Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dark Souls 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Originally posted by Altair
    Και μετά που θα σταματήσουν να κάνουν respawn τα τέρατα τι γίνεται αν θες να ανεβάσεις επίπεδο;
    Χρησιμοποιείς το Bonfire Ascetic. Διαλέγεις την περιοχή που θες και κάνεις burn. Μόλις το κάνεις burn, στην ουσία μόνο εκείνη η περιοχή γίνεται NG+ (την buffάρεις), τα τέρατα κάνουν respawn αλλά είναι πιο δυνατά.

    Όταν θα αρχίσεις κανονικό NG+ την πρώτη φορά που το τερματίσεις, οι περιοχές θα είναι NG+ ενώ η περιοχή που έκανες burn πριν θα είναι NG++ difficulty.

    Originally posted by nooto View Post
    Soul memory τι ειναι?
    Υπεύθυνο για να σε πετάει με φίλους/αντιπάλους όταν έχετε παρόμοια soul memory. Και καλά να μην σε πετάει με noobs ή "OP" παίχτες.
    Άμα θυμάμαι καλά το soul memory εξαρτάται απο όλα τα souls που έχεις μαζέψει απο μάχες κτλ κτλ. Μετράει ακόμα και αυτά που ξόδεψες να αγοράσεις items, να κάνεις upgrade και αυτά που έχασες επειδή πέθανες.

    Δε ξέρω κατά πόσο ισχύει αλλά διάβασα πριν κάτι μήνες ότι το Soul Memory είναι για το new game ενώ απο το NG+ και μετά το SL μετράει.

    Comment


    • #77
      Υπεύθυνο για να σε πετάει με φίλους/αντιπάλους όταν έχετε παρόμοια soul memory. Και καλά να μην σε πετάει με noobs ή "OP" παίχτες.
      Άμα θυμάμαι καλά το soul memory εξαρτάται απο όλα τα souls που έχεις μαζέψει απο μάχες κτλ κτλ. Μετράει ακόμα και αυτά που ξόδεψες να αγοράσεις items, να κάνεις upgrade και αυτά που έχασες επειδή πέθανες.

      Δε ξέρω κατά πόσο ισχύει αλλά διάβασα πριν κάτι μήνες ότι το Soul Memory είναι για το new game ενώ απο το NG+ και μετά το SL μετράει.
      Soul Memory είναι όλες οι ψυχές που έχεις αποκτήσει ποτέ με αυτόν τον χαρακτήρα. Χωρίζεται σε tiers ανάλογα με τις πόσες έχεις και αυτά καθορίζουν με ποιους παίκτες μπορείς να παίξεις multi. Μπορείς να δεις το Soul Memory στο χαρακτήρα σου. Σε όλα τα NG μόνο το Soul Memory μετράει, όχι το soul level που σημαίνει πως μπορείς να ανέβεις επίπεδο άφοβα.

      Επίσης έχε υπόψιν σου πως αν βρεις Ring of Life/Soul Protection μπορείς να το επισκευάσεις.
      Originally posted by Squall Leonhart
      I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
      Originally posted by 丹野
      Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
      Originally posted by Ryu_gr
      υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

      Comment


      • #78
        Και μετά που θα σταματήσουν να κάνουν respawn τα τέρατα τι γίνεται αν θες να ανεβάσεις επίπεδο;
        Ε αυτη ειναι η λογικη ουσιαστικα, οτι προσπαθησαν να μειωσουν με αυτον τον τροπο το grinding. Επι της ουσιας το παραπανω ειναι πολυ λειτουργικο διοτι σπανια θα φτασεις στο no respawn number για ολη την περιοχη (παιζοντας μονο για την προοδο σου στο επιπεδο) καθως πρεπει να την περασεις 12-15 φορες και να χανεις παντα στο ιδιο σημειο ξερω γω (μονο αν κανεις grinding θεωρω οτι καταφερνεις να αφησεις τελειως αδεια μια περιοχη). Επιπλεον απο τη στιγμη που καθε bonfire εχει teleport, αν ακουμπησεις καποια απο αυτες, δεν χρειαζεται να επαναλαβεις ολο το επιπεδο μεχρι εκει αν θες να επισκεπτεις ξανα την συγκεκριμενη τοποθεσια (οπως στα προηγουμενα παιχνιδια). Με το leveling παντως δεν θα εχεις θεμα και imo μετραει λιγοτερο και απο το πρωτο Dark Souls. Γενικα παντως, οπως ειπα και πιο πανω, ειναι αλλαγες που ταιριαζουν στο παιχνιδι διοτι σχεδιαστικα βασιζεται πανω σε αυτες (θελω να πω δεν πηραν το πρωτο dark souls και του βαλανε τετοια mechanics χυμα, εχουν αλλαξει καποια πραγματα και η τελικη εικονα που λαμβανεις ειναι διαφορετικη μεν παρομοιου ballance ως προς τη δομη δε). Απο κει και περα υπαρχουν και τα ascetics, που αναφερει ο Napser, προσωπικα δεν εχω ψαχτει γιατι ειναι νωρις ακομα αλλα τα οσα διαβαζω μου αρεσουν.

        Παιδια thnx για την πληροφορηση περι soul memory, ωραιο παντως ακουγεται διοτι δεν φρεναρει το leveling (που μπορεις να εκανες ενεκα pvp) και μετραει το πραγματικο exp και προοδο ανεξαρτητα απο τα στραβωπατηματα σου και τα lost souls.

        Comment


        • #79
          Earthen Peak και κοντα στις 40 ωρες. Το τι ξυλο εφαγα απο το boss μεχρι να καταλαβω οτι
           
          πρεπει να βαλεις φωτια στον ανεμομυλο
          ευτυχως υπηρχε ενα μηνυμα που ειδα καποια στιγμη διοτι διαφορετικα δεν θα εφευγα ποτε. Εχω failαρει τρελα και σε αλλα σημεια (εχω χασει illusionary walls επειδη δεν ειχα καταλαβει πως λειτουργουν και πρεπει να εχω χασει και καποια quests διοτι δεν εκανα summon τους npcs στα bosses ).

