Κοίτα το Demon's Souls ήταν η παρθενική επαφή με τη σειρά οπότε έχει μια ειδική θέση στην καρδιά μου. Επίσης τα boss του θεωρώ πως σα σύνολο είναι τα καλύτερα και με τη μεγαλύτερη ποικιλία.
Από την άλλη το Dark Souls πάτησε στους μηχανισμούς του πρώτου παιχνιδιού χωρίς να το αντιγράψει ενώ πραγματικά το level design του, και δε μιλάω μόνο για τη σειρά αλλά για όλη τη βιομηχανία, είναι για σεμινάριο. Τεράστιος ενιαίος κόσμος με φοβερή θεματική ποικιλία και χωρίς loadings (αν δεν πεθάνεις ποτέ δε βλέπεις loading screen), νομίζω αυτό έχεις ήδη αρχίσει να το εκτιμάς.
Το Dark Souls 2 είναι ξεκάθαρα υποδεέστερο των άλλων 2 παιχνιδιών. Κάποιους μηχανισμούς τους κάνει streamline (κυρίως το upgrade των όπλων και τη μαγεία) το οποίο θα έλεγα έχει και καλά και κακά, τα οποία δε θα αναλύσω τώρα αφού δε ζήτησες αυτό, αλλά σα δομή και ατμόσφαιρα από τη μία αντιγράφει το Dark Souls και από την άλλη φαίνεται πολύ πιο επίπεδο και βαρετό. Δεν παίζω τα Souls για την ιστορία (ούτως ή άλλως η ιστορία είναι κάτι με το οποίο ασχολείσαι πιο πολύ αφού το τερματίσεις για πρώτη φορά αν έχεις όρεξη) αλλά και σα lore πατάει στο πρώτο παιχνίδι με τα πιο ενδιαφέροντα σημεία του να είναι οι αναφορές στο προηγούμενο παιχνίδι. Η τελική μάχη θα έλεγα πως είναι εντελώς anticlimactic και ο τελικός αρχηγός βαρετός και ξεκάρφωτος. Τα DLC είναι καλύτερα γιατί κινούνται σε μια νέα κατεύθυνση κατά μία έννοια. Επίσης νομίζω πως υπάρχει και θέμα balancing με κάθε patch να κάνει τα πράγματα χειρότερα παρά καλύτερα (γενικά μέχρι τώρα πάει κάπως έτσι, κλαίει κάποιος που τον σκοτώσανε με το τάδε όπλο, μαγικό κλπ και τρώει nerf σε σημείο να γίνει άχρηστο). Για άλλη μια φορά θεωρώ πως σε μεγάλο βαθμό η κοινότητα (ή τουλάχιστον το πιο ηχηρό κομμάτι της κοινότητας) παραπονιέται για τα λάθος πράγματα (α λα FFXIII). Κράζουνε για την αχρήστευση των πυρσών, αλλά είναι προφανές πως αν ήταν εντελώς σκοτεινό το παιχνίδι θα γινόταν εκνευριστικό. Τα Souls δεν είναι καλά παιχνίδια γιατί είναι δύσκολα, απλά μια σχετική δυσκολία είναι μέρος της εμπειρίας που θέλουν να δώσουν, ο φόβος μη γίνει το παιχνίδι "casual" ήταν χαζός (παρόλο που ίσως είναι ίσως γενικά πιο εύκολο από τα προηγούμενα παιχνίδια αν εξαιρέσουμε τα DLC). Από την άλλη η προσπάθεια του παιχνιδιού, ειδικά σε boss battles, να δυσκολέψει πετώντας σου πολλούς εχθρούς μαζί δεν είναι πετυχημένη και μεταξύ άλλων κάνει τις μάχες λιγότερο επικές κατά τη γνώμη μου. Στο Dark Souls (και στο Demon's) είχε τέτοιες μάχες αλλά ήταν πολύ περιορισμένες και ήταν και μέρος του μηχανισμού τους (και φυσικά ήταν και δύσκολες, βλέπε Maneater, Ornstein and Smough).
