DJ διαφωνώ κάθετα με όλα όσα λες (ανεξάρτητα από το PH που δεν έχω παίξει). Πισωγυρίσματα στα Zelda συμβαίνουν από το WW και μετά. Κάθε Zelda που κυκλοφόρησε ήταν ένα πισωγύρισμα, δεν προσέφερε τιποτα καινούριο, έμενε στην ίδια φόρμουλα, στο ίδιο σενάριο και στην ίδια σκηνοθεσία, πολλές φορές μάλιστα αφαιρούσε στοιχεία που έκαναν παλιότερα Zelda τέλεια. Η κορύφωση ήταν το ΤΤΡ, που όχι απλώς δεν είχε ούτε ένα καινούριο στοιχείο, αλλά έβγαλε μαγεία, τα μισά και αντικείμενα, προσέφερε έναν άδειο κόσμο και μείωσε την εξερεύνηση (που λες ότι είναι το βασικότερο στοιχείο των Zelda - διαφωνώ) στο ελάχιστο.
Το θέμα είναι ότι το WW, παρόλο που δεν προσέφερε τίποτα το καινούριο, είχε έναν πρωτότυπο τρόπο απεικόνισης. Ήταν όμορφο και καινούριο, είτε μας άρεσε είτε όχι. Είχε και έναν καινούριο τρόπο περιήγησης μέσα στον κόσμο (με τη θάλασσα κτλ), ο οποίος προσαρμόστηκε στη λογική των παλιότερων Zelda. Kατά τα άλλα δεν προσέφερε κάτι νέο, ήταν όμως ευχάριστο και είχε μυστικά.
Δες το Minish Cap που βγήκε λίγο αργότερα. 2D (πισωγύρισμα όπως λες). Εγώ αν κάτσω να συγκρίνω WW και Minish Cap, σίγουρα θα πω ότι το δεύτερο ήταν καλύτερο. Πάτησε πάνω σε μία ιδέα που την ξαναείδαμε (αλλιώτικη) σε Zelda, αυτή του να συνυπάρχουν δύο κόσμοι. Παλιότερα ήταν ο Dark World, τώρα ήταν ο κόσμος των Minies, αν λεγόταν έτσι, δε θυμάμαι. Το ζήτημα είναι ότι είχε ΑΠΕΙΡΑ πράγματα να κάνεις, τέλεια Dungeons, πολύ ευχάριστες προσθήκες στο battle system, που δεν υπήρχαν σε άλλο 2D Zelda και έναν κόσμο super δομημένο.
Όλα τα παραπάνω τα είπε και ο Loggo σε μία πρόταση, δεν ξέρω ποιος το παρατήρησε.
Προσωπικά δεν πιστεύω ότι το κύριο στοιχείο των Zelda είναι η εξερεύνηση. Αυτό που γουστάραμε άπειρα στα A Link to the Past και στο Ocarina of Time ήταν η εξερεύνηση, η δυσκολία στις μάχες, η εύρεση του τρόπου καταπολέμησης του Boss, οι γρίφοι, mini games, όλα αυτά μαζί. Υπήρξαν προσπάθειες να εμπλουτιστεί το battle system (στο Wind Waker για τα 3D Zelda, στο Minish Cap για τα 2D), οι οποίες πιστεύς ότι έδωσαν νέες δυνατότητες, ασχέτως του ότι δεν αξιοποιήθηκαν. Θεωρώ πάντως ότι το επόμενο Zelda θα πρέπει να δώσει πάρα πολύ μεγάλη έμφαση σε ένα καλύτερο και πιο τεχνικό Battle System.
Γενικά συγνώμη που θα στο πω, αλλά για να κρίνεις μία ολόκληρη σειρά, πρέπει να έχεις ασχοληθεί σοβαρά μαζί της. Ο λόγος σου δεν έχει δύναμη, αν δεν συνοδεύεται από ώρες ενασχόλησης με κάτι. Στοιχεία που έχουν να κάνουν με τη δομή ενός τίτλου μπορείς να τα δεις μόνο παίζοντας τον τίτλο αυτόν, όχι διαβάζοντας αναλύσεις ή απόψεις άλλων. Τουλάχιστον τα Zelda είναι μία σειρά που δεν υπάγεται σε κάποιο συγκεκριμένο είδος.
