Εγω εχω καταλαβει οτι θα αυξησουν ολοι τις τιμες.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
PlayStation 5
Collapse
X
-
Originally posted by hideo View Post
Εννοω, οτι το παιχνιδι δεν ειναι οτι εχει εκμεταλλευτει ξερω γω SSD εκτος απο loading times. Δεν ειναι χτισμενο πανω στο PS5 100% οπως το R&C(για το οποιο εχουν δωσει και κοντινες φωτο που φαινεται οντως η διαφορα απο την προηγουμενη γενια). Πηραν τον κωδικα της PS3 version και το εφτιαξαν ενα πολυ ομορφο remake που και οπτικα ομως δεν ειναι οτι ξεφευγει τρομερα απο το Bloodborne. Βεβαια κραταω μια πισινη γιατι πλεον υπαρχει και diminishing returns. Δηλαδη μπορει να ειναι τιγκα στα details που δεν φαινονται στα βιντεο. Ενω ενα βιντεο μπορει να σκεπασει τα λιγοτερο detailed assets αντιστοιχα.
Πχ το FF7 ειναι 100% remake, αλλαξαν τα παντα. Δεν ειμαι σιγουρος οτι το Demon's souls βρισκεται σε αυτο το επιπεδο. Θα ηθελα να το δω.
Για να το κανω και λιγο πιο καθαρο με ενα παραδειγμα. Βloodborne:
https://i.pinimg.com/originals/da/a3...93d003b34b.gif
Αυτο δεν μπορουσε να γινει στο PS3. Αυτο το design εχθρου. Oποτε πιθανον επειδη ακριβως το demon's ηταν φτιαγμενο για PS3 δεν θα υπαρχει κατι τετοιο στο demon's του PS4. Aλλα και γενικα, λιγο το ps3 λιγο η ομαδα της From που ηταν πιο απειρη και επενδυσε λιγοτερα απο τα επομενα παινχιδια της, περιορισαν και το art direction. Η blue point πανω σε αυτο το Art θα παιξει μπαλιτσα.
Υπο αυτη την εννοια λεω οτι καπως το παιχνιδι περιοριζεται. Αλλα σιγουρα αλλο να το βλεπεις σε βιντεο και αλλο να το παιζεις στην κονσολα.
Αφου θα το εχεις day one φανταζομαι θα μας πεις απο πρωτο χερι την αποψη σου.
Οπτικα δεν εχει καμια σχεση με το bloodborne παντως ουτε και στο performance, το DeS τρεχει 4k@60fps ενω το BB ηταν 1080p@30 με κακιστο frame pacing, επισης υποστηριζει ray-tracing (οι τιγκα λεπτομερειες που αναφερεις οτι δεν φαινονται στο video) δες και αυτο που εβαλα στο αντιστοιχο θεμα. Καταλαβαινω τι θες να πεις με το gif αλλα imo δεν βλεπω τι θα μπορουσαν να ειχαν κανει καλυτερα, τα animation φαινονται καταπληκτικα τωρα προφανως δεν υπαρχει το ιδιο wow factor ομως.
Εριξα pre-order απο κωτσο μεσα σε κανα 10 λεπτο απο το ανοιγμα, απο την εμπειρια μου αυτο δεν λεει τιποτα ειναι λιγο λαχειο αν θα παραλαβεις η οχι, ας ελπισουμε να παραλαβω και να εισαι σιγουρος οτι θα κανω αναλυτικο post εντυπωσεων. 😎
Originally posted by BigBOSS View Post80 ευρώ btw θα ειναι η τιμή για 1st και 3rd party;
https://www.skroutz.gr/s/24807075/De...l?from=catspan
Το συγκεκριμενο το ειχε μεχρι προχτες στα 69.99 τωρα το αυξησε αλλα imo μολις γινει διαθεσιμο σε πολλά σκρουτζομαγαζα θα το βρουμε φτηνοτεραLast edited by i Have no Equal; 19-09-2020, 04:28 PM.
