Αν εχει βολικο grip στο handheld mode βλεπω να το παιζω σα φορητο κυριως και στο dock θα μπαινει για φορτιση... 70€ για το pro δε τα σκαω ευκολα, θα περιμενω για used ή japan import αν εχει σημαντικη διαφορα. Υπαρχει και το hori στα 30...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Νέα και ειδήσεις για Nintendo Switch, 2DS
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
-
Προφανώς κι εγώ 70€ δεν δίνω για controller πλέον, κακώς δεν το διευκρίνησα πως μιλάω για later date. H Hori βγάζει ποιοτικότατα ως επί το πλείστον accessories. To PS4 mini stick πχ που βρίσκεται με λίγο ψάξιμο και για 30€ έχει πολύ καλό build quality και είναι πολύ βολικό.
To μόνο αρνητικό είναι πως το Hori είναι wired, εκτός κι αν κανω λάθοςLast edited by Sinclair; 16-01-2017, 02:45 PM.
Comment
-
Καλα και τα ασυρματα ds4/xbone pads δεν ειναι φτηνα κοντα στα 55-60 παιζουν, πηρα ενα xbone ασύρματο λευκο(τα second gen με bluetooth για να το συνδεσω στο steam link) απο το ms store πολωνιας στα 43ε και ηταν "προσφορα", επισης θελω play and charge kit αλλα 20ε.. Ναι ειναι ακριβο αλλα και ο ανταγωνισμός δεν ειναι αρκετα φτηνοτερος.
Comment
-
Originally posted by Ramparter View PostΑν εχει βολικο grip στο handheld mode βλεπω να το παιζω σα φορητο κυριως και στο dock θα μπαινει για φορτιση... 70€ για το pro δε τα σκαω ευκολα, θα περιμενω για used ή japan import αν εχει σημαντικη διαφορα. Υπαρχει και το hori στα 30...
Comment
-
No new race tracks in Mario Kart 8
Mario Kart 8 Deluxe features additional content over the Wii U release. But those hoping that the game will include new race tracks will be disappointed to hear that the amount remains the same. During a stage show at Nintendo Switch Experience 2017, Nintendo confirmed that Mario Kart 8 Deluxe contains 48 tracks. That’s the same amount as the Wii...
Ωραία... Δηλαδή οι προσθήκες είναι οι χαρακτήρες από το Splatton και το Battle Mode που το κρατούσαν για κυκλοφορία στο Deluxe( κανονικά θα έπρεπε να το δώσουν και για το απλό MK 8 αλλά... $$$) Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά full price το game.( όσοι δεν το έχετε στο Wii U πάντως, παραμένει κατά την ταπεινή μου άποψη ο πιο ολοκληρωμένος και καλύτερος τίτλος Mario Kart, ειδικά τώρα που θα έχει και σωστό battle mode)
Comment
-
Ξεχάσατε το έντονο αρνητικό ρεύμα που υπήρξε στις αρχές του Wii που κοινό και κριτικοί λέγανε που πάει η Nintendo με τέτοιο hardware, χαζό gimmick wiimote χειρισμό; Ξεχάσατε τι έγινε με το DS όταν η άλλη είχε είχε PSP και ο κόσμος έλεγε τι να κλάσει το DS με τέτοια γραφικά και τέτοιο hardware; Ξεχάσατε τι λέγανε για το gimmick 3D του 3DS που για άλλη μια φορά λέγανε οι gamers ότι η Nintendo αντί να φτιάξει μηχανηματάρα για να ανταγωνιστεί το PS Vita κάθεται και πλασάρει gimmick τεχνολογίες. Ε λοιπόν για άλλη μια φορά (εδώ θα είμαστε) η Nintendo με το Switch με τα χίλια δύο κωλύματα θα υπερκεράσει τις αρνητικές εντυπώσεις και θα κάνει τον κοσμάκη να αγοράσει την latest κονσόλα της γιατί πολύ απλά όλα της τα παραπάνω συστήματα έχουν πολλούς τίτλους και φρέσκα πραγματάκια που ελκύουν το αγοραστικό κοινό. Η Nintendo καλά κάνει, όπως συνήθως, που αγνοεί το vocal minority των δήθεν κουλτουριάρηδων gamers και συνεχίζει να κινείται με βάση τα δικά της σχέδια γιατί ξέρει ότι αργά η γρήγορα το αρνητικό ρεύμα θα κλείσει με θετικό πρόσημο.