Από την άλλη το Dark Souls πάτησε στους μηχανισμούς του πρώτου παιχνιδιού χωρίς να το αντιγράψει ενώ πραγματικά το level design του, και δε μιλάω μόνο για τη σειρά αλλά για όλη τη βιομηχανία, είναι για σεμινάριο. Τεράστιος ενιαίος κόσμος με φοβερή θεματική ποικιλία και χωρίς loadings (αν δεν πεθάνεις ποτέ δε βλέπεις loading screen), νομίζω αυτό έχεις ήδη αρχίσει να το εκτιμάς.
Το Dark Souls 2 είναι ξεκάθαρα υποδεέστερο των άλλων 2 παιχνιδιών. Κάποιους μηχανισμούς τους κάνει streamline (κυρίως το upgrade των όπλων και τη μαγεία) το οποίο θα έλεγα έχει και καλά και κακά, τα οποία δε θα αναλύσω τώρα αφού δε ζήτησες αυτό, αλλά σα δομή και ατμόσφαιρα από τη μία αντιγράφει το Dark Souls και από την άλλη φαίνεται πολύ πιο επίπεδο και βαρετό. Δεν παίζω τα Souls για την ιστορία (ούτως ή άλλως η ιστορία είναι κάτι με το οποίο ασχολείσαι πιο πολύ αφού το τερματίσεις για πρώτη φορά αν έχεις όρεξη) αλλά και σα lore πατάει στο πρώτο παιχνίδι με τα πιο ενδιαφέροντα σημεία του να είναι οι αναφορές στο προηγούμενο παιχνίδι. Η τελική μάχη θα έλεγα πως είναι εντελώς anticlimactic και ο τελικός αρχηγός βαρετός και ξεκάρφωτος. Τα DLC είναι καλύτερα γιατί κινούνται σε μια νέα κατεύθυνση κατά μία έννοια. Επίσης νομίζω πως υπάρχει και θέμα balancing με κάθε patch να κάνει τα πράγματα χειρότερα παρά καλύτερα (γενικά μέχρι τώρα πάει κάπως έτσι, κλαίει κάποιος που τον σκοτώσανε με το τάδε όπλο, μαγικό κλπ και τρώει nerf σε σημείο να γίνει άχρηστο). Για άλλη μια φορά θεωρώ πως σε μεγάλο βαθμό η κοινότητα (ή τουλάχιστον το πιο ηχηρό κομμάτι της κοινότητας) παραπονιέται για τα λάθος πράγματα (α λα FFXIII). Κράζουνε για την αχρήστευση των πυρσών, αλλά είναι προφανές πως αν ήταν εντελώς σκοτεινό το παιχνίδι θα γινόταν εκνευριστικό. Τα Souls δεν είναι καλά παιχνίδια γιατί είναι δύσκολα, απλά μια σχετική δυσκολία είναι μέρος της εμπειρίας που θέλουν να δώσουν, ο φόβος μη γίνει το παιχνίδι "casual" ήταν χαζός (παρόλο που ίσως είναι ίσως γενικά πιο εύκολο από τα προηγούμενα παιχνίδια αν εξαιρέσουμε τα DLC). Από την άλλη η προσπάθεια του παιχνιδιού, ειδικά σε boss battles, να δυσκολέψει πετώντας σου πολλούς εχθρούς μαζί δεν είναι πετυχημένη και μεταξύ άλλων κάνει τις μάχες λιγότερο επικές κατά τη γνώμη μου. Στο Dark Souls (και στο Demon's) είχε τέτοιες μάχες αλλά ήταν πολύ περιορισμένες και ήταν και μέρος του μηχανισμού τους (και φυσικά ήταν και δύσκολες, βλέπε Maneater, Ornstein and Smough).
Comment