- Likes 2
Comment
-
To προβλημα ειναι οτι ο κοσμος συνολικα εχει μεν αυξηθει αλλα σε ενα ποσοστο μικρο σε συγκριση με την αυξηση του κοστους των games. Στα mobiles η αυξηση ειναι τεραστια οντως, αλλα το κοινο που απευθυνονται τα ΑΑΑ δεν εχει αυξηθει πολυ. Σκεψου το PS2 εχει πουλησει περισσοτερο απο το PS4, αλλα το κοστος δημιιουργιας παιχνιδιων για το PS2 πιθανον θα ηταν 3-4 φορες κατω. Δες οποιο GTA του PS2 και συγκρινε το με το RDR2 της Rockstar. Μιλαμε για το χαος
Eπισης καποτε φτιαχνανε custom μηχανες γραφικων για τα παιχνιδια τους με την λεπτομερεια σε ενα ps1 ή ps2 game να ειναι "χειροποίητη", πλεον τα περισσοτερα tools τα εχεις μεσω των UE ή αλλων "ετοιμων" μηχανων. Επιπλεον, ακομα και αν δεν θεωρεις οτι η αυξηση του κοινου αριθμητικα δεν ειναι ικανη να καλύψει το κοστος, υπαρχουν ενα σωρο παράγοντες ακομα οπως το software attach rate του τοτε και του σημερα, το οτι τα εσοδα ειναι μεγαλυτερα λογω multi plat κυκλοφοριας του εκαστοτε παιχνιδιου (σε 3 ή 4 πλατφορμες αντι για τη 1 του παρελθοντος), και οπως ειπαμε σε αυτα υπολογισε επιπλεον συνδρομες, dlcs, remasters, λεφτα απο υπηρεσιες, microtransactions (που οκ να μου βαλει και καμια EA 80 ευρω το παιχνιδι το θεωρω κοροιδια οταν τα παιρνει τοσο χοντρα απο τα inside stores).
Σε καθε περιπτωση δεν αντιλεγω οτι μπορει το κοστος να εχει ανεβει κατακορυφα, η αληθεια ειναι λεπτoμερη στοιχεια δεν εχω για να το υποστηριξω ή να το καταρρίψω. Ομως συμφωνω με τον thunderjohn οτι αυτο δεν θα επρεπε να αφορα τον καταναλωτη. Ειναι σαν να σου πουν για να δεις το avengers ή το starwars πρεπει να πληρωσεις 50 ευρω εισιτήριο γιατι η ταινια κοστισε πολυ. E δεν δουλευει ετσι το πραγμα.
Σε αυτο που λετε για τους υπολοιπους, προσωπικα δεν εχω καταλαβει αν θα ανεβουν ολοι. Θα το δουμε σε λιγο καιρο (κοιτωντας και τις τιμες στα παιχνιδια της MS και φυσικα τι θα γινει και στο PC). Αν το κανουν ολοι θα ειναι λιγο δυσκολη η κατασταση (παροτι συμφωνω με τον Ihne οτι δεν νομιζω να κρατησει αυτο παραπανω απο 1 χρονο, τουλαχιστον για τους "φυσικους" retailers, καπως ετσι εγινε και με το ps4 και τα 70αρια στην αρχη).Last edited by nooto; 19-09-2020, 10:58 PM.
- Likes 3
Comment
-
nooto
φυσικα και το FF7 ηταν ακριβη παραγωγη γιατι επρεπε να φτιαξεις ενα κοσμο που ειναι πιο λεπρομερης(και τεραστιος) και απο το FF7 remake και μετα να το παρεις ''φωτογραφια''.
Ωστοσο το ''δεν σημαινει απαραιτητα μεγαλυτερο κοστος'' που λες, ισχυει.
Μιλαμε για ενα μ.ο αυξησης κοστους παιχνιδιων εδω ομως που ειναι δεδομενος. Μη το πας πολυ μακρια, η Rockstar με τα πιο τρελα εσοδα ever εκανε skip μια γενια για το GTA. H ND στο PS3 εβγαλε 4 παιχνιδια, στο PS4 δυο και ενα ας πουμε expansion. Χρονος και χρημα αυξανονται πολυ πιο γρηγορα απο την αυξηση του αριθμου των gamers(η οποια αυξηση καπου ειχα δει οτι ειναι στο 7%?, δεν θυμαμαι)
Μα και εγω συμφωνω οτι ως καταναλωτες οφειλουμε να αντιδρουμε οπως ο thunderjohn(και εγω αντιδρω και εσυ, θεωρω απιθανο να δωσω 80e για game), αλλα επισης ως ανθρωποι που ασχολουμαστε με το gaming 30 χρονια+, εχουμε την ικανοτητα/εμπειρια να συζηταμε και το ''γιατι''. Μπορουμε να το κανουμε ξεχωριστα αυτο.
