Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dark Souls 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Here are Dark Souls 2's PC graphics and control options

    We've been anxiously awaiting the PC port for Dark Souls 2 ever since the game was first announced, when developer From Software promised better graphics support and higher resolution textures. Those promises have been kept: we're playing the PC version, and it includes plenty of settings to make the game run perfectly—and look fantastic.
    From Software did a pretty bad job when it brought Dark Souls: Prepare To Die Edition to the PC in 2012. Locked at a 1024x768 rendering resolution, the game simply didn't look as good as it could have. It was held back by poorly optimized controls and stuck with Games for Windows Live for multiplayer support. it was only with the help of the modding community that the game (which is fantastic) found a hardcore audience.
    The sequel does not repeat the mistakes of the past. Resolutions up to 1440p are supported natively, as well as specific settings for texture quality, anti-aliasing, SSAO, antisotropic filtering, higher-detail character models, and more. It's a pretty comprehensive package, and the results are stunning when you're sitting in front of your display.


    The game also lets you rebind keys for keyboard and mouse control, something the first Dark Souls failed miserably at. Accessible from the in-game interface, the control settings are spread over six different menus and let you completely change how you'll control your cursed protagonist. We're still experimenting with different configuration options, but the game is definitely playable without a controller, and it feels pretty good.


    Dark Souls 2 is coming to kill you, repeatedly, on April 25. We'll have lots more to say about the PC version by then, but if you're been worried about how "PC" the port will be, you can put your fears to rest.
    We've been anxiously awaiting the PC port for Dark Souls 2 ever since the game was first announced, when developer From Software promised better graphics support and higher resolution textures. Those promises have been kept: we're playing the PC version, and it includes plenty of settings to make the game run perfectly—and look fantastic.
    Star Citizen videos Star Citizen gallery

    Comment


    • #62
      κράξιμο για τα ψέματα της ομάδας ανάπτυξης

      Star Citizen videos Star Citizen gallery

      Comment


      • #63


        Πανεμορφο ειναι... Αυτη τη φορα ασχοληθηκαν κανονικα με την PC εκδοση.

        Comment


        • #64
          Ξεκινησα επιτελους το παιχνιδι (τελικα το πηρα σε ps3), εχω παιξει γυρω στις 6 ωρες και ειμαι στο Forest of Fallen Giants (yeap ακομα ).

          Σαν μερικες πρωτες εντυπωσεις, τα γραφικα ειναι αρκετα καλυτερα απο το πρωτο overall, με κυριες διαφορες τα dynamic lighting effects και το πολυ καλο torch mechanic + το smooth framerate (το οποιο βεβαια δεν ειναι cap στα 30 και μερικες φορες ανεβαινει αρκετα και ξανα πισω με αποτελεσμα να ζαλιζεσαι λιγο). Γενικα μεχρι στιγμης εχω μεινει πολυ ικανοποιημενος κυριως λογω του οτι οι περιοχες ειναι αρκετα πιο ανοικτες και το φως χρησιμοποιειται πολυ ωραια.

          Σε οτι αφορα τις διαφορες αλλαγες, προς το παρον το fast travel μου φαινεται καλα υλοποιημενο, εχει αλλαξει καπως η δομη των επιπεδων και imo, προς το παρον ξαναλεω, δρα θετικα χωρις να παραγει καποια δραματικη διευκολυνση που να χαλαει την αισθηση που εχει η σειρα. Το leveling γινεται μονο απο την αρχικη περιοχη και ανα τα bonfire segments υπαρχουν περιοχες που δεν μπορεις να εξερευνησεις εξ'αρχης οποτε αναγκαστικα η δομη εχει διαφοροποιηθει γιατι το παιχνιδι εχει γινει πιο ''ταξιδιαρικο''. Επισης θετικο βρισκω και το περιορισμενο respawning και γενικα ξαναλεω οτι ειναι αλλαγες που λογω διαφοροποιησης σε καποιες δομες διευκολυνουν και δεν προσφερουν κατι δραματικα διαφορετικο (τουλαχιστον εμενα μου φαινεται ετσι γιατι ειχα αποκτησει μια πλατωνικη εικονα πριν το παιξω).

