Announcement

Collapse
No announcement yet.

PlayStation 5

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Εγω εχω καταλαβει οτι θα αυξησουν ολοι τις τιμες.

    Comment


    • Originally posted by hideo View Post

      Εννοω, οτι το παιχνιδι δεν ειναι οτι εχει εκμεταλλευτει ξερω γω SSD εκτος απο loading times. Δεν ειναι χτισμενο πανω στο PS5 100% οπως το R&C(για το οποιο εχουν δωσει και κοντινες φωτο που φαινεται οντως η διαφορα απο την προηγουμενη γενια). Πηραν τον κωδικα της PS3 version και το εφτιαξαν ενα πολυ ομορφο remake που και οπτικα ομως δεν ειναι οτι ξεφευγει τρομερα απο το Bloodborne. Βεβαια κραταω μια πισινη γιατι πλεον υπαρχει και diminishing returns. Δηλαδη μπορει να ειναι τιγκα στα details που δεν φαινονται στα βιντεο. Ενω ενα βιντεο μπορει να σκεπασει τα λιγοτερο detailed assets αντιστοιχα.

      Πχ το FF7 ειναι 100% remake, αλλαξαν τα παντα. Δεν ειμαι σιγουρος οτι το Demon's souls βρισκεται σε αυτο το επιπεδο. Θα ηθελα να το δω.

      Για να το κανω και λιγο πιο καθαρο με ενα παραδειγμα. Βloodborne:
      https://i.pinimg.com/originals/da/a3...93d003b34b.gif
      Αυτο δεν μπορουσε να γινει στο PS3. Αυτο το design εχθρου. Oποτε πιθανον επειδη ακριβως το demon's ηταν φτιαγμενο για PS3 δεν θα υπαρχει κατι τετοιο στο demon's του PS4. Aλλα και γενικα, λιγο το ps3 λιγο η ομαδα της From που ηταν πιο απειρη και επενδυσε λιγοτερα απο τα επομενα παινχιδια της, περιορισαν και το art direction. Η blue point πανω σε αυτο το Art θα παιξει μπαλιτσα.

      Υπο αυτη την εννοια λεω οτι καπως το παιχνιδι περιοριζεται. Αλλα σιγουρα αλλο να το βλεπεις σε βιντεο και αλλο να το παιζεις στην κονσολα.

      Αφου θα το εχεις day one φανταζομαι θα μας πεις απο πρωτο χερι την αποψη σου.


      Κοιτα τα soulsborne εχουν συγκεκριμενη αισθητική/mechanics, αυτο που εγινε με το FFVIIR δεν ηταν δυνατον να γινει και να γινοταν οπως πιστευω το φανταζεσαι θα ξενερωνε το 99.9% του fanbase διοτι θα μιλουσαμε για ενα εντελως διαφορετικο παιχνιδι. Το FFVIIR επρεπε να γινει ετσι διοτι μιλαμε για ενα αρχαιο παιχνιδι και απο αποψη core gameplay και γραφικων το DeS δεν ειναι ετσι. Ο SSD γιατι να μην μπορει να αξιοποιηθεί δεν καταλαβα τι θες να πεις tbh. Αυτο που φανταζομαι εννοεις ειναι οτι δεν μιλαμε για ενα showoff παιχνιδι το οποιο να δειχνει τις πραγματικες δυνατοτητες της κονσολας περα απο τα καλυτερα γραφικα, αυτο θα ηταν ενα open world sandbox με fast loading στον κοσμο, mechanics ειδικα φτιαγμενα για αυτο κλπ κλπ. Οτι το DeS remake δεν ειναι ετσι δεν σημαινει οτι δεν θα δουμε ενα εξαιρετικο αποτελεσμα με smooth performance, ray-tracing, online features κλπ Αυτα θελει το community σε ενα remake imo οποιοδηποτε μεγαλο deviate απο το source material και θα γινοταν χαμος.

      Οπτικα δεν εχει καμια σχεση με το bloodborne παντως ουτε και στο performance, το DeS τρεχει 4k@60fps ενω το BB ηταν 1080p@30 με κακιστο frame pacing, επισης υποστηριζει ray-tracing (οι τιγκα λεπτομερειες που αναφερεις οτι δεν φαινονται στο video) δες και αυτο που εβαλα στο αντιστοιχο θεμα. Καταλαβαινω τι θες να πεις με το gif αλλα imo δεν βλεπω τι θα μπορουσαν να ειχαν κανει καλυτερα, τα animation φαινονται καταπληκτικα τωρα προφανως δεν υπαρχει το ιδιο wow factor ομως.

