Welcome to Gamers Odyssey forums where we talk about gaming, mostly in Greek language. If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Xwris na exw paiksei to TP kai ripsokindynevontas flame rwtaw, ti to idiaitero eixe dhladh to OOT kai den to eftase to TP?
To systhma maxhs tou den htan idiaitero
To senario tou den htan idiaitero
Oi grifoi tou den htan idiaiteroi
Htan aplws ena 3D Zelda
"Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
Kindred, this blade and I."
Xwris na exw paiksei to TP kai ripsokindynevontas flame rwtaw, ti to idiaitero eixe dhladh to OOT kai den to eftase to TP?
To systhma maxhs tou den htan idiaitero
To senario tou den htan idiaitero
Oi grifoi tou den htan idiaiteroi
Htan aplws ena 3D Zelda
Ελεος. Το συστημα μαχης του OoT ηταν πολυ μπροστα οταν βγηκε.
Τεσπα το θεμα ειναι οτι το OoT ειχε πολυ καλυτερα ατμοσφαιρα, πιο ωραια εξελιξη της ιστοριας, ο κοσμος του ηταν πιο ζωντανος, οι περιοχες ειχαν περισσοτερη φαντασια στο σχεδιασμο τους, η ροη του παιχνιδιου ηταν καλυτερη (ελαχιστα σημεια θυμαμαι να γινοταν κουραστικο) και ειχε αρκετα σημεια που σε αγγιζε και σου εμεναν.
Το TP αρχικα προσπαθησε να τα κανει αυτα οχι ομως με ιδιαιτερη επιτυχια ενω απο τη μεση και μετα το παιχνιδι δε προσπαθουσε καν να σου πει κατι. Απ' το 4ο - 5ο dungeon και υστερα απλα τα εβγαζες το ενα μετα το αλλο με τη προοπτικη να φτασεις στο τελος , να νικησεις τον Ganon και να τελειωσει ... δε ξερω τι ακριβως αφου απο νωρις στο παιχνιδι περα απο το Hyrule Castle ο υπολοιπος κοσμος ηταν ανεπαφος και ολοι ζουσανε σα να μη συμβαινει τιποτα.
Είχε καλή εξερεύνηση και γεμάτο κόσμο. Το ΤΤΡ ήταν άδειο και ο Link εύκολα μάζευε αρκετά λεφτά για να αγοράσει 3 Hyrule. (ο ramp τα είπε όλα)
Loggo αυτά που λες έχουν ενδιαφέρον, το ζήτημα είναι πώς θα υλοποιηθεί μία τέτοια ιδέα. Για μένα η ύπαρξη επιλογών (με τη μορφή menu) είναι λάθος, όπως και η ύπαρξη ενός διαλόγου στον οποίο ο Link απαντάει, έστω και αν παραμένει μέσα στα πλαίσια του "καλού που πάει να σώσει τον κόσμο και την Zelda." Με τον τρόπο αυτό ο Link αποκτάει σκέψη, κατ' επέκταση και βούληση, πράγμα τελείως αντίθετο με την ως τώρα πορεία του. Με τον τρόπο αυτό αλλάζει όχι ο ρόλος του, αλλά η όλη αισθητική των Zelda, μία αισθητική που κατά τη γνώμη μου δεν πρέπει με την καμία να αλλάξει. Ας υπάρξει αλλαγή στο setting, ας δούμε ένα φουτουριστικό Zelda, δεν έχω πρόβλημα με αυτό, αντιθέτως θα γούσταρα άπειρα. Η αισθητική της σειράς κρύβεται στο τρίο Link-Zelda-Ganon και στο πώς αυτοί αλληλεπιδρούν μεταξύ τους και πώς ο κόσμος - Hyrule, μεταβάλεται από την αλληλεπίδραση αυτή.
Από την άλλη, θα μπορούσαν να υπάρχουν εναλλακτικά μονοπάτια για την ολοκλήρωση ενός σκοπού. Αν αυτά τα μονοπάτια δεν καθορίζονταν από ένα διάλογο ή από μία συγκεκριμένη επιλογή (τύπου "Θα πας αριστερά ή δεξιά"), αλλά από μία απόφαση του παίχτη να ακολουθήσει το δεξί μονοπάτι, έναντι του αριστερού, σε μία διχάλα, τότε ναι, θα μιλούσαμε για κάτι καινούριο (αρκεί αυτό να υλοποιούνταν καλά).
ο υπολοιπος κοσμος ηταν ανεπαφος και ολοι ζουσανε σα να μη συμβαινει τιποτα.
