Announcement

Collapse
No announcement yet.

Γενική συζήτηση περί Zelda

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • LOL η φωτό είναι 1600*900 ενώ το Wii μπορεί να φτάσει μόνο μέχρι 854*480.
    Originally posted by Raf
    Η Νίντι λίγο το πάει αλλιώς, ε, έχουμε τον Ραμπ εκεί να ψιλοτρολάρει.

    Comment


    • Η εικόνα είναι απ'το demo που έπαιζε πέρυσι.
      Μην βαράτε.

      Comment


      • Μη περιμενεις βελτιωσεις....
        Do a barrel roll!

        Comment


        • Κι αλλο thread για Zelda bashing? Σεμνά ρε
          «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

          Comment


          • Αν βγει τελικά καλό (που θα βγει ) πρέπει να πέσει ban στους haters. :xp:

            Comment


            • Για να μη χαλάσουμε τα άλλα threads, μετέφερα τα posts εδώ.

              Originally posted by Enpsty View Post
              Αν βγει τελικά καλό (που θα βγει ) πρέπει να πέσει ban στους haters. :xp:
              Το ένα δεν αναιρεί το άλλο, κι εγώ πιστεύω ότι, πιθανότατα, θα είναι καλό παιχνίδι, ενώ και τα νέα στοιχεία δείχνουν αρκετά ενδιαφέροντα. Εξάλλου, με εξαίρεση το overworld-παρωδία του Twilight Princess, τα Zelda συνεχίζουν να είναι εξαιρετικά παιχνίδια με σχεδιασμό που, ακόμα και σήμερα, τολμώ να πω ότι λίγοι τίτλοι φέρουν αντίστοιχο. Το πρόβλημα στα Zelda δεν είναι το gameplay, αλλά στο πως αυτό "ντύνεται" και "παρουσιάζεται" μέσα από τους τίτλους της σειράς.

              Εκεί είναι που η σειρά αδυνατεί να ακολουθήσει τις εξελίξεις έχοντας μείνει στη δεκαετία του 90 και, όταν μάλιστα (το 2011) χρησιμοποιείς και τεχνικό τομέα PS2, γιγαντώνεις ακόμα περισσότερο το πρόβλημα. Θεωρώ ότι το ειδικό βάρος του Zelda απαιτεί πολύ διαφορετική μεταχείριση από αυτή της οποίας τυγχάνει στη παρούσα φάση.
              There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
              Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

              Comment


              • Originally posted by Loggo View Post
                Για να μη χαλάσουμε τα άλλα threads, μετέφερα τα posts εδώ.



                Το ένα δεν αναιρεί το άλλο, κι εγώ πιστεύω ότι, πιθανότατα, θα είναι καλό παιχνίδι, ενώ και τα νέα στοιχεία δείχνουν αρκετά ενδιαφέροντα. Εξάλλου, με εξαίρεση το overworld-παρωδία του Twilight Princess, τα Zelda συνεχίζουν να είναι εξαιρετικά παιχνίδια με σχεδιασμό που, ακόμα και σήμερα, τολμώ να πω ότι λίγοι τίτλοι φέρουν αντίστοιχο. Το πρόβλημα στα Zelda δεν είναι το gameplay, αλλά στο πως αυτό "ντύνεται" και "παρουσιάζεται" μέσα από τους τίτλους της σειράς.

                Εκεί είναι που η σειρά αδυνατεί να ακολουθήσει τις εξελίξεις έχοντας έχει μείνει στη δεκαετία του 90 και, όταν μάλιστα (το 2011) χρησιμοποιείς και τεχνικό τομέα PS2, γιγαντώνεις ακόμα περισσότερο το πρόβλημα. Θεωρώ ότι το ειδικό βάρος του Zelda, απαιτεί πολύ διαφορετική μεταχείριση από αυτή της οποίας τυγχάνει στη παρούσα φάση.
                Κοίτα τα γραφικά ούτε εμένα με αφήνουν Wow!Jawdropped! κτλ αλλά μην ξεχνάμε ότι το Wii όπως αποδείχτηκε είναι στα ίδια επίπεδα με το GC οπότε δεν περιμέvω θαύματα. Σίγουρα τα SMG ήταν πανέμορφα αλλά καθαρά λόγω art direction και πιστεύω ότι και στο SS θα γίνει το ίδιο.

                Κακά τα ψέματα δεν έχουμε δει τίποτα απ'το παιχνίδι. Λίγο το demo πέρυσι που έδειχνε ένα μισοφτιαγμένο field (όπως είπε ο ίδιος ο Aonuma) και ένα προχειροφτιαγμένο trailer πριν κάτι μήνες (που εμένα δεν μου λέει κάτι μιας Nintendo & καλό trailer δεν πάνε μαζί).

                Εγώ είμαι αισιοδόξος γιατί πολύ απλά δεν βρίσκω κάποιο λόγο η Nin να τα σκατώσει. Τα βασικά της games τα τελευταία χρόνια μια χαρά τα κρατάει.
                Ίσα-ίσα απ'ότι φαίνεται και τις κριτικές τις άκουσε (όχι field-dungeon-field-dungeon ρουτίνα ξανά) και αυξημένη δυσκολία θα έχει αν ισχύει το superguide και τεράστιο αναμένεται να είναι με τόσο καιρό στην ανάπτυξη. Το art direction μπορεί να φαίνεται λίγο meh (εμένα προσωπικά μου αρέσει το πάντρεμα cel shaded και πιο realistic characters) αλλά δεν έχουμε δει τίποτα ακόμα.

