Announcement

Collapse
No announcement yet.

Γενική συζήτηση περί Zelda

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Το λαθος ειναι εξαρχης οτι το εκαναν 3D προσπαθωντας να κρατησουν το ιδιο στυλ με το original LttP. Καταλαβαινω οτι το 3D τους δινει δυνατοτητα να παιξουν με το 3D effect της κονσολας αλλα και με gameplay mechanics. Απ'την αλλη ομως, ενα top down Zelda ιδανικα για μενα θα πρεπε να πατησει πανω στο art direction του Minish Cap που ηταν πανεμορφο κατ'εμε και να το παει πιο περα.
    Do a barrel roll!

    Comment


    • Εγώ νομίζω ότι, όπως και στη περίπτωση των NSMB, η Nintendo χρησιμοποιεί το 3D γιατί θεωρεί ότι το 2D δεν έχει απήχηση στο ευρύ κοινό.

      Συμφωνώ ότι το ιδανικό για ένα top-down Zelda θα ήταν το 2D αλλά, ακόμα και με 3D γραφικά, θα μπορούσε να δείχνει απείρως καλύτερο.

      Απλά, εδώ και χρόνια, η Nintendo κυνηγάει το εύκολο κέρδος με όσο πιο φθηνές παραγωγές μπορεί.
      There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
      Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

      Comment


      • Όχι ρε συ το wind waker το πιο αδυναμο 3d Zelda...
        Originally posted by Raf
        Η Νίντι λίγο το πάει αλλιώς, ε, έχουμε τον Ραμπ εκεί να ψιλοτρολάρει.

        Comment


        • .. και ποιο ειναι; Γουστα κτλ - δε διαφωνω, απλα αυτη η αποψη εχει επικρατησει γενικοτερα χωρις προφανως να ισχυει και απολυτα. Το WW ο,τι καλο ειχε λογω αισθητικης για μενα το χασε λογω σχετικα αδιαφορου dungeon design (σε σχεση με τα υπολοιπα 4 3d Zelda) και ας μην ξεχναμε πως το τελος του παιχνιδιου το πετσοκοψαν (τουλαχιστον ενα dungeon μειον, βαλε και το triforce hunt που δεν ηταν στον αρχικο σχεδιασμο).

          Comment


          • To tp :-P
            Originally posted by Raf
            Η Νίντι λίγο το πάει αλλιώς, ε, έχουμε τον Ραμπ εκεί να ψιλοτρολάρει.

            Comment


            • Δε διαφωνω πως και για μενα το WW ηταν πιο φρεσκο και πιο ευχαριστο, αλλα σε θεμα dungeon design δεν τιθεται συγκριση στο ελαχιστο µε το TP.

              Comment


              • Όλα ήταν εξαιρετικά σε θέμα dungeon design.Βέβαια συμφωνώ ότι το windwaker ίσως είναι το πιο αδύναμο σε αυτό τον τομέα. Για μένα από αυτή την άποψη τα 3d zelda έχουν ως εξής: Majora's Mask (το τελευταίο είναι με διαφορά ότι καλύτερο υπάρχει και πάνω από το σύνολο όλων των άλλων dungeon των 3d zelda μαζί)>>>>>>>Twilight Princess(παρά το ότι είναι ένα κενό zelda με τόσα αρνητικά σε αυτό τον τομέα ο Aonuma έδωσε ρέστα)>Skyward Sword(πολύ κοντά στο twilight)>>>>>>Ocarina of Time>Wind Waker.
                Nintendo I.D.: paixtis
                3ds friend code: 2664-2347-7128

                Comment


                • Στον τομέα των dungeons το WW είναι σίγουρα το πιο αδύναμο, αλλά στην αισθητική παραμένει το κορυφαίο.
                  Μετά το GTA V παίρνει σειρά το WWHD που έχω να το παίξω και πολλά χρόνια.

                  Comment


                  • Αν κατι δε μ αρεσε στα dungeons του Wind Waker ηταν που στα δυο τελευταια χρειαζοταν να μετακινεις και τον sage καθε τοσο. Κατα τ αλλα μια χαρα ηταν αλλα οκ ευκολα.
                    Do a barrel roll!