LOL έλα ντε, αυτό που το πας;
Ήταν που ήταν μαριονέτες, είχε εμφανιστεί ένα ολόκληρο τρίγωνο πανοράματος πάνω από τη πόλη, ο κόσμος χανόταν και αυτοί αντιδρούσαν τελείως φυσιολογικά. Δηλαδή, τίγκα στην ατμόσφαιρα.
Evans συμφωνώ απόλυτα, αλλά δε νομίζω ότι η αλληλεπίδραση αυτή Link – Zelda – Ganon, που αποτελεί και τη πεμπτουσία της σειράς άλλωστε, επηρεάζεται από την ύπαρξη βούλησης του Link. Ίσα ίσα, θα έλεγα ότι περνάει σε άλλο επίπεδο και ολοκληρώνεται με την εξέλιξη του concept Link = σύνδεσμος, αφού πλέον και τυπικά το τρίο αναγάγεται σε Link (εμείς) – Zelda – Ganon.
Οι εναλλακτικές διαδρομές δεν θα είναι μονοπώλιο της εξέλιξης των διαλόγων, αλλά των πράξεων και των γενικότερων επιλογών σου μέσα στο παιχνίδι. Πολλά από αυτά έχουν ήδη γίνει μέσω των Δυτικών RPG, κυρίως μέσω της free roaming τάσης αυτών. Η οποία άλλωστε έχοντας αναμίξει το role playing με πολλά adventure στοιχεία, φέρνει τους τίτλους αυτούς ακόμα πιο κοντά στη λογική ενός Action/Adventure όπως το Zelda.
There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.
To ΤP πρέπει να κρίνεται με βάση δύο σταθμά.
Σε σύγκριση με το OOT και μόνο του.
Δυστυχώς όλοι το κρίνουν μόνο σε σχέση με το ΟΟΤ. Λογικό απ'την μία, παράλογο απ'την άλλη.
Η σκία του ΟΟΤ έχει κάνει πολλούς να κατακρίνουν το ΤΡ σε τέτοιο βαθμό που πραγματικά το επόμενο που μένει ν' ακούσουμε είναι ότι είναι και κακό παιχνίδι.
Το μεγαλύτερο πρόβλημα νομίζω στο TP ήταν πως με τα βίας προσπαθούσε να γίνει το επόμενο OoT ενώ είχε τουλάχιστον την δυνατότητα από θεματικό και οπτικό επίπεδο να γίνει το επόμενο MM. Στην τελική δεν είναι τίποτα από τα δύο. Ξεκινάει αρκετά σκοτεινό, στον δρόμο χάνεται και προσπαθεί απλώς να φτάσει μέχρι την κατάληξη της «επικής» μάχης του Link με τον Ganon.
Ίσως έγινε έτσι επειδή ήθελαν να κάνουν μεγάλο παιχνίδι. Αρχικά πριν βγει ή μόλις είχε βγει θυμάμαι παινεύανε το μέγεθός του. Το μέγεθος όμως δεν είναι πάντα κάτι το θετικό, ιδιαίτερα αν δεν συνοδεύεται με το κατάλληλο περιεχόμενο.
Έτσι και αλλιώς τα Zelda έχουν χωριστεί σε δύο κατηγορίες πλέον από το WW και έπειτα. Τα Cell shaded που ακολουθούν έναν πιο χαλαρό και κωμικό Link χωρίς ιδιαίτερη βούληση για το έπος και το σενάριο. Και αυτά με περισσότερο ρεαλιστικά γραφικά που προσπαθούν να αποδώσουν περισσότερο επικές συγκινήσεις και εμπειρίες.
Παρόλα αυτά, πόσο έπος χωράει ακόμη η όλη ιστορία των Zelda; Το OoT που έχει μείνει ως ο ακρογωνιαίος λίθος της σειράς ίσως ήταν τόσο επικός ίσως μόνο επειδή έστω και ρηχά, σεναριακά είπε κάτι καινούργιο. Ναι μεν η συνταγή ήταν «σώσε την Ζέλντα και τον κόσμο» αλλά έδειξε διάφορα άλλα πράγματα, όπως την γένεση και κοσμοθεωρία του Hyrule (που ως τότε μόνο στο manual του ALTTP είχε εμφανιστεί), την δημιουργία του Ganon από τον Ganondorf, την δημιουργία του Hero of Time, η γενικά του Hero, μια και ο Link ξεκινάει απλώς σαν ένα Kokiri Child που δεν έχει νεράιδα, όπως επίσης της Zelda ως Sage. Είναι και όχι άδικα στην ουσία το παιχνίδι που ξεκινάει τον όλο θρύλο του τριγώνου Zelda-Link-Ganon. Αυτός είναι ακριβώς ένας ακόμη (αλλά σημαντικός) παράγοντας πέρα της σκηνοθεσίας, γραφικών κτλ (για την εποχή του) που το έκαναν τόσο «τέλειο».
