Announcement

Collapse
No announcement yet.

I just finished

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • i Have no Equal
    replied
    Horizon Zero Dawn:

    Το τερμάτισα πρόσφατα και το βρήκα πάρα πολύ καλό, η ιστορία του είναι κλασσικό sci-fi αλλά πολύ ωραία δοσμένο. Αυτό που με εντυπωσίασε πάρα πολύ είναι οι μάχες και ο τρόπος που μπορείς να τις προσεγγίσεις, το παιχνίδι σου δίνει πολλές επιλογές, μπορείς να αφήσεις διαφόρων ειδών traps ανάλογα με το elemental weakness των εχθρών να κάνουν την περισσότερη ζημιά, μπορείς να παίξεις facetank με spear (σε στυλ Monster Hunter χωρίς lock on), να παίξεις από απόσταση με bow και διάφορων ειδών arrows καθώς και άλλα όπλα. Στην πορεία ξεκλειδώνεις περισσότερα και θα σου ζητηθεί να κάνεις κάποιο συνδυασμο αυτών για να περάσεις κάποιες δυσκολότερες μάχες. Το platforming επίσης ειναι πολυ ωραίο και σαν scale δεν ειναι τεράστιο και δεν κουράζει όπως πχ το AC: Odyssey. Στα αρνητικά θα έλεγα την ποικιλία στα upgrades, έχεις ελάχιστα outfits και ποικιλία όπλων, το DLC προσθέτει μερικά παραπάνω αλλά και πάλι θα έλεγα ότι είναι λίγα. Γενικά ένα πάρα πολύ καλό open world το οποίο απλά είχε την ατυχία να βγει την ίδια χρονιά με το BotW.

    Πέρασα πάρα πολύ καλά, έριξα κάπου 80 ώρες και το προτείνω σε όλους.

    8.5/10

    Επίσης έχω τερματίσει NieR: Automata, NieR: Replicant, Xenoblade Chronicles: Definitive Edition και σύντομα τελειώνω και το Xenoblade Chronicles 2, ελπίζω να βρω το χρόνο και την όρεξη να γράψω 2 λόγια και για αυτά. Τρομερές εμπειρίες όλα πάντως.

    Leave a comment:


  • Ramparter
    replied
    Γραμμικο ειναι. Εχει περιοχες και καθε φορα που πηγαινα στην επομενη περιοχη δε γυριζα πισω. Ωστοσο οι ιδιες οι περιοχες δεν ηταν γραμμικες αλλα ειχες συνηθως 2-3 κατευθυνσεις να πας και υπηρχαν φορες που γυριζα συχνα στα ιδια μερη μεχρι να βρω που θα προχωρησω.

    Leave a comment:


  • Deus
    replied
    Ωραίος. Θέλω και εγώ να το παίξω. ειδικά τώρα που θα κυκλοφορήσει το Dream στα κοντά, ευκαιρία είναι για να έχω τελειώσει όλα τα παιχνίδια του storyline μια που θα κλείσει όπου ναναι.

    Αλήθεια, το Samus Returns πως είναι; Γραμμικό σαν το Fusion ή μοιάζει με το Super metroid στο level design;

    Leave a comment:


  • Ramparter
    replied
    Ας γράψω κι εδώ έστω και εκπρόθεσμα ότι τερμάτισα επιτέλους το Samus Returns, 4 χρόνια σχεδόν αφότου το αφησα και ένα μήνα περίπου μετά την ανακοίνωση του Dread που το ξανάπιασα. Το παιχνιδάκι είναι must, απ τα καλύτερα που έπαιξα στο 3DS.

    8/10

    Leave a comment:


  • Deus
    replied
    Fire Emblem Three Houses- Claude's path
    Resident Evil Village

    Θα γράψω περισσότερα στα αντίστοιχα θέματα.

    Leave a comment:


  • Ryu_gr
    commented on 's reply
    Ντάξει έλιωσα με το "πάμε για το σουξέ".

  • Chief
    replied
    Tomb Raider (2013) και Rise of the Tomb Raider (2015)

    Το δεύτερο ίσως πιο ολοκληρωμένο και λιγότερο υπερβολικό στα σκηνικά του από το πρώτο. Ο χαρακτήρας της Lara θα μπορούσε να έχει μια ουσιαστικότερη κατεύθυνση, ειδικά στο σίκουελ. Πραγματικά ευχάριστα παιχνίδια, φτιαγμένα σε όλα τους όμως με τη μεγάλη ασφάλεια του «πάμε για το σουξέ».

