Announcement

Collapse
No announcement yet.

Γενική συζήτηση περί Zelda

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Τελειωσα το twilight princess με το ρολοι να γραφει 31 ωρες ,δεν ασχοληθηκα με κανενα sidequest και μαζεψα περιπου 14 κομματια καρδιας και 21 poes.Γενικα σπανια ασχολουμαι με τα side quests.

    Το μονο αρνητικο που του βρηκα ηταν οι πολυ ευκολες μαχες και τα 1-shot boss fights,επρεπε να ηταν λιγο πιο δυσκολο.Ουτε μεγαλο το βρηκα οπως λεγανε (πιστευω ηταν η ιδανικη διαρκεια) ουτε μου φανηκε αδειο.Γενικα δεν με κουρασε πουθενα,μαλιστα μετα το sky temple σκεφτικα πως θα ηταν λιγο βαρετο παλι τωρα να κανω ψαξιματα για επομενο temple και σε βαζει κατευθειαν στο επομενο,ουτε παραγγελια να το ειχα.

    Θα μπορουσε να ηταν καλυτερο δεν λεω αλλα ηταν απο τα καλυτερα zelda.H ιστορια μου φανηκε μια χαρα(βασικα την βρηκα παλι λιγο απλοικη αλλα περισσοτερο βαθος θα χαλαγε το νοημα).Καλα μερικοι που τα ειδαν τα υπερβολικα cutscenes?Εγω περιμενα περισσοτερα και απογοητευτικα
    Το παιχνιδι εχει εξαιρετικη ατμοσφαιρα "απομόνωσης" και σκοταδιου.Πιστευω πετυχαν αυτο που ηθελαν.

     
    Παντως δεν περιμενα να σκοτώσουν τον ganondorf.Στην πραγματικοτητα με την καταστροφη του καθρεφτη (που μαλλον καταστραφηκε ολοκληρωτικα) ειναι και το τελος της σειρας με τον ganondorf σαν βασικο εχθρο εκτος φυσικα απο ενα παιχνιδι σε προηγουμενο χρονο απο του twilight princess.


    Πιστευω αυτο που εκανε το κοσμο να το δει αρνητικα ηταν οτι βγηκε και σε μια κονσολα τελευταιας γενειας ενω στην πραγματικοτητα ηταν τιτλος gamecube και κουβαλουσε την νοοτροπια της προηγουμενης γενιας(οπου για εμενα ειναι top10 για την γενια των "128bit").

    Περιμενω με ανυπομονησία το skyward sword αλλα αυτη την φορα εχω και εγω χαμηλες προσδοκιες γιατι φοβαμαι μην βαδισουν στα βηματα των zelda των DS.

    Comment


    • Originally posted by Roronoa View Post
      Πιστευω αυτο που εκανε το κοσμο να το δει αρνητικα ηταν οτι βγηκε και σε μια κονσολα τελευταιας γενειας ενω στην πραγματικοτητα ηταν τιτλος gamecube και κουβαλουσε την νοοτροπια της προηγουμενης γενιας(οπου για εμενα ειναι top10 για την γενια των "128bit").
      Πέστα!!!

      Comment


      • O Aonuma μιλαει για το zelda Wii U,(το οποίο είναι πολύ πιο ενδιαφέρον απο το SS IMHO, τουλάχιστον από τα trailers αυτό κατάλαβα, έχω μπουχτίσει με τα cell-shaded zelda).

        Discover Nintendo Switch, Nintendo 3DS, Nintendo 2DS, Wii U and amiibo. Get console support, games info, Nintendo news and learn about My Nintendo.

        "I really think [having two screens is] one of the most exciting features of the system," Aonuma told the US magazine. "Unlike the Nintendo DS, there's distance between the television and you and your other screen. That really allows for some different interactions, some of which you saw [at E3]. For example, imagine having the contents of Link's satchel available to you on the screen of your controller, and using elements of the pouch to interact with gameplay on the television."

