Προσωπικα παντως το Stone Prisoner μου αρεσε αρκετα. Ισως επειδη το επαιξα σχετικα νωρις, μη εχοντας δει πολλα πραγματα απο την κεντρικη ιστορια, αλλα γενικα θα ελεγα οτι ειναι καλο σαν quest. Επιπλεον σου δινει εναν ακομη χαρακτηρα στο party ο οποιος εχει αρκετο ενδιαφερον ενω παραλληλα το ολο πακετο ειναι free...
Να πω οτι στις console εκδοσεις θεωρω σχεδον επιτακτικο το να τοποθετησεις tactics στους χαρακτηρες και αυτο λογω interface...To να ελεγχεις εσυ τους χαρακτηρες κανει τις μαχες πολυ πολυ πιο αργες. Σε δυσκολα battles και εγω πολλες φορες επαιρνα τον ελεγχο ολων των χαρακτηρων αλλα στα πιο κλασσικα encounters δεν εχει νοημα να ακολουθεις αυτη την τακτικη. Καλως ορισμενα tactics κανουν τη δουλεια τους.
Τωρα εγω στην ομαδα ειχα και τη morrigan και τη wynne και τις εβαζα καθε φορα στην αρχη να εκτελουν ξορκια ακινητοποιησης που οταν συνδιαζονται παγωνουν ολους τους αντιπαλους για μεγαλο χρονικο διαστημα (δεν θυμαμαι τωρα τα ονοματα των μαγικων-ειναι επιθεσεις που πετανε διαγραμματα στο εδαφος- αλλα τη συγκεκριμενη κινηση στην βγαζει και στο tutorial). Στη συνεχεια την επεφτα με τους tanks-rogues και ταυτοχρονα εριχνα και αλλα ξορκια μαζικης μορφης (θεωρω btw οτι οι μαγοι στο παιχνιδι αν τους αναπτυξεις σωστα μπορουν να γινουν απιστευτα δυνατοι χαρακτηρες). Υπαρχει ενα προβλημα με αυτη την τακτικη καθως γινεται να πιαστεις σε friendly fire και πρεπει να εισαι πολυ προσεκτικος ειδικα οταν μπανεις σε μια μαχη αλλα γενικα σαν combo πιστευω σε αποζημειωνει τις περισσοτερες φορες. Το heal σε μεσου επιπεδου αναμετρησεις το χρησιμοποιουσα ελαχιστα (το ειχα μονο στη wynne βασικα) και αν υπηρχε προβλημα πηγαινα manually σε χρηση items.
Το παιχνιδι δεν το εχω τελειωσει ακομα αλλα δεν πρεπει να μενει πολυ (ειμαι πριν το landsmeet). Θα γραψω τη δομη της ομαδας πιο αναλυτικα οταν το ξαναβαλω στο tray αυτες τις ημερες..
Να πω οτι στις console εκδοσεις θεωρω σχεδον επιτακτικο το να τοποθετησεις tactics στους χαρακτηρες και αυτο λογω interface...To να ελεγχεις εσυ τους χαρακτηρες κανει τις μαχες πολυ πολυ πιο αργες. Σε δυσκολα battles και εγω πολλες φορες επαιρνα τον ελεγχο ολων των χαρακτηρων αλλα στα πιο κλασσικα encounters δεν εχει νοημα να ακολουθεις αυτη την τακτικη. Καλως ορισμενα tactics κανουν τη δουλεια τους.
Τωρα εγω στην ομαδα ειχα και τη morrigan και τη wynne και τις εβαζα καθε φορα στην αρχη να εκτελουν ξορκια ακινητοποιησης που οταν συνδιαζονται παγωνουν ολους τους αντιπαλους για μεγαλο χρονικο διαστημα (δεν θυμαμαι τωρα τα ονοματα των μαγικων-ειναι επιθεσεις που πετανε διαγραμματα στο εδαφος- αλλα τη συγκεκριμενη κινηση στην βγαζει και στο tutorial). Στη συνεχεια την επεφτα με τους tanks-rogues και ταυτοχρονα εριχνα και αλλα ξορκια μαζικης μορφης (θεωρω btw οτι οι μαγοι στο παιχνιδι αν τους αναπτυξεις σωστα μπορουν να γινουν απιστευτα δυνατοι χαρακτηρες). Υπαρχει ενα προβλημα με αυτη την τακτικη καθως γινεται να πιαστεις σε friendly fire και πρεπει να εισαι πολυ προσεκτικος ειδικα οταν μπανεις σε μια μαχη αλλα γενικα σαν combo πιστευω σε αποζημειωνει τις περισσοτερες φορες. Το heal σε μεσου επιπεδου αναμετρησεις το χρησιμοποιουσα ελαχιστα (το ειχα μονο στη wynne βασικα) και αν υπηρχε προβλημα πηγαινα manually σε χρηση items.
Το παιχνιδι δεν το εχω τελειωσει ακομα αλλα δεν πρεπει να μενει πολυ (ειμαι πριν το landsmeet). Θα γραψω τη δομη της ομαδας πιο αναλυτικα οταν το ξαναβαλω στο tray αυτες τις ημερες..
Comment