          To Earthen Peak ειναι φανταστικο level παντως, πραγματικα φοβερο level design και τοσα μα τοσα μυστικα. Btw Straier το souls memory ειναι 720.000 περιπου (level 92).

          Θελω να πω τοσα πολλα πραγματα για το game (εχει αλλαξει πολυ η δομη ενω σε καποια σημεια παιζει με το γεγονος οτι περιμενεις οι λειτουργιες να ειναι ομοιες με των προηγουμενων τιτλων και τελικα ειναι επιτηδευμενα αλλαγμενες προκειμενου να σου δημιουργειται συγχηση) αλλα θα κρατηθω λιγο ακομα. Γενικα γουσταρω παρα πολυ (περιγραφικα, εχουν προσπαθησει να φτιαξουν ενα καινουργιο game και οχι να δρασουν βελτιωτικα στο πρωτο με συνεπεια να διατηρειται η εννοια του μαθαινω, πραγμα πολυ σημαντικο για εναν τετοιο τιτλο) και τα μονα σημεια που μεχρι στιγμης δεν μου αρεσουν ειναι oρισμενα απο τα bosses (ειναι παρα πολλα κατι που συνεπαγεται μερικα να ειναι τελειως generic)
           
          βεβαια στο chariot of death γουσταρα απειρα
          και το γεγονος οτι το teleport εχει μειωσει το awe στο level design καθως παροτι καθε περιοχη ξεχωριστα εχει απιστευτο σχεδιασμο για αλλη μια φορα (και σε υπαρχουν σημεια που εχω μεινει περισσοτερο wtf απο το πρωτο DS), το interconection ανα τα levels δεν υπαρχει (και δεν θα ειχε και νοημα να υπαρχει με την μορφη που εχει το game).

          Comment


          • #80
            Εγώ πριν πάω στο boss στο Earthen Peak για πρώτη φορά το είχα ήδη κάνει οπότε η μάχη ήταν από τις πλέον βατές. Ειδικά με το NPC summon.
            Δυστυχώς σε περνάω κατά πολύ σε soul memory οπότε θα πάρει λίγο καιρό να καταφέρουμε να παίξουμε μαζί.
            Για τα bosses θα συμφωνήσω, πολλά είναι αρκετά αδιάφορα και γενικά από lore είναι σημαντικό χειρότερο από το Dark Souls. Επιπλέον, πάρα πολλά bosses βασίζουν τη δυσκολία τους στον αριθμό των εχθρών στη μάχη το οποίο θεωρώ πως δε λειτουργεί ιδιαίτερα καλά.
            Και σε θέμα level design είναι πολύ χειρότερο από το πρώτο, πολλά μέρη είναι πολύ τεμπέλικα σχεδιασμένα. Σε πολλά μέρα είσαι "παγιδευμένος" μέχρι να πεθάνεις ή να χρησιμοποιήσεις homeward/bone.
            Επίσης σε πάρα πολλά σημεία έχεις deja vu, γενικά η όλη δομή του "arc" μοιάζει πάρα πολύ με το πρώτο παιχνίδι.
            Εγώ ουσιαστικά έχω τελειώσει με το βασικό παιχνίδι και έχω αφήσει τον τελικό και άλλο ένα boss και ασχολούμαι με το πρώτο DLC. Ίσως σα level design είναι καλύτερο από όλο το υπόλοιπο παιχνίδι ως τώρα και σα μέγεθος είναι παρόμοιο με το Artorias από ότι βλέπω. Σα δυσκολία πάντως ανεβαίνει πάρα πολύ, είναι σα να παίζω NG+.
            Και λίγα λόγια για τα mechanics τώρα που έχω παίξει λίγο παραπάνω και έχω δει πως λειτουργούν.
            Οι μικροαλλαγές με τα backstabs/parry κλπ έχουν ενδιαφέρον αν και δε μου φαίνονται τόσο διαφορετικά στην πράξη. Επίσης, η όλη διαδικασία με το infusion που λίγο πολύ μπορείς να την κάνεις σε όλα τα όπλα θα έλεγα πως μου αρέσει γιατί έχει κάνει πιο απλό το upgrade των όπλων ώστε να μπορείς να πειραματιστείς πιο άνετα (παρεμπιπτόντως τα Slabs τα βρίσκεις για την πλάκα με infinitely spawning enemies οπότε χρησιμοποίησε άφοβα, τα chunks είναι πιο σπάνια μέχρι το τέλος του παιχνιδιού ).
            Από την άλλη έχουν καταστρέψει εντελώς τη μαγεία. Στα 2 προηγούμενα παιχνίδια έπαιζα ουσιαστικά glass cannon μάγο χαρακτήρα, υψηλό intelligence, με strength, dexterity, faith για όπλα και default HP και stamina (και στα NG+...). Αυτό πλέον απλά δε γίνεται από ότι φαίνεται. Η βασική ιδέα είναι ότι πεθαίνεις με τη μία ή τις δύο αλλά και σκοτώνεις γρήγορα. Όταν ο άλλος θέλει 50 χτυπήματα με τα πιο ισχυρά σου spells (τα οποία βέβαια δε θα έχεις) αυτό δε γίνεται. Συνδυαζόμενο με το γεγονός ότι η μαγεία πλέον τρώει stamina (και πολύ μάλιστα), είναι κατά κανόνα σημαντικά πιο αργή από τα όπλα χωρίς να κάνει παραπάνω ζημιά και πολλά bosses είναι διπλά, τριπλά ή και παραπάνω που σημαίνει πως είναι πρακτικά αδύνατον να αποφύγεις εντελώς ζημιά όσο καλός και να είσαι, κάνει τα πράγματα ακόμα χειρότερα. Ακούω κλάψες βέβαια πως η μαγεία είναι overpowered σε PvP κλπ (το οποίο μπορεί και να ισχύει αλλά με το λίγο PvP που έχω κάνει σχεδόν όλοι με όπλα τη βγάζουν όπως πάντα) αλλά στην παρούσα φάση και με τα nerf που τρώει σε κάθε patch είναι σοβαρά underpowered σε PvE.
            Originally posted by Squall Leonhart
            I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
            Originally posted by 丹野
            Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
            Originally posted by Ryu_gr
            υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

