Announcement

Collapse
No announcement yet.

Γενική συζήτηση περί Zelda

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Ramparter View Post
    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ SYSTEM OF A DOWN
    Τοσα χρονια η ιδια ιστορια....
    FIXED.


    Μα έτσι το ξέρει όλος ο κόσμος δεν μπορείς να αλλάξεις κάτι.:kill:Σου έρχετε να...

    Α Και επειδή λέγατε κάτι πιο πάνω για real size το NSMBwii είναι μόνο 0,35 gb, και το wii music 0,15.Για ds games δεν γνωρίζω.

    Comment





    • ................αποχωρω απο το φορουμ διαμαρτυρωμενος γιατι δεν υπαρχουν τετοια μελη στην κοινοτητα μας....................
      :tanno:Κωστας Χατζαροπουλος:tanno:

      Comment


      • Mην ξανακούσω την καραμέλα ότι το zelda δεν έχει story...Υπάρχουν τόσα άλλα πράγματα που αξίζουν σχολιασμό πέρα από το main story(σώσε τη zelda από τα χέρια του ganondorf).TravisGR διαφώτησε τον κόσμο που ξέρεις δυο τρία πράγματα παραπάνω για τα zelda.
        Nintendo I.D.: paixtis
        3ds friend code: 2664-2347-7128

        Comment


        • Πολύ ακατάστατος χώρος, βλέπω μία σακούλα με σκουπίδια, μπισκοτάκια και ψίχουλα και ένα βιβλιαράκι oblivion.

          Comment


          • Fail, ειδα τα μπισκοτα κι οχι το βιβλιαρακι του Oblivion, τελικα ειμαι περισσοτερο λαιμαργος παρα καμενος gamer.
            Do a barrel roll!

            Comment


            • Νταξει τα μπισκοτα ειναι πιο orea (Fail αστειο )

              edit:Altair λογικο ειναι ρε.Εσυ πηγες στρατο.Εγινες Αντρας τωρα

              Comment


              • Εγώ πάλι πρόσεξα μόνο την κοπελιά.Ακόμα και το τατουάζ μετά το πρόσεξα.
                Carpe diem

                Comment


                • Πωπω τι λιγούρης που είσαι ρε Altair. Εμένα με χάλασε πάρα πολύ η ακαταστασία του χώρου. Μετασχηματιστές στο πάτωμα, καλώδια από 'δω και από 'κει, ένας αναπτήρας της πλάκας στο πουθενά... BTW τι είναι αυτά τα πράγματα που πετάγονται από το φωτιστικό;

                  Comment


                  • Φωτιστικο ειναι ή εχει κρεμασει κανα σκουπακι μπλακεντεκερ
                    Πραγματικα κοριτσι για σπιτι

                    Edit:
                    ΡΕ μην βγαίνετε offtopic!!!!
                    Ρε Παιξτις πως κανεις ετσι
                    πες πως σχολιαζουμε το ανυπαρκτο σεναριο του νεου Zelda

                    Comment


                    • ΡΕ μην βγαίνετε offtopic!!!!
                      Nintendo I.D.: paixtis
                      3ds friend code: 2664-2347-7128

                      Comment


                      • H φωτογραφία μιας γυναικείας πλάτης έβγαλε off road το θέμα σε χρόνο dt. Που να το είχε κάνει το τατού στον κώλο...
                        Insert Coin

                        Comment


                        • Originally posted by Evans View Post
                          Πωπω τι φαντάρος που είσαι ρε Altair. Εμένα με χάλασε πάρα πολύ η ακαταστασία του χώρου. Μετασχηματιστές στο πάτωμα, καλώδια από 'δω και από 'κει, ένας αναπτήρας της πλάκας στο πουθενά... BTW τι είναι αυτά τα πράγματα που πετάγονται από το φωτιστικό;
                          Fixed.Άλλωστε το νόημα της φωτό ήταν η κοπελιά και όχι η ακαταστασία του χώρου.;)
                          Carpe diem

                          Comment


                          • You win young fella, you WIN!
                            :tanno:Κωστας Χατζαροπουλος:tanno:

                            Comment


                            • Μεταφέρω τη συζήτηση εδώ για να είμαστε πιο on topic, μιας και έχει θιχθεί το θέμα.
                              Originally posted by DjSolid View Post
                              προσωπικα το θεωρω πολυ πιο χαρακτηριστικο δειγμα της σειρας απο οτι το Majora's Mask.
                              Με ποια έννοια;
                              Ότι δηλαδή είναι «πιο Zelda» απ’ το Majoras; Το Majoras Mask δεν είναι λιγότερο Zelda απ’ ότι το Wind Waker ή κάποιος άλλος τίτλος της σειράς. Δεν έχουμε δηλαδή να κάνουμε με μια περίπτωση Adventure of Link.
                              Originally posted by DjSolid View Post
                              Και δεν λεω οτι ειναι κακο παιχνιδι (γιατι τα μυαλα των ανθρωπων ειναι λιγο αβυσσος), αλλα λεω πως ξεφευγει (οπως και αρκετα Zelda παιχνιδια) απο την καθαροαιμη λογικη της σειρας.
                              Κάθε Zelda που θέλει σήμερα να εντυπωσιάσει, να επηρεάσει και να αποτελέσει ξανά τον ογκόλιθο που αποτελούσε κάποτε η σειρά, πρέπει από εδώ και πέρα, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, να παρεκκλίνει από τις στερεοτυπικές λογικές του franchise. Το Majoras Mask το έκανε, και, ειδικά για 10 χρόνια πριν, το έκανε και εξαιρετικά. Η σύγκριση με το Adventure of Link θα έλεγα ότι είναι άστοχη. Αφ’ ενός γιατί το Adventure of Link, όπως τελικά αποδείχθηκε, δεν ήταν Zelda. Αφ’ ετέρου γιατί, ποιοτικά, δεν μπορεί να συγκριθεί με κανέναν τίτλο της σειράς. Το Majoras Mask από την άλλη, αν και προοδευτικής διάθεσης, και Zelda παραμένει, και αριστούργημα είναι.