Και αφού τελείωσαν οι γκιμικιές για το χειρισμό, τώρα το γυρίσαμε στο φορητό. Το τραγικό εδώ βέβαια είναι ότι πάει να φτιάξει ένα καινούριο psp ακολουθώντας την λογική του αντιπάλου που απέτυχε. Που ακριβώς βρίσκεται η φρεσκάδα σε μία τέτοια κίνηση;
Comment
-
Ο "άσχετος" κόσμος που μπήκε στην εξίσωση δεν συνέχισε να ασχολείται με τη βιομηχανία.
Είναι αφελές να λέμε ότι ο κόσμος δεν ασχολείται με τη βιομηχανία. Πλέον σχεδόν όλοι παίζουνε παιχνίδια, απλώς εμείς είμαστε κολλημένοι με το gaming όπως ήταν το 1990, δηλαδή ένα subculture με το οποίο ασχολιόντουσαν λίγοι, εξού και η ταύτιση με την ταυτότητα του "gamer" (που πλέον δεν έχει κανένα νόημα). Και για να μην παρεξηγηθώ, όταν λέω subculture δεν εννοώ υπο-κουλτούρα/ κατώτερης ποιότητας κουλτούρα, αλλά τη συμμετοχή σε μία σχετικά niche κοινότητα τα μέλη της οποίας ταυτίζοντας μεταξύ τους λόγω των κοινών εμπειριών που δεν ήταν ευρέως διαδεδομένα κι αποδεκτά.
Η Ν έχει μία ρομαντική αντιμετώπιση ως προς το τι είναι ένα gaming console κι αυτό έχει τα καλά και τα κακά του. Προσωπικά τη βρίσκω, όπως πολύ σωστά το έθεσε ο Κώστας, complimentary σε άλλες πιο "Βασικές" κονσόλες/ πλατφόρμες και δε με χαλάει ιδιαίτερα αυτό. Μην ξεχνάμε ότι έχουν κι άλλα στο μυαλό τους (άνοιγμα στη mobile αγορά). Δε νομίζω να έχουν θέμα με revenue πάντως, είναι έμπειροι παίχτες και σίγουρα έχουν κάποια μυαλά εκεί μέσα που τρέχουν με πολύ γρηγορότερους ρυθμούς από ότι εμείς, οι απλοί καταναλωτές.Last edited by Evans; 16-01-2017, 06:23 PM.
Comment
-
Το PSP σε τι ακριβώς απέτυχε? Μια χαρά πωλήσεις είχε και ο κύκλος του ήταν απολύτως επιτυχημένος. 82 εκατομμύρια πωλήσεις σύμφωνα με τη wikipedia. Tι κι αν ήταν δεύτερο πίσω από το DS. Αποτυχία δεν ήταν με τπτ. Το Vita συμφωνώ ήταν αποτυχία( δεδομένης και της σημερινής αγοράς πάντα γιατί 10 εκατομμύρια δεν τα λες και αδιάφορα), αλλά αυτό οφείλεται στις κινήσεις της SONY και την αναιμική υποστήριξη μετά τον δεύτερο χρόνο.( σε αυτό που συμφωνώ ήταν ότι προσπάθησε να μην αγνοήσει την generation του mobile gaming και δεν της βγήκε) Ίσα ίσα που και το επιτυχημένο 3DS έχει βασιστεί πάρα πολύ σε τίτλους την νοοτροπία των οποίων έφερε στη βιομηχανία το PSP- πχ Monster Hunter, μια σειρά που απογειώθηκε, ανδρώθηκε στο PSP και στη συνέχεια έκανε την μετάβαση στο 3DS. Μη μιλήσουμε για το παράδειγμα του Peacewalker- main title σειράς σε portable, με πολύ καλά production values και τελείως portable νοοτροπίας. Ξεχνάμε συνέχεια πως τα σύγχρονα φορητά( βασικά από εποχές DS) έχουν spleep mode το οποίο και μπαταρία δεν καταναλώνει όσο όταν είναι ανοιχτό και κρατάει την θέση σου παγώνοντας το παιχνίδι. Προσωπικά το έκανα συνέχεια και με το PSP και με το Vita και με τα DS/3DS. Ειδικά τα Vita/ 3DS μπορούν να μείνουν σε sleep mode για πολύ μεγάλο χρονιό διάστημα- είχα ξεχάσει το Vita 1μιση ημέρα
