Announcement

Collapse
No announcement yet.

Γενική συζήτηση περί Zelda

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ε εντάξει, άλλο οι άπειρες θεωρίες, οι οποίες έχουν κι αυτές τη πλάκα τους είναι η αλήθεια, κι άλλο να προσπαθείς να βάλεις τα παιχνίδια σε μια σειρά βασιζόμενος αποκλειστικά στα στοιχεία που δίνουν.

    Πάντως ακριβώς επειδή και η σειρά δεν έχει ως πρώτο στόχο την εξιστόρηση ενός σεναρίου, το χει φέρει τόσο πολύ στα μέτρα της η Nintendo και μπορεί να κάνει ό,τι γουστάρει. Έχει ήδη χωρίσει το story σε δυο timelines και μπορεί να το χωρίσει σε άλλες 100 προκείμενου να δικαιολογήσει ό,τι παπαριές έχει πει μέχρι τώρα.
    There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
    Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

    Comment


    • Το διπλο timeline το υποστηριζει ο Aonuma επειδη ειναι βλακας και δε ξερει πως λειτουργουν οι νομοι της φυσικης. Αν καθε φορα που ταξιδευε στο χρονο o Link στο ΟοΤ ειχαμε και αλλο timeline τοτε θα χε κρασαρει το συμπαν.
      Do a barrel roll!

      Comment


      • Symfwnw me afto pou leei o Ramparter.
        To Zelda prepei na exei kai diaforetiko timeline gia kathe fora pou allaze kati o Link sto parelthon, oxi mono 2...
        "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
        But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
        Kindred, this blade and I.
        "

        "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
        Greek Gaming Videos
        Greek Final Fantasy Forum

        Comment


        • Bασικά είναι δυο καταστάσεις.Στην μια(adult timeline) όντως ο link πάει στο μέλλον και πολεμάει με τον ganondorf.H άλλη(child timeline) λέει ότι ο link ΔΕΝ πήγε στο μέλλον και δεν πολέμησε με τον ganondorf.
          Nintendo I.D.: paixtis
          3ds friend code: 2664-2347-7128

          Comment


          • Ekshgise to, na deis oti olh h thewria einai lathos kai exei mia trypa megalyterh apo to sympan.
            "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
            But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
            Kindred, this blade and I.
            "

            "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
            Greek Gaming Videos
            Greek Final Fantasy Forum

            Comment


            • Τ'ότι θα προσπαθούσατε να εξηγήσετε ένα παιχνίδι fantasy με στείρα φυσική δεν θα το πίστευα ποτέ!

              Το κάθε Zelda είναι ξεχωριστό. Τα κοινά στοιχεία τα βάζουν ακριβώς για να δημιουργήσει ο κάθε φαν τον δικό του μύθο και timeline.

              Εκεί είναι η μαγκιά της nintendo.

              Comment


              • Αυτό ήθελα να πω κι εγώ, ότι είναι εντελώς άτοπο να προσπαθήσεις να εξηγήσεις με επιστημονικά κριτήρια ένα fantasy παιχνίδι, πόσο μάλλον ένα παιχνίδι σαν το Zelda που η Nintendo κάνει ό,τι της κατέβει σε κάθε τίτλο. Μπορεί αύριο να κάνει τις 2 timelines 20, δεν υπάρχει λογική. Άπειρος χώρος για άπειρα παιχνίδια να υπάρχει, αυτό κοιτάνε.

                Πάντως αν θες μετά θα σου εξηγήσω γιατί όντως υπάρχουν 2 timelines και πόσο σημαντικό ρόλο παίζουν σ’ αυτές τα Wind Waker, Twilight Princess και φυσικά το Ocarina of Time. Btw οι δυο timelines είναι δεδομένες τόσο σε επίπεδο της, καμένης, fanbase που τα χει ξεκοκαλίσει αυτά, όσο και από τους ίδιους τους developers. Οι οποίοι developers πάντως είναι λιγότερο σχετικοί από τη fanbase lol, δείγμα του ότι κάνουν ότι να ναι σε κάθε παιχνίδι.
                There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
                Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

                Comment


                • Den xreiazetai na pw tipote parapanw apo afta pou eipate oi idioi, efoson den mporoume na apodeiksoume an kati einai swsto h lathos, an mporei sthn telikh na ekshgithei, h o kathenas kanei entelws tou kefaliou tou (Nintendo Included), tote den aksizei kan o kopos na anoiksei thema gia kati tetoio, oti kai na poume tha einai swsto kai taftoxrona lathos.

