Announcement
Collapse
No announcement yet.
Dark Souls
Collapse
X
-
Αν η νέα έκδοση του τίτλου για τις κονσόλες που θα βγει σύντομα έχει και τα προαναφερθέντα patches τότε θα την αγοράσω κάποια στιγμή.Το να πληρώσω 15 ευρώ στο marketplace ή 25 λίρες retail για 10 ώρες το πολύυυυ έξτρα περιεχόμενο με τα ίδια άσχημα frame drops και ότι άλλα λαθάκια έχει τότε να μου λείπει. Ο ανταγωνισμός και φέτος έχει να προσφέρει πολλά νέα διαμαντάκια και ξεκινάει από Σεπτέμβρη.
-
Αν απλά αφαιρούσαν το ninja flip η αλήθεια είναι πως δε θα άλλαζε κάτι σημαντικό. Κακά τα ψέμματα ο περισσότερος κόσμος το χρησιμοποιεί για το equipment load και όχι για το flip.
Πιστεύω πως patch στην έκδοση των κονσολών θα βγει μαζί με το expansion. Προσωπικά, λέω να ετοιμάσω τον κεντρικό μου στο χαλαρό ώστε όταν βγει το expansion να πάω όσο πιο γρήγορα γίνεται στο νέο περιεχόμενο.
Όσο για την Eagle Shield, δεδομένου ότι ο βασικός μου χαρακτήρας έχει default endurance, σε NG+ πολλές κινήσεις θα ήταν unblockable ακόμα και με full stamina. Σίγουρα είναι πολύ καλή ασπίδα και η Silver Knight (κορυφαίο stability από μεσαίες ασπίδες), αλλά αν δε σε ενδιαφέρει το parry η Eagle Shield ήταν καλύτερη σε όλα εκτός του βάρους και του Fire Damage Reduction.
Leave a comment:
-
Μμμμ σε οτι αφορα το DWGR, στην αρχη νομιζα οτι απλα αφαιρεσαν το cat walk απο το 50% και το εβαλαν μονο στο 25%... Τωρα ειδα οτι εξαφανιστηκε τελειως το effect που σε κανει ελαφρυ οταν εισαι κατω απο 50% και οτι επι της ουσιας η μονη χρησιμοτητα του δαχτυλιδιου ειναι το cat walk στο κατω απο 25%. Με αλλα λογια ενα God-like αντικειμενο εγινε σχεδον αχρηστο.
Σιγουρα πριν υπηρχε προβλημα καθως το ballance ειχε καταστραφει απο τη στιγμη που με ενα μετριο->καλο stamina built μπορουσες να φορας τις καλυτερες πανοπλιες χωρις κανενα κοστος, αλλα απο την αλλη τωρα το δαχτυλιδι δεν εχει σχεδον καμια χρησιμοτητα (περα απο τα πλεονεκτηματα του animation στο cat walk). Πιστευω οτι μια τροποποιηση οπως αυτη που περιγραφεις θα ηταν πολυ καλυτερη. Θα κανω ενα switch σε ring of favor and protection για να δω τα αποτελεσματα καποια στιγμη.
Προς το παρον παντως δεν μπορουμε να τα δοκιμασουμε ολα αυτα γιατι οντως αφορουν μονο την PC εκδοση (το εβαλα λιγο χθες αλλα δεν κατεβηκε καποιο patch). Ισως περασουν τις αλλαγες οταν ερθει το DLC.
Btw την eagle shield απο ενα σημειο και μετα δεν την χρησιμοποιησα ξανα. Σε +5 η silver knight εχει παρα πολυ καλο stability και δεν χανεις και το parry (που ειναι και το mechanic που προσπαθουσα να εξασκισω στο τελευταιο playthrough).
Leave a comment:
-
Από όσο ξέρω αναφέρονται στην Prepare to Die Edition.