            Comment


            • #81
              Για τα bosses θα συμφωνήσω, πολλά είναι αρκετά αδιάφορα και γενικά από lore είναι σημαντικό χειρότερο από το Dark Souls. Επιπλέον, πάρα πολλά bosses βασίζουν τη δυσκολία τους στον αριθμό των εχθρών στη μάχη το οποίο θεωρώ πως δε λειτουργεί ιδιαίτερα καλά.
              Και σε θέμα level design είναι πολύ χειρότερο από το πρώτο, πολλά μέρη είναι πολύ τεμπέλικα σχεδιασμένα. Σε πολλά μέρα είσαι "παγιδευμένος" μέχρι να πεθάνεις ή να χρησιμοποιήσεις homeward/bone.
              Για τα bosses υπαρχουν μερικα που φερουν πολυ ωραιες ιδεες ή δινουν πολυ ωραιες μαχες
               
              So far το chariot of death μου αρεσε παρα πολυ αλλα και μαχες οπως αυτη στη lost bastille με τους 3 sentinels -μπορουσες να τους πολεμησεις με περιορισμενο moveset στο μπαλκονι που ηταν ομως πολυ στενο ή να παιξεις με ολο τους το moveset σε εναν ομως πιο ανοιχτο χωρο, επισης υπαρχουν και bosses οπως ο sinner ή αυτο του earthen peak που πρεπει να προετοιμασεις πραγματα στο level πριν μπεις αν θες η μαχη να ειναι βατη
              αλλα το θεμα ειναι οτι επειδη υπαρχουν και πολυ μικρες περιοχες, εχουν βαλει και εκει bosses με αποτελεσμα καπου να χανεται το παιχνιδι και καποιες μαχες να μην ειναι τοσο memorable ή να ειναι και generic ακομα.

              Επισης να πω οτι το θεμα των περιοχων δεν το βλεπω με την παλια οπτικη του τυπου ''πεφτει τιτλος -> νεα περιοχη''. Για παραδειγμα Lost Bastille-Belfry Luna-Sinner's Rise ειναι ουσιαστικα μια μεγαλη περιοχη που την εχουν σπασει σε 3 κομματια και εχουν βαλει 3 bosses.

              Σε οτι αφορα το level design προσωπικα δεν εχω δει κατι που να δειχνει τεμπελικο σχεδιασμο ακομα. Γενικα καθε περιοχη ξεχωριστα ειναι πολυ καλα δομημενη και πολλες αυτη τη στιγμη δεν μπορω να πω οτι τις εχω καταλαβει πληρως (υπαρχουν πραγματα που δεν εχω παρει και δεν ξερω πως τα παιρνεις). Υπαρχουν επισης μερικα πολυ ομορφα highligts οπως το εξης
               
              Απο το πρωτο bonfire του Harvest Valley αν κοιταξεις με τα κυαλια το Earthen Peak, βλεπεις στην εξωτερικη πλευρα treasures που μαρτυρουν τη θεση των invisible walls και κρυφων μονοπατιων του επιπεδου
              Απο την αλλη οντως ο συνολικος σχεδιασμος σε καμια περιπτωση δεν φτανει το πρωτο Dark Souls. Εχουν δωσει εναν κοσμο που ενω αρχικα φαινεται ανοικτος κλπ στην πραξη ειναι πιο κοντα στα arc stones του Demon's παρα στο overworld του Dark. Για να πω την αληθεια βεβαια το level design (και το ιδιο ισχυει και για το lore) του πρωτου Dark Souls ηταν σε επιπεδο αριστουργηματος και οσο περναει ο καιρος πιστευω οτι ισως ειναι και οτι καλυτερο εχει παρουσιαστει ποτε σε game. Πριν ''λυσει'' η κοινοτητα το παιχνιδι, υπηρχαν ολοκληρες περιοχες-levels που μπορουσες να χασεις και να μην βρεις ποτε ενω η ολη συνδεση μεταξυ τους ηταν απο τελειως αλλο πλανητη. Δεν ξερω αν εδω υπαρχει κατι τετοιο αλλα δεδομενου οτι το παιχνιδι ειναι στην πραξη πιο κοντα στο demon's δεν ξερω και κατα ποσο θα ειχε νοημα (σαφως και οι πιστες εχουν τρελα πραγματα να κανεις αλλα οπως και να το κανουμε η δομη που επελεξαν δεν δινει overworld, θα δω και στην πορεια μιας και παιζει να κανω και λαθος).

