Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dark Souls 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Επαναλαμβάνω πως μιλάω με γνώση του πρώτου Dark Souls οπότε δεν είμαι 100% σίγουρος αν ισχύει αυτό που λέω αν και όπως είπα και πριν αμφιβάλλω αν έχει αλλάξει κάτι σημαντικά.
    Τα A.B.C.D.E.S δε λένε τίποτα από μόνα τους αφού ούτως ή άλλως το παιχνίδι υπολογίζει αυτόματα τα modifiers ανάλογα με τα stats σου. Τα Str, Dex κατά κανόνα πάνε στο scaling του physical damage οπότε συνυπολογίζονται, δεν έχει σημασία από που προέρχεται το extra attack power (στο DkS1 υπήρχαν και εξαιρέσεις όπως το Quelaag Furysword του οποίου το Dex rating πήγαινε σε Fire damage και φαντάζομαι πως και εδώ θα υπάρχει κάτι αντίστοιχο). Επίσης κατά κανόνα η πλειοψηφία των εχθρών έχουν καλύτερο physical από elemental/magic defense, συνεπώς μεταξύ δύο pure όπλων που έχουν ακριβώς το ίδιο attack rating το physical θα είναι λιγότερο αποτελεσματικό στους περισσότερους εχθρούς.

    Ο τρόπος που υπολογίζεται το damage δεν είναι γραμμικός. Κοινώς, αν ο εχθρός έχει 200 defense και το όπλο σου 200 attack και κάνεις ας πούμε 100 damage αν ξαφνικά πάρεις ένα όπλο με 300 attack θα κάνει 300 damage (εντελώς τυχαίοι αριθμοί). Αν τώρα πάρεις ένα lightning weapon που είναι 200 physical + 200 lightning και ο εχθρός έχει 200 physical + 150 lightning defense θα κάνεις 240 damage παρόλο που θεωρητικά το total attack είναι 400.
    Ουσιαστικά δεν υπάρχει total attack. Κάθε όπλο που έχει πάνω από έναν τύπο ζημιάς πρέπει να το θεωρείς σαν να κάνει δύο μικρότερες επιθέσεις όπου η ζημιά υπολογίζεται ξεχωριστά και μετά αθροίζεται. Ελπίζω τώρα να έγινα πιο κατανοητός.
    Originally posted by Squall Leonhart
    I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
    Originally posted by 丹野
    Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
    Originally posted by Ryu_gr
    υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

    Comment


    • #47
      Originally posted by straier View Post
      Επαναλαμβάνω πως μιλάω με γνώση του πρώτου Dark Souls οπότε δεν είμαι 100% σίγουρος αν ισχύει αυτό που λέω αν και όπως είπα και πριν αμφιβάλλω αν έχει αλλάξει κάτι σημαντικά.
      Τα A.B.C.D.E.S δε λένε τίποτα από μόνα τους αφού ούτως ή άλλως το παιχνίδι υπολογίζει αυτόματα τα modifiers ανάλογα με τα stats σου. Τα Str, Dex κατά κανόνα πάνε στο scaling του physical damage οπότε συνυπολογίζονται, δεν έχει σημασία από που προέρχεται το extra attack power (στο DkS1 υπήρχαν και εξαιρέσεις όπως το Quelaag Furysword του οποίου το Dex rating πήγαινε σε Fire damage και φαντάζομαι πως και εδώ θα υπάρχει κάτι αντίστοιχο). Επίσης κατά κανόνα η πλειοψηφία των εχθρών έχουν καλύτερο physical από elemental/magic defense, συνεπώς μεταξύ δύο pure όπλων που έχουν ακριβώς το ίδιο attack rating το physical θα είναι λιγότερο αποτελεσματικό στους περισσότερους εχθρούς.

      Ο τρόπος που υπολογίζεται το damage δεν είναι γραμμικός. Κοινώς, αν ο εχθρός έχει 200 defense και το όπλο σου 200 attack και κάνεις ας πούμε 100 damage αν ξαφνικά πάρεις ένα όπλο με 300 attack θα κάνει 300 damage (εντελώς τυχαίοι αριθμοί). Αν τώρα πάρεις ένα lightning weapon που είναι 200 physical + 200 lightning και ο εχθρός έχει 200 physical + 150 lightning defense θα κάνεις 240 damage παρόλο που θεωρητικά το total attack είναι 400.
      Ουσιαστικά δεν υπάρχει total attack. Κάθε όπλο που έχει πάνω από έναν τύπο ζημιάς πρέπει να το θεωρείς σαν να κάνει δύο μικρότερες επιθέσεις όπου η ζημιά υπολογίζεται ξεχωριστά και μετά αθροίζεται. Ελπίζω τώρα να έγινα πιο κατανοητός.
      Αυτό εννοώ.