                    Comment


                    • Από άποψη gameplay, το Wind Waker είναι σίγουρα το λιγότερο καλό 3D Zelda. Αλλά σε ένα Zelda δε μετράει μόνο το gameplay :p

                      Πάντως, για μένα, αυτό το remake είναι τελείως ανούσιο. Πάντα θεωρούσα το Wind Waker ως μια χαμένη ευκαιρία για κάτι πολύ μεγαλύτερο, άλλωστε, η Nintendo είχε τρέξει τότε την ανάπτυξή του για να έχει να κυκλοφορήσει κάτι στο GameCube που ήταν BOMBA.

                      Θα περίμενε κανείς ότι, μια δεκαετία αργότερα, θα έμπαιναν στον κόπο να εμπλουτίσουν τον τίτλο με ένα σωρό πράγματα που θα μπορούσαν να γίνουν τότε και δεν έγιναν.

                      Αλλά μάλλον αυτά είναι πολύς κόπος για τη Nintendo της εποχής Iwata.
                      There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
                      Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

                      Comment


                      • Originally posted by Loggo View Post
                        Από άποψη gameplay, το Wind Waker είναι σίγουρα το λιγότερο καλό 3D Zelda. Αλλά σε ένα Zelda δε μετράει μόνο το gameplay :p

                        Πάντως, για μένα, αυτό το remake είναι τελείως ανούσιο. Πάντα θεωρούσα το Wind Waker ως μια χαμένη ευκαιρία για κάτι πολύ μεγαλύτερο, άλλωστε, η Nintendo είχε τρέξει τότε την ανάπτυξή του για να έχει να κυκλοφορήσει κάτι στο GameCube που ήταν BOMBA.

                        Θα περίμενε κανείς ότι, μια δεκαετία αργότερα, θα έμπαιναν στον κόπο να εμπλουτίσουν τον τίτλο με ένα σωρό πράγματα που θα μπορούσαν να γίνουν τότε και δεν έγιναν.

                        Αλλά μάλλον αυτά είναι πολύς κόπος για τη Nintendo της εποχής Iwata.
                        Καλά ένα HD remake είναι, σιγά μην φτιάχναν το παιχνίδι από την αρχή.

                        Comment


                        • Έχω φάει κάμποσες ώρες παίζοντας το Zelda: Ocarina Of Time για πρώτη φορα, στο 3DS, μετά από κάμποση σκέψη. Ξεκίνησε με μέτριες εντυπώσεις και έχει καταντήσει απλά μαγικό. Η συγκίνηση σε κάποια σημεία γίνετε έντονη, και ούτε στο μισό του παιχνιδιού δεν είμαι. Μάλλον περνάω στιγμές που πολλοί θα εύχονταν να ξαναζήσουν για πρώτη φορα.

                          Συνεχίζω να έχω την εντύπωση ότι τα puzzles/secrets είναι δύσκολα (ειδικά για τις μικρότερες ηλικίες φαντάζομαι), ενώ οι εχθροί και οι μάχες είναι εύκολα. Υπάρχει αυτή η ανισορροπία δηλαδή.

                          Η επιλογή μου να το πάρω στο 3DS αντί να παίξω το original HD στο PC δείχνει να είναι σωστή. Με βλέπω να κάνω Zelda και Mario marathon με την βοήθεια ενός Wii U.

                          Comment


                          • Μπα τόσο οι γρίφοι όσο και οι εχθροί είναι πολλοί εύκολοι εκτός από κάποιες εξαιρέσεις.
                            Nintendo I.D.: paixtis
                            3ds friend code: 2664-2347-7128

                            Comment


                            • Τότε ίσος να φταίει το ότι δεν είμαι εξοικειωμένος με τέτοια παιχνίδια, γίαυτό ίσος κάποια να μην τα αντιλαμβάνομαι όπως πρέπει ακόμα. Όσο σκέφτομαι κιόλας ότι αυτό μπορεί να το έπαιξε κάποιο 10χρόνο, απορώ.

                              Comment


                              • Οταν βγηκε το ΟΟΤ αρκετοι απο εδω κιολας ηταν κοντα στα 10 ή εστω λιγο παραπανω. Σιγουρα ηταν δυσκολο στην αρχη για οποιον δεν ειχε παρομοια εμπειρια, αλλα οκ δεν ειναι και κατι τραγικο. Οι μηχανισμοι ειναι πολυ απλοι και ευκολοι να τους κατανοησεις και απο ενα σημειο και μετα το ιδιο μοτιβο επαναλαμβανεται και οχι απλα στο ΟΟΤ αλλα σε ολα τα παιχνιδια της σειρας.

                                Comment

                                Working...
                                X