                Comment


                • Ναι, καμία αντίρρηση, απλά εγώ, στη συγκεκριμένη περίπτωση, δεν αναφέρομαι στο gameplay. Εστιάζω στο ντύσιμο και στη παρουσίασή του μέσα από τα παιχνίδια, άλλα και στο γεγονός ότι ο τεχνικός τομέας αποτελεί έναν μονάχα από τους παράγοντες που συμβάλουν στο πως τελικά θα "ντύσεις" και θα "παρουσιάσεις" το gameplay.

                  Επίσης, όπως είπα και λίγο πιο πάνω, το Zelda, ως Action/Adventure, έχει πολύ μεγαλύτερη ανάγκη (και) τα γραφικά απ’ ότι ένα platformer όπως το Mario.
                  There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
                  Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

                  Comment


                  • (που εμένα δεν μου λέει κάτι μιας Nintendo & καλό trailer δεν πάνε μαζί)
                    Apo pote?

                    Please show your support by subscribing to our channel : @PlayscopeTimelineDon't forget to click on the bell icon to get notified when we post new videos ;)F...
                    Originally posted by Raf
                    Η Νίντι λίγο το πάει αλλιώς, ε, έχουμε τον Ραμπ εκεί να ψιλοτρολάρει.

                    Comment


                    • Originally posted by Somari View Post
                      Απ'τα ελάχιστα καλά.

                      Ούτως ή άλλως το TP το κράζετε οπότε καλύτερα χάλια trailer και καλό παιχνίδι παρά το αντίθετο.

                      Comment


                      • Αυτο το trailer μας εκαψε. Μετα απο αυτο το χα δεδομενο οτι θα προκειται για υπερ-game. Μπορει τα trailers να ναι προχειρα επιτhδευμενα για χαμηλοτερα expectations
                        Γενικοτερα στη περιπτωση του SS ειναι σα να κανουν οτι περναει απο το χερι τους προκειμενου να μην υπαρχει hype.
                        Do a barrel roll!

                        Comment


                        • Το art direction του Skyward Sword μου αρέσει. Τα δέντρα με τα 3 κλαδιά όχι και τόσο.
                          Originally posted by Squall Leonhart
                          I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
                          Originally posted by 丹野
                          Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
                          Originally posted by Ryu_gr
                          υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

                          Comment


                          • Και να σκεφτεις οτι στο Ν64 ειχαν 4 "κλαδια".
                            Do a barrel roll!

                            Comment


                            • Originally posted by straier View Post
                              Το art direction του Skyward Sword μου αρέσει. Τα δέντρα με τα 3 κλαδιά όχι και τόσο.
                              Το ίδιο ακριβώς θέμα είχα με το Twilight Princess, ενώ μου άρεσε πάρα πολύ το artwork του, ο τρόπος με τον οποίο αποτυπώθηκε στο παιχνίδι δεν ήταν καθόλου πετυχημένος. Το ίδιο συμβαίνει και στο Skyward Sword του οποίου το οπτικό αποτέλεσμα αδικεί για άλλη μια φορά το artwork. Άσε που, αν όπως λένε έχει σκοπό να βγάλει κάτι τέτοιο, το οπτικό αποτέλεσμα, σχεδόν καθόλου, δε παραπέμπει σε ιμπρεσιονισμό.

                              Πάντως, το artwork του παιχνιδιού μου αρέσει αρκετά.


                              Καλύτερα να είχαν συνδυάσει αυτό το artwork με τη μηχανή γραφικών του Wind Waker imo. Στο Wind Waker τα γραφικά ήταν υπέροχα, αλλά το artwork του ποτέ δε με ενθουσίασε. Στιλάτο και ιδιαίτερο μεν, αλλά δε δηλώνω fan. Αν και ομολογώ ότι ταίριαζε πολύ με το γενικότερο ύφος του παιχνιδιού.
                              There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
                              Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

                              Comment


                              • Καλύτερα να είχαν συνδυάσει αυτό το artwork με τη μηχανή γραφικών του Wind Waker imo.
                                Όχι άλλα wind waker γραφικάααααααα... Το ιδανικό στυλ στα Zelda ήταν αυτό του Twilight Princess. Ελαφρώς σκοτεινό, σε κάποιες στιγμές μουντό, φοβερή ατμόσφαιρα μέσα σε όλα τα dungeons (αυτό το παιχνίδι είχε όντως εξαιρετικά dungeons) και στα κάποια cut scenes του συμπαθητική σκηνοθεσία.

                                Το Wind Waker ήταν μία εξαιρετική παρένθεση στα 3D TLoZ, μέχρι εκεί όμως. Το SS το πάει αλλού και δεν μπορείς να πεις ότι αισθητικά είναι τόσο αδιάφορο, απλά δεν είναι... promising.

                                Comment

                                Working...
                                X