Για έναν παρόμοιο λόγο, σχετικά με το θέμα έπος νομίζω ξεχωρίζει και το A Link to the Past. Επειδή είναι αυτό το παιχνίδι όπου «τελειώνει» το έπος, όντας το πρώτο παιχνίδι που το Triforce γίνεται πάλι ένα και καταλήγει στα χέρια του hero/του καλού.
Με λίγα λόγια και χοντρικά αυτά τα δύο παιχνίδια ξεχωρίζουν γιατί είναι η αρχή και το τέλος της βασικής ιστορίας του όλου μύθου Triforce στα Zelda, και ίσως και για αυτόν τον λόγο ακριβώς ξεχωρίζουν. Τα άλλα παιχνίδια είτε τοποθετούνται ανάμεσα με τον Link να είναι de facto hero που θα πρέπει να σώσει την Zelda που είναι de facto κάποιου είδους sage πολεμόντας συνήθως τον ganon που είναι ήδη de facto το απόλυτο κακό... Τις περισσότερες φορές χωρίς να προσφέρουν ουσιαστικά κάτι το καινούργιο ή διαφορετικό. Μοναδική εξαίρεση για εμένα ήταν όσα παιχνίδια απλώς έγιναν παράλληλα ή εκτός αυτής της συγκεκριμένης timeline. Όπως το Majora's Mask και το Minish Cap.
Συγκεκριμένα το Majora's Mask πιστεύω πως είναι πάρα πολύ αδικημένο. Λέγεται πως δεν έχει το έπος που έχει το Ocarina of Time. Εδώ θα διαφωνήσω. Έπος έχει το παιχνίδι και μάλιστα πολύ. Απλώς αυτό το έπος δεν έχει καμία σχέση με την όλη κοσμοιστορία των Zelda. Και ίσως για αυτό αδικείται. Πολλοί φαν της σειράς ίσως να απογοητεύτηκαν ακριβώς για αυτόν τον λόγο, επειδή αν και υπάρχει ο Link, υπάρχουν αλτερ έγκο των χαρακτήρων από το OoT, υπάρχουν τα παρόμοια στιλ γρίφων, δεν υπάρχει triforce, δεν υπάρχει Zelda (εκτός από ένα flashback) και δεν υπάρχει ganon. Για εμένα το MM, δεν είναι ένα καλό Zelda παιχνίδι, αλλά ένα πολύ καλό παιχνίδι γενικά. Με την έννοια πως με ακριβώς την ίδια δομή θα μπορούσε να λειτουργήσει το παιχνίδι κάτω από κάποιο άλλο όνομα όταν ένα πολύ καλό παιχνίδι.
Ο Aonuma ίσως αυτό θα πρέπει να συνειδητοποιήσει αν δεν το έχει κάνει ήδη, πως πέρα από την γενική συνταγή των γρίφων, γραφικών, gameplay που δείχνουν τα χρόνια τους στην σειρά, ίσως είναι καιρός να προχωρήσει και σεναριακά (έστω και για το απλοϊκό σενάριο που έχει η σειρά) γιατί πόσες φορές θα πρέπει να παίξουμε πάνω κάτω την ίδια ιστορία που τοποθετείται ασαφές κάπου ανάμεσα στην «αρχή» OoT και τέλος «ALTTP» με το κλισε πλέον «Link τρέχα σώσε την Zelda».
Sundays are made for sleeping in. Sundays are made for walking around in baggy clothes, watching movies, nursing headaches and hanging out with your friends at the café. Sundays are NOT made for going to the worst neighborhood in town to find a kid who might be able to give you the information necessary to infiltrate a powerful cult that plans to take over the known universe. That's what Mondays are for.
--------------------- animEΛ_ΛΑΣ
Τα θελω ομως δε συμβαδιζουν με ταδεδομενα. Ενα "φιλοσοφημενο" Ζιλντα, απεχει απτην πραγματικοτητα της σειρας. Δηλαδη, τι να συμβει? Να ξανασωζει ο Λινκ την Ζελντα αλλα με πιο σοφιστικε τροπο, διαλογους κτλ ?
Ο προσανατολισμος του σαν παιχνιδι ειναι αυτος που εχει θεσει ο Miyamoto (γενικοτερα στα Games του). Παιχνιδι με συμπαθεις εμφανισιακα χαρακτηρες που αφενος απευθυνεται σε ολες τις ηλικιες και αφετερου επικεντρωνεται στη δραση. Καλως ή κακως, η φιλοσοφια του ειναι προχωραω βαραω και ολοκληρωνω αποστολες. Ακουγεται ρηχο? Δεν εχει ομως κατι κακο αυτο.