      Εριξα pre-order απο κωτσο μεσα σε κανα 10 λεπτο απο το ανοιγμα, απο την εμπειρια μου αυτο δεν λεει τιποτα ειναι λιγο λαχειο αν θα παραλαβεις η οχι, ας ελπισουμε να παραλαβω και να εισαι σιγουρος οτι θα κανω αναλυτικο post εντυπωσεων. 😎

      Originally posted by BigBOSS View Post
      80 ευρώ btw θα ειναι η τιμή για 1st και 3rd party;
      80ε ειναι τα first party και 70ε τα third party, ομως σε physical δεν θα πληρωσουμε τετοια ποσα

      https://www.skroutz.gr/s/24807075/De...l?from=catspan

      Το συγκεκριμενο το ειχε μεχρι προχτες στα 69.99 τωρα το αυξησε αλλα imo μολις γινει διαθεσιμο σε πολλά σκρουτζομαγαζα θα το βρουμε φτηνοτερα
      Last edited by i Have no Equal; 19-09-2020, 04:28 PM.

      Comment


      • Ειχα διαβασει οτι κι αλλες εταιριες το πανε για αυξηση τιμων. Αν το κανει μονο η Sony ειναι για κραξιμο.

        Θα σου απαντησω οταν επιστρεψω στα υπολοιπα. Αν και δεν διαφωνω. Νομιζω και οι δυο καταλαβαμε τι θελει να πει ο καθενας μας.

        Comment


        • To προβλημα ειναι οτι ο κοσμος συνολικα εχει μεν αυξηθει αλλα σε ενα ποσοστο μικρο σε συγκριση με την αυξηση του κοστους των games. Στα mobiles η αυξηση ειναι τεραστια οντως, αλλα το κοινο που απευθυνονται τα ΑΑΑ δεν εχει αυξηθει πολυ. Σκεψου το PS2 εχει πουλησει περισσοτερο απο το PS4, αλλα το κοστος δημιιουργιας παιχνιδιων για το PS2 πιθανον θα ηταν 3-4 φορες κατω. Δες οποιο GTA του PS2 και συγκρινε το με το RDR2 της Rockstar. Μιλαμε για το χαος
          Οτι ο κοσμος κοσμος σε ενα παιχνιδι του ps2 ειναι λιγοτερο πολυπλοκος απο τον κοσμο ενος παιχνιδιου σε ενα παιχνιδι του ps4, δεν σημαινει απαραιτητα κατι για το κοστος του παιχνιδιου. Το κοστος παραγωγης για παραδειγμα του FFVII, που ηταν psone game, θεωρειται τεραστιο ακομα και με τα σημερινα δεδομενα στο ΑΑΑ gaming (ηταν $45m στη δεκατια του 90 σκεψου + αλλα $100m εξοδα για το marketing) και ειναι ακομα και σημερα μεσα στα πιο ακριβα παιχνιδια ever made (btw σε σημερινα λεφτα αυτο ειναι παραγωγη $230m...). Πρεπει παντα να το κοιτας συγκριτικα με τις δυνατοτητες και την τεχνολογια της εποχης, το GTA του ps2 οκ σημερα μπορει να το φτιαχνεις και με 100k ευρω (λεω ενα νουμερο στην τυχη), αυτο δεν σημαινει οτι τοσο κοστισε και τοτε.

          Eπισης καποτε φτιαχνανε custom μηχανες γραφικων για τα παιχνιδια τους με την λεπτομερεια σε ενα ps1 ή ps2 game να ειναι "χειροποίητη", πλεον τα περισσοτερα tools τα εχεις μεσω των UE ή αλλων "ετοιμων" μηχανων. Επιπλεον, ακομα και αν δεν θεωρεις οτι η αυξηση του κοινου αριθμητικα δεν ειναι ικανη να καλύψει το κοστος, υπαρχουν ενα σωρο παράγοντες ακομα οπως το software attach rate του τοτε και του σημερα, το οτι τα εσοδα ειναι μεγαλυτερα λογω multi plat κυκλοφοριας του εκαστοτε παιχνιδιου (σε 3 ή 4 πλατφορμες αντι για τη 1 του παρελθοντος), και οπως ειπαμε σε αυτα υπολογισε επιπλεον συνδρομες, dlcs, remasters, λεφτα απο υπηρεσιες, microtransactions (που οκ να μου βαλει και καμια EA 80 ευρω το παιχνιδι το θεωρω κοροιδια οταν τα παιρνει τοσο χοντρα απο τα inside stores).