              Εχω φτασει στο The Gutter btw και αναψα φωτια σε ολη την πιστα Εκανα και μια βολτα απο το wiki πρωτη φορα σημερα και ειδα οτι προτειναν να βαλεις contrast και brightness στο τερμα αν δεν εχεις torches (ελεγε ανεβαστε τα μεχρι να φτασετε σε σημειο που θα ειστε στο οριο για γυαλια ηλιου ).
              Από την άλλη έχουν καταστρέψει εντελώς τη μαγεία. Στα 2 προηγούμενα παιχνίδια έπαιζα ουσιαστικά glass cannon μάγο χαρακτήρα, υψηλό intelligence, με strength, dexterity, faith για όπλα και default HP και stamina (και στα NG+...). Αυτό πλέον απλά δε γίνεται από ότι φαίνεται. Η βασική ιδέα είναι ότι πεθαίνεις με τη μία ή τις δύο αλλά και σκοτώνεις γρήγορα. Όταν ο άλλος θέλει 50 χτυπήματα με τα πιο ισχυρά σου spells (τα οποία βέβαια δε θα έχεις) αυτό δε γίνεται. Συνδυαζόμενο με το γεγονός ότι η μαγεία πλέον τρώει stamina (και πολύ μάλιστα), είναι κατά κανόνα σημαντικά πιο αργή από τα όπλα χωρίς να κάνει παραπάνω ζημιά και πολλά bosses είναι διπλά, τριπλά ή και παραπάνω που σημαίνει πως είναι πρακτικά αδύνατον να αποφύγεις εντελώς ζημιά όσο καλός και να είσαι, κάνει τα πράγματα ακόμα χειρότερα. Ακούω κλάψες βέβαια πως η μαγεία είναι overpowered σε PvP κλπ (το οποίο μπορεί και να ισχύει αλλά με το λίγο PvP που έχω κάνει σχεδόν όλοι με όπλα τη βγάζουν όπως πάντα) αλλά στην παρούσα φάση και με τα nerf που τρώει σε κάθε patch είναι σοβαρά underpowered σε PvE.
              Μαγεια προς το παρον παιζω συμπληρωματικα (εχω στο 20 το int). Τοσο πολυ την εχουν nerfαρει? Εμενα, με τον τροπο που παιζω (great heavy soul arrows και magic swords) μου φαινεται αρκετα χρησιμη μεχρι στιγμης (μπορει να φταιει οτι δεν βασιζομαι εκει εξ'ολοκληρου). Επισης τα spells τρωνε stamina αλλα εχω την αισθηση οτι εχουν αυξησει την δυνατοτητα κινησης τους παικτη την ωρα που πραγματοποιει το spell (δεν ξερω μπορει και να ειναι η ιδεα μου αλλα γενικα αισθανομαι πιο ελευθερος απ'οτι στα προηγουμενα 2 παιχνιδια). Το τελευταιο παντως ισχυει σιγουρα για την περιπτωση των bows που ειναι πολυ πιο ευχρηστα πλεον.

              Σημερα ειδα (μετα απο 40+ ωρες) οτι υπαρχει new fighting mode στο παιχνιδι οπου αν εχεις 2 weapons της ιδιας κλασης και κρατησεις πατημενο το τριγωνο τοτε ο χαρακτηρας μπαινει σε 2 wielded mode και αποκτα νεα fighting animations (και αναρωτιομουν τοσο καιρο πιο το νοημα της κλασης swordmaster οπου ξεκινας με 2 σπαθια ). New tutorials my ass

              Comment


              • #82
                Σε οτι αφορα το level design προσωπικα δεν εχω δει κατι που να δειχνει τεμπελικο σχεδιασμο ακομα. Γενικα καθε περιοχη ξεχωριστα ειναι πολυ καλα δομημενη και πολλες αυτη τη στιγμη δεν μπορω να πω οτι τις εχω καταλαβει πληρως (υπαρχουν πραγματα που δεν εχω παρει και δεν ξερω πως τα παιρνεις). Υπαρχουν επισης μερικα πολυ ομορφα highligts οπως το εξης...
                Εχω φτασει στο The Gutter btw και αναψα φωτια σε ολη την πιστα Εκανα και μια βολτα απο το wiki πρωτη φορα σημερα και ειδα οτι προτειναν να βαλεις contrast και brightness στο τερμα αν δεν εχεις torches (ελεγε ανεβαστε τα μεχρι να φτασετε σε σημειο που θα ειστε στο οριο για γυαλια ηλιου ).
                Μια που ανέφερες το Gutter να σου δώσω ένα παράδειγμα να καταλάβεις. Στο Gutter ουσιαστικά μπορείς να πας μόνο κάτω. Αν θες να γυρίσεις πίσω πρέπει να χρησιμοποιήσεις bonfire, homeward κλπ. Στο Dark Souls αλλά και στο Demon's υπήρχε τρόπος να γυρίσεις, ποτέ δε φυλακιζόσουν. Ντάξει έχει μερικές ενδιαφέρουσες εφαρμογές έτσι όπως είναι αλλά η τελική αποτίμηση είναι αρνητική. Το Demon's Souls ήταν μεν γραμμικό αλλά έπαιζε πολύ με shortcuts, μεγάλη διαφορά από το Dark Souls 2.

                Μαγεια προς το παρον παιζω συμπληρωματικα (εχω στο 20 το int). Τοσο πολυ την εχουν nerfαρει? Εμενα, με τον τροπο που παιζω (great heavy soul arrows και magic swords) μου φαινεται αρκετα χρησιμη μεχρι στιγμης (μπορει να φταιει οτι δεν βασιζομαι εκει εξ'ολοκληρου). Επισης τα spells τρωνε stamina αλλα εχω την αισθηση οτι εχουν αυξησει την δυνατοτητα κινησης τους παικτη την ωρα που πραγματοποιει το spell (δεν ξερω μπορει και να ειναι η ιδεα μου αλλα γενικα αισθανομαι πιο ελευθερος απ'οτι στα προηγουμενα 2 παιχνιδια).
                Δε νομίζω πως έχει αλλάξει κάτι στην κίνηση του παίκτη. Κάποια spells είναι σημαντικά πιο αργά αν και τώρα μπορείς να αλλάξεις το casting speed σου. Αναφερόμουν καθαρά στη μαγεία. Τα magic swords είναι melee. Χθες έβγαλα και τα 3 boss του DLC, τα 2 με Crystal Magic Weapon πάνω σε magic Darkrift+10, το τρίο στούτζες με poison και κωλοφαρδία (βγήκαν με την πρώτη χθες). Προσπαθούσα να τα κάνω με NPC summons αλλά πολύ συχνά κάνουν τη μάχη δυσκολότερη οπότε το απέφυγα σε κάποιες μάχες... Α να ξέρεις πως κάποια NPC summons είναι υποχρεωτικά (και να επιζήσουν) αν θες το equipment τους.

