Announcement

Collapse
No announcement yet.

Γενική συζήτηση περί Zelda

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ναι ρε Paixtis κανένα σύγχρονο Zelda δε λες χάλια, όλα καλοί τίτλοι είναι, απλά υπάρχει ένα κομβικό σημείο για τη σειρά.

    Υπήρχε μια περίοδος που τα Zelda είτε αναπροσδιόριζαν το είδος και το medium θέτοντας τα standards, είτε απλά ήταν σε άλλο ποιοτικό επίπεδο σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Πλέον, όχι μόνο δεν ισχύει τίποτα από τα δυο, αλλά υπάρχουν τομείς όπου τα Zelda έχουν μείνει και πίσω σε σχέση με άλλους τίτλους. Απλά πράγματα.

    Παρεμπιπτόντως, αυτή η ασυλία της οποίας τύγχανε τόσα χρόνια το Zelda πρέπει σιγά σιγά να λάβει ένα τέλος. Οι εξωπραγματικές βαθμολογίες του Twilight Princess μόνο κακό κάνουν.
    There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
    Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

    Comment


    • Συμφωνώ απόλυτα σε αυτό.Οι μηχανισμοί είναι απαρχαιωμένοι πλέον.Πρέπει να βρουν κάτι άλλο για να επαναπροσδιορίσουν το είδος.

      Εdit:Η κουβέντα καταλήγει στη nintendo και στα zelda γιατί στο τέλος πάντα είναι θέμα nintendo!!!
      Nintendo I.D.: paixtis
      3ds friend code: 2664-2347-7128

      Comment


      • Με αφορμή λοιπόν το γεγονός ότι, πλέον, τα videogames είναι τέχνη και από το επίσημο στόμα του Πάπα. Βάζω ένα αρκετά ενδιαφέρον κείμενο που διάβασα χθες πάνω στο Zelda.

        Το ότι η σειρά ανέκαθεν χρησιμοποιούσε περισσότερο συμβολισμούς και αλληγορίες για να πει αυτά που έχει να πει (όταν έχει) είναι γνωστό. Το ότι, όπως και σε κάθε τίτλο που χρησιμοποιεί παρόμοιες τεχνικές, πολλές φορές χρειάζεται να παίξεις το παιχνίδι πάνω από μια φορά, ίσως και να διαβάσεις κάποια ανάλυση, έτσι ώστε να τα πιάσεις όλα είναι επίσης γνωστό.

        Παραθέτω εδώ ένα εξαιρετικό κείμενο που καταπιάνεται με την ανάλυση της τετράδας Link’s Awakening – Ocarina of Time – Majora’s Mask – Wind Waker από "καλλιτεχνικής" σκοπιάς. Όπως αναφέρεται στην ανάλυση, μέσω της συγκεκριμένης τετράδας παρουσιάζεται ένα κοινό θέμα.

        Το άρθρο αναλύει τις διάφορες αλληγορίες που κάνουν την εμφάνισή τους στα παιχνίδια με τρόπο τέτοιο που, ακόμα κι αν κάποιος δεν έχει παίξει πρόσφατα τους τίτλους, δε θα δυσκολευτεί να παρακολουθήσει το κείμενο. Φυσικά, δε προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι το Majora’s Mask (aka κορωνίδα της σειράς) χρειάζεται περισσότερη ανάλυση από τα υπόλοιπα καθώς, ως γνωστόν, αποτελεί με διαφορά το πιο βαθύ παιχνίδι της σειράς (από κάθε άποψη).

        Όταν έκανα το περίφημο replay στο Majora’s Mask, είδα αρκετά από όσα περιγράφει το κείμενο, αλλά σε καμία περίπτωση δεν είχα πιάσει όλα όσα αναφέρει η ανάλυση. Btw, εκείνο το replay ήταν που με έκανε να θεωρώ το Majora’s τον κορυφαίο τίτλο της σειράς.

        Immortal Childhood
        There is a common theme that runs through Link’s Awakening and Ocarina of Time. It is expressed more fully in Majora’s Mask, and summarized at the end of The Wind Waker. These four stories express what it means to live bound to the flow of time. They are stories about the beauty of mortality, the journey from childhood to adulthood and from life to death. They are about growing up and leaving behind the immortal playground of childhood, letting go of the familiar to venture out into the world that lies beyond.


        Immortal Childhood By Hylian Dan Contents Introduction Home, Sweet Home… Good-bye, Great Deku Tree Transformation The Playground Mortal Life The Child’s Wrath The Guardian Tree The Seeds of the Future Immortal Childhood Introduction Restless souls wander where they don’t belong… —Ocarina of Time As Link roams across the mysterious Koholint Island, a ghost begins to
        There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
        Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

        Comment


        • Xwris na me vrisete pou ginomai xontrokomenos anthrwpos tou Neanderthal, tha hthela prin diavasw to keimeno na mou peite an aftoi oi symvolismoi einai ontws intended, h prokeitai gia tpt travhgmena apo ta aftia senaria pou ta skefthkane fans gia fans, h oi Devs gia na parousiasoun ta games poio psagmena apoti einai.

          Giati afto to "beauty of mortality" kai "journey to adulthood" san kati tetoia mou akougontai.
          "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
          But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
          Kindred, this blade and I.
          "

          "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
          Greek Gaming Videos
          Greek Final Fantasy Forum

          Comment


          • Ο τυπάς που έγραψε το κείμενο κάνει μπάμ ότι είναι καμμένος με τη σειρά. Έκανε καλή δουλειά πάντως γιατί αυτά που γράφει και παρουσιάζει δείχνει να τα πιστεύει. Αλλά..όπως προείπα το παρακάνει και νομίζω βλέπει περισσότερους συμβολισμούς απ'ότι υπάρχουν.