                  Ekei einai pou mas doulevei kanonika h Nintendo (sto sygekrimeno thema).
                  H mhpws tha eprepe na pw pws oi fans tyranoun adika ton eafto tous?
                  "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
                  But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
                  Kindred, this blade and I.
                  "

                  "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
                  Greek Gaming Videos
                  Greek Final Fantasy Forum

                  Comment


                  • Άντε παιδιά να φτιάξουμε και timeline και για τα FF! Πάντως το Link's Awakening δεν είναι δύσκολο να τοποθετηθεί χρονικά, είναι απλά αμέσως μετά το A Link to the Past. Άσε που επειδή είναι σε εντελώς άλλο μέρος μπορείς να το βάλεις και όπου θες (σα μπαλαντέρ ένα πράγμα).
                    Originally posted by Squall Leonhart
                    I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
                    Originally posted by 丹野
                    Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
                    Originally posted by Ryu_gr
                    υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

                    Comment


                    • Ναι αλλά δεν υπάρχουν στοιχεία, μέσα απ τα ίδια τα παιχνίδια, που να συνδέουν το Link’s Awakening με το A link to the Past (όπως πχ γίνεται μεταξύ Ocarina και Wind Waker). Περισσότερο θα έλεγα ότι ισχύει αυτό που είπες περί μπαλαντέρ, μπορεί να τοποθετηθεί οπουδήποτε.

                      Είναι δείγμα του πόσο ρευστά αφήνει η Nintendo τα πράγματα. Μπορεί αύριο να βγάλει άλλο ένα παιχνίδι στην εποχή των Wind Waker, Phantom Hourglass, Spirit Tracks, στο οποίο να δείχνει στη εισαγωγή τον Link να ξυπνάει, κάνοντας μας γνωστό ότι το όνειρο που μόλις είδε ήταν τα γεγονότα του Link’s Awakening. Και από μια απλή αναφορά, απ’ το πουθενά, να μπει κι αυτό σε μια σειρά.

                      Εξάλλου θάλασσα και νησιά υπάρχουν μπόλικα στη Wind Waker era.
                      There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
                      Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

                      Comment


                      • Ean den einai apo thn arxh intentional ta pragmata, oti kai na symplhrwsoun meta, einai proxeirh diafhmistikh prospatheia IMO.
                        "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
                        But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
                        Kindred, this blade and I.
                        "

                        "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
                        Greek Gaming Videos
                        Greek Final Fantasy Forum

                        Comment


                        • @DJSolid

                          Μπορώ να σου γράψω δυο λόγια για όσα μου απάντησες σε άλλα ποστ με τον ανάλογο τόνο άλλα επειδή είμαι πολύ ευδιάθετος για κάτι τέτοιο, έχω χτυπήσει και τα κρασάκια μου να πω την αλήθεια, θα σου πω ένα πράγμα γράψε ότι θες, όπως το θες και παρουσίασε το ως την απόλυτη γνώση λίγο με νοιάζει, μια φορά αν θες να αποφεύγεις παρεξηγήσεις όπως στο δεύτερο αφιέρωμά σου με το δεύτερο συνεχόμενο λάθος που σου τόνισα απλά φρόντισε να παίξεις τα παιχνίδια για να καταλάβεις τι έχεις γράψει λάθος. Δεν θα μπω στην διαδικασία να κομματιάσω το άρθρο με τα λάθη που έχεις κάνει όσο σωστό και να νομίζεις πως είναι όχι επειδή δεν μου το επιτρέπει το κείμενο, αλλά επειδή δεν έχω λόγο να το κάνω, δεν προσπαθώ με κανένα τρόπο να σε μειώσω, δεν είναι σκοπός μου άλλωστε όσο νάρκισσος και να είσαι ή απόλυτα στηριζόμενος στις πηγές που απλά έχεις αντιγράψει-μεταφράσει, στηρίζω απλά την άποψη ότι δεν μπορείς να γράφεις για παιχνίδια που δεν έχεις παίξει.