                Σημερα ειδα (μετα απο 40+ ωρες) οτι υπαρχει new fighting mode στο παιχνιδι οπου αν εχεις 2 weapons της ιδιας κλασης και κρατησεις πατημενο το τριγωνο τοτε ο χαρακτηρας μπαινει σε 2 wielded mode και αποκτα νεα fighting animations (και αναρωτιομουν τοσο καιρο πιο το νοημα της κλασης swordmaster οπου ξεκινας με 2 σπαθια ). New tutorials my ass
                Ωραίος! Άργησες αλλά... Πάντως σου λέει στο Tutorial hold τρίγωνο. Εγώ ακόμα δεν έχω ασχοληθεί αλλά σκέφτομαι να ξεκινήσω σιγά σιγά. Στο DLC έχει και όπλο σαν το σπαθί της Ivy. Επίσης ένα από τα σημαντικότερα αντικείμενα που παίρνεις είναι μια φούστα με δαντέλα Που δεν είναι (?) μέρος set.
                Originally posted by Squall Leonhart
                I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
                Originally posted by 丹野
                Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
                Originally posted by Ryu_gr
                υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

                Comment


                • #83
                  Μια που ανέφερες το Gutter να σου δώσω ένα παράδειγμα να καταλάβεις. Στο Gutter ουσιαστικά μπορείς να πας μόνο κάτω. Αν θες να γυρίσεις πίσω πρέπει να χρησιμοποιήσεις bonfire, homeward κλπ. Στο Dark Souls αλλά και στο Demon's υπήρχε τρόπος να γυρίσεις, ποτέ δε φυλακιζόσουν. Ντάξει έχει μερικές ενδιαφέρουσες εφαρμογές έτσι όπως είναι αλλά η τελική αποτίμηση είναι αρνητική. Το Demon's Souls ήταν μεν γραμμικό αλλά έπαιζε πολύ με shortcuts, μεγάλη διαφορά από το Dark Souls 2.
                  Στο The Gutter αν δεν κανω λαθος (και αν καταλαβαινω ακριβως τι εννοεις) μπορεις να γυρισεις στην αρχη του level ακομα και οταν εχεις φτασει αρκετα χαμηλα (υπαρχει ενας ξυλινος πυργος που σε ανεβαζει ξανα ψηλα και ο οποιος συνδεει μεσω ενος σχοινιου το κατω μερος με το early upper level - κανεις grappling και πηγανεις, mechanic που πρωτη φορα το συναντησα-). Βεβαια αντιλαμβανομαι τι θες να πεις αλλα αυτο εχει να κανει με το κατα ποσο καλη ηταν εν τελει η επιλογη για τα teleports παντου. Οταν υπαρχει bonfire στη μεση ενος επιπεδου δεν υπαρχει νοημα να σου βαλει shortcut γιατι το bonfire παιζει αυτο το ρολο επι της ουσιας. Αυτο που εχω παρατηρησει ωστοσο ειναι οτι υπαρχει connection ανα τα μικρα κομματια αναμεσα στα bonfires (οπως αυτο που σημειωνω για το the gutter). Επισης υπαρχουν και levels οπως το no man's worf που εχουν πιο παραδοσιακο σχεδιασμο και χρησιμοποιουν shortcuts και οχι bonfires. To θεμα imo ειναι οτι τα teleports ως mechanic αλλαζουν παρα πολυ το παιχνιδι (δεν ειναι οτι διευκολυνουν τον παιχτη, επηρεαζουν ολο τον σχεδιασμο του τιτλου) οποτε οταν βαζεις εναν τετοιο μηχανισμο πρεπει να προσφερεις διαφορετικο σχεδιασμο και να βρεις εναλακτικους τροπους ετσι ωστε να δωσεις ενα ενδιαφερον level design (αυτο που προσπαθω να πω ειναι οτι με την επιλογη που εκαναν επρεπε να αντιμετωπισουν στην συνεχεια ενα σωρο αλλες προκλησεις). Τωρα κατα ποσο αυτο επιτυγχανεται δεν μπορω να το κρινω ακομη αλλα οπως ειπα και πριν, overall καταλαβαινω τι λες. Οπως και να εχει το θετικο για μενα ειναι οτι οι αλλαγες αυτες ειναι δομικες και διαφοροποιουν πολυ τον τιτλο κατι που οδηγει στο να τον αντιμετωπισεις ως κατι ξεχωριστο και νεο (και οχι ως sequel κρινοντας αυστηρα και μονο με βαση προηγουμενα, πραγμα που εγινε και με το περασμα απο το demon's στο dark). Ο λογος που αυτο ειναι πολυ σημαντικο αφορα στο οτι η learning διαδικασια παραμενει υπαρκτη για καποιον που εχει ασχοληθει με τα τους παλιους τιτλους.

                  Α να ξέρεις πως κάποια NPC summons είναι υποχρεωτικά (και να επιζήσουν) αν θες το equipment τους.
                  Πρεπει να εχω χασει πραγματα γιατι δεν εχω κανει κανενα summon μεχρι τωρα Λογικα θα πανε για δευτερο playthrough ή θα δω μηπως γινεται κατι με το ascetic (που δεν το εχω ψαξει ακομη για να δω πως λειτουργει και τι συνεπεις θα εχει στα NG+)

