Announcement

Collapse
No announcement yet.

The Official Sonic Thread of Epicness & Failness

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Πολύ ωραίο φαίνεται το σονικ ουτοπια, μακάρι να τα καταφέρει και να ολοκληρώσει το project, φαίνεται πολύ ενδιαφέρον.

    Το sonic mania όσο πάει μου αρέσει όλο και πιο πολύ, δεν περίμενα ότι θα είμαι τρελά hyped για sonic game. Την μουσική πάντως δεν χορταίνω να την ακούω, πάρα πολύ καλή δουλειά πραγματικά.


    Tidy!

    Do not blame me.Blame yourself or God.
    In Matsuno we trust.

    Comment


    • Attached Files
      sigpic

      Comment


      • Ανακοινώθηκε και για to Switch με νέο trailer (παραλλαγή του πρώτου) από το κανάλι της Nintendo:

        The illusion of free will is an illusion.

        Comment


        • Ανέμπνευστο af όπως και το όνομά του.
          Carpe diem

          Comment


          • Αντε πάλι με τα f-zero sonic. Και μόνο που θα έχει τρία διαφορετικά gameplay styles καταλαβαίνεις πόσο εμπιστοσύνη έχουν στο game.

            Comment


            • IT'S HAPPENING !


              PK World - Τα πάντα για Disney comics!

              Comment


              • Ξεκινάω να το βλέπω, προβλέπω ότι θα είναι από τα πιο επικά βιντεο του avgn.


                Tidy!

                Do not blame me.Blame yourself or God.
                In Matsuno we trust.

                Comment


                • Originally posted by Deus View Post
                  Ξεκινάω να το βλέπω, προβλέπω ότι θα είναι από τα πιο επικά βιντεο του avgn.
                  "Είχανε τα αρχίδια και το ονόμασαν Sonic the Hedgehog!"
                  The illusion of free will is an illusion.

                  Comment


                  • Πηρα τελικα το platinum στο Generations και μιας και η εποχη ειναι sonic ειπα να ξαναριξω μια ματια στο Adventure. Μια παρατηρηση, οποιος παιξει το generations ας το κανει στο pc, θεωρω οτι ειναι κριμα να το δει κανεις στις παλιες κονσολες με αυτα τα frames.

                    Πριν πω για το Adventure, για να κανω μια μικρη αναδρομη θα αναφερω οτι ημουν sega fanboy μικρος, ξεκινησα με το master system και εφτασα μεχρι το saturn με το sonic του master system να ειναι και το πρωτο μου παιχνιδι ever αν εξαιρεσει κανεις καποια μικροπαιχνιδια στο Atari. Dreamcast δεν αγορασα ποτε διοτι μετα το saturn πρεπει να επαθα ενα παιδικο τραυμα , ειχα στεναχωρεθει παρα πολυ που η αγαπημενη μου εταιρια ανακοινωσε τη διακοπη υποστηριξης στο saturn, μια κονσολα που αγαπησα παρα πολυ, και ειχα αγορασει μετα απο πολυ κοπο. Μαλιστα τη διακοπη της υποστηριξης (μιας και τοτε δεν ειχαμε internet) την εμαθα αφου ειχα παει να δωσω την τελευταια δοση για το saturn και αγοραζοντας την ιδια μερα το 4ο τευχος του sega power που ανακοινωνε στο editorial οτι η εταιρια σταματα την υποστηριξη και οτι το ιδιο το περιοδικο επισης σταματαει και αυτο ειναι το τελευταιο τευχος. Μετα απο λιγο καιρο πουλησα το saturn και αγορασα playstation (την κονσολα που μισουσα μεχρι τοτε ) και αποφασισα να μην ξανααγορασω μηχανημα που το μελλον του ειναι επιφοβο. Το κυριο θεμα για μενα και περα απο την πλακα ηταν οτι εκεινες τις εποχες (που ημασταν και μικρα ) περα απο το οικονομικο, δενομουν παρα πολυ με το εκαστοτε μηχανημα και πραγματικα ειχα στεναχωρεθει με την περιπτωση του saturn. Ετσι δεν αγορασα ποτε το Dreamcast, παροτι παντα το κρυφουποστηριζα και ηθελα να πετυχει, ενω πολλους απο τους τιτλους του τους επαιξα στο τοπικο console club της εποχης. Εκει ειχα ασχοληθει και με τα adventure που μεχρι και τωρα τα ειχα στο μυαλο μου στο ιδιο επιπεδο με το mario 64 (αν και φοβομουν να τα ξαναπιασω απο τοτε γιατι μαλλον ηξερα οτι δεν θα μου βγει σε καλο ). Οποτε μιας και ηθελα κατι χαλαρο αυτο τον καιρο μετα απο τα τελευταια παιχνιδια που ειδα, ειπα οτι εφτασε ο καιρος να βαλω τις εκδοσεις του psn και να τα ξαναδω.

                    Στο topic του mania εγραψα οτι τα 3d sonic δεν ειναι καλα ορισμενα αλλα μαλλον θεωρω οτι πρεπει να ανασκευασω και να πω οτι αυτη τη στιγμη υπαρχουν 3 ειδη παιχνιδιων που στηριζουν τον ''μοντερνο'' sonic: τα 3d platformers που αποτελουνται απο τα adventure και το 06, τα boost formula games που αποτελουνται απο τα unleashed, colors και generations (Loggo trademark συνταγη nights ) και τα experimental games που ειναι κατα κυριο λογο τα παιχνιδια που κυκλοφορησαν στις κονσολες της nintendo (με σοβαροτερο το lost world). Btw αναμεσα στα πρωτα 2 ειδη υπαρχει και ενας μεταβατικος τιτλος, το Heroes, ειναι παιχνιδι που δεν εχει το boost αλλα τα speed sections και συνολικος χειρισμος πατανε στα adventures και απο την αλλη το level design και λοιπος σχεδιασμος ειναι αυτος των boost games δηλαδη ο χαρακτηρας πηγαινει μονο μπροστα στην πραξη και δεν υπαρχει πραγματικη περιηγηση.

                    Παμε τωρα στο πρωτο adventure:

                    Η psn εκδοση τρεχει στα 60 fps, τα γραφικα μου φαινονται αρκετα καλα για τιτλο του 98-99 και το επος βεβαια ξεκιναει με το γεγονος οτι δεν υποστηριζει wide screen και το παιχνιδι εχει μπαρες και δεξια αριστερα και πανω κατω... Στα θετικα, πραγματικα ειναι οτι κοντινοτερο σε καθαρο 3d platformer sonic τιτλο και με χειρισμο στα platforming κομματια που ειναι καλυτερος απο αυτον των pause moments του generations πχ. Το generations βασικα εχει στην πραγματικοτητα μονο 2d platforming και οι λιγες στιγμες που πρεπει να χειριστεις κανονικα τον χαρακτηρα σε τρισδιαστατο περιβαλλον ειναι και οι πιο αδυναμες στον τιτλο. Αντιθετα το adventure εχει χτιστει απο τη αρχη να παιζει ως 3d platformer και με μεγαλη μου εκπληξη θυμηθηκα οτι οντως ο τιτλος μπορει να υποστηριξει κατι τετοιο. Γενικα το στησιμο ειναι κοντα σε αυτο του mario 64 και ειναι κριμα που αυτη η συνταγη στην πραγματικοτητα δεν εξελιχθηκε περαιτερω απο τη sega διοτι πιστευω οτι μπορει να δωσει και πολυ καλο level design και με τα σημερινα assets να γινουν θαυματα αν πεσει δουλεια.

                    Απο κει και περα, τελικα εκανα πολυ καλα που δεν ξαναεπαιξα τον τιτλο ολα αυτα τα χρονια

                    Κοιταζα διαφορα reviews της εποχης και πραγματικα απορω πως αυτο το παιχνιδι πηρε τοσο ψηλες βαθμολογιες τοτε (και απο το EDGE πχ). Κατ'αρχην λογω καμερας το παιχνιδι ειναι σχεδον unplayble, καταλαβαινω οτι δεν ειχαν δευτερο μοχλο στο dreamcast αλλα απο τη στιγμη που το mario 64 ειχε το ιδιο layout και τα καταφερε δεν ξερω κατα ποσο αυτο ειναι διακαιολογια. Το psn (που νομιζω ετσι ειναι και στο gamecube και pc) κανει enable τον δευτερο μοχλο για ελεγχο της καμερα αλλα και παλι το πραγμα δεν γινεται ιδιαιτερα καλυτερο. Μιλαμε για απιστευτα τραγελαφικα γεγονοτα που μπορουν να τρελανουν και τον πιο φυσιολογικο εγκεφαλο. Δευτερον, το presentation ειναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ. Καταστροφικο voice acting (btw το εβαλα στα ιαπωνικα μετα απο λιγο γιατι θα τρελενομουν και παροτι η κατασταση ειναι 1000 φορες καλυτερη και παλι το παιχνιδι ειναι κατω απο τον πατο), απαραδεκτο animation, loading screens, απιστευτα βαρετος overworld (που δοξα το θεο υπαρχει το trial mode και απο ενα σημειο και μετα δεν ξαναπερνας απο κει), πως πηραν την τελεια αισθητικη των 16bitων παιχνιδιων και την καναν ετσι μονο η S-E ξερει . Και παλι η εποχη δεν ειναι δικαιολογια, τοτε ηδη υπηρχε το crash, το mario, το metal gear solid που να παρει, πως ειναι δυνατον να υπαρχει κοσμος που να του φαινεται οκ αυτο το πραγμα. Τριτο, το παιχνιδι σε θεμα bugs αγγιζει το new level of shit, μηδενικο colission detection ανα σημεια, ακυρα deaths τυπου περασα μεσα απο το πατωμα και γενικα ενα unpolished mess που απορω πως η sega δεν προσπαθησε να φτιαξει τουλαχιστον καποια πραγματα ολα αυτα τα χρονια, υποτιθεται οτι ειναι και τιτλος της golden age, πως δεχεται να κυκλοφορει αυτο το πραγμα ετσι. Τεταρτο, ειλικρινα δεν θυμομουν οτι πρεπει να παιξεις το παιχνιδι και με τους αλλους χαρατκηρες για να το τερματισεις, πρεπει να το ειχα διαγραψει απο το μυαλο μου... Τα σεναριο των tails και knuckles βγαζει καποιο νοημα σε οτι αφορα το gameplay αλλα τα υπολοιπα δεν μπορω να καταλαβω με ποια λογικη βρισκονται μεσα σε αυτον τον τιτλο. Το θεμα ειναι οτι η ενασχοληση με αλλα σεναρια σε κανει απο ενα σημειο και μετα να ξεχνας τι τιτλο παιζεις.

                    Ξαναλεω, υπαρχουν παιχνιδια εκεινης της εποχης, και πιο παλια, βλεπε crash, mario 64, tomb raider κλπ που παρολους τους περιορισμους της εποχης ειναι χιλιαδες φορες πιο playble απο το sonic adventure. Δεν μπορω να δεχτω ουτε οτι εχει να κανει με τη φυση του sonic και με το οτι δεν μπορει να περασει στο 3d. Για την ακριβεια πιστευω οτι αν δεν ηταν τοσο buggy, αν δεν ειχε αυτη την καμερα και αν αντι για 6 σεναρια που σιγουρα τα 3 ειναι αηδιες, προσεφερε λιγο παραπανω content στα sonic stages, πιθανον να ηταν πραγματικα καλο παιχνιδι και η πορεια της σειρας θα ηταν πολυ διαφορετικη απο κει και περα. Υπαρχει level design, υπαρχει platforming, υπαρχει ταχυτητα και καλη φυσικη απλα το παιχνιδ ειναι unpolished σε βαθμο που ειναι unplayble. Και τα θετικα τα βαζω διοτι παρολο το bashing που ριχνω συνεχιζω και παιζω τα sonic stages και προσπαθω να τα εξερευνησω.

                    Οπως και να εχει θα συνεχισω λιγο ακομη και πιθανον να βαλω και λιγο το 2 (που επισης θελω να ξαναδω για καποιο ανεξηγητο λογο) πριν γυρισω στα κλασσικα και eventually στο mania.
                    Last edited by nooto; 24-08-2017, 02:50 AM.

                    Comment


                    • Πίσω στο χρόνο είχε πολύ θετικό αντίκτυπο το Sonic Adventure στο Dreamcast. "Wow" γραφικά για την εποχή, Sonic speed, rock εισαγωγή, δεν ήθελες πολύ να ψηθείς. Την πρώτη πίστα στο demo θα την είχα παίξει καμμιά 100αριά φορές!

                      Ήμουν σε ηλικία που έπαιζα video games χωρίς ιδιαίτερες απαιτήσεις (voice acting τί είναι αυτό;). Μα το θεό είχα παίξει Nightmare Creatures και The Crow και είχα χαρεί!! Τώρα 20 χρόνια μετά να κάνεις πλήρες playthrough φίλε nooto θα το χαρακτήριζα επικίνδυνο εγχείρημα! Πέρα από την πρώτη πίστα που θα ξανάπαιζα άνετα, το τελικό boss με τη ροκ μουσική και κάποια άλλα σημεία, το υπόλοιπο παιχνίδι το θυμάμαι αμυδρά και μόνο η σκέψη ότι πρέπει να παίξεις με Amy, Big Cat κτλ με κουράζει. Όπως και στο Sonic Adventure 2, μου είχε μείνει επίσης η επιθυμία να έπαιζα παραπάνω με Sonic.

                      Για τον buggy χειρισμό έχω μια επιφύλαξη λόγω του port, αλλά και πάλι εποχές '98 είχαμε σκληραγωγηθεί οπότε μπορεί και να πέρναγαν στα ψιλά γράμματα. Τέλος, με ενοχλούσαν τα adventure sections μεταξύ των πιστών.
                      The illusion of free will is an illusion.

                      Comment


                      • Με την έλευση του Sonic Mania βγήκε πάλι στην επιφάνεια αυτό το 7 χρόνων CGI βίντεο, πραγματικά εκπληκτική δουλειά.

                        Πιστεύω αρκετοί θα υποστήριζαν τέτοιο project σαν game. Αν και υπάρχουν 2D stages στο Generations/Forces δεν κινούνται στα physics των παλιών Sonic, οπότε νομίζω θα είχε αξία τέτοιο remake.

                        The illusion of free will is an illusion.

                        Comment


                        • Εντωμεταξύ αυτό το video είχε γίνει με rotoscoping, δηλαδή ο τυπάς έκανε animate καρέ-καρέ το βιντεάκι του πάνω από ήδη captured video του Sonic&Knuckles
                          Originally posted by Raf
                          Η Νίντι λίγο το πάει αλλιώς, ε, έχουμε τον Ραμπ εκεί να ψιλοτρολάρει.

                          Comment




                          • An kai arketa megalo san video opote exete xrono prospathiste na to deite, einai apo tis kalyteres analyseis pou exo dei sxetika me thn poreia ths seiras se 3d.

                            Comment


                            • Fan epicness και δημιουργία χαρακτήρα από ένα τυχαίο γεγονός, παρερμήνευση ενός sprite σαν... κόρη του Eggman!



                              Τί τους θες τους υπαλλήλους όταν σου κάνουν τέτοια δουλειά fans! Πραγματικά προκαλεί εντύπωση η ποιότητα των σχεδίων της... Eggette! Δείτε τα όλα εδώ: http://www.dorkly.com/post/85118/the...-new-character
                              The illusion of free will is an illusion.

                              Comment


                              • Κανονικά μέσα στην αράχνη είναι ο Eggman ανάποδα;
                                Αν είναι το κοριτσάκι τα πόδια της πού στο καλό τα βάζει;
                                Originally posted by Squall Leonhart
                                I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
                                Originally posted by 丹野
                                Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
                                Originally posted by Ryu_gr
                                υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

                                Comment

                                Working...
                                X