Announcement

Collapse
No announcement yet.

Γενική συζήτηση περί Zelda

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Evans View Post
    Εξαιρώντας κάποιες γενικότερες διαφωνίες μου σχετικά με το τι προσέφερε αυτή η γενιά στη βιομηχανία και με την έλλειψη νέων gameplay εμπειριών (θεωρώ ότι διανύουμε μακράν την πιο πλούσια περίοδο πάνω σε αυτόν τον τομέα)
    Αν βάζεις μέσα και XBLA/PSN/Indie games τότε ναι.

    Originally posted by Evans View Post
    Μέσα στην περιγραφή σου πρόσθεσε και sandbox στοιχεία, please . Για κάποιο λόγο πιστεύω ότι ένα γιγάντιο overworld με random events και quests χωρίς κάποια ουσιαστική ανταμοιβή, just for fun βρε παιδί μου, θα βοηθούσε πάρα πολύ.
    Μαζί σου, αυτό φαντάζομαι κι εγώ ως "πλούσιο overworld" κλπ.

    Originally posted by Evans View Post
    Αν πάντως σου έδιναν αυτό ακριβώς που περιέγραψες, αλλά με γραφικά Xbox, θα είχες παράπονο;
    Το 2011, ναι.
    There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
    Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

    Comment


    • Και εγω θέλω αυτο που περιγράφει ο Loggo αλλα μόνο σε 1080p στα 60FPS.
      I'm back bitches... Version 2.0

      Το νέο forum για το αυτοκίνητο: PetrolHeads

      Comment


      • Πάντως το setting ήταν σχετικά random, απλά πιστεύω ότι το steampunk κολλάει αρκετά με τη Zelda κουλτούρα. Υπάρχουν ένα σωρό πράγματα από τα οποία θα μπορούσαν να εμπνευστούν, χίλιες δυο μυθολογίες (και δε πάει μόνο για το Zelda αυτό, αλλά γενικά). Το Studio Ghibli που ανέφερε ο Burai θα ήταν πολύ τέλεια λύση. Ένα Zelda σε κόσμο a la Nausicaä of the Valley of the Wind θα ήταν epic win.
        There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
        Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

        Comment


        • Λοιπόν εδώ και 1 ώρα ψάχνω να βρω για infos το SS να τις ποστάρω εδώ.
          Τελικά επιβεβαιώνομαι ότι το παιχνίδι είναι ένα μεγάλο μυστήριο. Πέραν των γνωστών (WM+, γραφικά εμπνευσμένα από τον ιμπρεσιονισμό κτλ) και των ίδιων 20 screenshots που βλέπω ξανά και ξανά δεν υπάρχει τίποτα άλλο σε όλο το νετ.

          Comment


          • Οι βασικότερες εξελίξεις στο medium, εδώ και πάνω από μια δεκαετία, βρίσκονται έξω από το gameplay καθεαυτό. Ως επί το πλείστον, εστιάζονται σε παράγοντες όπως η σκηνοθεσία, η αφήγηση, το presentation, η φωτογραφία, το pacing και, φυσικά, η προσβασιμότητα ενός τίτλου. Το βασικό πρόβλημα λοιπόν στη σειρά σήμερα έχει να κάνει, κυρίως, με όλους εκείνους τους παράγοντες που «ντύνουν» το gameplay και που, καλώς ή κακώς, στη σημερινή εποχή είναι και σημαντικότεροι από ποτέ άλλοτε στο medium. Τα Zelda έχουν μείνει στη δεκαετία του 90 όσον αφορά το «ντύσιμο» και τη παρουσίαση του gameplay και όχι τόσο στο ίδιο το gameplay.
            Και εγω προσωπικα διαφωνω με αυτο και μαλιστα χωρις να περιλαμβανω τα XBLA/PSN/ Indie.

            Off Topic

            Θα αναφερω χαρακτηριστικα οτι το Gears of War αλλαξε το συνολο των shooters, το πως τα αντιλαμβανομαστε, το πως τα παιζουμε και επηρεασε ενα σωρο αλλα genres, το mass effect παντρεψε τα rpg με τα tps, το assassins creed ενωσε την sandbox με την platform λογικη προσφεροντας μαλιστα εναν τιτλο που εκανες παπαδες με το πατημα 2 κουμπιων, το demons souls συγχωνευσε ιδεες του online gaming σε μια καθολα single εμπειρια δινοντας εναν νεο ορισμο στον ορο ''ζωντανος κοσμος'' , το little big planet εδωσε το create n share, το crysis νεα εννοια στο interaction, το LA Noire φαινεται να εξισωνει τα γραφικα με το gameplay (gameplay που βασιζεται στην παρατηρηση των facial exp)...Περαν αυτων ενα σωρο αλλοι τιτλοι που ειτε προχωρησαν τα ειδη που εντασσονται ειτε εδωσαν νεες ιδεες, mirrors edge, bayonetta, super mario galaxy κλπ κλπ.