                  Ωραίος! Άργησες αλλά... Πάντως σου λέει στο Tutorial hold τρίγωνο. Εγώ ακόμα δεν έχω ασχοληθεί αλλά σκέφτομαι να ξεκινήσω σιγά σιγά. Στο DLC έχει και όπλο σαν το σπαθί της Ivy. Επίσης ένα από τα σημαντικότερα αντικείμενα που παίρνεις είναι μια φούστα με δαντέλα Που δεν είναι (?) μέρος set.
                  Βασικα τετοιο πραγμα δεν ειχα δει καπου, τωρα ειτε εχω κανει skip καποιο μερος χωρις να το καταλαβω ή κατεστρεψα καποια πλακα κατα λαθος και δεν μπορουσα μετα να τη διαβασω. Μου φαινεται θα ξαναπαω στο Things Betwixt

                  Comment


                  • #84
                    Στο The Gutter αν δεν κανω λαθος (και αν καταλαβαινω ακριβως τι εννοεις) μπορεις να γυρισεις στην αρχη του level ακομα και οταν εχεις φτασει αρκετα χαμηλα (υπαρχει ενας ξυλινος πυργος που σε ανεβαζει ξανα ψηλα και ο οποιος συνδεει μεσω ενος σχοινιου το κατω μερος με το early upper level - κανεις grappling και πηγανεις, mechanic που πρωτη φορα το συναντησα-). Βεβαια αντιλαμβανομαι τι θες να πεις αλλα αυτο εχει να κανει με το κατα ποσο καλη ηταν εν τελει η επιλογη για τα teleports παντου. Οταν υπαρχει bonfire στη μεση ενος επιπεδου δεν υπαρχει νοημα να σου βαλει shortcut γιατι το bonfire παιζει αυτο το ρολο επι της ουσιας. Αυτο που εχω παρατηρησει ωστοσο ειναι οτι υπαρχει connection ανα τα μικρα κομματια αναμεσα στα bonfires (οπως αυτο που σημειωνω για το the gutter). Επισης υπαρχουν και levels οπως το no man's worf που εχουν πιο παραδοσιακο σχεδιασμο και χρησιμοποιουν shortcuts και οχι bonfires. To θεμα imo ειναι οτι τα teleports ως mechanic αλλαζουν παρα πολυ το παιχνιδι (δεν ειναι οτι διευκολυνουν τον παιχτη, επηρεαζουν ολο τον σχεδιασμο του τιτλου) οποτε οταν βαζεις εναν τετοιο μηχανισμο πρεπει να προσφερεις διαφορετικο σχεδιασμο και να βρεις εναλακτικους τροπους ετσι ωστε να δωσεις ενα ενδιαφερον level design (αυτο που προσπαθω να πω ειναι οτι με την επιλογη που εκαναν επρεπε να αντιμετωπισουν στην συνεχεια ενα σωρο αλλες προκλησεις). Τωρα κατα ποσο αυτο επιτυγχανεται δεν μπορω να το κρινω ακομη αλλα οπως ειπα και πριν, overall καταλαβαινω τι λες. Οπως και να εχει το θετικο για μενα ειναι οτι οι αλλαγες αυτες ειναι δομικες και διαφοροποιουν πολυ τον τιτλο κατι που οδηγει στο να τον αντιμετωπισεις ως κατι ξεχωριστο και νεο (και οχι ως sequel κρινοντας αυστηρα και μονο με βαση προηγουμενα, πραγμα που εγινε και με το περασμα απο το demon's στο dark). Ο λογος που αυτο ειναι πολυ σημαντικο αφορα στο οτι η learning διαδικασια παραμενει υπαρκτη για καποιον που εχει ασχοληθει με τα τους παλιους τιτλους.
                    Καταλαβαίνω αυτό που λες απλά θεωρώ πως η μία από τις 2 προσεγγίσεις είναι καλύτερη από την άλλη. Αν παίξεις το expansion θα καταλάβεις τη διαφορά γιατί παρόλο που έχει πάλι μέρη που σε παγιδεύουν ο τρόπος που συνδέονται όλα έχει πολύ μεγαλύτερο ενδιαφέρον. Εμένα εκεί μου έκανε τη μεγάλη αίσθηση. Αυτό που λες στο Gutter υπάρχει καθαρά για να πάρεις κάποιους θησαυρούς αν θυμάμαι καλά. Δε μπορείς να πας από το τέλος στην αρχή.

                    Πρεπει να εχω χασει πραγματα γιατι δεν εχω κανει κανενα summon μεχρι τωρα Λογικα θα πανε για δευτερο playthrough ή θα δω μηπως γινεται κατι με το ascetic (που δεν το εχω ψαξει ακομη για να δω πως λειτουργει και τι συνεπεις θα εχει στα NG+)
                    Δύο είναι οι σημαντικοί NPCs που κάνεις summon για να πάρεις το equipment τους (μπορείς βέβαια να τους σκοτώσεις με το ίδιο αποτέλεσμα ). Τα ascetics ανεβάζουν τη δυσκολία στην περιοχή στο επόμενο NG+, ΜΟΝΙΜΑ. Δηλαδή αν χρησιμοποιήσεις ένα τώρα στο επόμενο NG+ η δυσκολία θα είναι NG++. Εγώ ακόμα δεν έχω χρησιμοποιήσει, αλλά ούτως ή άλλως κάποια πράγματα είναι διαθέσιμα μόνο σε NG+ ή NG++.