Δεν υπαρχει καποιο 70 vs 80 στην συζητηση μας. Ως καταναλωτες εχουμε ολοι την ιδια αποψη εδω.
i Have no Equal Αν και καταλαβες τι εννοω με το demon's souls. Νομιζω θα γινει ακομα πιο κατανοητο το point μου αν υπαρξει ποτε Bloodborne 2.Last edited by hideo; 19-09-2020, 09:57 PM.
- Likes 2
Comment
-
Μην ψαρώνετε με το FF7 ριμεικ και τα λεγόμενα των προγραμματιστών . Ο πονοκέφαλος είναι στον προγραμματισμό και όχι το χτίσιμο των κόσμων όπως του FF. Είναι ήδη κτισμένος από το concept art και γραφικών του πρώτου . Δεύτερον το κάνουν και cgi ταινία με το Adven children έχουν όλα τα εργαλεία μέχρι και τους χαρακτήρες , σιγά μην ζορίστηκαν κιόλας... με Άργους ρυθμούς το έκαναν τόσα χρόνια.
Comment
-
Μην ψαρώνετε με το FF7 ριμεικ και τα λεγόμενα των προγραμματιστών . Ο πονοκέφαλος είναι στον προγραμματισμό και όχι το χτίσιμο των κόσμων όπως του FF. Είναι ήδη κτισμένος από το concept art και γραφικών του πρώτου . Δεύτερον το κάνουν και cgi ταινία με το Adven children έχουν όλα τα εργαλεία μέχρι και τους χαρακτήρες , σιγά μην ζορίστηκαν κιόλας... με Άργους ρυθμούς το έκαναν τόσα χρόνια.
Originally posted by Squall LeonhartI used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chestOriginally posted by 丹野Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...Originally posted by Ryu_grυπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.
- Likes 2
Comment
-
Originally posted by straier View PostΠροφανώς και δεν ισχύει αυτό. Σχεδόν σίγουρα ο προγραμματισμός παιχνιδιών πριν από 30 χρόνια ήταν απείρως πιο δύσκολος από ότι σήμερα. Ο σχεδιασμός και η διαχείριση των assets είναι το μεγάλο θέμα...
Comment
-
Originally posted by majorfox View Post
Τα γραφικά εννοείς ότι είναι δυσκολότερο από τον προγραμματισμό σήμερα ;Originally posted by Squall LeonhartI used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chestOriginally posted by 丹野Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...Originally posted by Ryu_grυπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.
- Likes 1
Comment
-
Originally posted by straier View Post
Είναι σίγουρα πολύ πιο χρονοβόρα. Αντίθετα τα developer tools που έχουν είναι πολύ πιο εξελιγμένα και οι γλώσσες προγραμματισμού υψηλότερου επιπέδου.
Comment
-
Ο προγραμματισμος ειναι μεν πολυ πιο βατος αλλα αντιστοιχα εχει αυξηθει δραματικα το logic και οι φυσικες. Το 80 απλα κινουσες sprites σε απλα patterns στην οθονη. Τωρα εχεις χιλιαδες αντικειμενα μεσα σε ενα επιπεδο με λογικη, φυσικη αλληλεπιδραση κοκ.
- Likes 2
Comment
-
Originally posted by Ramparter View PostΟ προγραμματισμος ειναι μεν πολυ πιο βατος αλλα αντιστοιχα εχει αυξηθει δραματικα το logic και οι φυσικες. Το 80 απλα κινουσες sprites σε απλα patterns στην οθονη. Τωρα εχεις χιλιαδες αντικειμενα μεσα σε ενα επιπεδο με λογικη, φυσικη αλληλεπιδραση κοκ.
