Announcement

Collapse
No announcement yet.

Retro Gaming Today

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Aν βγει physical είμαι μέσα, αλλά θα το αγοράσω ούτως ή άλλως μόνο για την καλτίλα. Η ADK είναι o ορισμός του cult developer. Δες τίτλους όπως το Fighter's History, World Perfect Heroes, Ninja Master's( με την λάθος απόστροφο) Οι τίτλοι της πάντως, κακά τα ψέματα, είναι αρκετά μέτριοι και έχουν γίνει γνωστοί περισσότερο λόγω νοσταλγίας από τα Arcadeάδικα και λόγω των Neo Geo collectors που τους παρουσιάζουν σαν hidden gems, ενώ δεν είναι πχ το Ninja Master's που στο AES πιάνει πλέον πάνω από 600-1000€( αυθεντικό πάντα όχι bootleg)και είναι πολύ μέτριος τίτλος( το έχω στο Neo Geo X και όσο λιγότερα γράψω τόσο καλύτερα )

    Για την φάση, το γέλιο και κανά διπλό μετράνε, ειδικά το Ninja Commando.
    «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

    Comment


    • Όντως δεν φαίνονται κάτι ιδιαίτερο,αλλά κάτι τέτοια μου αρέσουν πάρα πολύ,μου θυμίζουν τις εποχές που ήμουν μικρός και ανακάλυπτα συνεχώς νέα παιχνίδια και χαρακτήρες.
      15€ έχει στο store,οπότε σε κάποιο price drop θα αγοραστεί,εκτός κι αν το βρω retail.
      Carpe diem

      Comment


      • Originally posted by Sinclair View Post
        Ναι η καλύτερη είναι του PSone, αλλά μην αγχώνεσαι. Δεν έχει καμμία σχέση με τους καταπληκτικούς Disney τίτλους της SEGA και της Capcom. Αν και αναμφισβήτητα καλό game, έχει περίεργο hit detection( από αυτό πάσχει και το Maui Mallard btw αλλά και αρκετοί από τους μετέπειτα τίτλους όπως το Aladdin, το Lion King etc)και τα jumping controls είναι περίεργα( δεν μπορώ να το αποδώσω ακριβώς, αλλά σε σημεία ο χαρακτήρας δεν έχει το momentum που θα περίμενε κανείς)

        Ωραίο show το Console wars btw, είμαι και subscribed.
        Πρόσθεσε τον οπτικό θόρυβο από το εκνευριστικό / αντι-λειτουργικό μπλέξιμο του background με το foreground...και κάπως έτσι έχουμε τη περιγραφή του μέσου δυτικού side-scroller των 90s.

        Αυτοί είναι και οι βασικοί λόγοι για τους οποίους ποτέ, όσο και να προσπάθησα, δεν κατάφερα να ευχαριστηθώ τίτλους όπως το Earthworm Jim πχ.
        There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
        Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

        Comment


        • Για μένα το δεύτερο Earthworm Jim παραμένει καλός τίτλος. Ωστόσο το είχα τερματίσει στην εποχή του και πλέον δεν έχω ξαναρίξει replay. Είναι ακριβώς όπως το Aladdin για το Sega Mega Drive και το Aladdin του SNES. Το πρώτο είναι αναμφισβήτητα τεχνολογικό επίτευγμα και το πιο όμορφο από τα δύο. Ωστόσο πάσχει από αυτό που περιγράφεις, ορθώς, σαν δυτικό side scroller. Λαβυρινθώδεις stages, περίεργο hit detection και περίεργος χειρισμος στο άλμα θα προσθέσω εγώ. Είναι ακόμη καλός τίτλος, αυτό έλειπε, αλλά το Αladdin της Capcom έχει γεράσει πολύ καλύτερα και απαιτεί ελάχιστο memorization σε σχέση με το πρώτο.( άντε να απαιτεί λίγο στα σημεία με τα red gems)

          Χαρακτηριστικό του σχεδιασμού των δυτικών side scrollers/ action/ platform/ movie tie in ήταν το The Mask για το SNES. Αρκετά όμορφο οπτικά αλλά σαν gameplay ενώ σου έδινε αρκετές δυνατότητες χανόσουν εξαιτίας του level design.( πολλά dead ends, άκυρα τοποθετημένοι εχθροί, portals που ήταν επίτηδες κρυμένα στο background, εχθροί και bosses με άπειρα hit points) Το είχα τερματίσει τότε, μετά από πολλή υπομονή γιατί μου άρεσε η ταινία, αλλά αν το αγόραζα ποτέ θα ήταν μόνο για τη συλλογή.
          «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

          Comment


          • To Aladdin στα Megadrive & Gameboy το είχα λιώσει.Ουσιαστικά ήταν η ίδια έκδοση αλλά λείπανε κάποιες πίστες στην έκδοση του GB.
            Έβαλα να παίξω λοιπόν του Snes νομίζοντας πως είναι το ίδιο παιχνίδι.Κόλλησα άσχημα μαζί του,και αν και δεν το τελείωσα,αναγνωρίζω,πόσο παιχνιδάρα ήταν.
            Πρέπει να βρω ένα καλό και φτηνό χειριστήριο για το λάπτοπ...
            Carpe diem