          Σε οτι αφορα τη δυσκολια, δεν ξερω, εμενα μου φαινεται πολυ πιο δυσκολο απο τα προηγουμενα και εχω φαει παρα παρα πολυ ξυλο. Δεν μπορω να μιλησω ακομα για το αν το level design ειναι εχθρικο ή οχι αλλα οι εχθροι εχουν πολυ πιο επιθετικο AI (+πρεπει να εχουν αυξησει και το stamina τους ενω παραλληλα η λογικη των επιθεσεων τους δεν ειναι πλεον γραμμικη) και ειναι πολυ περισσοτεροι σε αριθμο. Παραλληλα το positioning τους μοιαζει πολυ με αυτο του demon's souls οπου πεθαινες πριν καταλαβεις τι γινεται. Να πω επισης οτι το tutorial μου φανηκε χειροτερο απο του πρωτου και δεν υπαρχει βασικη επεξηγηση ουτε καποιων εκ των basic moves. Overall θα ελεγα οτι ξεκιναει καπως πιο ατσαλα απο τα προηγουμενα δυο παιχνιδια (δεν υπαρχει καν το prologue των πρωτων παιχνιδων, τουλαχιστον στη ιδια μορφη) μηχανικα, η μονη προσθηκη που ας πουμε σε κανει να νιωθεις λιγοτερο αποξενωμενος ειναι το πιο mainstream, απο πλευρας presentation, intro που εχει καπως πιο μεγαλα cut scenes και λεει ενα δυο πραγματα παραπανω. Απο την αλλη βεβαια το menu ειναι πολυ βελτιωμενο και μπορεις να παρεις απο κει καποιες παραπανω πληροφοριες αν ψαχτεις.

          Γενικα θα πω οτι περιμενα το παιχνιδι να ειναι καπως πιο προσβασιμο με αυτα που ειχα ακουσει (κατι που με ανησυχουσε λογω του που κινουνται οι εταιριες τελευταια) αλλα γενικα ειμαστε πανω κατω στα ιδια επιπεδα σε αυτον τον τομεα με τις προσθηκες να προσφερουν μεν αλλα να μην διαφοροποιουν ιδιαιτερα δε.

          Ενα ακομα + που ξεχασα να γραψω ειναι το αρχικο customization που ειναι πολυ βελτιωμενο.

          Αυτα, οκ δεν εχω δει σχεδον τιποτα ακομα (πιθανον τα οσα λεω να ειναι και αρλουμπες) και γενικα αισθανομαι ultra noob (δεν εχω προσαρμοστει ακομα στις αλλαγες) οποτε θα γραψω περισσοτερα στην πορεια.

          Comment


          • #65
            Μια ερώτηση όταν προχωρήσεις παρακάτω. Έχει την ατμόσφαιρα, την σκοτεινίλα και την creepια του Demon/ Dark Souls; Αν ναι το αγοράζω. Αν όχι πάπαλα.

            Comment


            • #66
              Ωραία, το παίζω και γω τώρα (αν και έχω προχωρήσει πιο πολύ). Αν θες κάτι πες.
              Ισχύει αυτό για το ΑΙ αλλά μια σημαντική διαφορά σε σχέση με τα προηγούμενα παιχνίδια είναι πως οι 100% physical ασπίδες είναι πολύ πιο σπάνιες και όχι διαθέσιμες εξαρχής.
              Originally posted by Squall Leonhart
              I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
              Originally posted by 丹野
              Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
              Originally posted by Ryu_gr
              υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

              Comment


              • #67
                Μια ερώτηση όταν προχωρήσεις παρακάτω. Έχει την ατμόσφαιρα, την σκοτεινίλα και την creepια του Demon/ Dark Souls; Αν ναι το αγοράζω. Αν όχι πάπαλα.
                Ren θα σου ξαναγραψω οταν προχωρησω απλα σαν πρωτη εντυπωση θα πω οτι οι περιοχες που εχω δει ειναι πολυ πιο φωτεινες και ανοικτες. Οι κλειστοι χωροι απο την αλλη ειναι θεοσκοτεινοι. Η εταιρια στα visual options προτεινει να μειωσεις πολυ το brightness (αλλιως το παιχνιδι φαινεται πολυ ασπρο και θολο, οπως τα video που εχουν αναρτηθει πιο πανω) κατι που το κανει πιο ομορφο και σε αναγκαζει να χρησιμοποιεις το torch στους κλειστους χωρους που ειναι σχεδον μαυρα δωματια χωρις καθολου φως (και υπαρχει το στοιχειο της εκπληξης μιας και δεν βλεπεις τους εχθρους).