                              Γενικά θεωρώ ότι πρόκειται για τον πιο μοντέρνο, αλλά και ποιοτικότερο, τίτλο της σειράς. Πρόκειται για την εξέλιξη του Ocarina of Time σε κάθε επίπεδο. Κατ’ εμε, αν υπάρχουν δυο λόγοι για τους οποίους αυτό γίνεται ομιχλώδες, αυτοί εστιάζονται από τη μια στο γεγονός ότι η επαφή με το Majoras δεν συνεπαγόταν εκείνο το απαράμιλλο wow factor του Ocarina of Time. Θα ήταν παράλογο να βιώναμε δυο χρόνια μετά, μια επανάσταση αντίστοιχη του Ocarina. Εδώ τόσα χρόνια μετά και δεν έχουμε δει κάτι παρόμοιο και, για να είμαστε ρεαλιστές, δύσκολα θα ξαναδούμε κιόλας. Είχαμε ήδη βιώσει την 3D Zelda εμπειρία, και το Majoras πατούσε ακριβώς πάνω σε αυτή για τη περαιτέρω οικοδόμηση. Από την άλλη, στο ότι το Majoras, σε αντίθεση με το Ocarina, αλλά και κάθε Zelda μέχρι τότε, δε κυριαρχούταν από τη στερεότυπη απόδοση της «επικότητας», εκείνη που στο Ocarina of Time χτύπαγε κόκκινο το 1998.

                              Ο κόσμος του Majoras Mask είναι σουρεάλ, είναι έτσι δομημένος που είτε θα μπεις στο κλίμα και θα τον λατρέψεις, είτε θα τον μισήσεις. Όταν έπαιξα το Majoras Mask 10 χρόνια πριν, ομολογώ ότι, ειδικά μετά το έπος του Ocarina, η στάση του Majoras μου κάθισε λίγο άσχημα. Πέρσι στο replay, όντας και μεγαλύτερος πλέον, είδα τα πάντα από τελείως διαφορετική ματιά. Τον κάθε npc, το κάθε side quest, το κάθε μικρό πράγμα που συναντούσα μπροστά μου, τα πάντα. Αν κυκλοφορούσαν σήμερα τα Ocarina και Majoras, πολύ δύσκολα δε θα έβαζα μεγαλύτερο βαθμό στο δεύτερο.

                              Όσον αφορά το Wind Waker, σε καμία περίπτωση δε θα έλεγα ότι το cel shaded μπήκε για να ρίξει στάχτη στα μάτια του κόσμου, αφήστε που τότε η φόρμουλα κρατούσε καλύτερα απ’ ότι σήμερα. Θεωρώ ότι επρόκειτο καθαρά για ζήτημα άποψης και μόνο. Γενικά πιστεύω ότι, με τα θετικά και τα αρνητικά της, το Wind Waker ήταν μια δυνατή εμπειρία. Σαφώς ανώτερη από εκείνη του Twilight Princess, το οποίο αν και ανώτερο σαν παιχνίδι, είναι, δυστυχώς, εντελώς ρηχό και άψυχο σαν εμπειρία.

                              Originally posted by DjSolid View Post
                              Παντως για ολη αυτη την ιστορια φταιει εκεινο το ηλιθιο tech demo του Cube στην Ε3 (ή στην Spaceworld, δεν θυμαμαι ακριβως τωρα) που εδειχνε τον Link με τον Ganon να πολεμανε. Εαν δεν ηταν εκεινο το βιντεο, κανενας δε θα ειχε τοσο μεγαλο προβλημα με το WW.
                              Ισχύει αυτό, αλλά τελικά αποδείχθηκε ότι το κλίμα αφορούσε κυρίως τη περίοδο πριν τη κυκλοφορία του Wind Waker. Η συντριπτική πλειονότητα μιλάει με θετικά λόγια για τον τίτλο, είδαμε 4 Zelda να ακολουθούν την εν λόγω αισθητική προσέγγιση, ενώ υπάρχει μεγάλη μερίδα που ζητά το επόμενο console Zelda να είναι cel shaded.
                              Originally posted by DjSolid View Post
                              Οσο για το "τολμησε" να ξεφυγει, θυμιζω το Zelda II: Link's Adventure, Four Swords και Link's Awakening, τα οποια τολμησαν να ξεφυγουν απο την λογικη της σειρας. Αλλα ολα αυτα θα παιχτουν στο αφιερωμα, πολλα spoilers εδωσα!!!! (lol :phil::phil::phil::whip:)
                              Εντάξει, το Link’s Awakening άλλαξε κυρίως το setting, κατά τ’ άλλα έχουμε να κάνουμε με το A link to the Past του GameBoy. Από την άλλη, το Four Swords είναι spin off, δεν ανήκει στη κεντρική σειρά όπως τα υπόλοιπα.

                              Α και με τα χίλια στηρίζω την άποψη Jedah για 2D Zelda στο DS. Μόνο sprites τα χουμε πει αυτά!
                              There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
                              Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

                              Comment


                              • Ολες οι μέγιστες παιχτούρες σε τούτο το μάταιο forum μαζευτήκαν:xp:

                                Comment

                                Working...
                                X