          Σε καθε περιπτωση δεν αντιλεγω οτι μπορει το κοστος να εχει ανεβει κατακορυφα, η αληθεια ειναι λεπτoμερη στοιχεια δεν εχω για να το υποστηριξω ή να το καταρρίψω. Ομως συμφωνω με τον thunderjohn οτι αυτο δεν θα επρεπε να αφορα τον καταναλωτη. Ειναι σαν να σου πουν για να δεις το avengers ή το starwars πρεπει να πληρωσεις 50 ευρω εισιτήριο γιατι η ταινια κοστισε πολυ. E δεν δουλευει ετσι το πραγμα.

          Σε αυτο που λετε για τους υπολοιπους, προσωπικα δεν εχω καταλαβει αν θα ανεβουν ολοι. Θα το δουμε σε λιγο καιρο (κοιτωντας και τις τιμες στα παιχνιδια της MS και φυσικα τι θα γινει και στο PC). Αν το κανουν ολοι θα ειναι λιγο δυσκολη η κατασταση (παροτι συμφωνω με τον Ihne οτι δεν νομιζω να κρατησει αυτο παραπανω απο 1 χρονο, τουλαχιστον για τους "φυσικους" retailers, καπως ετσι εγινε και με το ps4 και τα 70αρια στην αρχη).
          Last edited by nooto; 19-09-2020, 10:58 PM.

          Comment


          • nooto
            φυσικα και το FF7 ηταν ακριβη παραγωγη γιατι επρεπε να φτιαξεις ενα κοσμο που ειναι πιο λεπρομερης(και τεραστιος) και απο το FF7 remake και μετα να το παρεις ''φωτογραφια''.
            Ωστοσο το ''δεν σημαινει απαραιτητα μεγαλυτερο κοστος'' που λες, ισχυει.

            Μιλαμε για ενα μ.ο αυξησης κοστους παιχνιδιων εδω ομως που ειναι δεδομενος. Μη το πας πολυ μακρια, η Rockstar με τα πιο τρελα εσοδα ever εκανε skip μια γενια για το GTA. H ND στο PS3 εβγαλε 4 παιχνιδια, στο PS4 δυο και ενα ας πουμε expansion. Χρονος και χρημα αυξανονται πολυ πιο γρηγορα απο την αυξηση του αριθμου των gamers(η οποια αυξηση καπου ειχα δει οτι ειναι στο 7%?, δεν θυμαμαι)

            Μα και εγω συμφωνω οτι ως καταναλωτες οφειλουμε να αντιδρουμε οπως ο thunderjohn(και εγω αντιδρω και εσυ, θεωρω απιθανο να δωσω 80e για game), αλλα επισης ως ανθρωποι που ασχολουμαστε με το gaming 30 χρονια+, εχουμε την ικανοτητα/εμπειρια να συζηταμε και το ''γιατι''. Μπορουμε να το κανουμε ξεχωριστα αυτο.

            Δεν υπαρχει καποιο 70 vs 80 στην συζητηση μας. Ως καταναλωτες εχουμε ολοι την ιδια αποψη εδω.


            i Have no Equal Αν και καταλαβες τι εννοω με το demon's souls. Νομιζω θα γινει ακομα πιο κατανοητο το point μου αν υπαρξει ποτε Bloodborne 2.
            Last edited by hideo; 19-09-2020, 09:57 PM.

            Comment


            • Μην ψαρώνετε με το FF7 ριμεικ και τα λεγόμενα των προγραμματιστών . Ο πονοκέφαλος είναι στον προγραμματισμό και όχι το χτίσιμο των κόσμων όπως του FF. Είναι ήδη κτισμένος από το concept art και γραφικών του πρώτου . Δεύτερον το κάνουν και cgi ταινία με το Adven children έχουν όλα τα εργαλεία μέχρι και τους χαρακτήρες , σιγά μην ζορίστηκαν κιόλας... με Άργους ρυθμούς το έκαναν τόσα χρόνια.