      Ότι το physical hammer μου θα έπρεπε να είναι ισχυρότερο από το lightning sword σε κάποιους συγκεκριμένους εχθρούς, αυτούς που έχουν υψηλό lightning resistance, αλλά συμβαίνει σε όλους τους εχθρούς μέχρι στιγμής όπως και στα bosses. Εκτός και αν όλοι οι εχθροί του 2 έχουν καλό lightning defense.

      Στο παράδειγμα σου πχ το lightning weapon είναι ισχυρότερο, απλά σε όσους έχουν καλό lightning defense θα κάνει στην ουσία λιγότερο damage. Αλλά μόνο σε αυτούς, σε όλους τους άλλους υπερτερεί απ΄το physical.
      Στην δική μου περίπτωση το hammer παρόλο που "συνολικά" κάνει λιγότερο damage είναι πιο δυνατό σε όλους.

      Comment


      • #48
        τα scaling modifiers ειναι πολυ σημαντικα, τα quality builds που μεγιστοποιουν το dmg στηριζονται πανω τους σε ολα τα souls games , το ds2 δεν αποτελει εξαιρεση

        τωρα οπως εγραψα και ποιο πανω εχουνε αλλαξει αρκετα πραγματα στο ds2 συμπεριλαμβανομενου και του scaling σε lighting/fire/dark dmg που κανουν με int/faith οπως το physical με str/dex δηλαδη δεν ειναι απλα συνοδευτικα στο physical dmg πλεον

        επισης με την προσθηκη του infusion μπορεις να stackareis και elemental dmg αυξανοντας το ακομα περισσοτερο πχ αν βρεις ενα weapon με dark dmg+physical που κανει S scale se int or faith και το κανεις infusion με dark dmg μπορεις να το κανεις να ξεφυγει (το dark dmg στα weapons κανει scale με την μεγαλυτερη τιμη εκ των int και faith σου)

        το furysword ηταν τελειως OP για τον λογο οτι δεν ακολουθουσε τους κανονες του ds1 για τα υπολοιπα weapons (ξερω οτι μπηκε patch καπου αργοτερα στο game αλλα δεν το τσεκαρα ποτε ελπιζω να νερφαριστικε)

        η περιπτωση σου enpsty συμβαινει οχι μονο για τον λογο οτι οι μηχανισμοι υπολογιζουν τα resistances σε ολα τα ειδη των επιθεσεων αλλα γιατι ενδεχομενως το faith σου (που επιρρεαζει το lighting dmg στα οπλα) ειναι χαμηλo, αλλα και το scale του οπλου στο lighting υποθετω οτι θα ειναι επισης χαμηλο η ανυπαρκτο

        Comment


        • #49
          Τότε δεν ήμουν σαφής σε αυτό που έγραψα.
          Αυτό που είπα είναι πως 300 attack είναι καλύτερα από 200+200 σε ΟΛΟΥΣ πρακτικά τους εχθρούς και αυτό έχει να κάνει με το damage calculation formula. Αν πρόσεξες έβαλα το lightning defense χαμηλότερα του physical (γιατί αυτό ισχύει κατά κανόνα στην πλειοψηφία των εχθρών) αλλά παρόλα αυτά το pure physical weapon είναι καλύτερο απλά επειδή το damage του είναι μόνο ενός τύπου.

          When Atk < Def, Damage = 0.4*(Atk^3/ Def^2) - 0.09*(Atk^2/ Def)+0.1*Atk
          When Atk >= Def, Damage = Atk - 0.79* Def*e^(-0.27* Def/Atk)
          Aυτό υπολογίζεται ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ για κάθε τύπο damage.