            Comment


            • Εγώ είχα παίξει την έκδοση του Aladdin στην Amiga (από όσο καταλαβαίνω ίδια με του Mega Drive). Η SNES έκδοση από όσο έχω δει δε με ενθουσιάζει και επίσης δεν καταλαβαίνω γιατί δεν έχει μουσική από την ταινία...
              Το Mega Drive από την άλλη αν και έχει μουσική από την ταινία φαίνεται, για άλλη μια φορά, πόσο για τα μπάζα sound chip είχε.
              Originally posted by Squall Leonhart
              I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
              Originally posted by 丹野
              Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
              Originally posted by Ryu_gr
              υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

              Comment


              • Originally posted by Sinclair View Post
                Τα ίδια χάλια διαβάζω και για τα stealth sections του Lords of Shadow 2 και δεν το έχω ανοίξει καν.
                Με συγχωρείς που επεμβαίνω αλλά αν βρεις την ευκαιρία δοκίμασέ το. Είμαι εντελώς αντίθετος με τις κριτικές και την χλεύη που υπέστη ο τίτλος, το τερμάτισα (για την ακρίβεια το 1250ρισα γιατί πήρα και το DLC) και το διασκέδασα. Σαν ατμόσφαιρα και αίσθηση δεν πλησιάζει το πρώτο LoS αλλά παραμένει καλός τίτλος και φυσικά αξίζει πολύ παραπάνω από τα τεσσάρια και εξάρια που που έχει δεχτεί. Τα μελανά σημεία του παιχνιδιού που είναι τα stealth sections δεν θα έπρεπε να προβληματίζουν καθώς είναι ελάχιστα (νομίζω 3 όλα κι όλα), ολιγόλεπτα και μόνο ένα από αυτά είναι trial and error. Τα άλλα 2 είναι straightforward.
                Άργησα πολύ να το παίξω λόγω της χλιαρής αντιμετώπισης από το κοινό και τους κριτικούς αλλά στην τελική το απόλαυσα πολύ περισσότερο. Μου κάνανε και δώρο την dracula edition και έδεσε το πακέτο. Μακάρι να βγει και 3 αλλά που;

                Comment


                • Καλά χαριτολογώντας το έιπα περισσότερο για να τονίσω αρνητικά το ότι, πλέον, κάθε so called blockbuster τίτλος επιβάλλεται με κάποιο τρόπο να έχει stealth sections/ mechanics που είναι μέτρια υλοποιημένα( το instant game over όταν κάποιος σε εντοπίσει είναι τελείως πρόχειρη λύση και δείχνει βαρεμάρα) Στα stealth sections είναι αναγκαίο, imo, να προκύπτει διασκέδαση και από την αποτυχία, αναρχία που δημιουργείται. πχ στο Phantom Pain ή στο Human Revolution μερικές από τις πιο αξιομνημόνευτες στιγμές ήταν όταν τα έκανα θάλασσα ή κάτι πήγαινε στραβά και έπρεπε άμεσα να αλλάξω την τακτική μου.( το ίδιο και στα παλιότερα Hitman, το Absolution αν και το έχω δεν έχω ασχοληθεί) Το Lords of Shadow 2, που το αγόρασα και day one τρομάρα μου, το παρακολούθησα αρκετά στενά prerelease και after launch και διάβασα αρκετές κριτικές και γνώμες users. Έχει καλά mechanics, αλλά πέρασε από develpment hell και υπήρχαν αρκετοί εγωϊσμοί εντός της Mercury Steam και ανταγωνισμοί με τον creative director( υπάρχουν ομολογίες και συνεντεύξεις γι'αυτά) Ας πούμε ο πρώτος τίτλος ήταν, κατά την άποψή μου, το reboot που ονειρευόμουν, με καταπληκτικό art direction και το έχω ολοκλρώσει τρεις φορές( δύο στο 360, μία στο PS3 κάτι που δεν το κάνω συχνά σε νέους τίτλους). Στον δεύτερο τίτλο έχω δει εικόνες όπου το level design είναι τελείως πρόχειρο, χαρακτηρστικά σε μία ο Gabriel στέκεται κάτω από μια πόρτα( κανονική σαν αυτές των σπιτιών) και φαινεται μικροσκοπικός μπροστά της, ενώ υπάρχουν sections που διάβαζα πως θύμιζαν τον πρώτο τίτλο ή ήταν και εξαιρετικά πχ το Toy Maker level.( γενικά ο το game από οτι κατάλαβα σε post mortems το έφαγαν οι διχογνωμίες και οι τσακωμοί της team)