        Comment


        • Eπίσης λέει ότι μπορεί να μην μοιάζει καν στο tech demo που είδαμε οπότε δεν ξες κατά πόσο ενδιαφέρον θα'ναι...Το skyward sword τουλάχιστον από πλευράς περιεχομένου είναι γεμάτο και ποιοτικό από τα όσα έχω δει.
          Nintendo I.D.: paixtis
          3ds friend code: 2664-2347-7128

          Comment


          • Sigoura poloi tha to exete ksanadei, wraio concept

            "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
            But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
            Kindred, this blade and I.
            "

            "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
            Greek Gaming Videos
            Greek Final Fantasy Forum

            Comment


            • Τελείωσα το TLoZ: Wind Waker τώρα πρέπει να βρω κάτι για να ασχοληθώ τέσσερις μέρες γιατί τότε θα έρθει το Skyward Sword .

              Σχετικά με το Wind Waker τώρα:
              1. Τα γραφικά για μένα ήταν υπέροχα.
              2. Ωραία puzzles όπου πολλές φορές για να τα λύσεις έπρεπε να ψαχτείς λιγάκι καθώς δεν ήταν πάντα φως φανάρι η λύση.
              3.Το story εντάξει ο Ganondorf έρχεται ξανά και πρέπει να το σταματήσουμε. Αν και μ άρεσε η πλοκή εμένα.
              4.Έφαγα τα νιάτα μου μέσα σε μια βάρκα...
              5.Οι μάχες ήταν σχετικά εύκολες.

              Comment


              • Originally posted by Grimmtak View Post
                Σχετικά με το Wind Waker τώρα:

                1. Τα γραφικά για μένα ήταν υπέροχα.
                Όντως, το είχα βάλει κι εγώ λίγο τις προάλλες και πραγματικά παραμένει πολύ εντυπωσιακό. Μαζί με το Okami είναι οι δυο τίτλοι της γενιάς που, πιθανότατα, όσα χρόνια κι αν περάσουν, πάντα θα δείχνουν όμορφα.

                Μακάρι το Skyward Sword να είχε χρησιμοποιήσει μια εξελιγμένη μηχανή Wind Waker.
                There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
                Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

                Comment


                • !
                  Wired.com: It’s come out since Mario Kart 7 came out, there have been some articles about how Retro Studios was very deeply involved in the making of this game, and it’s considered a landmark for the series because you had this collaboration between EAD and Retro. And I’m curious as to whether you think that this would be an interesting model for more games, like a Mario platformer or a Zelda game, to have a Western team and a Japanese team working in close concert to produce a game like that.

                  Miyamoto: First of all, let me talk a little bit more in detail about how we collaborated with Retro Studios this time. Of course, they were taking care of the game designing aspect. Specifically, they were taking care of the design of the courses and the artwork about that. But when it comes to the gameplay and the control mechanism itself, that’s being taken care of by EAD once again.

                  People often say that videogames made by Western developers are somehow different in terms of taste for the players, in comparison with Japanese games. I think that means that the Western developers and Japanese developers, they are good at different fields. And that resulted in a different taste in [their games]. Mario Kart, I believe, was good in order to express that kind of different taste because we have many kinds of different courses for the Mario karts to run and race around. So for each of the different courses, we could identify: Retro is supposed to take care of this course, and EAD is going to do that, and such and such. Then, we were able to join forces in order to realize a variety of different courses, a variety of different tastes. I think that’s one reason how it worked out well between a Japanese development team and a Western development team.

                  As you know, we have already collaborated with Retro for the Metroid Prime series in the past. And I think when we talk about any other franchise, Zelda might be a possible franchise for that collaboration


                  Δώστε το μπας και ξαναδεί η σειρά άσπρη μέρα.
                  There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
                  Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

                  Comment


                  • Αυτο ηρθα να ποσταρω! Δε θα ταν κακη ιδεα. Τα Mario τουλαχιστον, η αναθεση σε αλλο studio τα βοηθησε.