            Ακομη, το Halo 3 για παραδειγμα που ουσιαστικα δεν αλλαξε την κλασσικη συνταγη της σειρας αποτελει την επιτομη στο πως οι νεες τεχνολογιες μπορουν να ευνοησουν και να προσφερουν νεα πραγματα σε ενα gameplay που στον πυρηνα του παραμενει σταθερο (θελοντας να πω οτι το ''ντυσιμο'' αν το θελει ο developer μπορει να δωσει νεα πραγματα στον τροπο που παιζεις).

            Δεν λεω οτι δεν υπαρχει ανακυκλωση ιδεων, αλλα πιστευω οτι η γενια αυτη ειναι οτι καλυτερο ισως εχουμε βιωσει και η εξελιξη των μηχανισμων και του gameplay σε σχεση με τιτλους της προηδουμενης 7ετιας ας πουμε ειναι κατι παραπανω απο εμφανης.

            Οff Topic

            Comment


            • Συνεχίζοντας το off topic του nooto (στο προηγούμενο μου post έγραψα ένα τεράστιο κατεβατό που διέγραψα btw ) έχω να πω ότι είναι άδικο για την ειδικότερη εικόνα να κρίνουμε με βάση τη γενικότερη. Το ΚΖ2/3 για παράδειγμα έχει, από ότι λέγεται, ένα πρωτότυπο και εξαιρετικά καλά δομημένο multiplayer, ενώ το single player του είναι τέρμα generic. Η ανακύκλωση λοιπόν που έγκειται; Στο single, που είναι ξεκάθαρα το μπάλωμα, ή στο multi player, που είναι η μοναδική ουσία και λόγος ύπαρξης του παιχνιδιού;

              Τον τελευταίο καιρό γίνονται μεγάλες και πολύ σοβαρές συζητήσεις στο forum, φτου μας.

              Comment


              • Εννοείται ότι αναφερόμουν στο single, νομίζω ότι ήταν προφανές, ειδικά από τη στιγμή που μιλάω για το Zelda, και μάλλον παρεξηγήθηκε αυτό που είπα. Καταρχήν δεν έθιξα καν το θέμα του αν έχουν γίνει, γενικά, πράγματα ή όχι (δεν έχω καν λόγο να το κάνω σε αυτό το θέμα). Εστίασα σε κάτι πολύ συγκεκριμένο για ένα, επίσης, συγκεκριμένο ζήτημα το οποίο συζητούσαμε.

                Κατά τ' άλλα, μιας και θίχτηκε, φυσικά και έχουν γίνει πράγματα και στο gameplay, ειδικά οι πειραματισμοί του δυτικού development είναι πολύ σημαντικοί, αυτό θα έλειπε να μην είχε γίνει τίποτα όλα αυτά τα χρόνια. Θα ήταν έκτος τόπου και χρόνου να πω κάτι τέτοιο, αντικειμενικά, δεν ισχύει.

                Και, εννοείται, ότι οι βασικότερες εξελίξεις στο medium βρίσκονται έκτος gameplay τα τελευταία χρόνια. Εκεί έχουν γίνει οι χαοτικές αλλαγές σε σχέση με παλιότερα. Τη συντριπτική πλειονότητα αυτών που παίζουμε την έχουμε ξαναπαίξει στο παρελθόν. Το θέμα είναι ότι ο τρόπος με τον οποίο αποδίδονται σήμερα βρίσκεται σε τελείως διαφορετικό επίπεδο σε σχέση με παλιότερα. Όπως φυσικά και το γεγονός ότι το μέσο Action/Adventure, το μέσο FPS, το μέσο Action, το μέσο RPG κλπ ακολουθεί τη γραμμή που περιέγραψα παραπάνω.

                Αυτό που είπα το έφερα ως αντεπιχείρημα στην επανάληψη του Zelda στο gameplay, θέλοντας να πω ότι δεν είναι θέμα Zelda, αλλά ο κανόνας σε 9 στους 10 τίτλους, εκ των οποίων πολλοί είναι εξαιρετικά ποιοτικές περιπτώσεις μάλιστα. Τα πράγματα που επαναπροσδιόρισαν το medium τα τελευταία χρόνια είναι πολύ συγκεκριμένα, όπως επίσης και αυτά που αφορούν τα Zelda.
                There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
                Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

                Comment


                • Εγώ πιστεύω πάντως ότι όσο σημαντικές εξελίξεις έχουμε στο παρουσιαστικό των τίτλων και στην αισθητική αυτών, άλλο τόσο σημαντικά είναι τα βήματα που έγιναν στο game play.

                  Comment


                  • Θα συμφωνήσω αν δε μιλάς μόνο για το single αλλά αυτό είναι άλλο θέμα και, ξαναλέω ότι, σε εκείνο το post, ποτέ δεν αναφέρθηκα σε κάτι τόσο γενικό όπως το θέμα της γενικής εξέλιξης στο gameplay και το αν υπήρχαν ή όχι, γενικά, εξελίξεις σε αυτό το επίπεδο, πόσο μάλλον σε επίπεδο multi που δεν έχει απολύτως καμία σχέση με το Zelda.

