Oλόκληρο το dungeon system του επηρεασμένο από τα Zelda είναι. O σχεδιασμός είναι στη λογική του να βρεις το αντικείμενο που θα προσφέρει την επόμενη αναβάθμιση στον War ενώ ταυτόχρονα μαθαίνει να το χρησιμοποιεί λύνοντας γρύφους μέσα στο dungeon. Η εμφάνιση του χάρτη, με τα συγκινωνούντα δωμάτια σε ορόφους μόνο Zelda μπορεί να σου φέρει στο μυαλό. Μέχρι και τα σεντούκια έχει επάνω.
Ο War αναβαθμίζει την health pool βρίσκοντας και συμπληρώνοντας τέσσερα αντικείμενα που για τον Link ήταν οι καρδίες. Η σχεδιαστική λογική του overworld είναι ίδια με το hub της Hyrule.
Μετά βάλανε και μια Epona και έδεσε το γλυκό.
Καλά εννοείται έχει κι άλλες επιρροές ο τίτλος. Aλλά αυτό είναι μόνο, επιρροές. Δεν λέμε ότι το στήσιμο του παιχνιδιού είναι Zelda, απλά χρησιμοποίησε κάποια μέρη του για να χτίσει το δικό του gameplay. Εδώ βγήκε η Vigil μια δόση και είπε "μη μας συγκρίνετε άλλο με το Zelda", σκέψου τι άκουγε
Ο War αναβαθμίζει την health pool βρίσκοντας και συμπληρώνοντας τέσσερα αντικείμενα που για τον Link ήταν οι καρδίες. Η σχεδιαστική λογική του overworld είναι ίδια με το hub της Hyrule.
Μετά βάλανε και μια Epona και έδεσε το γλυκό.
Καλά εννοείται έχει κι άλλες επιρροές ο τίτλος. Aλλά αυτό είναι μόνο, επιρροές. Δεν λέμε ότι το στήσιμο του παιχνιδιού είναι Zelda, απλά χρησιμοποίησε κάποια μέρη του για να χτίσει το δικό του gameplay. Εδώ βγήκε η Vigil μια δόση και είπε "μη μας συγκρίνετε άλλο με το Zelda", σκέψου τι άκουγε

Comment