              Comment


              • Μην ψαρώνετε με το FF7 ριμεικ και τα λεγόμενα των προγραμματιστών . Ο πονοκέφαλος είναι στον προγραμματισμό και όχι το χτίσιμο των κόσμων όπως του FF. Είναι ήδη κτισμένος από το concept art και γραφικών του πρώτου . Δεύτερον το κάνουν και cgi ταινία με το Adven children έχουν όλα τα εργαλεία μέχρι και τους χαρακτήρες , σιγά μην ζορίστηκαν κιόλας... με Άργους ρυθμούς το έκαναν τόσα χρόνια.

                Προφανώς και δεν ισχύει αυτό. Σχεδόν σίγουρα ο προγραμματισμός παιχνιδιών πριν από 30 χρόνια ήταν απείρως πιο δύσκολος από ότι σήμερα. Ο σχεδιασμός και η διαχείριση των assets είναι το μεγάλο θέμα...
                Originally posted by Squall Leonhart
                I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
                Originally posted by 丹野
                Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
                Originally posted by Ryu_gr
                υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

                Comment


                • Originally posted by straier View Post
                  Προφανώς και δεν ισχύει αυτό. Σχεδόν σίγουρα ο προγραμματισμός παιχνιδιών πριν από 30 χρόνια ήταν απείρως πιο δύσκολος από ότι σήμερα. Ο σχεδιασμός και η διαχείριση των assets είναι το μεγάλο θέμα...
                  Τα γραφικά εννοείς ότι είναι δυσκολότερο από τον προγραμματισμό σήμερα ;

                  Comment


                  • Originally posted by majorfox View Post

                    Τα γραφικά εννοείς ότι είναι δυσκολότερο από τον προγραμματισμό σήμερα ;
                    Είναι σίγουρα πολύ πιο χρονοβόρα. Αντίθετα τα developer tools που έχουν είναι πολύ πιο εξελιγμένα και οι γλώσσες προγραμματισμού υψηλότερου επιπέδου.
                    Originally posted by Squall Leonhart
                    I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
                    Originally posted by 丹野
                    Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
                    Originally posted by Ryu_gr
                    υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

                    Comment


                    • Originally posted by straier View Post

                      Είναι σίγουρα πολύ πιο χρονοβόρα. Αντίθετα τα developer tools που έχουν είναι πολύ πιο εξελιγμένα και οι γλώσσες προγραμματισμού υψηλότερου επιπέδου.
                      Παράξενο .Από αυτά που έβλεπα στα making of Των video games και στα περιοδικά και στη gnomon το αντίθετο διάβαζα

                      Comment


                      • Ο προγραμματισμος ειναι μεν πολυ πιο βατος αλλα αντιστοιχα εχει αυξηθει δραματικα το logic και οι φυσικες. Το 80 απλα κινουσες sprites σε απλα patterns στην οθονη. Τωρα εχεις χιλιαδες αντικειμενα μεσα σε ενα επιπεδο με λογικη, φυσικη αλληλεπιδραση κοκ.
                        Do a barrel roll!

                        Comment


                        • Originally posted by Ramparter View Post
                          Ο προγραμματισμος ειναι μεν πολυ πιο βατος αλλα αντιστοιχα εχει αυξηθει δραματικα το logic και οι φυσικες. Το 80 απλα κινουσες sprites σε απλα patterns στην οθονη. Τωρα εχεις χιλιαδες αντικειμενα μεσα σε ενα επιπεδο με λογικη, φυσικη αλληλεπιδραση κοκ.
                          Δεν ειναι ισως το καλυτερο παραδειγμα το παρακατω, αλλα προσθετει σε αυτο που λες.

                          Η πιο ευκολη μηχανη σημερα ειναι ισως αυτη του Dreams. Ειμαι στα advanced tutorials, που σημαινει οτι δεν παιζω στα δαχτυλα μου την μηχανη, αλλα εχω καταλαβει πως λειτουργει και μπορω να κανω δυο πραγματα.

                          Θα ελεγα οτι το μοντελο του Cloud της PSone version μπορω να το κανω σε 2 ωρες(με το ιδιο animation κτλ), το μοντελο του cloud της PS4 version θα μου παρει εβδομαδες(και αν καταφερω να το κανω ακριβως replicate, ενω ειναι βεβαιο οτι ο retro Cloud θα δειχνει πιο πιστος).

                          Θελω να καταληξω στο οτι οχι μονο θα χρειαστει πολυ πιο advanced λογικη για να φτιαξω το animation, οχι μονο περισσοτερο χρονο για να σχεδιασω τα details, αλλα θα απαιτειται και πολυ μεγαλυτερο ταλεντο απο εμενα για να το καταφερω.