Η Νintendo πάντως καλά κάνει επιχειρηματικά μιλώντας και το γυρίζει στα φορητά και το αν θα πάει καλά ή όχι εδω είμαστε να το δούμε. Εμένα προσωπικά σαν hardware το Switch με κέρδισε. Οι γύρω κινήσεις είναι πράγματα που προσπαρμόζονται βάσει της αποδοχής όπως έγινε και με το 3DS( price drop, 2DS, games χωρίς 3D, δημιουργία συστήματος account) Ανακοινώνοντας την online υπηρεσία και τρώγωντας το κράξιμο που- δικαίως- έφαγε πιστεύω πως εν τέλει θα κάνει πίσω ή θα χρυσώσει το χάπι. Πλέον για καλό και για κακό είναι πολύ εύκολο να σφυγμομετρήσεις το τι θέλει ο κόσμος και τις αντιδράσεις του. Χώρια που έχει ήδη γίνει 3rd party, λοξοκοιτώντας τη mobile αγορά( και καλά κάνει αφού εκεί είναι τα λεφτά)τόσο δίνοντας licenses πχ Pokemon GO, ή κυκλοφορώντας η ίδια τίτλους Super Mario Run. Επιπρόσθετα μην ξεχνάμε πως το Switch θα υποστηρίζεται και από την Gung Ho entertainment με την οποία είχαν κάνει κρα να συνεργαστούν από το Mario/Puzzle and Dragons του 3DS. Από την άλλη το θέμα είναι να πείσει το κοινό που θα παίξει το A ή Β franchise σε android ή iOS να ασχοληθεί με την κονσόλα της, αλλά ακόμη και να μην το κάνει τα κέρδη είναι δεδομένα( με το Super Mario Run έμαθε με τον δύσκολο τρόπο πως τα 10€ για full τίτλους σε mobile είναι για τον κόσμο του Pokemon Go αδικαιολόγητα, ο κόσμος θέλει τζάμπα, χρώματα, φρουτάκια και κούτσι κούτσι τι να κάνουμε, θα προσαρμοστεί και αυτή με τις επιταγές των καιρών in app purchases etc ούτως ή άλλως πλέον ο Miyamoto μπήκε για τα καλά στο backseat στην εταιρεία ) Μόνο από το πάρκο με τη Universal θα βγάζουν λεφτά για πολλάααα χρόνια.
Και για να μην παρεξηγηθώ, δεν επικροτώ τις πρακτικές για mobile gaming και δε συμφωνώ απαραίτητα με το ξεπούλημα των franchises και το licensing αλλά όταν λειτουργεί πχ Hyrule Warriors που θα σκάσω να λέω πόσο εξαιρετικός τίτλος ή και το Pokemon GO!( για να πάμε και σε άλλες platforms) είναι θετικό imo
ΕDIT:
Επίσης στα μάτια μου έιναι πολύ θετικό που είδαμε στην conference νέα πρόσωπα να αναλαμβάνουν τα ηνία ή πιο σωστά να βγαίνουν στο προσκήνιο. Ο Miyamoto πλέον καλό είναι να επιβλέπει και να λέει τη γνώμη του, όχι να την επιβάλλει.( προσωπική μου άποψη αυτή βέβαια και για αμπελοφιλοσοφία περισσότερο) Τα concept του στο Wii U ήταν ήδη εν τη γενέσει τους καταδικασμένα. Προσωπικά αισθάνθηκα θλίψη να τον βλέπω να προσπαθεί να μας πείσει για το Project Giant Robot, το project guard και για το πόσο καλός τίτλος είναι το StarFox Zero που θα έπρεπε- αν δεν ήταν η εμμονή του- να έχει επιλογή και για κλασικά controls γιατί πρόκεται για έναν εν δυνάμει πολύ καλό τίτλο όπως και για κάποια mini games/ concepts στο καλό κατά τα άλλα Nintendo Land που δεν θα μπορούσαν να είναι κάτι περισσότερο από αυτό. Καλό είναι να ξέρουμε πότε πρέπει σιγά σιγά να αφήνουμε το τιμόνι και στους νέους, κάτι που μάλλον το αντιλήφθηκε ή του το σφύριξαν
Comment
-
Originally posted by Sinclair View PostNo new race tracks in Mario Kart 8
Mario Kart 8 Deluxe features additional content over the Wii U release. But those hoping that the game will include new race tracks will be disappointed to hear that the amount remains the same. During a stage show at Nintendo Switch Experience 2017, Nintendo confirmed that Mario Kart 8 Deluxe contains 48 tracks. That’s the same amount as the Wii...
