο πρώτο Dark Souls.
Το pure damage είναι πάντα καλύτερα από 2 είδη damage αν ο εχθρός δεν έχει τρελά resistances γιατί ο τρόπος που υπολογίζεται η ζημιά παίρνει υπόψιν του το defense του εχθρού σε κάθε είδος επίθεσης.
Originally posted by Squall Leonhart
I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
Originally posted by 丹野
Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
Originally posted by Ryu_gr
υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.
συνηθως ναι, ειναι λιγα τα οπλα που εχουνε μεγαλα modifiers σε πανω απο ενα stat
για την ακριβεια μονο ενα απο οσα εχω βρει το sun sword , ξεκιναει με Β σε str και dex οταν το πας +10 γινεται Α,Α το ονειρο σε καθε quality str/dex build!!
στο ds2 βεβαια μπορεις να προσθεσεις στοιχεια με infuse και αλλαζεις το scaling οποτε εχεις παρα πολλες επιλογες
το hammer μαλλον θα κανει καλυτερο scaling συμφωνα με τα στατιστικα σου, τσεκαρε τα parameter bonus modifiers στα στατιστικα των οπλων κατω κατω στην καρτελα, θα λενε S,A,B,C or D
Άφου μου λέει πόσο κερδίζω από το scaling, μόνο την πρόσθεση έχω να κάνω, σωστά; Και στο σύνολο κερδίζει το sword, παρόλο που το hammer κάνει πιο πολύ damage στην πράξη. Εκεί κόλλησα.
Λογικό είναι. Έχω προχωρήσει ελάχιστα αλλά πιστεύω πως είναι όπως στο πρώτο Dark Souls.
Το pure damage είναι πάντα καλύτερα από 2 είδη damage αν ο εχθρός δεν έχει τρελά resistances γιατί ο τρόπος που υπολογίζεται η ζημιά παίρνει υπόψιν του το defense του εχθρού σε κάθε είδος επίθεσης.
Δεν θα 'πρεπε το defense του κάθε εχθρού να υπολογίζεται όπως και το attack; Δλδ. πόσο def έχεις στα physical, πόσο στα magic, πόσο στα fire κτλ. Δεν θα έπρεπε να βρω λοιπόν κάποιους εχθρούς που έχουν καλύτερο defense στo physical και χειρότερο στο lightning οπότε το sword να κάνει περισσότερο damage; Όμως σε όλους τους εχθρούς το hammer κάνει πιο πολύ ζημιά.
Πως γένεν αυτό;
Α και κάτι άλλο. Όπλα που αναβαθμίζονται με twinkling titanites πάνε μέχρι το +10;
αν η φορμουλα δεν εχει αλλαξει απο τα προηγουμενα μπορεις να βρεις το dmg σου με τις παρακατω εξισωσεις (χωρις να υπολογιζουμε τα resistances των εχθρων)
For scaling in Dark Souls II, see Parameter Bonus (Dark Souls II). For scaling in Dark Souls III, see Parameter Bonus (Dark Souls III). The Parameter Bonus rating, also known as Scaling, is a gameplay mechanic in Dark Souls. It indicates the level of bonus damage one can do with a weapon, based on the associated stats. This rating can be S, A, B, C, D or E (in order from most to least bonus for the associated skill). Strength and Dexterity will increase the physical damage while Intelligence and
αν δεν θες να μπλεξεις με ολους αυτους τους υπολογισμους κρατα απλα στο μυαλο σου οτι για να εκμεταλευτεις οπλα με scaling επιπεδου Α or S σε καποιο stat πρεπει να ανεβασεις αυτο το stat αρκετα (πανω απο 40-50) αλλιως χανεις το potential του,
πχ αν το str σου ειναι στο 20 ενα οπλο με base dmg 200 και scaling B στο str θα κανει περισσοτερο dmg απο ενα οπλο με base dmg 130 και scaling A στο str
αλλα σιγουρα εχουνε αλλαξει καποια πραγματα γιατι πχ πλεον το fire και το lighting dmg κανουνε scaling με int/faith
Comment