Πέρα από το DWGR δεν ξέρω αν τα υπόλοιπα βοηθούν στο balancing τόσο πολύ, αν και η αλήθεια είναι πως η Eagle Shield ήταν η καλύτερη all-around ασπίδα (όμως, από αυτά που διάβασα δεν έφαγε nerf στο stability της). Για το DWGR συμφωνώ πως χρειαζόταν nerf γιατί σχεδόν όλοι το χρησιμοποιούσαν, ενώ να φοράς full Havel set και να κάνεις κωλοτούμπες σαν τρελός δεν είναι και πολύ δίκαιο. Όμως έτσι όπως έγινε τώρα είναι λίγο πολύ άχρηστο. Πλέον όλοι θα φοράνε Havel's Ring και Ring of Favor and Protection. Προσωπικά το φόραγα όχι τόσο για την κωλοτούμπα αλλά για να μπορώ να τρέχω εύκολα. Ένα άλλο side-effect της αλλαγής είναι πως πλέον τα strength builds είναι ακόμα λιγότερο viable λαμβάνοντας υπόψιν και το speed nerf των Greatswords. Κρατάω μια επιφύλαξη για το hyper armor γιατί δε ξέρω πως λειτουργεί. Έτσι όπως το βλέπω τώρα τα όπλα που παραμένουν ως επιλογές στο PvP είναι τα Katana και τα Curved Greatswords, ίσως και τα Ultra Greatswords.
Προσωπικά θα ήθελα μαζί με το nerf του DWGR να σου ανέβαζε σημαντικά το equipment load, μειώνοντας συγχρόνως το βάρος των πολύ βαριών όπλων και αυξάνοντας δραματικά το βάρος των καλών πανοπλιών (Havel κλπ). Έτσι θα μπορούσες να φοράς πάντα κάποια αδύναμη πανοπλία και να διαλέγεις ότι όπλο θέλεις χωρίς να φοβάσαι για το βάρος ενώ αν θέλεις poise θα πρέπει να θυσιάσεις το speed roll.
Ίδωμεν.
Leave a comment:
-
Wow το Dark Wood Grain Ring εφαγε γερο nerf (ενταξει παραηταν God-like αντικειμενο). Κραταω επισης το nerf των masks (father, mother, child) και τη μειωση της αυξησης του stability στις greatshields περα απο αυτα που ειπε ο Straier. Btw η αλλαγη που εκαναν στο power within ειναι καλη φαση γιατι πριν δεν ειχε νοημα (ειχες τρελο damage με max stats στο γαντι).
Αυτες οι αλλαγες εχουν ερθει με patch ή παιζουν μονο στην prepare to die εκδοση?
Altair περισσοτερο στο ballance θα ελεγα οτι στοχευουν οι τροποποιησεις... Θελει δοκιμη βεβαια για να πει κανεις τι επιπτωση θα εχουν συνολικα.
Leave a comment:
-
Αλλαγές στη νέα έκδοση:
Προσωπικά αυτά που ξεχωρίζω είναι το nerf της Eagle Shield, των Greatswords, των critical και του Dark Wood Grain Ring. Και το CHSM/HSM αν και δεν είμαι σίγουρος πως ισχύει. Πάλι γυμνός με βλέπω να τη βγάζω. Επίσης αν το blocking τρώει περισσότερο stamina αναρωτιέμαι αν θα αντέχω τουλάχιστον ένα χτύπημα.Weapons:
- Eagle Shield - physical damage reduction to 95%
- Elemental weapons have lower AR
- Greatswords attack more slowly (no more ability to stunlock)
- Hammers, Greataxes, and Ultra Greatswords have hyper armor
- Blocking drains more stamina
- Less stability increase in greatshields when upgrading
- Quellaag's Furysword - decreased fire damage
- Strength weapons receive some hyper armor (no staggering while in attack animation with 0 poise)
- Bow backstab removed
- Shield deflection occurs when using smaller weapons in pvp [need info]
- Shield-poking with rapiers/spears uses 50% more stamina.