                          Ακόμα και retro spective να κάνεις δεν το κάνεις σωστά, αναγράφοντας πωλήσεις που έχει κάνει ο κάθε τίτλος ή ότι στοιχείο προστέθηκε στο game play με την κάθε σειρά, δεν το κάνεις σωστά διότι δεν μεταφέρεις την εμπειρία σου, στο κάτω-κάτω αυτό ενδιαφέρει τον παίχτη που θα διαβάσει το άρθρο σου, αυτό θα τον πείσει να δοκιμάσει τον τίτλο για να νοιώσει και αυτός τα ίδια συναισθήματα με τον συντάκτη που του περιγράφει το παιχνίδι.

                          Εσένα τι σου πρόσφερε σαν εμπειρία το Z-targeting και που σε βοήθησε καθώς έπαιζες το παιχνίδι του Ocarina of Time, γιατί αισθάνθηκες πως το Hyrule ήταν αχανές όταν βγήκες από το Kokiri Forest όταν τα μόνα Legend of Zelda που είχες παίξει μέχρι τότε ήταν το A Link to the Past και το Link's Awakening, γιατί το Majora's Mask είχε αυτή την σκοτεινή ατμόσφαιρα και η καινούργια τοποθεσία λέγονταν Termina και ποιος ο λόγος που έδωσε ο δημιουργός αυτό το όνομα και επαναλαμβάνονταν η καταστροφή της κάθε τρεις μέρες.

                          Τέτοια ερωτήματα δεν θα σου δημιουργηθούν ποτέ όσο διάβασμα και να ρίχνεις για την σειρά ούτε θα μπορέσεις να περιγράψεις αν δεν παίξεις τα παιχνίδια. Να κατανοήσεις το lore του τίτλου και τους συμβολισμούς ακόμα και την θεωρητική timeline.

                          To αρθρό σου δεν είναι τίποτα άλλο από μια χιλιοειπωμένη περιγραφή ιστορικών γεγονότων που μπορεί κανείς να διαβάσει οπουδήποτε αν έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο και το κακό είναι ότι έρχεται και 11 χρόνια καθυστερημένα.

                          Ο Evans είπε κάποια πράγματα και τον προτρέπω να διαβάσει ακόμα καλύτερα το άρθρο σου και αν είναι τόσο φαν όσο λέει θα δει καθαρά τις λάθος τοποθετήσεις σου πάνω σε αυτά που γράφεις.

                          Τώρα γιατί σου τα γράφω τα παραπάνω; Η απάντηση είναι απλή γράφεις για το αγαπημένο μου παιχνίδι μετά το Shen Mue και το κάνεις χωρίς να έχεις παίξει τους τίτλους που απλά περιγράφεις γράφοντας γεγονότα που για να τα συμπτύξεις κάνεις σοβαρά λάθη.

                          Ρώτα τον Ground Zero πως θα αισθάνονταν αν έγραφες αφιέρωμα στο Final Fantasy και έγραφες πως οι κρύσταλλοι άρχισαν σαν θεματολογία στη σειρά όταν ο Cloud ανατίναξε τον mako reactor στον sector 7 στο 11 μέρος της σειράς παρέα με τον Zidan. Τόσο ασυνάρτητο φαίνεται όταν γράφεις πως το Triforce στο πρώτο Legend of Zelda που προσπαθούσε να ενώσει ο Link ήταν της σοφίας(wisdom) και ότι το τρίγωνο του θάρρους(courage) εμφανίζεται αργότερα στην σειρά όπως και ότι ο Ganon το απόκτα το τρίγωνο της δύναμής κατά μίας αόριστης πολιορκίας της Hyrule.