                    Δεν ειναι οτι θεωρω τα studio της nintendo λιγοτερο ικανα απο τη Retro απλα εχω την αισθηση οτι σε οτι αφορα τα Zelda εχουν κολλησει σε συγκεκριμενες νοοτροπιες και δε λενε να ξεφυγουν απο το λακο που οι ιδιοι εσκαψαν...
                    Do a barrel roll!

                    Comment


                    • NOOOOOOOO.
                      ... και ποιος θα κανει το Prime 4;
                      Δωστε το Zelda στην Team Ninja που μας εδειξε τι μπορει να κανει με το Other M.

                      Αληθεια τι απεγινε και αυτη η Amusement Vision, δηλαδη τι πρεπει να γινει για να ξαναπαιξουμε F-Zero της προκοπης;

                      Το outsourcing παντως ειναι καλη ιδεα, πολλες σειρες εχουν φτασει σε τελμα και δεν υπαρχει απ ο,τι φαινεται αλλος τροπος ανανεωσης.

                      Comment


                      • Originally posted by Ramparter View Post
                        Αυτο ηρθα να ποσταρω! Δε θα ταν κακη ιδεα. Τα Mario τουλαχιστον, η αναθεση σε αλλο studio τα βοηθησε.

                        Δεν ειναι οτι θεωρω τα studio της nintendo λιγοτερο ικανα απο τη Retro απλα εχω την αισθηση οτι σε οτι αφορα τα Zelda εχουν κολλησει σε συγκεκριμενες νοοτροπιες και δε λενε να ξεφυγουν απο το λακο που οι ιδιοι εσκαψαν...
                        Ναι κι εγώ το ίδιο πιστεύω, δεν είναι θέμα ανικανότητας, είναι κυρίως θέμα νοοτροπίας και συντηρητισμού. Γι' αυτό και θα ήθελα περισσότερο ένα co-development που θα καθοδηγείται από τη φρεσκάδα που μπορεί να φέρει η Retro. Η θέση του δυτικού development που, πλέον, είναι καθαρά πολύ μπροστά από το ιαπωνικό, είναι επίσης ένας λόγος που θέλω να δω να μπαίνει δυτικό χέρι στη σειρά. Γενικά θεωρώ ότι το Zelda έχει να κερδίσει πάρα πολλά από τη δυτική νοοτροπία.

                        Μακάρι, αν γίνει, να γίνει σωστά.
                        There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
                        Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

                        Comment


                        • Η Amusement Vision ζει; Αν ναι θελω Wave Race τωρα!!!
                          Do a barrel roll!

                          Comment


                          • Γαμάτη ιδέα, αλλά δυστυχώς όταν μπήκε η Sammy άλλαξαν πολλά στα studio της Sega και η AV δεν υπάρχει πια. Κάποια πρώην μέλη της πάντως είναι ακόμα στη Sega.
                            There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
                            Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

                            Comment


                            • Originally posted by Ramparter View Post
                              Αυτο ηρθα να ποσταρω! Δε θα ταν κακη ιδεα. Τα Mario τουλαχιστον, η αναθεση σε αλλο studio τα βοηθησε.
                              Πότε τα μάριο ανατέθηκαν σε άλλο στούντιο;

                              Η retro ότι και να πιάσει χρυσάφι γίνεται. Οπότε στο co-development του zelda μόνο θετικός είμαι.

                              Comment


                              • Τα Galaxy 1 & 2 τα εκανε η Nintendo Tokyo η οποιο ειναι σχετικα νεο studio και πριν απο αυτα ειχε κανει αν δε κανω λαθος το Jungle Beat μονο - δεν ειχε ξαναδουλεψει σε τιτλο Mario
                                Do a barrel roll!

                                Comment

                                Working...
                                X