Equipment:
- DWGR - flip now applies when equip load is at or below 25%
- Hornet Ring - nerfed to around 30% critical bonus
- Symbol of Avarice - slower HP degeneration [needs confirmation]
- Elite Knight set - total poise increased to 46
- Mask of the Father - equip load bonus is decreased to 5%
- Mask of the Mother - HP bonus is decreased to 10%
- Mask of the Child - decreased stam regen
Spells:
- CHSM/HSM now do less damage [needs confirmation]
- Chaos pyromancies buffed, humanity damage bonus is increased [needs confirmation]
- Power Within self-damage no longer scales with Pyro Flame [need confirmation]
Gameplay:
- Backstabs do less damage, smaller hitbox
- Small weapons that swing sideways no longer rebound off walls
- Medium roll is faster/all rolls have been buffed [need more info]
- Gravelords receive humanity when an infected player dies in their own world [needs confirmation]
- New warpable bonfires in: Undead Parish (above Andre), The Depths, Painted World of Ariamis (note that you cannot warp from this bonfire), Tomb of the Giants, Duke's Archives, Crystal Cave [additional warps to new areas also]
- PVP Arena details:
No estus healing
2v2, 1v1, FFA
The player who lands most kills within the time limit wins (draws are possible).
Different types of arenas available.
Fights are organized in brackets of every 50 levels: sl 50, 100, 150, etc...
Immediate respawn after death (spells are also refreshed)
No healing items are able to be used while in the arena (however, healing miracles can be used).
Health doesn't recover after you win a duel, only if you lose and respawn.
Glitches:
- Bottomless Box glitch removed
- Dragon Headstone glitch removed
- Spell switch glitch removed
- Prism Stone item duplication glitch removed
Misc:
- No framerate drops in all areas
- Load screens down to roughly 2 seconds (most likely due to it being on PC)
- Dark Anor Londo NPCs no longer respawn
- Environmental lava damage increase
- Increased souls gained for killing certain enemies [need more info]
- Crystal attacks from Crystal Golems now inflict curse status
- Traps in Sen's Fortress rearm after being activated [need confirmation]
- Bridge Wyvern in Undead Parish - flame attack does not reach past staircase to ladder shortcut.
- Fewer souls gained from enemies killed by anything other than you.
Τέσσερα είναι τα νέα bosses και από όσα ξέρω υπάρχουν 3 νέα sorceries και ένα νέο pyromancy.
Leave a comment:
-
Πάντως δεν καταλαβαίνω πως ακριβώς σχετίζεται η Oolacile με τον Artorias...
Υποτίθεται πως η Oolacile είναι πολύ πιο αρχαία από τον Gwyn και σία.
Leave a comment:
-
Τα παράπονα που ακούγονται είναι όχι μόνο τα caps και το framerate(30fps αντί για 60fps), αλλά και το GFWL(Games For Windows Live), την υπηρεσία-έκτρωμα της Microsoft.Originally posted by nooto View PostΤο preview μιλαει για 10 επιπλεον ωρες νεου content, αντε να δουμε. Τωρα για την PC Version εχουν ακουστει διαφορα παραπονα σχετικα με τα caps σε αναλυση και frame rate, παραλληλα απ'οτι λενε στο preview παραμενει προτιμοτερος ο χειρισμος με το χειριστηριο (το οποιο μου ακουγεται πολυ λογικο δεδομενης της φυσης του παιχνιδιου -η αναφορα γινεται στο preview version-). Anyway πλησιαζουμε προς το release οποτε θα μαθουμε και απο πρωτο χερι!
Για όλα αυτά είναι καλύτερο να παραμείνουμε στο PS3. Αφού δεν μας άκουσαν που τα θέλουμε στα ύψη και με διορθωμένα τα λάθη τους, τότε καλύτερα να παραμένει εκει και να σαπίζει. Μόνο έτσι θα κλάψουν τα λεφτά τους που έχασαν οι δημιουργοί του.
Leave a comment:
-
Dark Souls Prepare To Die Edition - Back to Oolacile (Gamescom 2012 trailer)
PC Version IGN Preview
To extra υλικο ξεκιναει απο το Darkroot Garden απ'οτι καταλαβα και σε πηγαινει στο παρελθον για να μαθεις τι εγινε με τον Artorias (πολυ ωραια σχεδιαση btw). Επισης διαδραματιζεται στην Oolacile και λογικα η Dusk ειναι στην αρχη της αφηγησης.