                          Όμως ο όρος αυτός θα εξελιχθεί στα επόμενα παιχνίδια της σειράς. Ο ρόλος του είναι ουσιαστικά ο συνδετικός κρίκος μεταξύ των πρωταγωνιστών αλλά και το κεντρικό σημείο της ιστορίας. Ανά την Hyrule βρίσκονται τρία κομμάτια: το Triforce of Power το οποίο κλέβει ο Ganon κατά την διάρκεια της πολιορκίας του Κάστρου της Hyrule, το Triforce of Wisdom το οποίο προσπαθεί να βρει ο Link και το Triforce of Courage, το οποίο όμως αναφέρεται στο επόμενο παιχνίδι της σειράς.
                          Βάση της υποτιθέμενης timeline το triforce of power ο Ganondorf το αποκτά στο Ocarina of Time που κάνει την εμφάνισή του για πρώτη φορά σαν χαρακτήρας γενικώς στην σειρά, το triforce of courage και wisdom αφού σπάει η λεπτή ισορροπία που τα κρατούσε ενωμένα βρίσκουν 2 εκλεκτούς που έχουν ανεπτυγμένα τα στοιχεία του θάρρους(Link) και της σοφίας(Zelda). Ετσί στο Legend of Zelda εμφανίστηκε στο NES στην ουσία είναι sequel στην timeline του franchise οπότε το τρίγωνο του θάρρους το είχε ήδη ο απόγονος του Hero of Time και το κληροδότησε στον Link του Legend of Zelda στο NES.



                          Legend of Zelda II: Adventure of Link(o ίδιος Link του πρώτου τίτλου του NES)

                          Αυτές είναι οι μικρές λεπτομέρειες που κινούν το ενδιαφέρον στους νέους παίχτες που θέλεις εσύ να ενημερώσεις παράδειγμά για να ασχοληθούν με την σειρά που συνεχώς άλλοι λένε πως δεν έχει σενάριο και ιστορία.

                          Δεν γράφω άλλα διότι θα χαθεί το νόημα των όσων λέω αν φέρω και άλλα παραδείγματα.

                          Αυτά τα ψιλά από μένα.

                          Comment


                          • Originally posted by Ground_zero View Post
                            Ean den einai apo thn arxh intentional ta pragmata, oti kai na symplhrwsoun meta, einai proxeirh diafhmistikh prospatheia IMO.
                            Ε έτσι δουλεύει το πράγμα στα Zelda, ξεκάρφωτα. Δεν υπάρχει ένα σενάριο, ή ένα πλάνο που να αφορά το σενάριο τέλος πάντων. Όπως αν είχαμε να κάνουμε με τη σταδιακή αφήγηση μιας λογοτεχνικής τριλογίας πχ. Δεν έχουν καν ως στόχο τη σοβαρή εξιστόρηση ενός σεναρίου. Σε κάθε τίτλο αφηγούνται μια σελίδα που γράψανε, της κοτσάρανε και 3-4 στοιχεία που να συνδέονται ιστορικά με κάποιον άλλο τίτλο και τέλος.

                            Αφήνουν μετά τη fanbase να κάνει θεωρίες και να προσπαθεί να βρει την άκρη. Άλλες φορές δε, αφηγούνται ιστορίες που δεν κολλάνε πουθενά με τα μέχρι στιγμής δεδομένα (Oracles πχ). Μέχρι που κάποια στιγμή αργότερα, γίνεται μια σύνδεση μέσω ενός μεταγενέστερου τίτλου (Minish Cap). Δείγμα του ότι δεν υπάρχει πλάνο, αλλά ταυτόχρονα, είναι έτσι στημένο το πράμα που δε μπορείς να πεις και τίποτα.

                            Έχει τη πλάκα του κι αυτό πάντως, να μην είναι τίποτα σχεδιασμένο και να είναι όλα εντελώς φλου δηλαδή. Αυτό που θα ήθελα απ’ τη σειρά, είναι να φύγει από την εξιστόρηση της μιας σελίδας ανά τίτλο, περνώντας επιτέλους στο «ένα βιβλίο ανά τίτλο» και να το κάνει και καλά. Με άλλα λόγια, να δώσει μεγαλύτερη έμφαση στο σενάριο. Αν μη τι άλλο, θα ταίριαζε στη σειρά.
                            There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
                            Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

                            Comment


                            • Είδα το νέο στο Authority και πρέπει όλοι fans να μπείτε στο site να δείτε τη δουλειά των παιδιών. Μόλις κατέβασα το soundtrack του Ocarina of Time και είναι πραγματικά εξαιρετικό. Πρέπει να σταλεί συστημένο στη Nintendo που μας έχει ξεσκίσει στο midi.

                              Zelda Reorchestrated is reborn with a new name and team. We're making new covers of music from The Legend of Zelda series.

                              Κατεβάστε τώρα.
                              There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
                              Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

                              Comment


                              • Πράγματι πολύ καλό, το είχα ποστάρει πριν κάτι μέρες όταν το είχα βρει.

                                Comment

                                Working...
                                X