Ωραία... Δηλαδή οι προσθήκες είναι οι χαρακτήρες από το Splatton και το Battle Mode που το κρατούσαν για κυκλοφορία στο Deluxe( κανονικά θα έπρεπε να το δώσουν και για το απλό MK 8 αλλά... $$$) Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά full price το game.( όσοι δεν το έχετε στο Wii U πάντως, παραμένει κατά την ταπεινή μου άποψη ο πιο ολοκληρωμένος και καλύτερος τίτλος Mario Kart, ειδικά τώρα που θα έχει και σωστό battle mode)
Τέλος το mk8 θα το πω ξανά χάνει από το μέρος του fun που είχαν τα προηγούμενα παιχνίδια της σειράς. Έλλειψη περιεχομένου και από ένα σημείο και μετά γίνεται ανιαρό και δεν μου κέντρισε το ενδιαφέρον να ασχοληθώ παραπάνω.Nintendo I.D.: paixtis
3ds friend code: 2664-2347-7128
Comment
-
Evans λάθος η έκφραση για τη βιομηχανία γενικά αλλά σε αυτό το κομμάτι που συζητάμε τώρα δεν μείναν και φαίνεται από τις πωλήσεις του U. Sinclair εννοώ απέτυχε σε σχέση με το DS το οποίο πραγματικά σάρωσε. Οι συνέχειες πάντως και των 2 δεν έχουν πάει τόσο καλά, πράγμα που νομίζω δικαιολογείται απόλυτα με το που δείχνει να βαδίζει το Mobile gaming και δεν είναι ένα φορητό zelda αυτό που του λείπει.
Comment
-
Κοίταξε πιθανώς οφείλεται σε διαφορετική οπτική των πραγμάτων αλλά εγώ τα DS και PSP τα θεωρώ επιτυχίες both. Το πρώτο για ευνόητους λόγους και το δεύτερο γιατί με την είσοδο μιας πρωτάρας εταιρείας στο handheld κατάφερε πάρα πολλά που δεν ξέρω κατά πόσο θα ήταν εφικτά με το DS( με κυριότερο την ποιότητα των ports και των παραγωγών, ενώ παράλληλα εκεί ξεκίνησε και η δημιουργία του PS ecosystem που δεν είναι καθόλου αμελητέο σαν επίτευγμα)
Προσωπικά δεν μίλησα για ταρακούνημα του mobile gaming, ούτε θεωρώ πως είναι στόχος της Ν κάτι τέτοιο.( ακόμη όμως και τα 62 εκατομμύρια του 3DS αν ισχύουν τα vgchartz δείχνουν πως υπάρχει ένα κοινό που θα αγοράσει τις φορητές της N, ενώ σνομπάρει αντίστοιχα την home console της) Oύτως ή άλλως το mobile gaming πλέον έχει εξελιχθεί σε τελείως διαφορετική αγορά και δεν το ακουμπάει τίποτα στην παρούσα φάση( iOS και Android είναι τεράστιο μέρος των εσόδων εταιρειών όπως πχ η Square Enix δεν είναι τυχαίο που βγάζουν τόσα games εκεί και μάλιστα τα mobile projects χρηματοδοτούν τα αντίστοιχα μεγάλα και σοβαρά τους Projects σε πολύ καλό ποσοστό) Αυτό που πιστευώ είναι πως προσπαθούν στην Ν να συγκεράσουν ένα κοινό των tablets/ phones/ touch generation με αυτό των πιο παραδοσιακών τους τίτλων. "Ελάτε για το Jetpack Joyride, Puzzle Dragons, Clash of Clans μείνετε για τα Pokemon/ Zeldas etc" Τώρα το αν θα το πετύχουν. για τα δεδομένα τους πάντα, ένας Θεός ξέρει...