                Γενικα θα ελεγα οτι η ατμοσφαιρα ειναι εκει, αλλα δεν εχω δει ακομα αυτο το creepy-σκοτεινο κλπ. Θα ξαναγραψω ωστοσο γιατι εχω δει μονο μια περιοχη (+ το hub και την εισαγωγικη) μεχρι τωρα.

                Ωραία, το παίζω και γω τώρα (αν και έχω προχωρήσει πιο πολύ). Αν θες κάτι πες.
                Ισχύει αυτό για το ΑΙ αλλά μια σημαντική διαφορά σε σχέση με τα προηγούμενα παιχνίδια είναι πως οι 100% physical ασπίδες είναι πολύ πιο σπάνιες και όχι διαθέσιμες εξαρχής.
                Τελεια! Btw η black armour σου δινει early προσβαση σε καποια οπλα και ασπιδες αλλα δεν τα χρησιμοποιω να σου πω την αληθεια ακομα. Παντως ξεκινησα και ως swordsman οποτε η ελλειψη ασπιδας αρχικα με διελυσε Τωρα εχω βρει κατι wooden προς το παρον.

                Να σημειωσω οτι το parry εχει αλλαξει παρα πολυ ως μηχανισμος (δεν το πετυχαινω ποτε) ενω εχουν αλλαξει και τον μηχανισμο του backstab. Υποθετω οτι τα παραπανω βοηθουν στο PVP περισσοτερο και το κανουν πιο fair.

                Comment


                • #68
                  Originally posted by Ren_of_Heavens View Post
                  Μια ερώτηση όταν προχωρήσεις παρακάτω. Έχει την ατμόσφαιρα, την σκοτεινίλα και την creepια του Demon/ Dark Souls; Αν ναι το αγοράζω. Αν όχι πάπαλα.
                  Μιας και τυγχαίνει να το ξεκίνησα κι εγώ πριν 4 μέρες, για μένα όχι. Τουλάχιστον όχι μέχρι τώρα και μπορω να πω έχω δει κάμποσες περιοχές.
                  sigpic

                  Comment


                  • #69
                    Νομίζω σε σκοτεινιά το Demon's Souls συνεχίζει να είναι αξεπέραστο. Tower of Latria και Valley of Defilement... Κι ας είναι πιο ισχυρό το φωτάκι του χαρακτήρα.
                    Originally posted by Squall Leonhart
                    I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
                    Originally posted by 丹野
                    Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
                    Originally posted by Ryu_gr
                    υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

                    Comment


                    • #70
                      Originally posted by straier View Post
                      Νομίζω σε σκοτεινιά το Demon's Souls συνεχίζει να είναι αξεπέραστο. Tower of Latria και Valley of Defilement... Κι ας είναι πιο ισχυρό το φωτάκι του χαρακτήρα.
                      Συμφωνώ. Θα σου πω, δεν είναι μόνο η σκοτεινιά/creep-ίλα, το αποπνικτικό γενικότερα του πράγματος, είναι η γενικότερη καλλιτεχνική διεύθυνση και το level design. Αν μπορούσα κάπως να το χαρακτηρίσω θα το έλεγα λειτουργικό για Dark Souls τίτλο. Υπάρχουν μυστικά, shortcuts και διακλαδώσεις αλλά δε φτάνει σε καμία περίπτωση το υπέροχο metroidvania level-design του πρώτου Dark Souls. Yπολείπεται δε σε παγίδες και έσχατο σχεδιασμό όπου πρέπει να πεθάνεις για να δεις πως δουλεύει, που βρίσκεται, τι σε χτύπησε. Καλλιτεχνικά τώρα, αισθητικά, εξυπηρετεί λειτουργικά το σκοπό του. Δεν υπήρξε μέχρι στιγμής ούτε μια περιοχή που να ξεχωρίζει ενώ συχνές είναι οι αντιδράσεις "ωρέ κάπου το έχω ξαναδεί αυτό" παραπέποντας στα προηγούμενα δύο Souls.