ΥΓ: Εγώ θα ήθελα και σενάριο στα Zelda, αλλά W/e. Νομίζω ότι όλοι γουστάραμε με τις κάποιες προσπάθειες του WW και το ΤΤΡ.
Το θέμα είναι ότι το WW, παρόλο που δεν προσέφερε τίποτα το καινούριο, είχε έναν πρωτότυπο τρόπο απεικόνισης. Ήταν όμορφο και καινούριο, είτε μας άρεσε είτε όχι. Είχε και έναν καινούριο τρόπο περιήγησης μέσα στον κόσμο (με τη θάλασσα κτλ), ο οποίος προσαρμόστηκε στη λογική των παλιότερων Zelda. Kατά τα άλλα δεν προσέφερε κάτι νέο, ήταν όμως ευχάριστο και είχε μυστικά.
Δες το Minish Cap που βγήκε λίγο αργότερα. 2D (πισωγύρισμα όπως λες). Εγώ αν κάτσω να συγκρίνω WW και Minish Cap, σίγουρα θα πω ότι το δεύτερο ήταν καλύτερο. Πάτησε πάνω σε μία ιδέα που την ξαναείδαμε (αλλιώτικη) σε Zelda, αυτή του να συνυπάρχουν δύο κόσμοι. Παλιότερα ήταν ο Dark World, τώρα ήταν ο κόσμος των Minies, αν λεγόταν έτσι, δε θυμάμαι. Το ζήτημα είναι ότι είχε ΑΠΕΙΡΑ πράγματα να κάνεις, τέλεια Dungeons, πολύ ευχάριστες προσθήκες στο battle system, που δεν υπήρχαν σε άλλο 2D Zelda και έναν κόσμο super δομημένο.
Όλα τα παραπάνω τα είπε και ο Loggo σε μία πρόταση, δεν ξέρω ποιος το παρατήρησε.
Προσωπικά δεν πιστεύω ότι το κύριο στοιχείο των Zelda είναι η εξερεύνηση. Αυτό που γουστάραμε άπειρα στα A Link to the Past και στο Ocarina of Time ήταν η εξερεύνηση, η δυσκολία στις μάχες, η εύρεση του τρόπου καταπολέμησης του Boss, οι γρίφοι, mini games, όλα αυτά μαζί. Υπήρξαν προσπάθειες να εμπλουτιστεί το battle system (στο Wind Waker για τα 3D Zelda, στο Minish Cap για τα 2D), οι οποίες πιστεύς ότι έδωσαν νέες δυνατότητες, ασχέτως του ότι δεν αξιοποιήθηκαν. Θεωρώ πάντως ότι το επόμενο Zelda θα πρέπει να δώσει πάρα πολύ μεγάλη έμφαση σε ένα καλύτερο και πιο τεχνικό Battle System.
Γενικά συγνώμη που θα στο πω, αλλά για να κρίνεις μία ολόκληρη σειρά, πρέπει να έχεις ασχοληθεί σοβαρά μαζί της. Ο λόγος σου δεν έχει δύναμη, αν δεν συνοδεύεται από ώρες ενασχόλησης με κάτι. Στοιχεία που έχουν να κάνουν με τη δομή ενός τίτλου μπορείς να τα δεις μόνο παίζοντας τον τίτλο αυτόν, όχι διαβάζοντας αναλύσεις ή απόψεις άλλων. Τουλάχιστον τα Zelda είναι μία σειρά που δεν υπάγεται σε κάποιο συγκεκριμένο είδος.
ΥΓ: Εγώ θα ήθελα και σενάριο στα Zelda, αλλά W/e. Νομίζω ότι όλοι γουστάραμε με τις κάποιες προσπάθειες του WW και το ΤΤΡ.
Comment