Announcement

Collapse
No announcement yet.

Γενική συζήτηση περί Zelda

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Μοε!!!! vs GAR!!!!
    sigpic

    Comment


    • Πάντως κάτι πρέπει να γίνει με το soundtrack.Δε μπορεί η μουσική του ΤP να ακούγεται "πιο midi" από την μουσική του ΟοΤ!!!Εγώ περιμένω κάτι τέτοιου επιπέδου:

      Originally posted by Raf
      Η Νίντι λίγο το πάει αλλιώς, ε, έχουμε τον Ραμπ εκεί να ψιλοτρολάρει.

      Comment


      • ΥΓ: Somari το κομματι αυτο μου θυμισε πολυ εντονα το Soundtrack του Heroes of Might and Magic V.
        Προφανώς.Κάτι τέτοιο σκέφτομαι κιόλας για μουσική Ζέλντα,και προφανώς όχι αυτό



        ELEOS πόσο FAIL, to N64 δεν ακουγόταν ΤΟΣΟ midi!
        Originally posted by Raf
        Η Νίντι λίγο το πάει αλλιώς, ε, έχουμε τον Ραμπ εκεί να ψιλοτρολάρει.

        Comment


        • lol συνεχομενα strings στο background και μερικες νοτες (κιθαρας; ). Τετοια κανω κι εγω με ενα απλο synthesizer.
          Do a barrel roll!

          Comment


          • E σκέψου παιχνίδια Zeldaσ με αυτή τη μουσική



            H ayto,που ρε διάολε είναι από synth midi!!!(δλδ είδος "synthesizer" απλά πολύ ακριβό)

            Originally posted by Raf
            Η Νίντι λίγο το πάει αλλιώς, ε, έχουμε τον Ραμπ εκεί να ψιλοτρολάρει.

            Comment


            • Originally posted by DjSolid View Post
              http://www.authority.gr/index.php/ei...-afierwma.html

              Οριστε κυριοι το πρωτο μερος του αφιερωματος για το Zelda... Hate it or love it!
              Ενδιαφέρον. Περιμένω και το δεύτερο μέρος. Πάντως μερικά πράγματα που παρατήρησα:

              Εκτός αν με απατάει πολύ άγρια η μνήμη μου τα Pegasus Boots στο ALTTP σου έδιναν την δυνατότητα να τρέχεις στο παιχνίδι και όχι να κινείσαι διαγώνια. Αυτό γινόταν χωρίς κάποιο αντικείμενο.

              Ο καθρέφτης σε βοηθούσε να επιστρέψεις από τον dark world και απέτρεπε να αλλάξει η μορφή σου. Για να πας στον dark world έπρεπε να χρησιμοποιήσεις πύλες που ήταν κρυμμένες σε διάφορα σημεία στο παιχνίδι.
              Sundays are made for sleeping in. Sundays are made for walking around in baggy clothes, watching movies, nursing headaches and hanging out with your friends at the café. Sundays are NOT made for going to the worst neighborhood in town to find a kid who might be able to give you the information necessary to infiltrate a powerful cult that plans to take over the known universe. That's what Mondays are for.
              ---------------------
              animEΛ_ΛΑΣ

              Comment


              • Ναι, εχεις δικιο. Οι pegasus boots ομως δεν αναφερονται στο κειμενο ως ο λογος που ο Link μπορει να κινείται διαγωνια, ενω ο καθρεπτης ειναι το κυριο αντικειμενο με το οποιο ο Link μεταβαινει απο τον ενα στον αλλο κοσμο, και δεν αναφερεται ως ο μονος τροπος.
                :tanno:Κωστας Χατζαροπουλος:tanno:

                Comment


                • Originally posted by Somari View Post
                  Προφανώς.Κάτι τέτοιο σκέφτομαι κιόλας για μουσική Ζέλντα,και προφανώς όχι αυτό



                  ELEOS πόσο FAIL, to N64 δεν ακουγόταν ΤΟΣΟ midi!
                  Po re file, ti mou thimises!!
                  To kommati ta spaei..eidika to meros me tin akoustiki kithara, oneiriko!
                  I aplotita tis sinthesis denei apisteyta me tin topothesia..
                  Na sai kala!!

