Απ οτι ειδα υπαρχει αρκετο ενδιαφερον για το θεμα αυτο,οποτε καλυτερα να συνεχιστει η κουβεντα εδω. Περα ομως απ τα παιδια που δινουν φετος, καλο θα ηταν κ τα παιδια που εζησαν ηδη αυτην την εμπειρια να εκφρασουν τις αποψεις τους και να προετοιμασουν-προειδοποιησουν κ μας για το τι μας περιμενει...
Προσωπικα ας αρχισω με το οτι αν κ το συστημα των εξετασεων,ετσι οπως εχει διαμορφωθει απ το 2005 η 2006,δν θυμαμαι καλα,με τα 6 μαθηματα, ειναι κατα πολυ ανωτερο σε σχεση με τις δεσμες η τα 14(!) μαθηματα που διναν καποτε, υπαρχει χοντρο προβλημα στον τροπο εξετασης του καθε μαθηματος,στην υλη που διδασκομαστε σε σχεση με τις υπολοιπες χωρες,καθως και το (α)διαβλητο-και αποδεδειγμενα πλεον- των κατα τα αλλα αρτιων εξετασεων.
Πχ πριν λιγο καιρο πληροφορηθηκα οτι τα μαθηματικα της τριτης λυκειου εδω ειναι παρομοιου επιπεδου με τα μαθηματικα 2ου-3ου εξαμηνου στην Αγγλια.
anw, η γενικη εικονα των φετινων εξετασεων ηταν μαλλον ικανοποιητικη,στα πλαισια που μπορει να γινει αυτο.
εμ...η μπαλα σε σας...?
Προσωπικα ας αρχισω με το οτι αν κ το συστημα των εξετασεων,ετσι οπως εχει διαμορφωθει απ το 2005 η 2006,δν θυμαμαι καλα,με τα 6 μαθηματα, ειναι κατα πολυ ανωτερο σε σχεση με τις δεσμες η τα 14(!) μαθηματα που διναν καποτε, υπαρχει χοντρο προβλημα στον τροπο εξετασης του καθε μαθηματος,στην υλη που διδασκομαστε σε σχεση με τις υπολοιπες χωρες,καθως και το (α)διαβλητο-και αποδεδειγμενα πλεον- των κατα τα αλλα αρτιων εξετασεων.
Πχ πριν λιγο καιρο πληροφορηθηκα οτι τα μαθηματικα της τριτης λυκειου εδω ειναι παρομοιου επιπεδου με τα μαθηματικα 2ου-3ου εξαμηνου στην Αγγλια.
anw, η γενικη εικονα των φετινων εξετασεων ηταν μαλλον ικανοποιητικη,στα πλαισια που μπορει να γινει αυτο.
εμ...η μπαλα σε σας...?
Comment