                      Πέραν τούτων, θα έλεγα ότι συνολικότερα κοιτώντας τους χώρους δράσης, τους εχθρούς, ακόμα και τα bosses, νομίζω πως ο τίτλος γέρνει περισσότερο τη ζυγαριά προς το co-op του πράγματος.
                      sigpic

                      Comment


                      • #71
                        Λοιπον εχω παιξει γυρω στις 20 ωρες και εχω τελειωσει με Forest of the Fallen Giants, Heide's Tower of Flame, Cathedral of Blue και ειμαι πριν το Boss στο No man's Wharf.

                        To πιο σημαντικο νεο στοιχειο imo ειναι τα lighting mechanics και ολος σχεδιασμος τους. Η λογικη ειναι οτι υπαρχουν κομματια περιοχων που ειναι τελειως σκοτεινα και δεδομενου οτι level design wise υπαρχουν κενα και γκρεμοι + εχθροι (ειτε φανεροι, ειτε πεσμενοι στο εδαφος κανοντας τους νεκρους) πρεπει να αποφασισεις αν θα θυσιασεις ή οχι την ασπιδα σου για να εχεις τον δαυλο στο αριστερο σου χερι (ο οποιος εχει timer και για να τον ανανεωσεις πρεπει να βρεις αντιστοιχο item + μπορεις να τον αναψεις απο bonfires ή σημεια που υπαρχει φωτια) με τα πλεονεκτηματα και τα μειονεκτηματα που η προσεγγιση σου συνεπαγεται. Μεσα στο level τωρα υπαρχουν τοποθετημενοι σβηστοι πυρσοι που μπορεις να αναψεις με τον δαυλο σου οποτε καθως κανεις progress στο επιπεδο επαναφερεις με αυτον τον τροπο σιγα σιγα το φως οπου αυτο καταληγει στην σχεδον πληρη φωταγωγηση του level οταν φτασεις στο τελος του (οι πυρσοι αυτοι παραμενουν αναμενοι για παντα απο κει και επειτα κατι που κανει το roaming πιο ευκολο μετα το πρωτο σου περασμα). Το αποκορυφωμα αυτης της ιδεας το ειδα στο No Man's Warf οπου δεν λεω παραπανω πραγματα αλλα γενικα ηταν πολυ epic σκηνικο. Προσωπικα βρισκω την ολη ιδεα φοβερη (το γεγονος οτι φερνεις τη φωτια και το φως στην πραξη -αυτη ηταν η ιδεα πισω και απο το πρωτο Dark Souls αλλα εμεινε στο σεναριακο του τι ειναι τα bonfires- και σε ολο το μηκος και πλατος του επιπεδου) και πιστευω οτι το game πιθανον να στηριζοταν ακομα περισσοτερο σε αυτο το mechanic στο early development stage αν κρινω απο τα πρωτα video του παιχνιδιου (αλλα πιθανον να τους εφαγε το last gen και οι περιορισμοι του).

                        Στα υπολοιπα τωρα, το Forest ηταν τεραστια περιοχη ενω οι 2 επομενες ηταν πολυ μικρες και η 4η καπου στη μεση οποτε τα levels εχουν αρκετα διαφορετικη λογικη στο στησιμο απο τους 2 προηγουμενους τιτλους. Το leveling μου φαινεται πολυ πιο ευκολο αλλα απο την αλλη δεν βλεπω τοσο αμεσα τις συνεπειες του στην αποδοση του χαρακτηρα μου (ειμαι ηδη στο 50+ και εχω δει μονο 4 περιοχες αλλα σε καμια περιπτωση δεν θα ελεγα οτι ειμαι OP). Τωρα ειτε η δυσκολια ανεβαινει πολυ απο περιοχη σε περιοχη ειτε η προσφορα του leveling δεν ειναι τοσο μεγαλη, οπως και να εχει end game πιστευω οτι το level των χαρακτηρων θα ειναι μεγαλυτερο απο τα προηγουμενα παιχνιδια.