                  Comment


                  • Ναι αλλά έτσι πως είναι γραμμένα στο άρθρο αυτό το νόημα βγαίνει. Πως ο Link κινείται διαγώνια με την βοήθεια των Pegasus Boots και πως μπορεί να μεταβεί στον σκοτεινό κόσμο με τον καθρέφτη. Μήπως χρειάζεται κάποια διόρθωση;

                    Tο ντεμπούτο του Link στο SNES έφερε και την επιστροφή στο overhead στυλ του πρώτου Zelda, ενώ ο Link μπορούσε να κινηθεί και διαγώνια με την βοήθεια των Pegasus Boots, μετατρέποντας τον έτσι σε έναν ιδιαίτερα ευέλικτο χαρακτήρα.
                    Όμως το πιο σημαντικό στοιχείο και η μεγαλύτερη αλλαγή που έφερε το A Link to the Past ήταν η ικανότητα μετάβασης από τον Φωτεινό στον Σκοτεινό Κόσμο. Αυτό γινόταν μέσω ενός μαγικού καθρέπτη που έβρισκε ο Link κάπου στην μέση του παιχνιδιού, ...
                    Sundays are made for sleeping in. Sundays are made for walking around in baggy clothes, watching movies, nursing headaches and hanging out with your friends at the café. Sundays are NOT made for going to the worst neighborhood in town to find a kid who might be able to give you the information necessary to infiltrate a powerful cult that plans to take over the known universe. That's what Mondays are for.
                    ---------------------
                    animEΛ_ΛΑΣ

                    Comment


                    • Παιδιά το midi δεν σημαίνει συνθεσάιζερ.
                      Πρωτοκόλο σύνδεσης είναι μεταξύ υπολογιστών και audio hardware.

                      Comment


                      • My two cents, symfwnw se OLA osa leei

                        Enjoy the videos and music you love, upload original content, and share it all with friends, family, and the world on YouTube.
                        "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
                        But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
                        Kindred, this blade and I.
                        "

                        "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
                        Greek Gaming Videos
                        Greek Final Fantasy Forum

                        Comment


                        • Originally posted by Mesh View Post
                          Po re file, ti mou thimises!!
                          To kommati ta spaei..eidika to meros me tin akoustiki kithara, oneiriko!
                          I aplotita tis sinthesis denei apisteyta me tin topothesia..
                          Na sai kala!!
                          Είναι πραγματικά πολύ ωραίο κομμάτι απλά, αν δε κάνω λάθος, ο ήχος είναι ηλεκτρονικός. Γενικά εμείς οι fans των Zelda πολλές φορές φαντασιωνόμαστε πράγματα σχετικά με αυτή τη σειρά τόσο απλά μα ποτέ δε πραγματοποιούνται. Ένα απο αυτά είναι και ένα soundtrack το οποίο θα περιέχει κομμάτια ηχογραφημένα απο πραγματικά όργανα και πραγματικούς μουσικούς παίχτες... Oh well..

                          ΥΓ: Νομίζω είναι (ή τουλάχιστον προσπαθεί να είναι) κλασσική κιθάρα.

                          Comment


                          • Originally posted by Kirby View Post
                            Ναι αλλά έτσι πως είναι γραμμένα στο άρθρο αυτό το νόημα βγαίνει. Πως ο Link κινείται διαγώνια με την βοήθεια των Pegasus Boots και πως μπορεί να μεταβεί στον σκοτεινό κόσμο με τον καθρέφτη. Μήπως χρειάζεται κάποια διόρθωση;
                            Να ήταν οι μόνες "ιεροσυλίες" που γράφει μέσα το κείμενο καλά θα ήταν.