                  Ο τίτλος πιστεύω, όταν ασχοληθώ, θα με ικανοποιήσει αλλά κάποια πράγματα έπρεπε να τα είχαν αποφυγει, όπως συνέβη και με τα δύο απαράδεκτα DLCs για τον πρώτο τίτλο. Ειδικά το Resurrection είχε ελεεινά stealth sections και ένα τελείως μέτριο και frustrating boss fight( κάπου έχω γράψει γι'αυτά στο forum) Προσωπικά πάντως δεν με απασχολούν τα πιο μέτρια games πχ έχω λατρέψει underdogs όπως το Of Orcs and Men, ή το Lollipop Chainsaw πχ ωστόσο μιλάμε για τίτλους που δεν είχαν το budget που είχε να διαχειριστεί η Mercury Steam, οπότε καταλαβαίνω την όποια αυστηρότητα της Konami( αν θυμάμαι καλά προς το τέλος η θέση της ήταν να πιέζει για κυκλοφορία)

                  Επίσης για τέταρτο τίτλο, νομίζω είχε δηλώσει η ίδια η Mercury Steam πως θα είναι τριλογία που θα κλείσει με το Lords of Shadows 2.( LoS, Mirror of Fate, LoS II) Ειδικά με την κατάσταση που είναι η Konami σήμερα και το πώς αντιμετωπίζει ακόμη και τα κραταιά franchises της( Μetal Gear), καλύτερα το Castlevania να το αφήσουν στην ησυχία του. Εδώ έχουν αποκτήσει την Hudson Soft και το πρώτο πράγμα που έκαναν ήταν να ακυρώσουν το remake του Bonk, τι λέμε τώρα... Πάλι καλά που προλάβαμε και είδαμε έστω Castlevania Rebirth, Hard Corps και το Rocket Knight( αν και σαν το πρώτο του Mega Drive δεν είναι με τπτ) Πλέον συλλογές και πάλι συλλογές και για τα δικά τους οικονομικά και για τη δική μας ηρεμία ( α ναι και pachinko)

                  ΕDIT:
                  Μετά την ακύρωση του Silent Hill από Kojima/ Del Toro, την φυγή του Kojima και την απομάκρυνση/ παραίτηση του Dave Cox φαινόταν από μακριά πού πάει η δουλειά...

                  EDIT 2:
                  O νέος υπό ανάπτυξη τίτλος της Μercury Steam για PC, Xbox, PS4.

                  Αν θέλετε κάνετε και ένα register για την beta.
                  Last edited by Sinclair; 06-03-2017, 05:59 PM.
                  «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

                  Comment


                  • Originally posted by Raf
                    Η Νίντι λίγο το πάει αλλιώς, ε, έχουμε τον Ραμπ εκεί να ψιλοτρολάρει.

                    Comment


                    • Θυμάμαι το είχε αναφέρει αρχικά ο [MENTION=408]thunderjohn[/MENTION], αυτή τη στιγμή δημιουργήθηκε και το rom του prototype SNES Rayman. Οι retro freaks μπορείτε να το κατεβάσετε και να το τρέξετε σε emulator.
                      The illusion of free will is an illusion.

                      Comment


                      • Είναι ωραία φάση να βλέπεις να βγάζουν αυτά τα παιχνίδια. Θα ήταν τέλεια αν κυκλοφορούσε virtua fighter 3 σε saturn, mother 3 κτλ. Αλλά ας μην είμαστε γκρινιαρηδες, star fox 2 και rayman og σε τόσο σύντομο διάστημα και προχωράμε !!

                        Comment


                        • Αφιέρωμα του eurogamer για το μηχανισμό του web swinging στο Spiderman 2.


                          Comment


                          • Ναι έδωσε το στίγμα του στο swinging και τον έλεγχο, ήταν όσο πιο κοντά στις δυνάμεις του Spider-man. Ένιωθες τη super δύναμη και η αντίσταση της βαρύτητας έβαζε σωστά τα όρια. Τα υπόλοιπα games εφάρμοσαν casual προσέγγιση.
                            Το combat δυστυχώς στο Spider-man 2 ήταν κάπως broken, αφού είχε κινήσεις που σε κράταγαν στον αέρα καθώς πλάκωνες τον παίκτη.
                            The illusion of free will is an illusion.

                            Comment


                            • +1."TO" superhero game πριν πλακώσουν τα Arkham. Οι τύποι βάλανε τη ψυχή τους και κάνανε τη NY playground για τον Spidey, κάτι που δε κατάφεραν στα υπόλοιπα. Και η έκδοση για κονσόλες είναι 15x καλύτερη από αυτή για PC. Peasants 4 life!!!!

                              Comment


                              • Ryu αφιέρωμα:



                                Σίγουρα είχαμε ποστάρει το video παλιότερα, το ξαναείδα σήμερα και θυμήθηκα πόσο φοβερή δουλειά είχαν κάνει. Εκτός από το όλο concept έχουν κάνει και πολύ καλές μεταβάσεις πλάνων.

                                Το είχαν παρουσιάσει και σε παλαιότερο EVO οπότε πήρε και "επίσημες" διαστάσεις.
                                The illusion of free will is an illusion.

                                Comment

                                Working...
                                X