Επαναλαμβάνω πως μιλάω με γνώση του πρώτου Dark Souls οπότε δεν είμαι 100% σίγουρος αν ισχύει αυτό που λέω αν και όπως είπα και πριν αμφιβάλλω αν έχει αλλάξει κάτι σημαντικά.
Τα A.B.C.D.E.S δε λένε τίποτα από μόνα τους αφού ούτως ή άλλως το παιχνίδι υπολογίζει αυτόματα τα modifiers ανάλογα με τα stats σου. Τα Str, Dex κατά κανόνα πάνε στο scaling του physical damage οπότε συνυπολογίζονται, δεν έχει σημασία από που προέρχεται το extra attack power (στο DkS1 υπήρχαν και εξαιρέσεις όπως το Quelaag Furysword του οποίου το Dex rating πήγαινε σε Fire damage και φαντάζομαι πως και εδώ θα υπάρχει κάτι αντίστοιχο). Επίσης κατά κανόνα η πλειοψηφία των εχθρών έχουν καλύτερο physical από elemental/magic defense, συνεπώς μεταξύ δύο pure όπλων που έχουν ακριβώς το ίδιο attack rating το physical θα είναι λιγότερο αποτελεσματικό στους περισσότερους εχθρούς.
Ο τρόπος που υπολογίζεται το damage δεν είναι γραμμικός. Κοινώς, αν ο εχθρός έχει 200 defense και το όπλο σου 200 attack και κάνεις ας πούμε 100 damage αν ξαφνικά πάρεις ένα όπλο με 300 attack θα κάνει 300 damage (εντελώς τυχαίοι αριθμοί). Αν τώρα πάρεις ένα lightning weapon που είναι 200 physical + 200 lightning και ο εχθρός έχει 200 physical + 150 lightning defense θα κάνεις 240 damage παρόλο που θεωρητικά το total attack είναι 400.
Ουσιαστικά δεν υπάρχει total attack. Κάθε όπλο που έχει πάνω από έναν τύπο ζημιάς πρέπει να το θεωρείς σαν να κάνει δύο μικρότερες επιθέσεις όπου η ζημιά υπολογίζεται ξεχωριστά και μετά αθροίζεται. Ελπίζω τώρα να έγινα πιο κατανοητός.
Τα A.B.C.D.E.S δε λένε τίποτα από μόνα τους αφού ούτως ή άλλως το παιχνίδι υπολογίζει αυτόματα τα modifiers ανάλογα με τα stats σου. Τα Str, Dex κατά κανόνα πάνε στο scaling του physical damage οπότε συνυπολογίζονται, δεν έχει σημασία από που προέρχεται το extra attack power (στο DkS1 υπήρχαν και εξαιρέσεις όπως το Quelaag Furysword του οποίου το Dex rating πήγαινε σε Fire damage και φαντάζομαι πως και εδώ θα υπάρχει κάτι αντίστοιχο). Επίσης κατά κανόνα η πλειοψηφία των εχθρών έχουν καλύτερο physical από elemental/magic defense, συνεπώς μεταξύ δύο pure όπλων που έχουν ακριβώς το ίδιο attack rating το physical θα είναι λιγότερο αποτελεσματικό στους περισσότερους εχθρούς.
Ο τρόπος που υπολογίζεται το damage δεν είναι γραμμικός. Κοινώς, αν ο εχθρός έχει 200 defense και το όπλο σου 200 attack και κάνεις ας πούμε 100 damage αν ξαφνικά πάρεις ένα όπλο με 300 attack θα κάνει 300 damage (εντελώς τυχαίοι αριθμοί). Αν τώρα πάρεις ένα lightning weapon που είναι 200 physical + 200 lightning και ο εχθρός έχει 200 physical + 150 lightning defense θα κάνεις 240 damage παρόλο που θεωρητικά το total attack είναι 400.
Ουσιαστικά δεν υπάρχει total attack. Κάθε όπλο που έχει πάνω από έναν τύπο ζημιάς πρέπει να το θεωρείς σαν να κάνει δύο μικρότερες επιθέσεις όπου η ζημιά υπολογίζεται ξεχωριστά και μετά αθροίζεται. Ελπίζω τώρα να έγινα πιο κατανοητός.
Comment