          Πηγή: http://www.teamliquid.net/blogs/3965...a-and-analysis

          Ένα hammer (βάρος 3) που κάνει 182 physical damage και άλλα 101 bonus από scaling. Σύνολο 283.
          Έχω και ένα sword (βάρος 4) που κάνει 122 physical και 90 bonus και 72 lightning και 21 bonus σύνολο 305.
          Στο παράδειγμά σου το σφυρί έχει 283 pure physical attack power.
          Το σπαθί έχει 212 physical attack power και 93 lightning attack power. To 305 δεν υπάρχει. Σκέψου σα να κάνεις μία επίθεση με μόνο 212 και άλλη μία με μόνο 93 απλά να αθροίζονται και το σύνολο να εμφανίζεται συγχρόνως. Αν υποθέσουμε πως οι εχθροί έχουν 200 physical και 100 lightning defense τότε το σφυρί θα κάνει 152 ζημιά ενώ το σπαθί 90+34=124 ζημιά.
          Originally posted by Squall Leonhart
          I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
          Originally posted by 丹野
          Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
          Originally posted by Ryu_gr
          υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

          Comment


          • #50
            αν ισχυουν αυτες οι δυο εξισωσεις και στο 2 σημαινει οτι ο enpsty δεν εχει βρει ουτε εναν εχθρο με λιγοτερο απο 93 lightning resistance, πραγμα που φαινεται λιγο δυσκολο

            Comment


            • #51
              αν ισχυουν αυτες οι δυο εξισωσεις και στο 2 σημαινει οτι ο enpsty δεν εχει βρει ουτε εναν εχθρο με λιγοτερο απο 93 lightning resistance, πραγμα που φαινεται λιγο δυσκολο
              Αν υποθέσουμε πως το physical defense είναι 200, αν το lightning defense του εχθρού είναι 44 και πάνω το σφυρί κάνει καλύτερη ζημιά.
              Originally posted by Squall Leonhart
              I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
              Originally posted by 丹野
              Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
              Originally posted by Ryu_gr
              υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

              Comment


              • #52
                γιατι 44 lighting defense? αφου εχει 93 lightning dmg το σπαθι του enpsty

                αν εχεις ενα weapon με δυο attack types που και τα δυο περνανε το defense value ενος mob και στα δυο types χρησιμοποιεις την ιδια ευνοικη εξισωση συμφωνα με αυτο που εχουνε ποσταρει οι team liquid

                Comment


                • #53
                  Αν κάτσεις και το υπολογίσεις θα δεις πως εκεί είναι το cutoff στο θεωρητικό σενάριο που συζητήσαμε.
                  Σε γενικές γραμμές η δεύτερη εξίσωση είναι λιγότερο ευνοϊκή, τουλάχιστον όταν attack>=defense αλλά δεν έχει και πολύ σημασία αφού ούτως ή άλλως δε χρησιμοποιείται όταν attack<defense (και μάλιστα μπορεί να πάρει και αρνητικές τιμές). Ακόμα και ευνοϊκότερη να ήταν πάντως δεν έχει και πολύ σημασία.
                  Originally posted by Squall Leonhart
                  I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
                  Originally posted by 丹野
                  Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
                  Originally posted by Ryu_gr
                  υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

                  Comment


                  • #54
                    Εεεεε δίνουμε εξετάσεις στο μαθηματικό και δεν το κατάλαβα???Σαν πολύ μαθηματικό ρε παιδί μου έπεσε!
                    Nintendo I.D.: paixtis
                    3ds friend code: 2664-2347-7128

                    Comment


                    • #55
                      Πω ρε σεις ζαλίστηκα.
                      Thanks για το info αλλά μάλλον θα το υπολογίζω με το κλασικό τρόπο, θα βαραώ και θα βλέπω στην πράξη.
                      Εκτός και αν γνωρίζετε κάποιον τύπο εχθρών με ελάχιστο lightning resistance (κάτω του 44 πχ) έτσι ώστε να πάω να τα συγκρίνω.

                      Comment


                      • #56
                        Όποιος ψήνεται για τo collector's edition guide από το amazon.com βγαίνει πρπ στα 21€ με τα έξοδα αποστολής. Σαφώς πιο φτηνό από το amazon.uk και μάλιστα σε καλύτερη ποιότητα χαρτιού και εκτύπωσης.
                        «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

                        Comment


                        • #57
                          παντως αυτη την στιγμη εχω chaos blade +5 με dark dmg infuse και το dmg που βλεπω πανω στα mobs ειναι μεγαλυτερο απο το dmg πριν το infuse οταν ειχε μονο physical

                          anyway με αυτα και με αυτα τελειωσα το πρωτο playthrought (πανω στην ωρα γιατι απο αυριο εχει reaper of souls) οποτε θα γινει και ενα break στο ds2,