                        Το θεμα με το limited respawning σχεδον δεν υφισταται ετσι οπως εχει δομηθει το παιχνιδι και οταν εντελει εξαντλησεις του εχθρους (αν και στην πραξη ειναι διαφορετικο αποτι μπορει κανεις να φανταστει) θα ελεγα οτι μαλλον το mechanic λειτουργει θετικα. Ασχετο btw αλλα θυμηθηκα αυτο που λεγαμε για μεγαλυτερο και πιο περιεκτικο tutorial για τους newcomers και σημερα καταλαβα οτι ειχα προσπερασει τα μισα tutorials χωρις να το καταλαβω (πολυ κατατοπιστικα τα tutorials ).

                        Μηχανικα δεν θα μιλησω ακομα γιατι ειμαι ακομα στο ψαξιμο... Μολις τωρα πηρα τα πρωτα μαγικα και θαυματα ενω μεχρι στιγμης δεν εχω ψαχτει καθολου με covenants και online (εχω παιξει μονο ενα co-op). Παντως για dex-int θα παω σε πρωτη φαση. Αυτα μεχρι στιγμης, α εκανα και τη βλακεια και εσπαγα ολα τα σεντουκια (και καλα μηπως ειναι παγιδες) και τελικα καταλαβα οτι αν τα σπας σου δινουν μονο rubbish , ελπιζω να μην εχω χασει σημαντικα αντικειμενα. Πειρισσοτερα στην πορεια!

                        Comment


                        • #72
                          Κάτι είχα διαβάσει για τα bonfires και τα respawn των εχθρών που τους περιορίζει και δυσκολεύει κάθε φορά που κάθεσαι στην κοκκαλοφωτιά. Αν το έχετε συναντήσει αυτό πως ακριβώς λειτουργεί;

                          Δεν έχει σεντούκοreapers όταν τα ανοίγεις με τα χέρια και σε κλωτσάνε μετά κάτι τέρατα ψηλά, στεγνά και αδύνατα σαν τον Kevin Garnett;

                          Comment


                          • #73
                            Αυτό με τα σεντούκια δε σκέφτηκα να σου το πω, νόμιζα το ήξερες. Δεν κατάλαβες ότι σπάει από το πρώτο σεντούκι που βρήκες; Έχει και μεταλλικά που δε σπάνε πάντως. Και φυσικά έχει mimics αλλά καλύτερα να πεθάνεις παρά να χάσεις αντικείμενα ΙΜΟ. Επίσης, τα ξύλινα σεντούκια που είναι mimics είναι κάπως διαφορετικά ενώ υπάρχουν και παγιδευμένα σεντούκια (με δηλητήριο βέλη κλπ που συνήθως μπορείς να τα αποφύγεις με το να κάνεις backroll όταν τα ανοίγεις).
                            Το No Man's Wharf είναι το μόνο μέρος που το φως παίζει τόσο σημαντικό ρόλο gameplay-wise αλλά δε χρειάζεσαι καν πυρσό. Πάντως σε γενικές γραμμές ακόμα και να ανάψεις κάποιες φωτιές φωτίζουν μόνο τη γύρω περιοχή όχι όλη την πίστα και αυτό θα το δεις στην πιο σκοτεινή περιοχή του παιχνιδιού σύντομα. Οι λόγοι που τελικά το παιχνίδι δεν είναι τόσο σκοτεινό (και θα δεις πως σε πολλά σημεία έχει φωτιές που δε σου φαίνονται πολύ χρήσιμες) είναι μάλλον πρακτικοί και όχι τεχνικοί γιατί οκ θα είχε ενδιαφέρον την πρώτη φορά που θα πήγαινες εκεί, την τρίτη όμως;
                            Τα tutorials τα είχα προσπεράσει και εγώ αλλά και πάλι νομίζω πως δεν είναι το ίδιο καλά όπως στα 2 πρώτα παιχνίδια. Τι soul memory έχεις; Εγώ από βλακεία έφτιαξα δύο ίδια όπλα από boss soul (2 Dragonrider bows) οπότε αν τύχει και με φτάσεις θα αντάλλαζα το ένα με κάτι άλλο από την ίδια ψυχή. Δε θέλω να χρησιμοποιήσω bonfire ascetic από το πρώτο playthrough.