Η πιο ευκολη μηχανη σημερα ειναι ισως αυτη του Dreams. Ειμαι στα advanced tutorials, που σημαινει οτι δεν παιζω στα δαχτυλα μου την μηχανη, αλλα εχω καταλαβει πως λειτουργει και μπορω να κανω δυο πραγματα.
Θα ελεγα οτι το μοντελο του Cloud της PSone version μπορω να το κανω σε 2 ωρες(με το ιδιο animation κτλ), το μοντελο του cloud της PS4 version θα μου παρει εβδομαδες(και αν καταφερω να το κανω ακριβως replicate, ενω ειναι βεβαιο οτι ο retro Cloud θα δειχνει πιο πιστος).
Θελω να καταληξω στο οτι οχι μονο θα χρειαστει πολυ πιο advanced λογικη για να φτιαξω το animation, οχι μονο περισσοτερο χρονο για να σχεδιασω τα details, αλλα θα απαιτειται και πολυ μεγαλυτερο ταλεντο απο εμενα για να το καταφερω.
Τοσο το επιπλεον ταλεντο, οσο και ο παραπανω χρονος θα πρεπει καπως να πληρωθει. Οπως και ο ηθοποιος ξερω γω του motion capture, φωνης και και, μαζευονται.
Ε καπως ετσι λιγο λιγο ανεβαινει το κοστος στα υψη. Μαζι με την λογικη που χρειαζεται ο κοσμος του παιχνιδιου.Last edited by hideo; 22-09-2020, 02:44 PM.
- Likes 2
Comment
-
Originally posted by hideo View Post
Τοσο το επιπλεον ταλεντο, οσο και ο παραπανω χρονος θα πρεπει καπως να πληρωθει. Οπως και ο ηθοποιος ξερω γω του motion capture, φωνης και και, μαζευονται.
Ε καπως ετσι λιγο λιγο ανεβαινει το κοστος στα υψη. Μαζι με την λογικη που χρειαζεται ο κοσμος του παιχνιδιου.
Comment
-
i Have no Equal Ειχα γραψει:
Originally posted by hideo View PostΜα και εγω συμφωνω οτι ως καταναλωτες οφειλουμε να αντιδρουμε οπως ο thunderjohn(και εγω αντιδρω και εσυ, θεωρω απιθανο να δωσω 80e για game), αλλα επισης ως ανθρωποι που ασχολουμαστε με το gaming 30 χρονια+, εχουμε την ικανοτητα/εμπειρια να συζηταμε και το ''γιατι''. Μπορουμε να το κανουμε ξεχωριστα αυτο.
Δεν ξερω γιατι φαινεται καθε φορα οτι το δικαιολογω ως καταναλωτης :p Δεν το κανω.
Αυτες οι τιμες εμενα με απετρεψαν απο το να παρω day one την κονσολα. Δεν ξερω ποτε θα μπω στην νεα γενια. Εκ των πραγματων ειμαι απογοητευμενος.Last edited by hideo; 22-09-2020, 07:59 PM.
Comment
-
Εγω θα τα δωσω δυστυχώς γιατι εχω soft spot για το Demon Souls αλλα απο κει και περα δεν ξέρω τι θα γινει. Δεν θεωρώ με τιποτα οτι το μεσο δεν θα εξελιχθεί αν δεν δωσουμε 80αρια στα first party της Σονυ απο τη στιγμη που η Rockstar βγαζει παραγωγες επιπεδου RDR2/GTA V η SE FFVIIR κλπ και δεν ζητουν 80αρια ουτε μπηκαν μεσα. Αν μιλας μονο για τα first party της Σονυ οτι δεν θα εξελιχθουν σορρυ αλλα και παλι ειλικρινα δεν με ενδιαφερει, ας μην εξελιχθούν τοσο οπτικα, ας προσφερουν καλο gameplay και ιστορια, πραγματα επι της ουσιας δηλαδη και λιγοτερο cinematic eye-candy.
Δεν ειναι αυτη η δουλεια του καταναλωτη ομως, δηλαδη να νιωθει οτι αντιδραει στην εξελιξη του μεσου επειδη σκεπτεται το πορτοφολι του, πολυεθνικες εταιρειες δισεκατομμυριων ειναι οχι ενας indie developer να το σκεφτώ συναισθηματικα.
Comment
Comment