                          το κοντερ εγραψε 130 ωρες εκ των οποιων οι 30 σε pvp , πηρα οτι ηταν δυνατον να παρεις στο πρωτο play (ας ειναι καλα τα forums στο gamefaqs αλλα και το wiki του ds2)

                          ανοιξα και καποια bonefire ascetic (κανουνε reset μια περιοχη μεταφεροντας την δυσκολια σαν να εισαι στο επομενο playthrought) ωστε να ξανανικησω καποια bosses για να παρω καποια op weapons με τις ψυχες τους,

                          μου λειπουνε μονο καποια spells για το platinum trophy, αφησα τον char μου στο 150lvl μιας και οπως ολα δειχνουν αυτο θα ειναι το lvl που θα γινεται pvp, αναλογα βεβαια πως θα εξελιχθει και το metagame


                          gamaplay~wize το ευχαριστηθηκα εξισου η και περισσοτερο απο το πρωτο κυριως γιατι εχει ποιο ρευστο combat, καλυτερη ΑΙ,περισσοτερα και χορταστικα bosses,μεγαλυτερο περιεχομενο, ακομα περισσοτερες επιλογες σε weapons/armors/spells και δυνατοτητα να κανεις respec με τα vessel stones που σου λυνει τα χερια για να δοκιμασεις builds

                          το story στον ιδιο τροπο αφηγησης με τα προηγουμενα πλαισιωνει το gameplay αξιοπρεπως αλλα μαλλον το λες το χειροτερο της σειρας

                          τωρα για το design του κοσμου και την αλληλεπιδραση μεταξυ των περιοχων overall δεν φτανει τα επιπεδα του ds1 ωστοσο παραμενει σε κορυφαια επιπεδα αν το συγκρινουμε με αλλα συμβατικα games

                          συμβαινει το εξης με το 2: αν εισαι βεταρανος της σειρας δεν θα εντυπωσιαστεις για το πρωτο 70-75%,προς το τελος ομως βλεπεις μερικες απο τις εντυπωσιακοτερες και ποιο επιβλητικες τοποθεσιες που εχουν δημιουργηθει στα souls games μαλιστα τολμω να πω οτι βρηκα το shrine of amana μεμονομενα την ποιο αρτια στα souls games περιοχη

                          γιατι σε βαζει σε διλληματα και πρεπει να υπολογισεις αρκετους παραγοντες ταυτοχρονα (εκτος του οτι δεν την παιρvας χωρις τοξο) επισης συνοδευεται και απο ενα νωχελικο και αιθεριο song που ολοκληρωνει το επιπεδο της μαεστριας στην εν λογω περιοχη

                          μαλλον του εκαναν καλο οι μικροτερες περιοχες αλλα τα bonefires θα μπορουσαν να ειναι λιγοτερα, το fast travel ακομα δεν εχω καταληξει αν μου αρεσε που υπηρχε απο την αρχη

                          τωρα για τους μηχανισμους θα μπορουσα να γραψω απειρα πραγματα με αναλυσεις και συμπερασματα αλλα και θεορυcraft για builds αλλα ας φτασει κανεις στο σημειο που βρισκομαι και τα συζηταμε

                          Comment


                          • #58
                            Το τερματίσα πριν απο λίγο. 45 ώρες περίπου μου πήρε. Dex/Faith build. Blacksteel Katana + Sunlight Blade και Άγιος ο Θεός.

                            Έκανα σχεδόν τα πάντα, απο NPCs, optional areas μέχρι και optional bosses σκότωσα (μόνο 2 optional bosses άφησα τα οποία είναι άχρηστα και δεν κερδίζεις σχεδόν τίποτα αλλά θα τους πολεμήσω στο NG+).

                            Λέω να ξοδέψω λίγο χρόνο να δω τι άλλο μπορώ να κάνω πριν πάω για NG+.

                            Αυτή τη φορά είμαι ανάμεσα σε 3 covenants, δε ξέρω σε ποιό απο τα 3 να μπω στο NG+ και να αφιερώσω περισσότερο χρόνο.

                            Comment


                            • #59
                              παντως αυτη την στιγμη εχω chaos blade +5 με dark dmg infuse και το dmg που βλεπω πανω στα mobs ειναι μεγαλυτερο απο το dmg πριν το infuse οταν ειχε μονο physical
                              Infuse είναι upgrade path από ότι έχω καταλάβει; Και πλέον μπορεί να γίνει ακόμα και στα unique όπλα; Αν ξέρω γω έχει physical attack 500 και μετά το infuse είναι 350+350 τότε δε μου ακούγεται περίεργο.