                          Τοσο το επιπλεον ταλεντο, οσο και ο παραπανω χρονος θα πρεπει καπως να πληρωθει. Οπως και ο ηθοποιος ξερω γω του motion capture, φωνης και και, μαζευονται.

                          Ε καπως ετσι λιγο λιγο ανεβαινει το κοστος στα υψη. Μαζι με την λογικη που χρειαζεται ο κοσμος του παιχνιδιου.
                          Last edited by hideo; 22-09-2020, 02:44 PM.

                          Comment


                          • Originally posted by hideo View Post

                            Τοσο το επιπλεον ταλεντο, οσο και ο παραπανω χρονος θα πρεπει καπως να πληρωθει. Οπως και ο ηθοποιος ξερω γω του motion capture, φωνης και και, μαζευονται.

                            Ε καπως ετσι λιγο λιγο ανεβαινει το κοστος στα υψη. Μαζι με την λογικη που χρειαζεται ο κοσμος του παιχνιδιου.
                            Συγνωμη αλλα σαν end user δεν με ενδιαφερει πως θα καλυφθει το κόστος, ας μειώσουν το περιθωριο κέρδους τους, ας κανουν οτιδηποτε αλλο. Εμας σαν καταναλωτες θα πρεπει να μας ενδιαφερει η τσεπη μας, το να δικαιολογουμε στο υψηλότερο κοστος ειναι λαθος imo. Το θεμα επισης ειναι οτι εμεις στην Ευρωπη θα τα πληρωσουμε παλι χρυσα, στις ΗΠΑ ειναι 69.99$ +sales tax περιπου 7% =74$ ενω εδω 80ε = ~95$, μεγαλη διαφορα imo.

                            Comment


                            • i Have no Equal Ειχα γραψει:

                              Originally posted by hideo View Post
                              Μα και εγω συμφωνω οτι ως καταναλωτες οφειλουμε να αντιδρουμε οπως ο thunderjohn(και εγω αντιδρω και εσυ, θεωρω απιθανο να δωσω 80e για game), αλλα επισης ως ανθρωποι που ασχολουμαστε με το gaming 30 χρονια+, εχουμε την ικανοτητα/εμπειρια να συζηταμε και το ''γιατι''. Μπορουμε να το κανουμε ξεχωριστα αυτο.
                              Οπως ειπα δεν θα δωσω 80 ευρω για γκειμ. Οποτε η μια πλευρα μου(του καταναλωτη) δεν δικαιολογει αυτην την αυξηση. Απο την αλλη ως gamer νιωθω οτι αντιδρω ουσιαστικα στην εξελιξη του μεσου, Γιατι καλως ή κακως αυτη χρειαζεται περισσοτερα χρηματα.

                              Δεν ξερω γιατι φαινεται καθε φορα οτι το δικαιολογω ως καταναλωτης :p Δεν το κανω.
                              Αυτες οι τιμες εμενα με απετρεψαν απο το να παρω day one την κονσολα. Δεν ξερω ποτε θα μπω στην νεα γενια. Εκ των πραγματων ειμαι απογοητευμενος.
                              Last edited by hideo; 22-09-2020, 07:59 PM.

                              Comment


                              • Εγω θα τα δωσω δυστυχώς γιατι εχω soft spot για το Demon Souls αλλα απο κει και περα δεν ξέρω τι θα γινει. Δεν θεωρώ με τιποτα οτι το μεσο δεν θα εξελιχθεί αν δεν δωσουμε 80αρια στα first party της Σονυ απο τη στιγμη που η Rockstar βγαζει παραγωγες επιπεδου RDR2/GTA V η SE FFVIIR κλπ και δεν ζητουν 80αρια ουτε μπηκαν μεσα. Αν μιλας μονο για τα first party της Σονυ οτι δεν θα εξελιχθουν σορρυ αλλα και παλι ειλικρινα δεν με ενδιαφερει, ας μην εξελιχθούν τοσο οπτικα, ας προσφερουν καλο gameplay και ιστορια, πραγματα επι της ουσιας δηλαδη και λιγοτερο cinematic eye-candy.

                                Δεν ειναι αυτη η δουλεια του καταναλωτη ομως, δηλαδη να νιωθει οτι αντιδραει στην εξελιξη του μεσου επειδη σκεπτεται το πορτοφολι του, πολυεθνικες εταιρειες δισεκατομμυριων ειναι οχι ενας indie developer να το σκεφτώ συναισθηματικα.

                                Comment

                                Working...
                                X