                            Το Link’s Awakening όμως είναι το πρώτο παιχνίδι της σειράς που ξεφεύγει τελείως από τον κόσμο της Hyrule, τοποθετώντας τον Link μετά το τέλος του Link to the Past στο νησί Coolant, εκεί όπου μαθαίνει ότι στην κορυφή το ηφαιστείου του νησιού υπάρχει ένα τεράστιο αυγό, μέσα στο οποίο βρίσκεται το μυστηριώδες Wind Fish.
                            Αγαπητέ "συντάκτη" δεν θα έκανα πραγματικά κριτική σε αυτά που γράφεις διότι απλά δεν γνωρίζω αν πληρώνεσαι για να τα γράφεις, αν ναι είσαι μεγάλος "μάγκας", αν όχι προσφέρεις "κοινωνικό έργο" στην δύσκολη εποχή που ζούμε να 'σαι καλά. Θα μπορούσα να κάνω όλο σου το άρθρο με quotes από τις "ότι να νε" αναφορές σου στον τίτλο αλλά δεν φταις εσύ για την άγνοια που σε διακατέχει για το franchise άλλα για το ότι πήρες την πρωτοβουλία να γράψεις για αυτό χωρίς να έχεις ιδέα το τι λες!! Παραπάνω παραθέτω το πιο αστείο από τα λάθη σου.



                            Αυτό είναι Coolant



                            Αυτό είναι το KOHOLINT island

                            Comment


                            • To λαθος θα διορθωθει αμεσα. Απο οτι μπορω να δω στο πρωτοτυπο κειμενο μου παντως το νησι το εγραψα σωστα, οποτε υπαρχει η πιθανοτητα λαθους στην διορθωση.

                              Απο εκει και περα, δεν περιμενα τιποτα καλυτερο απο κριτικη απο ορισμενους.

                              Οχι δεν πληρωνομαι, οτι κανω το κανω επειδη το γουσταρω. Επαιξα, μελετησα αρκετα, διαβασα ενα καρο πηγες απο το ιντερνετ και απο βιβλιογραφια που εχω (κυριως ξενα περιοδικα) και γενικα προσπαθησα να ειμαι οσο το δυνατον πιο περιεκτικος. Απο εκει και περα εαν τα λαθη ειναι μοναχα τυπογραφικα, υπαρχει η περιπτωση να μην φταιω εγω αλλα η διορθωση.

                              Εαν ειχα αγνοια για την σειρα δεν θα εβαζα τον εαυτο μου στην θεση. Δεν ειμαι τοσο ηλιθιος να κατσω να γραψω ενα κειμενο για κατι το οποιο δεν εχω ιδεα. Επισης δεν κανω καμια υπεραναλυση της σειρας, παρα μονο ενα αφιερωμα στην ιστορια της, καποια σημαντικα γεγονοτα πισω απο καποιους τιτλους, τις θεσεις τις οποιες επικρατουν γενικα για την σειρα και τιποτε παραπανω. Ουτε κριτικη κανω, ουτε αναλυω μηχανισμους, ουτε καν μπαινω στην διαδικασια να πω οτι ειμαι ο υπερτατος ειδικος πανω στα Zelda. Ομως οτι γραφω, το γραφω κατοπιν σοβαροτατης μελετης.

                              Υπαρχουν ακομα 2 μερη κειμενου τα οποια θα αναρτηθουν. Ισως εκει να ειμαι περισσοτερο "ασχετος" και "μαγκας"...
                              :tanno:Κωστας Χατζαροπουλος:tanno:

                              Comment


                              • Καλά μην αρπάζεσαι πάντως αν δεν πληρώνεσαι ρε φίλε χαλάλι πάνε οι ώρες σου γιατί βλέπω πως έχεις μεγαλύτερο ταλέντο σαν "μάστορας" πάρα σαν "συντάκτης".

                                Για αυτό λοιπόν άσε την "πένα"


                                και πιάσε την "καδένα"


                                Για να βγει το μεροκάματο γιατί δεν σε βλέπω καλά με αυτά που γράφεις.

                                Comment

                                Working...
                                X