                    Από κει και πέρα, σε ότι αφορά τη single εμπειρία (η οποία και αφορά το Zelda), οι εξελίξεις σε επίπεδο σκηνοθεσίας, αφήγησης, presentation, φωτογραφίας, ροής, προσβασιμότητας, το πέρασμα στην εικαστική εποχή κλπ, άλλαξαν ριζικά μια για πάντα, επαναστατικοποίησαν, το σύνολο του medium και το πώς αποδίδεται ένα videogame. Χωρίς να αμελώ τις όποιες εξελίξεις στο gameplay (και κυρίως αυτές που αφορούν το multiplayer οι οποίες και ήταν χαοτικές), δε μπορώ παρά να θεωρώ ότι οι βασικότερες εξελίξεις, σε επίπεδο single τουλάχιστον, έγιναν έξω από το gameplay καθεαυτό, τέλος πάντων.

                    Επιστρέφοντας στο θέμα του Zelda, δε μιλάμε για ξεπερασμένο, αλλά για απαρχαιωμένο, δε ζητάει κανείς το υπερβολικό στο τεχνικό τομέα όπως κάνουν τα graphic whores, αλλά το standard των έξι τελευταίων χρόνων. Ό,τι και να κάνει το Skyward Sword, από τη στιγμή που βγαίνει σε ένα τόσο απαρχαιωμένο (κι όχι απλά ξεπερασμένο) hardware, η συνολική εμπειρία είναι καταδικασμένη να περιορίζεται, να αποδίδεται πετσοκομμένα και, σε σημαντικό βαθμό, να μην έχει τη δυνατότητα να εντυπωσιάσει, όπως θα πρέπει να κάνει ένας τίτλος του εδικού βάρους ενός Zelda.

                    H Nintendo, ζώντας ως συνήθως στο κόσμο της, μάλλον δε το καταλαβαίνει αυτό, όπως μάλλον έχει, γενικά, χάσει το μπούσουλα αναφορικά με το τι είναι και τι πρεσβεύει ένας τίτλος Zelda.
                    There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
                    Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

                    Comment


                    • Mήπως κάνανε έτσι τα γραφικά για να το "καλύψουν";;;;

                      Comment


                      • Από αυτά που έχουμε δει μέχρι τώρα το αποτέλεσμα είναι κατώτερο του windwaker.Οπότε τι να καλύψουν?Αυτά που δεν καλύπτονται.Αν στην πορεία βελτιωθεί αισθητά ο οπτικός τομέας τότε συμφωνώ.
                        Nintendo I.D.: paixtis
                        3ds friend code: 2664-2347-7128

                        Comment


                        • Σε κανένα παιχνίδι Wii δεν υπάρχει έστω κάτι που να το ξεχωρίζει απο τα γραφικά του κυβου.
                          Ειναι σαν να πήραν το σύστημα του Κυβου και να αλλαξαν μονο τον χειρισμό....

                          Comment


                          • έεεεεεεελα
                            Originally posted by Raf
                            Η Νίντι λίγο το πάει αλλιώς, ε, έχουμε τον Ραμπ εκεί να ψιλοτρολάρει.

                            Comment




                            • Comment


                              • Το είπε όμορφα κι ο Burai πιο πριν:

                                Και η πλάκα είναι πως δεν είναι μόδα να bashάρουμε τα Zeldas. Κάθε άλλο... Απλώς ενδιαφερόμαστε η συγκεκριμένη σειρά να κάνει πλέον ουσιαστικά βήματα μπροστά.
                                Αν ως haters ορίζεται η μερίδα εκείνη των fans που, αρνούμενη να κάνει παραχωρήσεις και συμβιβασμούς, απαιτεί από τη σειρά το καλύτερο δυνατό σε κάθε επίπεδο (είτε μιλάμε για το gameplay, είτε για το εικαστικό, είτε για το τεχνικό), τότε δηλώνω υπερήφανος Zelda hater. Μια σειρά με το ειδικό βάρος του Zelda έχει ανάγκη από πολλούς τέτοιους, ειδικά στη φάση που περάνει σήμερα.

                                Το τελευταίο πράγμα που πρέπει να κάνει η fan base μιας σειράς είναι να αδιαφορεί και να συμβιβάζεται. Γι’ αυτό υπάρχουν όλοι οι υπόλοιποι. Ο ρόλος της fan base δεν είναι η τυφλή στήριξη, αλλά και η κριτική όταν αυτό κρίνεται επιβεβλημένο από τις συνθήκες (όπως τώρα ας πούμε).

                                Υ.Γ. Άσχετο, στο IGN γίνεται Zelda Tournament το οποίο και έχει φτάσει στο τελικό. Ο τελικός, αναμενόμενα ίσως, αποτελείται από το ζευγάρι Ocarina of Time - Majora’s Mask (απέκλισε στο νήμα το A Link to the Past στα προημιτελικά). Όποιος ενδιαφέρεται να ψηφίσει:

                                There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
                                Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

                                Comment

                                Working...
                                X