Το δικο μου παραπανο απτη σειρα ειναι τα λεγομενα standards.. οταν θετεις καποια δεδομενα καλο ειναι να τα κρατας συνεχεια σε υψηλα επιπεδα πχ το Majoras Mask, ειχε τους πιο ολοκληρωμενους χαρακτηρες στην σειρα απο αποψη συμμετοχης και δομης. Γιατι χαθηκε αυτο το στοιχειο στα επομενα? Δεν αποτελουσε μια καλη βαση (σε αυτον τον τομεα-χαρακτηρες)?
Επισης, δε μπορω να καταλαβω καποια πραγματα που διαβαζω. Απο που προκυπτει η συμπαθεια πανω στον Link απτη στιγμη που δεν παρουσιαζει προσωπικοτητα ή τελος παντων μενει αμετοχος. Επειδη ειναι...γλυκουλης ή επειδη τα παιχνιδια ειναι καλα αρα κι ο πρωταγωνιστης καλος?
Για να τελειωνω, δυστυχως και τα Zeldas εχουν χτυπηθει απτην...εμπορικοτητα. Ο σκοπος του παιχνιδιου ειναι συγκεκριμενος. Ο Λινκ σωζει την Ζιλντα. Εκπληρωθηκε εδω κι αρκετα χρονια. Η επαναληψη αναποφευκτα καποια στιγμη θα κουρασει.
" You 're saying that you 're just here to add a bit of colour?
Γι'αυτό και πρέπει να αλλάξει αυτό Scatman!Συμφωνώ σχεδόν σε όλα με τον kirby.Στο μόνο στο οποίο έχω ένσταση είναι το πιο θεωρείται πρώτο και τελευταίο παιχνίδι.Εντάξει είναι βασικά games ta oot και lttp αλλά δεν είναι η αρχή και το τέλος.Υπάρχουν games που τοποθετούνται χρονικά πριν το ocarina of time(βλέπε minish cap,four swords,four swords adventures κ.α.).To lttp πιστεύεται ότι είναι του παρελθόντος μετά των προαναφερθέντων τίτλων στην παρένθεση που θεωρούνται οι πιο παλιοί χρονικά.Πολλοί πιστεύουν ότι δεν είναι ξεκάθαρο το timeline της σειράς παρά μόνο για ορισμένους τίτλους:
The Legend of Zelda --> Zelda II: The Adventure of Link A Link to the Past --> Link's Awakening Ocarina of Time (Child Timeline) --> Majora's Mask --> Twilight Princess Ocarina of Time (Adult Timeline) --> The Wind Waker --> Phantom Hourglass --> Spirit Tracks Oracle of Seasons <--> Oracle of Ages (can happen in either order) The Minish Cap --> Four Swords --> Four Swords Adventures
Nintendo I.D.: paixtis 3ds friend code: 2664-2347-7128
Thn hmera pou h Nintendo tha skeftei na vgalei kati tetoio tha vgw sto youtube kai tha kopw sth mesh.
"Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
Kindred, this blade and I."
Ναι αλλά ΙΜΟ θα ήταν τέλειο αν έβγαινε ένα φουτουριστικό Zelda. Παλιότερα ίσως ήμουν αντίθετος με αυτήν την άποψη, δε θυμάμαι, αλλά τώρα με συγκινεί μία τέτοια προοπτική.
Έστειλαν τον Mario στο διάστημα, ας στείλουν και τον Link .
Νομίζω ότι σε όλους μας πέρασε κάποια στιγμή η ιδέα ενός futuristic Zelda, όπως τώρα τελευταία έχει ξεπηδήσει και η ιδέα του steampunk Zelda, το οποίο μάλλον ταιριάζει περισσότερο στο ύφος της σειράς. Ακόμα και σαν spin off θα είχε ενδιαφέρον να ξεφύγουμε από το τυπικό Fantasy Setting της σειράς. Βέβαια, τα σχέδια που δείχνει στο video δεν έχουν καμία σχέση με την αισθητική και τη γενικότερη κουλτούρα της Nintendo, όπως και σχεδόν κάθε Ιάπωνα developer. Γενικά μιλάμε για πολύ δυτικά προσανατολισμένη εκδοχή του futuristic. Από την άλλη όμως, η αισθητική της σειράς, με εξαίρεση τους cel shaded τίτλους, ανέκαθεν ήταν πιο κοντά στη δυτική κουλτούρα.
Πάρτε λίγο steampunk από το Resonance of Fate που έρχεται, θα ήθελα να δω το setting και σε Zelda.
Ρε δώστε ένα Zelda spin off στη Retro Studios να του αλλάξει τα φώτα!
There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.
Comment