                    Βασικα τετοιο πραγμα δεν ειχα δει καπου, τωρα ειτε εχω κανει skip καποιο μερος χωρις να το καταλαβω ή κατεστρεψα καποια πλακα κατα λαθος και δεν μπορουσα μετα να τη διαβασω. Μου φαινεται θα ξαναπαω στο Things Betwixt
                    Δε νομίζω να έχεις χάσει κάτι άλλο τόσο βασικό. Ίσως ότι μπορείς να κάνεις Infusion οποιοδήποτε όπλο ακόμα και αν έχει ήδη element αλλά υποθέτω δεν το έχεις ξεκλειδώσει ακόμα.
                    Originally posted by Squall Leonhart
                    I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
                    Originally posted by 丹野
                    Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
                    Originally posted by Ryu_gr
                    υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

                    Comment


                    • #85
                      Εφυγε επιτελους και ο Smelter... μου εβγαλε την πιστη Η πλακα ειναι οτι αφου τον καταφερα μετα απο τοσες προσπαθιες, χτυπαει την ωρα του win το τηλεφωνο και αφηνω κατω το χειριστηριο, μετα απο λιγο ξανακοιταω την οθονη και βλεπω εναν απο του Knights που ειχα κανει rush να εχει μπει στο boss room και να μου δινει να καταλαβαινω . Μετα το death μου, ξαναγυρναω προσεκτικα πισω στο boss room κανω retrieve τα souls και εκει που λεω ωραια (ευτυχως δεν εχασα τα 95.000 souls που ειχα μαζεψει) αφηνοντας παλι κατω το χειριστηριο, βλεπω κατι καπνους στο κεντρο του δωματιου και σκαει ο persuer Anyway τωρα μενει να προχωρησω το υπολοιπο Iron Keep και λογικα μετα παμε προς το Drangleic Castle.

                      Straier αυτο που λες περι level design το παρατηρησα και εγω εντονα στην Tseldora, για καποιο λογο παροτι γενικα υπηρχαν shortcuts και multiple paths που συνεδεαν τα κομματια του επιπεδου, η μετακινηση απο κατω προς το room του πρωτου boss γινοταν μονο μεσω bonfire. Overall μεχρι τωρα συμφωνω παντως οτι η προσεγγιση του level design διχως teleports που ειχε το πρωτο ειναι κατα πολυ ανωτερη.

                      Θελω να κοιταξω λιγο τι παιζει με τα roll mechanics κατω απο το 70%, παροτι ειμαι συνηθως κοντα στο 68-69 και εχω το fast roll, στο Iron keep που εκανα δοκιμες στο armor set οταν κατεβασα πολυ το ποσοστο εκανα dodge πιο ευκολα (και ηταν λες και ειχα περισσοτερα invisibility frames). Μεχρι τωρα κραταγα απλα το fast roll και δεν ειχα ασχοληθει με το πως αλλαζει το dodge απο κει και κατω.

                      Για τα DLC το ψηνω και εγω τωρα που ολοκληρωθηκε το Trilogy (πως βρηκες το πρωτο, αξιζει τα λεφτα του τωρα ?) και αργα ή γρηγορα ισως παω για το season pass.

                      Comment


                      • #86
                        Καταρχήν κοντεύω να τελειώσω το τρίτο DLC (μου έχουν βγει λίγο τα μάτια), εντυπώσεις θα πω στο τέλος αλλά μπορώ να πω πως ναι αξίζουν (και είναι ξεκάθαρα endgame content, σε γενικές γραμμές πολύ δυσκολότερα από το υπόλοιπο παιχνίδι).
                        Τώρα για τα rolls. Τα invincibility frames δεν αλλάζουν όταν έχεις fast roll, αυτό που αλλάζει είναι η απόσταση που διανύεις. Αυτό που αλλάζει τα i-frames είναι το agility (ανεβαίνει με adaptability και δευτερευόντως με attunement) και θα έλεγα πως είναι σχεδόν υποχρεωτικό να το πας τουλάχιστον 100-105, έχει μεγάλη διαφορά.
                        Originally posted by Squall Leonhart
                        I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
                        Originally posted by 丹野
                        Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
                        Originally posted by Ryu_gr
                        υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

                        Comment


                        • #87
                          Τώρα για τα rolls. Τα invincibility frames δεν αλλάζουν όταν έχεις fast roll, αυτό που αλλάζει είναι η απόσταση που διανύεις. Αυτό που αλλάζει τα i-frames είναι το agility (ανεβαίνει με adaptability και δευτερευόντως με attunement) και θα έλεγα πως είναι σχεδόν υποχρεωτικό να το πας τουλάχιστον 100-105, έχει μεγάλη διαφορά.
                          Nice ωραιος, εκανα μερικες δοκιμες στους turtle like εχθρους στο Iron Keep στην vertical επιθεση που εχουν και ειδα οτι ενω το dodge στο 69% δεν ηταν αρκετο να την αποφυγει σε καθετη κινηση, με 50% + ηταν enough για να μετακινηθεις λιγο πιο μακρια και να ξεπερασεις το hit. Μου αρεσει πιο πολυ ετσι το mechanic γιατι πρεπει να πειραματιστεις προκειμενου να δεις τι ταιριαζει στο playstyle σου (πραγμα που δεν ειναι εμφανες με γυμνο ματι αν δεν το δοκιμασεις σε μαχη).

                          Διαβασα και αυτο που εδωσες περι agility, ημουν στο 93 νομιζω οποτε αφιερωσα καποια levels στο ADP και εφτασα στο 96 για αυτο το ενα frame παραπνω . To καλο ειναι οτι εχουν δωσει επιπλεον χρησιμοητητα εδω μιας και στο πρωτο παιχνιδι το resistance δεν το πολυ αγγιζα.

                          Τελειωσα και με Iron Keep (το γυρισα πολλες φορες μεχρι να βρω και το διακοπτη για τα fire statues, ηταν μπροστα μου αλλα εκει που εχουν βαλει τη σκαλα δεν το εβρισκα με τιποτα ). Θα ξαναγυρισω βεβαια διοτι δεν εχω παρει τα αντικειμενα που ειναι πανω στις magma πλατφορμες και επισης δεν εχω καταλαβει που ειναι η πορτα που ξεκλειδωνει το Iron Key . Παρατηρησα btw οτι υπαρχουν καποια pots και Pharos μηχανισμοι βγαζουν νερο και πρεπει να μειωνουν καπως το fire damage (στην αρχη εκραζα γιατι εφυγαν 2 Pharos στο ετσι). Anyway θα δοκιμασω να τα παρω με μεγαλυτερο health στο μελλον ή αν βρω καποια μαγεια για το fire resistance.