EDIT:
Για το Zelda συμφωνώ κι εγώ με τον IHNE. Περίμενα πριν την περσινή Ε3 ένα ακόμη Zelda, αλλά φαίνεται πως η αλλαγή του τιμονιού απέδωσε καρπούς. Υπάρχει πραγματικά ανοιχτός κόσμος( που σημαίνει πάρα πολλά αν έχετε δει το Xenoblade X και η Monolithsoft έχει βοηθήσει την ομάδα του BotW), rpg επιρροές όπως crafting, cooking, armors, weapons durability, ενώ παράλληλα φαίνεται να χρησιμοποιείται η λογική του ανοιχτού playground( με physics puzzles, διαφορετικές προσεγγίσεις στα confrontations)και φαίνεται πως έχουν δώσει μεγάλο βάρος στην αλληλεπίδραση με αυτόν. Παράλληλα η δήλωση ότι θεωρητικά μπορεί κανείς να πάει κατευθείαν μετά την εισαγωγή στον Ganon και να τελειώσει το game, εμένα με εξιτάρει.
Για την μπαταρία πάντως, έχουνε πει μεταξύ 3 και 6 ωρών με το Zelda σε μαξιμουμ φωτεινότητα να διαρκεί 2,5-3 ώρες. Αυτό δεν είναι καθόλου άσχημο, δεδομένου ότι τίτλοι όπως το Infinity Blade ή το Epoch. στο Ipad Mini retina που έχω κρατάνε με full φωτεινότητα μαξ 2-2,5 ώρες. Επίσης γι'αυτό ακριβώς το λόγο υπάρχουν πλέον και τα powerbanks. Δεν θεωρώ, προσωπικά, πως η διάρκεια της μπαταρίας μπορεί να εμποδίσει κάποιον από την απόκτηση κονσόλας εν έτει 2017 εκτός κι αν μιλάμε για 30λεπτά-1 ώρα. Αυτό που θεωρώ μεγάλο foul είναι η έλλειψη ικανού αποθηκευτικού χώρου. Έπρεπε η κονσόλα να έχει τουλάχιστον 64GB flash memory μην πω 128. Από εκεί και πέρα προφανώς αγοράζεις micro SD 64GB αλλά όταν σου ανακοινώνουν πως θα υποστηρίζει micro SD εως 2ΤΒ( forward thinking, ξεforward thinking για τα επόμενα δύο χρόνια τέτοια μεγεθη θα είναι αρκετά ακριβά)Last edited by Sinclair; 16-01-2017, 09:48 PM.
Comment
-
Originally posted by i Have no Equal View PostΕιναι πολυ απλοϊκό να πεις οτι ειναι απλα ενα "φορητο zelda" το switch..
Όπως και να χει νομίζω σαν κονσόλα αν δεχτούμε ότι έχει ουσιαστικό λόγο ύπαρξης, δεχόμαστε αυτομάτως και την τεράστια αποτυχία του U που το "σκότωσαν" στην τριετία ουσιαστικά. Και από τη στιγμή που βγαίνεις από μία τέτοια αποτυχία θεωρώ υπερβολικά τα λεφτά που βγαίνουν να ζητήσουν από το κοινό, κοινό το οποίο πιθανότατα την είχε πατήσει και με το U.
Comment
-
Originally posted by sinclairτο psp σε τι ακριβώς απέτυχε? μια χαρά πωλήσεις είχε και ο κύκλος του ήταν απολύτως επιτυχημένος. 82 εκατομμύρια πωλήσεις σύμφωνα με τη wikipedia.
Comment
-
Raf εγώ στον sub απαντούσα κι όχι σε σένα, κακώς δεν έκανα quote
Το τραγικό εδώ βέβαια είναι ότι πάει να φτιάξει ένα καινούριο psp ακολουθώντας την λογική του αντιπάλου που απέτυχε
Comment
Comment