                              Εκτός και αν γνωρίζετε κάποιον τύπο εχθρών με ελάχιστο lightning resistance (κάτω του 44 πχ) έτσι ώστε να πάω να τα συγκρίνω.
                              Δε νομίζω να υπάρχει αλλά ούτως ή άλλως οι αριθμοί που πόσταρα δεν ήταν πραγματικοί.

                              Εγώ είμαι αρχή ακόμα, λίγο πριν το boss στη Lost Bastille. Στην αρχή είχα κολλήσει στο Forest of Giants γιατί δεν έβλεπα τη σκάλα δίπλα στο bonfire... Από bosses έχω νικήσει τον Dragonrider, Old Giant και Old Dragonslayer. Προς το παρόν τίποτα συνταρακτικό, οι δύο μάχες Dragonrider και Dragonslayer πολύ όμοιες μεταξύ τους. Βέβαια το παιχνίδι παραμένει απίστευτα εθιστικό. Σημαντικές διαφορές από το πρώτο παιχνίδι είναι το πως δουλεύει το aggro των εχθρών. Κάποιοι θα σε ακολουθήσουν παντού ενώ κάποιοι θα μείνουν να φυλάνε συγκεκριμένα σημεία ενώ είναι πιο δύσκολο να απομονώσεις εχθρούς επειδή αν κάνεις aggro τον ένα γίνονται και οι διπλανοί του. Επίσης το tracking των εχθρών έχει γίνει υπερβολικά καλό.
                              Τα spells από την άλλη έχουν αλλάξει σημαντικά. Από τη μία πλέον τα spells τρώνε stamina (μεγάλο μειονέκτημα) και δεν ξέρω πόσο ισχυρά είναι σε σχέση με το ένα (πάντα μάγο παίζω) αλλά από την άλλη έχεις πολλά περισσότερα slots, έχεις restorative items για spell uses και μπορείς να κάνεις upgrade τους catalysts και το casting speed.
                              Είμαι περίπου 60 lvl είναι μάλλον αρκετά ευκολότερο να κάνεις lvl up σε σχέση με το πρώτο ιδίως μέσω multiplayer, pvp δεν έχω δει ακόμη πάντως. Είμαι στους Blue sentinels και με το δαχτυλίδι δεν έχω καλεστεί ποτέ...
                              Το durability έχει αλλάξει σημαντικά πλέον. Τα αντικείμενα σπάνε ευκολότερα αλλά κάθε φορά που ξεκουράζεσαι σε bonfire κάνουν αυτόματα repair πράγμα προβληματικό σε σχετικά μεγάλες περιοχές (και μάλλον αδιάφορο στο pvp).
                              Το teleport από την αρχή του παιχνιδιού δε με χαλάει καθόλου, άλλωστε δεδομένου ότι μπορείς να κάνεις level up μόνο στη Majula το κάνει επιτακτικό πιστεύω. Οι περιοχές δε μου φαίνονται τόσο μικρές. Το Forest of Fallen Giants είναι ιδιαίτερα μεγάλη περιοχή πιστεύω όπως και το No Man's Wharf. Η πλάκα είναι πως συνειδητοποίησα αρκετά αργά πως έκανα skip όλο σχεδόν το tutorial, για κάποιο λόγο πίστευα πως τα fogdoors ήταν endgame περιοχές.
                              Κάτι που δε μου αρέσει είναι πως όταν γίνεσαι πολύ hollow παραείσαι αηδιαστικός...
                              Originally posted by Squall Leonhart
                              I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
                              Originally posted by 丹野
                              Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
                              Originally posted by Ryu_gr
                              υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

                              Comment


                              • #60
                                Το αστείο είναι ότι στην αρχή διαμαρτυρόμουν για τα effigies και τώρα έχω 27 και κάθονται. Είμαι κάπου στις 40 ώρες και εξακολουθώ να πιστεύω ότι είναι πολύ ευκολότερο του πρώτου. Ίδωμεν.

                                Μία ερώτηση. Για να χρησιμοποίησω τα red cracked eye orb και black separation crystal πρέπει να γίνω human; Όχι ότι με απασχολεί το pvp από περιέργεια.

                                Comment

                                Working...
                                X