Το preview μιλαει για 10 επιπλεον ωρες νεου content, αντε να δουμε. Τωρα για την PC Version εχουν ακουστει διαφορα παραπονα σχετικα με τα caps σε αναλυση και frame rate, παραλληλα απ'οτι λενε στο preview παραμενει προτιμοτερος ο χειρισμος με το χειριστηριο (το οποιο μου ακουγεται πολυ λογικο δεδομενης της φυσης του παιχνιδιου -η αναφορα γινεται στο preview version-). Anyway πλησιαζουμε προς το release οποτε θα μαθουμε και απο πρωτο χερι!
Edit: Το νεο υλικο, αν κρινω απο τα built των videos, θα μπορεις να το παιξεις και σε NG+ κατευθειαν, για να δουμε.
Leave a comment:
-
Και γω μέσα είμαι. Έχω διάφορους χαρακτήρες πλέον σε διάφορα builds αν και νομίζω πως μόνο ένας είναι αρκετά μεγάλος για coop με 160. Βέβαια μόνο ο βασικός μου είναι σε NG++ και είναι σχετικά χαμηλό level αλλά δεν πειράζει.
Αν με δεις μέσα ας κάνουμε προσπάθεια.
Leave a comment:
-
PLATINUM!
Μενουν καποια οπλα ακομα απο drops (1-2 νομιζω) αλλα επιτελους εκλεισα το παιχνιδι εχοντας φτιαξει τον χαρακτηρα μου ακριβως οπως θελω. Λογικα θα συνεχισω ετσι για το fun της υποθεσης (αναβαθμισεις σε εξοπλισμους, δοκιμες στα νεα οπλα και σε αλλα στυλ play) αλλα το trophy part τελειωσε μετα απο 150 περιπου ωρες και level 160!
Για το παιχνιδι παιδια οτι και να πω ειναι λιγο, τωρα που ερχεται και η pc εκδοση πραγματικα δοκιμαστε το οσοι δεν το εχετε κανει ακομα. Εν αναμονει πλεον του dlc!
Straier για co-op ειμαι ακομα μεσα οποτε θελησεις (τωρα σε ng++ οι περισσοτερες περιοχες ειναι ακομα ανοιχτες).
Sorry και παλι για τα πολλα συνεχομενα posts (σας εχω πρηξει το ξερω
)
Leave a comment:
-
Τον τελευταιο καιρο, μιας και τελειωσα το δευτερο playthrough, αρχισα να ψαχνω πραγματα σχετικα με το lore του τιτλου και τυχαια επεσα πανω στο καναλι του EpicNameBro στο youtube. Παρακατω παραθετω επιλεκτικα δυο απο τα καταπληκτικα βιντεο που εχει φτιαξει (και σκηνοθετησει με τη μηχανη του παιχνιδιου μεσω των googles).
Στο καναλι του υπαρχει ολοκληρο lore series σχετικα με το παιχνιδι καθως και διαφορα guides περα απο τα plot analysis videos. Προσωπικα επαθα πλακα με τη δουλεια του συγκεκριμενου παιδιου και παραλληλα καταλαβα οτι το συμπαν της From για το Dark Souls ειναι μεγαλυτερο ακομα και απο αυτο της Bioware για το πρωτο Mass Effect.
Οσοι εχετε ορεξη (και εχετε παιξει το παιχνιδι) ριχτε μια ματια στα παραπανω βιντεακια και αν σας αρεσουν ανατρεξτε στο καναλι για περισσοτερα.
Leave a comment:
-
Τελεια νεα προφανως, αν και η τιμη ειναι αρκετα μεγαλη. Ευελπιστω βεβαια οτι η From θα δωσει κατι που θα αξιζει τα λεφτα του (αν κρινω απο τη δουλεια που εχει γινει στο παιχνιδι, ειμαι πολυ αισιοδοξος και σε οτι αφορα την ποιοτητα αλλα και την ποσοτητα).
Πολυ καλη κινηση που σεναριακα παιζουν με τον Artorias, ο ολος μυθος σου κινει πολυ το ενδιαφερον. Μενει να δουμε πως θα το εισαγουν τωρα μεσα, θα πρεπει να παιξεις το παιχνιδι απο την αρχη ή θα μπορεις να το ξεκλειδωσεις και σε NG+ ?
Leave a comment:
-
To νέο περιεχόμενο θα διατεθεί στις κονσόλες μέσω DLC:
Leave a comment:
Leave a comment: