Κοίταξε να δεις.Έχω παραδείγματα ατόμων που πριν γράψουν ένα ρηβιού κάθονται και το λιώνουν.Πχ ο Καρπάς για το Dark Souls 2 έλεγε ότι έχει παίξει 75 ώρες,ή ο Καλλίφας για το Second Son γύρω στο 20ωρο κάνοντας παράλληλα και side quests.Επειδή στο enternity αργούν κάποια ρηβιούς πίστευα ότι γίνεται επειδή δεν τα προλαβαίνουν.Δεν ξέρω τι ισχύει γενικά γι'αυτό και ρωτάω.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Τί παίζετε αυτό τον καιρό;
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
εντάξει δεν ειναι απαραίτητο να τερματήσεις ένα vg για να του γράψεις review.
Comment
-
Originally posted by BigBOSS View Postεντάξει δεν ειναι απαραίτητο να τερματήσεις ένα vg για να του γράψεις review.
Comment
-
Originally posted by Altair View PostΚοίταξε να δεις.Έχω παραδείγματα ατόμων που πριν γράψουν ένα ρηβιού κάθονται και το λιώνουν.Πχ ο Καρπάς για το Dark Souls 2 έλεγε ότι έχει παίξει 75 ώρες,ή ο Καλλίφας για το Second Son γύρω στο 20ωρο κάνοντας παράλληλα και side quests.Επειδή στο enternity αργούν κάποια ρηβιούς πίστευα ότι γίνεται επειδή δεν τα προλαβαίνουν.Δεν ξέρω τι ισχύει γενικά γι'αυτό και ρωτάω.
Και φυσικά έχε στο μυαλό σου ότι οκ, άλλο πράγμα παιχνίδια σαν αυτά που ανέφερες και άλλο κάποιες άκυρες παραγωγές, είναι ανόμοια μεγέθη από όποια πλευρά και αν το κοιτάξεις.
Comment
-
Παντως προσωπικα πιστευω οτι πρεπει να εχεις τελειωσει ενα παιχνιδι για να του κανεις review (και μερικες φορες θεωρω οτι ουτε αυτο αρκει). Εχετε δικιο σε αυτο που λετε περι συμπερασματων ή περιπτωσεων trash games αλλα γενικα τα παραπανω εχουν να κανουν με το υποσυνθηκη... παιζει ρολο σε ποιο παιχνιδι κανεις review, σε τι αναγνωστες αναφερεσαι και ποσο σοβαρο θες να ειναι το κειμενο σου.
Ενα review του Halo που ο προκυπτει απο τερματισμο στο normal ή ενα review για το dark souls που βγαινει μετα απο 10 ωρες ενασχολησης προσωπικα δεν μου λενε τιποτα και βεβαια ειναι κειμενα που περιεχουν σημαντικα λαθη και δεν μπορω να τα λαβω σοβαρα υποψην μου. Μπορει να προσφερουν καποια πρωτα συμπερασματα που θα δωσουν ικανοποιητικες πληροφοριες σε καποιον που δεν εχει ασχοληθει αλλα για ανθρωπους που παρακολουθουν την εκαστοτε σειρα (και δεν ειναι λιγοι) ειναι παντελως ανευ περιεχομενου κριτικες.
Το Dark Souls ειναι πολυ χαρακτηριστικο παραδειγμα διοτι παροτι πηρε παρα πολυ καλες κριτικες, μετα απο καιρο ανεβηκε ακομα πιο ψηλα στις αποψεις των συντακτων μεσα απο τη NG+ ενασχοληση διοτι τοτε αρχισαν να καταλαβαινουν τι γινεται (και ο ιδιος ο Καρπας το λεει αυτο στο video review του σχολιαζοντας τη βαθμολογια που ειχε δωσει τοτε). Αλλα ακομα και αν το παραδειγμα του Dark Souls θεωρειται extreme λογω της ιδιαιτεροτητας του τιτλου, μπορω να φερω πολλα ακομα παραδειγματα παιχνιδιων που θελουν ολοκληρωση προκειμενου να εχεις ολοκληρωμενη αποψη.
Γι'αυτο ειπα οτι εξαρταται απο το παιχνιδι, ποιον θες να πληροφορησεις (καποιον που απλα θελει να δει τι παιζει ή καποιον που εχει γνωσεις και περιμενει απο σενα το κατι παραπανω) και τελος ποσο σοβαρο θες να ειναι το δικο σου κειμενο-δουλεια.
Comment
-
Τι παίζω αυτό τον καιρό...
Age of Wonders 3.
Για όσους θυμούνται, το AoE 2: Shadow Magic ήταν ένα TBS που είχα λατρέψει παλιότερα. Το 3 έγινε Kickstarted με χρηματοδότηση από το Notch του Minecraft, και πολύ χαίρομαι που βγήκε. Τώρα, σαν παιχνίδι...
Παραμένει το Heroes wannabe που ήταν, αλλά χωρίς κάποια ξεχωριστά σημεία του gameplay όπως τους πύργους του 2. Πολύ όμορφα γραφικά, απρόσμενα καλό voice over, ΑΙ που ισορροπεί ανάμεσα στο εκνευριστικά καλό και το εκνευριστικά ηλίθιο. Στο σενάριο που παίζω τώρα (ένας χάρτης στυλ Archipelago, απλά αυτοκτονία) μου έφυγε ο πάτος πραγματικά μέχρι να πατήσω πόδι, να τρέχω πάνω κάτω υπερασπιζόμενος κενές πόλεις, παίζοντας κρυφτούλι και εν πάσει περιπτώσει προσπαθώντας να στήσω μια υποτυπώδη άμυνα. Σε ΟΛΑ τα προηγούμενα το AI ήταν επιπέδου Pacman - είχα πολλά χρόνια να δω μονάδες να περνούν μπροστά από άδειες πόλεις και να μην τις καταλαμβάνουν, ή να αφήνουν πόλεις ανοχύρωτες. Δεν έχω κατασταλάξει ακόμα, αλλά τουλάχιστον απέκτησε ενδιαφέρον.Τι βλέπεις όταν έχεις πράσινα μάτια?
Στο Βιλαμπάχο ακόμα τρίβουν...
Η μόνη διαφορά ανάμεσα σε μένα και σε ένα τρελό είναι πως εγώ δεν είμαι τρελός - Σαλβαδόρ Νταλί
Comment
-
Όσον αφορά τα review είμαι κάπου στην μέση. Σαφώς και δεν είναι απαραίτητο να έχει τελειώσει κανείς το παιχνίδι αλλά όσο περισσότερο ασχοληθείς με κάποιο τόσο πιο έγκυρο θα είναι το review σου. Από την μια υπάρχουν παιχνίδια που μπορείς με ένα δεκάωρο ενασχόλησης να γράψεις άρθρο και από την άλλη υπάρχουν παιχνίδια όπως το dark souls που απλά θέλουν ξεχωριστή αντιμετώπιση από την μεριά του reviewer. Προσωπική μου γνώμη είναι είναι ότι καλό είναι να μην υπάρχει γενικός κανόνας αλλά ο χρόνος που πρέπει να ασχοληθεί κάποιος να είναι αναλόγως το παιχνίδι.
Altair το mario and luigi το τελείωσα προτού γράψω το review. Άργησα να ποστάρω στο αντίστοιχο τοπικ γιατί αφενός το έπαιζα περιστασιακά για να μαζέψω τα διάφορα collectibles για καιρό και αφού ξεμπέρδεψα έγραψα το τελικό ποστ εντυπώσεων και αφετέρου καθυστέρησα ένα διάστημα να γράψω το ποστ.
To dark souls πάντως οφείλω στον ευατό μου να το παίξω...
Το soul sacrifice επίσης το τελείωσα.
Χενο ετοιμάζω ένα αναλυτικό ποστ για το bravely default το οποίω θα ποσταρω στο αντίστοιχο θέμα για να κινηθεί κιόλας το νήμα. Για να σου απαντήσω στα πεταχτά ναι, αξίζει να το δεις αν γουστάρεις κλασσικά jrpgs καθώς έχει τα καλύτερα χαρακτηριστικά του είδους πολύ όμορφα υλοποιημένα. Θα στα πω αναλυτικά σύντομα στο νήμα του BD!
Tidy!
Do not blame me.Blame yourself or God.
In Matsuno we trust.
Comment
-
Originally posted by Titus View PostΣε ΟΛΑ τα προηγούμενα το AI ήταν επιπέδου Pacman - είχα πολλά χρόνια να δω μονάδες να περνούν μπροστά από άδειες πόλεις και να μην τις καταλαμβάνουν, ή να αφήνουν πόλεις ανοχύρωτες.
Η AI του Pac-man θεωρείται ακόμα και σήμερα υποδειγματική, με δυναμικά χαρακτηριστικά, όχι στατικό pattern, με τα φαντασματάκια να έχουν ξεχωριστή "προσωπικότητα" αλλά και να μην είναι εντελώς άδικη (τις περισσότερες φορές αν πάνε να σε περικυκλώσουν το 4ο κάνει τα "στραβά μάτια" στο σημείο που είναι για να γλυτώσεις). Για σεμινάριο πραγματικά
Ήθελα να κάνω και κάποιο post για να αναφέρω πόσο ισορροπημένη ΑΙ έχει ενώ φτιάχτηκε το '80, αλλά απ' ότι φαίνεται το άφησα!The illusion of free will is an illusion.
Comment
-
Όντως κάθε φαντασματάκι έχει το δικό του ξεχωριστό pattern, έχει αρκετό ενδιαφέρον να διαβάσετε τις ρουτίνες ΑΙ του Pac-man.Originally posted by Squall LeonhartI used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chestOriginally posted by 丹野Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...Originally posted by Ryu_grυπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.
Comment
-
Τις ξέρω τις ρουτίνες παιδιά, σχήμα λόγου ήταν.
Άντε, ας βάλω "AI τυρόπιτας"!
Μάλλον θα ξεκινήσω το expansion του Shadowrun Returns, αλλά μπορεί να μου τη δώσει και να παίξω Dungeon Keeper 2 άγιες μέρες που είναι,,,Τι βλέπεις όταν έχεις πράσινα μάτια?
Στο Βιλαμπάχο ακόμα τρίβουν...
Η μόνη διαφορά ανάμεσα σε μένα και σε ένα τρελό είναι πως εγώ δεν είμαι τρελός - Σαλβαδόρ Νταλί
Comment
-
Aπό το λίγο που έπαιξα στο Dragonfall μου έδωσε την αίσθηση ενός περισσότερου συγκροτημένου και εστιασμένου Shadowrun Returns. To μεγάλο ατού του είναι σίγουρα το κείμενο, πολύ καλογραμμένο, μεταφέρει άψογα συναισθήματα και καταστάσεις, σε βάζει για τα καλά στην ατμόσφαιρα. Δεν το συνέχισα απλά γιατί δεν ήμουν και τόσο σε ανάλογη διάθεση να το κάνω. Το έχω στο laptop, ξεκίνησα ξάπλα στο κρεβάτι και χαλαρά βραδυνές ώρες, αλλά τότε διάβαζα κι ένα βιβλίο οπότε το άφησα.
Συνεχίζω και δε με βλέπω να κάνω κάτι άλλο, με το Elder Scrolls Online. Με τις ώρες και τους ρυθμούς που παίζω, για το περιεχόμενο που έχει, είναι ικανό να με κρατήσει για πάρα πολύ καιρό. Ευτυχώς το Witcher αργεί, το Dragon Age κι αυτό σχετικά, τίποτε άλλο δεν έχω δει στον ορίζοντα, το Dark Souls 2 δε με καίει στη παρούσα, οπότε μια χαρά. Εύκολα ξεστρατίζω σε άλλα παιχνίδια, με το Elder Scrolls θέλω να είμαι μόνο εκεί χωρίς παρεμβάσεις.sigpic
Comment
-
Originally posted by deus_d0pe View PostAπό το λίγο που έπαιξα στο Dragonfall μου έδωσε την αίσθηση ενός περισσότερου συγκροτημένου και εστιασμένου Shadowrun Returns. To μεγάλο ατού του είναι σίγουρα το κείμενο, πολύ καλογραμμένο, μεταφέρει άψογα συναισθήματα και καταστάσεις, σε βάζει για τα καλά στην ατμόσφαιρα. Δεν το συνέχισα απλά γιατί δεν ήμουν και τόσο σε ανάλογη διάθεση να το κάνω. Το έχω στο laptop, ξεκίνησα ξάπλα στο κρεβάτι και χαλαρά βραδυνές ώρες, αλλά τότε διάβαζα κι ένα βιβλίο οπότε το άφησα.
Είμαι πολύ κοντά στο να δηλώσω ενθουσιασμένος. Πολύ βελτιωμένο σε θέματα σεναρίου - χαρακτήρων αφήγησης (όχι πως το προηγούμενο έπασχε), τους έχει φύγει το άγχος του fan service και διαχειρίζονται το lore με περισσότερη άνεση, πολύ περισσότερα skill/ etiquette checks στους διαλόγους, πολύ καλύτερες και δύσκολες μάχες, πολύ καλύτερες και πολυδαίδαλες αποστολές. Γενικά ένα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ και πλήρες Shadowrun campaign που με κάνει και χάσκω.
Μόνο ψεγάδι το ότι αρκετές επιλογές εξακολουθούν να μην έχουν αντίκτυπο ή κάποια checks απλά αποκαλύπτουν κομμάτια του lore χωρίς να αλλάζουν απαραίτητα την αντίληψη ή τις επιλογές σου. Προσωπικά βρίσκω το όλο σύνολο απολαυστικό.Τι βλέπεις όταν έχεις πράσινα μάτια?
Στο Βιλαμπάχο ακόμα τρίβουν...
Η μόνη διαφορά ανάμεσα σε μένα και σε ένα τρελό είναι πως εγώ δεν είμαι τρελός - Σαλβαδόρ Νταλί
Comment
Comment