                            Κάτι είχα διαβάσει για τα bonfires και τα respawn των εχθρών που τους περιορίζει και δυσκολεύει κάθε φορά που κάθεσαι στην κοκκαλοφωτιά. Αν το έχετε συναντήσει αυτό πως ακριβώς λειτουργεί;
                            Το πόσες φορές κάθεσαι στο bonfire δεν έχει σχέση. Απλά κάνουν respawn 15 φορές μέχρι να εξαντληθούν. Και δυσκολεύουν (ένα επίπεδο NG+ σε σχέση με αυτό που είσαι) μόνο όταν χρησιμοποιήσεις ένα συγκεκριμένο αντικείμενο το οποίο επίσης κάνει respawn το boss της περιοχής.
                            Originally posted by Squall Leonhart
                            I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
                            Originally posted by 丹野
                            Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
                            Originally posted by Ryu_gr
                            υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

                            Comment


                            • #74
                              Και μετά που θα σταματήσουν να κάνουν respawn τα τέρατα τι γίνεται αν θες να ανεβάσεις επίπεδο;
                              Carpe diem

                              Comment


                              • #75
                                Αυτό με τα σεντούκια δε σκέφτηκα να σου το πω, νόμιζα το ήξερες. Δεν κατάλαβες ότι σπάει από το πρώτο σεντούκι που βρήκες; Έχει και μεταλλικά που δε σπάνε πάντως. Και φυσικά έχει mimics αλλά καλύτερα να πεθάνεις παρά να χάσεις αντικείμενα ΙΜΟ. Επίσης, τα ξύλινα σεντούκια που είναι mimics είναι κάπως διαφορετικά ενώ υπάρχουν και παγιδευμένα σεντούκια (με δηλητήριο βέλη κλπ που συνήθως μπορείς να τα αποφύγεις με το να κάνεις backroll όταν τα ανοίγεις).
                                Βασικα ειχα μπερδευτει και νομιζα οτι αυτα που σπανε ειναι παγιδες ενω ολα τα υπολοιπα οχι, οποτε παντα βαραγε καθε σεντουκι και ανα αυτο κουνιοταν, το εσπαγα Μετα απο 3-4 σεντουκια προσεξα οτι παντα επεφτε rubbish και ετσι την ψηλιαστηκα

                                Το No Man's Wharf είναι το μόνο μέρος που το φως παίζει τόσο σημαντικό ρόλο gameplay-wise αλλά δε χρειάζεσαι καν πυρσό.
                                Πρακτικα το game παιζει σε ντεμι επιπεδο, δεν σου κανει δηλαδη τον πυρσο υποχρεωτικο (οσο εχω δει δηλαδη) και αυτο φαινεται και απο το timer + το οτι μεχρι στιγμης οι πυρσοι ειναι περιορισμενοι. Στο no man's warf το mechanic ειναι διαφορετικο στο let there be light του πραγματος αλλα γενικα λογω του οτι στην αρχη επαιζα χωρις πυρσο καταφερα να χασω 30.000 souls

                                Τα tutorials τα είχα προσπεράσει και εγώ αλλά και πάλι νομίζω πως δεν είναι το ίδιο καλά όπως στα 2 πρώτα παιχνίδια. Τι soul memory έχεις; Εγώ από βλακεία έφτιαξα δύο ίδια όπλα από boss soul (2 Dragonrider bows) οπότε αν τύχει και με φτάσεις θα αντάλλαζα το ένα με κάτι άλλο από την ίδια ψυχή. Δε θέλω να χρησιμοποιήσω bonfire ascetic από το πρώτο playthrough.
                                ναι συμφωνω απολυτα και μου κανει εντυπωση που το προωθησαν το συγκεκριμενο μαρκετιστικα ενω ειδα οτι πολλα reviews συμφωνησαν κιολας. Imo τα tutorials του 2 ειναι σαφως τα χειροτερα εκ των τριων παιχνιδιων (σε αποζημειωνει βεβαια το πολυ καλο menu). Soul memory τι ειναι? (ειμαι λιγο noob ακομα και βρισκομαι και εκτος αθηνων οποτε δεν εχω προσβαση αυτη τη στιγμη στο παιχνιδι).

                                Comment

                                Working...
                                X