                          Μπηκα και στο Drangleic Castle αλλα λεω να το παγωσω τωρα λιγο και να ασχοληθω με Infusions που δεν εχω δει τι παιζει (και να αρχισω να βλεπω και Boss Weapons). Εχω ενα Claymore +10 αλλα θελω να αλλαξω, γενικα υπαρχει καποια καλη προταση σχετικα με infusions σε οπλα που ειναι Dex based (εχω και strenght στο 23 βεβαια)?

                          Comment


                          • #88
                            Τελειωσα και με Iron Keep (το γυρισα πολλες φορες μεχρι να βρω και το διακοπτη για τα fire statues, ηταν μπροστα μου αλλα εκει που εχουν βαλει τη σκαλα δεν το εβρισκα με τιποτα ). Θα ξαναγυρισω βεβαια διοτι δεν εχω παρει τα αντικειμενα που ειναι πανω στις magma πλατφορμες και επισης δεν εχω καταλαβει που ειναι η πορτα που ξεκλειδωνει το Iron Key . Παρατηρησα btw οτι υπαρχουν καποια pots και Pharos μηχανισμοι βγαζουν νερο και πρεπει να μειωνουν καπως το fire damage (στην αρχη εκραζα γιατι εφυγαν 2 Pharos στο ετσι). Anyway θα δοκιμασω να τα παρω με μεγαλυτερο health στο μελλον ή αν βρω καποια μαγεια για το fire resistance.
                            Βάλε ότι ρούχα με fire resistance έχεις, δαχτυλίδια, flash sweat pyromancy (ή το αντίστοιχο burr) κυλήσου στα νερά και θα δεις πως δε θα τρως σχεδόν καθόλου ζημιά.
                            Μπηκα και στο Drangleic Castle αλλα λεω να το παγωσω τωρα λιγο και να ασχοληθω με Infusions που δεν εχω δει τι παιζει (και να αρχισω να βλεπω και Boss Weapons). Εχω ενα Claymore +10 αλλα θελω να αλλαξω, γενικα υπαρχει καποια καλη προταση σχετικα με infusions σε οπλα που ειναι Dex based (εχω και strenght στο 23 βεβαια)?
                            Κοίτα για infusions δεν έχεις να κερδίσεις και πολλά προς το παρόν αν τα intelligence/faith σου είναι σχετικά χαμηλά. Bleed/poison έχει μόνο νόημα αν το όπλο έχει ήδη. Τα περισσότερα boss όπλα δεν είναι ιδιαίτερα χρήσιμα ενώ είναι αρκετά σπάνια τα Petrified Dragon Bone και τα Twinkling Titanite οπότε να είσαι συντηρητικός. Γενικά λέει να κάνεις infusion κάτι που έχει ήδη innate element (πχ τα Black Knight όπλα να τα κάνεις infuse με φωτιά). Πιο συγκεκριμένα δε ξέρω τι να σου πω. Εξαρτάται τι όπλο θες να έχεις, εμένα μου αρέσουν τα κατάνα αλλά σπάνε πανεύκολα, αυτή τη στιγμή στο 3ο DLC χρησιμοποιώ ένα Dark Roaring Halberd.
                            Originally posted by Squall Leonhart
                            I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
                            Originally posted by 丹野
                            Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
                            Originally posted by Ryu_gr
                            υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

                            Comment


                            • #89
                              Τέλος το Dark Souls 2 στο NG+ μαζί με τα expansions. Είμαι πλέον 200κάτι level και τελικά ανέβασα και Vigor, Endurance, Dexterity στο 20 από το default 5-6 του μάγου γιατί παραήταν κουραστικό να πεθαίνω τόσο εύκολα έτσι όπως είναι δομημένο το παιχνίδι.
                              Τα DLC παρά την ηλίθια επιλογή να είναι όλοι οι εχθροί resistant στη μαγεία θεωρώ πως είναι τα καλύτερα σημεία του παιχνιδιού ειδικά σε θέμα σχεδιασμού. Στο τρίτο DLC έχει βέβαια μια πολύ εκνευριστική περιοχή αλλά συγχρόνως είναι και από τις πιο ατμοσφαιρικές/τρομακτικές και κατά μία έννοια δείχνει γιατί η επιλογή της From να μην κάνει το παιχνίδι τόσο σκοτεινό ήταν σωστή.
                              Τρεις τέσσερις boss battles στο DLC είναι ίσως οι καλύτερες στο παιχνίδι χωρίς να λείπουν και οι κακές επιλογές (το τρίτο boss του τρίτου DLC είναι ουσιαστικά το πρώτο, το οποίο είναι πολύ ωραίο, επί δύο).
                              Γενικά πάντως συνεχίζω να νομίζω πως Demon's Souls bosses >> Dark Souls bosses >>>>>> Dark Souls 2 bosses. Λείπει η ποικιλία, έχει πάρα πολλά bosses που είναι ένας τύπος με σπαθί/ακόντιο/ασπίδα ενώ πολλές μάχες είναι σχεδόν υποχρεωτικό να τις κάνεις coop αφού το σύστημα μάχης του παιχνιδιού δεν ευνοεί/δεν είναι φτιαγμένο να πολεμάς 2-3-4-5.... εχθρούς ταυτόχρονα...
                              Θα κάνω λίγο grinding να μαζέψω ότι μπορώ χαλαρά και μετά θα πάω σε NG+.
                              Originally posted by Squall Leonhart
                              I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
                              Originally posted by 丹野
                              Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
                              Originally posted by Ryu_gr
                              υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

                              Comment


                              • #90
                                Τελείως υποκειμενικά και αφήνοντας πίσω την όποια ενδελεχή μελέτη των μηχανισμών και της δομής των τριών παιχνιδιών, με ποια σειρά, και με βάση ποια κριτήρια, θα τα κατέτασσες ;

                                Comment

                                Working...
                                X