            Το πρόβλημα είναι ότι πολλοί fans δε μπορούν να δεχθούν ότι το αγαπημένο τους παιχνίδι/σειρά είναι απλοική/ά.

            Κακώς γιατί εκεί βρίσκεται η ομορφιά των Zeldas, στην απλοικότητα ~κι όχι σε δηθενισμούς και ψαγμένα νοήματα~. Μη ξεχνάμε βασίζεται σε μία φόρμουλα που έχει τις ρίζες της στο NES και τη δεκαετία του '80 (χωρίς αυτό να σημαίνει πως δε μπορεί να ξεφύγει κι απ'τα καθιερωμένα πχ το Majora's Mask είναι το καλύτερο παράδειγμα)

            Συνεχίζοντας στο ίδιο θέμα..παλιότερα είχα κάνει κάποιες παρατηρήσεις για τα Zeldas και είχα σταθεί στον τομέα της προσωπικότητας του Link ,η οποία κοινώς είναι απόλυτο 0. Και τότε ακόμη, πολλοί βλέποντας αρκετά παραπέρα από αυτό που δίνουν τα παιχνίδια, έσπευσαν να σταθούν υπέρ του αόρατου υπόβαθρού του λέγοντας διάφορες θεωρίες όπως πχ ότι ο Link είναι ο παίκτης κι άρα έχει την ιδανική Gaming προσωπικότητα.

            Ευτυχώς, στο νέο παιχνίδι για το Wii θα μάθουμε κάποια πράγματα για την προέλευσή του και μάλλον για πρώτη φορά θα έχουμε πιο ολοκληρωμένη εικόνα για τον ήρωα.
            " You 're saying that you 're just here to add a bit of colour?

            Authenticity sir, authenticity. "

            Discworld (1995, PC/Playstation/Sega Saturn)



            Comment


            • Epeidh symfwnw me osa les ekana thn prwhgoumenh erwthsh mou.
              "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
              But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
              Kindred, this blade and I.
              "

              "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
              Greek Gaming Videos
              Greek Final Fantasy Forum

              Comment


              • Ό,τι ανάλυση γίνεται στο κείμενο είναι 101% βάσιμη. Το παλικάρι δε κατεβάζει πράγματα από το μυαλό του, ούτε πέφτει σε αυθαιρεσίες.

                Δε λέει πχ «Τα μαλλιά της Zelda είναι χρυσά σαν τον ήλιο, ο ήλιος συνδέεται με τη ζωή, άρα οι μπούκλες της Zelda συμβολίζουν τη ζωή στο παιχνίδι». Η ανάλυσή του στέκει όσο στέκουν οι αναλύσεις που έχουν γίνει για το Braid, το Portal κλπ. Εξαιρετικό κείμενο. Μη το μπλέκετε με τις διάφορες timeline theories που, από ένα σημείο και μετά, είναι καθαρές αερολογίες.
                There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
                Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

                Comment


                • Οι αναλύσεις για Braid και Portal πάντως βασίζονται είτε σε θέματα που (σχεδόν) ξεκάθαρα εμφανίζονται στους τίτλους, είτε σε συνεντεύξεις και σχόλια των δημιουργών. Δε διάβασα ακόμα το κείμενο που παρέθεσες (θα το κάνω αύριο), απλώς είδα αναφορά στα δύο favourites μου και είπα να πεταχτώ .

                  Comment


                  • Βέβαια, όσα λέει αφορούν πράγματα που εμφανίζονται στα παιχνίδια.

                    Απλά το μεγαλύτερο μέρος της ανάλυσης αφορά το Majora's Mask και, αυτομάτως, το κείμενο αποκτά άλλη αίγλη αν έχεις ασχοληθεί με το παιχνίδι. Γενικά, ειδικά οι fans του Majora's, προσπαθήστε να το διαβάσετε κάποια στιγμή.
                    There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
                    Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

                    Comment


                    • Διαβάζοντας το άρθρο θυμήθηκα πόσο απαιχτο παιχνίδι είναι το Majora's Mask.

                      Πραγματικά κορυφαίο.
                      I'm back bitches... Version 2.0

                      Το νέο forum για το αυτοκίνητο: PetrolHeads

                      Comment


                      • Ε μα...

                        Reimagining τώρα λέμε!
                        There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
                        Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

                        Comment


                        • Πολύ ωραίο κείμενο, καταραμμένος να είσαι, ΗΞΕΡΕΣ πως θα κάτσω να το διαβάσω...
                          Originally posted by Raf
                          Η Νίντι λίγο το πάει αλλιώς, ε, έχουμε τον Ραμπ εκεί να ψιλοτρολάρει.

                          Comment


                          • Ναι.
                            There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
                            Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

                            Comment


                            • Originally posted by Loggo View Post
                              Ε μα...

                              Reimagining τώρα λέμε!

                              Που τέτοια τύχη...
                              I'm back bitches... Version 2.0

                              Το νέο forum για το αυτοκίνητο: PetrolHeads

                              Comment


                              • Eξαιρετική ανάλυση.Πραγματικά το Majora's Mask έχει τόσα πράγματα να δεις.Και πράγματα που για να τα πεις πρέπει να γράψεις σελλίδες για να τα πεις όλα.Πραγματικά ατελείωτο σε νοήματα.

                                Κάτι που δεν κατάλαβα.Ποια είναι η Ruto του ocarina of time?Δεν θυμάμαι τέτοιο όνομα στο ocarina.
                                Nintendo I.D.: paixtis
                                3ds friend code: 2664-2347-7128

                                Comment

                                Working...
                                X