    Leave a comment:


  • Chief
    replied
    Μετά από μήνες on & off και παίζοντας μόνο όταν ήμουν στο μουντ, τέλειωσα το Alien: Isolation, ένα παιχνίδι που πολύ φυσικά παίρνει τη θέση του στο κλασικό σύμπαν του Alien. Η αισθητική του, τα σκάφη και ο διαστημικός σταθμός, τα δωμάτια, τα κομπιούτερ, τα κουμπιά κι οι βαλβίδες, είναι όλα, σε εικόνα και ήχο, ψηλής ποιότητας assets από το σύμπαν της πρώτης ταινίας. Έντονη και πολύ τρομακτική εμπειρία που δεν βιάζεται καθόλου να πάρει μπρος ούτε έπειτα να κλιμακώσει και να ολοκληρώσει την ιστορία. Διαρκεί πράγματι πολύ για horror, αλλά δε νομίζω πως επαναλαμβάνεται τόσο όσο εξαντλεί τα διαφορετικά σενάρια στα οποία τοποθετεί τον παίχτη. Εύκολα θα παίξω στο μέλλον τα DLC που αφορούν το σενάριο της ταινίας.

    Leave a comment:


  • thunderjohn
    replied
    Control

    Παιχνιδάρα από τις λίγες. Στα πρότυπα που μας έχει συνηθίσει η Remedy. Χρειάζεται κανά δύο ώρες για να πιάσει traction. Γενικά είμαι μεγάλο κορόιδο για όλα τα παράγωγα της γενιάς του Matrix και το Control πάει τη φόρμουλα ακόμα παραπέρα.

    Υπάρχουν φυσικά και οι επικές σκηνές, τύπου Alan Wake με το War στη Warehouse. Οι συνήθεις ύποπτοι είναι οι Poets of the Fall που ξαναχτυπάνε με τη μορφή των Old Gods of Asgard (είναι τα συμπαθέστατα γερόντια από το Alan Wake) και δίνουν το dope soundtrack που ξέραμε ότι άκουγε
    ο επιστάτης στο walkman. Αγαπημένη λοιπόν σκηνή, όπου και το παιχνίδι πιάνει ζενίθ είναι το Astray Maze, και παρουσιάζει imo από τις πιο σουρεαλιστικές εμπειρίες των τελευταίων χρόνων.

    Επίσης, μετά το χαμό των Dark Souls, έχω την αίσθηση ότι αρκετά παιχνίδια τσιμπάνε λίγο τη δυσκολία. Μετά τα τελευταία updates, έχει προστεθεί assist mode. Η έκδοση που δοκίμασα είναι του PS4 και μετά τα άπειρα patches είναι πολύ playable. Έχει frame drops, αλλά δεν γίνεται αυτός ο χαμός που γινόταν στην αρχή. Στα next-gen και pc η εμπειρία απογειώνεται.

    Leave a comment:


  • Chief
    replied
    Πήρα όλα τα moons στο Super Mario Odyssey (~900) και πέρασα πολύ καλά στην πορεία. Ανέβηκε στα μάτια μου ένα παιχνίδι που ήταν ήδη ψηλά γιατί ως το τέλος ένιωθα πως είχε να μου δώσει πράγματα. Μια παρατήρηση για τον αριθμό των moons, για τον οποίον συχνά γίνεται συζήτηση. Πράγματι ένα μεγάλο ποσοστό από αυτά δεν συνδέεται με κάποια ουσιώδη δοκιμασία ενώ πολλές φορές υπάρχουν moons ακόμα και σε κοινή θέα, στερώντας την ευχαρίστηση να τα κατακτάς. Προηγουμένως έβλεπα αυτό το πράγμα ως μειονέκτημα, αλλά τελευταία κατάλαβα πως αυτού του τύπου το design μάλλον σκόπιμα ακολουθεί τη φιλοσοφία των korok seeds στο BotW: γεμίζουμε όλες τις γωνίες του χάρτη ώστε ο παίχτης να τα συναντά συνεχώς μπροστά του και φροντίζουμε να μην κλειδώσουμε τίποτα το σημαντικό πίσω από το 100%. Ο μέσος παίχτης που θα ακολουθήσει μια ευθεία γραμμή από την αρχή ως το τέλος του παιχνιδιού δεν θα χρειαστεί σχεδόν ποτέ απλώς να περπατήσει μονότονα διασχίζοντας το sandbox, γιατί θα έχει πάντοτε κάτι να του αποσπά την προσοχή και να τον προτρέπει να χρησιμοποιεί το μονίμως διασκεδαστικό moveset του Mario. Βέβαια, σε αντίθεση με τα korok seeds που αποτελούν τριτοτέταρτο κομμάτι του παιχνιδιού, τα moons είναι πρωταγωνιστές, οπότε εύλογα προκύπτει η συζήτηση για την ονομοιογένειά στην ποιότητά τους, εφόσον κάποια είναι κλειδωμένα πίσω από εξαιρετικές δοκιμασίες και άλλα βρίσκονται απλώς πίσω από ένα άλμα. Μαζεύοντάς τα όλα όμως, νομίζω πως συμφιλιώθηκα με την πρόταση του παιχνιδιού επειδή με βρήκα πράγματι να περνάω καλά από την αρχή ως το τέλος. Τώρα, το Bowser's Fury δείχνει πως η σειρά είναι έτοιμη να πάρει άλλα μονοπάτια και νομίζω όλοι είναι ενθουσιασμένοι με το νέο ενδεχόμενο ενός open-world Mario.

    Leave a comment:


  • i Have no Equal
    replied
    Originally posted by Deus View Post
    ΙΗΝΕ από περιεχόμενο τι λέει; Αν το τελειώσεις μια φορά έχεις κίνητρο να το ξαναπιάσεις; Επίσης πως αξιολογείς την ιστορία; Ψοφάω για επιστημονική φαντασία, είναι το αγαπημένο μου setting με διαφορά.

    Πάντως είναι καλό το ότι επιτέλους κυκλοφόρησε ένα ΑΑΑ roguelike, όλα σχεδόν μέχρι τώρα είναι 8bit/ low budget.
    Η ιστορια ειναι αρκετα ιδιαιτερη θα ελεγα με πολλες αλληγοριες, προσωπικα μου αρεσε και ηθελα να δω μεχρι το τελος. End-game δεν υπαρχει να πω την αληθεια, το παιχνιδι χωριζεται σε 2 acts απο 3 διαφορετικα biomes το καθενα, οταν πας στο Act 2 ξεκινας απο το πρωτο biome του Act 2 και οταν το τερματισεις εχεις την επιλογη να ξεκινησεις απο την αρχη του Act 1 ετσι ωστε να δεις το secret ending. Με λιγα λογια θα κανεις 2 τερματισμους και μετα δεν υπαρχει ουσιαστικος λογος να παιξεις γιατι εχεις δει ολο το content, μπορεις να συνεχισεις να κανεις runs αν σου αρεσει το gunplay και θελεις να δοκιμασεις αλλα οπλα κλπ.

    Πολύ θετικο που βγηκε ΑΑ/ΑΑΑ παιχνίδι σε αυτο το ειδος μιας και βλεπω οτι αρκετα ατομα που δεν ειχαν επαφη με το αυτο το τιμησαν, μαζι με το εξαιρετικο Hades θεωρώ οτι ειναι αρκετα στα πανω του το ειδος.

    Leave a comment:


  • Deus
    replied
    ΙΗΝΕ από περιεχόμενο τι λέει; Αν το τελειώσεις μια φορά έχεις κίνητρο να το ξαναπιάσεις; Επίσης πως αξιολογείς την ιστορία; Ψοφάω για επιστημονική φαντασία, είναι το αγαπημένο μου setting με διαφορά.

    Πάντως είναι καλό το ότι επιτέλους κυκλοφόρησε ένα ΑΑΑ roguelike, όλα σχεδόν μέχρι τώρα είναι 8bit/ low budget.

    Leave a comment:


  • i Have no Equal
    replied
    Returnal:

    Μέχρι στιγμής το GOTY 2021, πάρα πολύ καλό roguelite με solid απολαυστικο gunplay και πολυ ενδιαφέρουσα ιστορία. Το bullet hell δεν με τρελαινει ποτέ αλλα στο συγκεκριμένο δεν ενοχλεί ιδιαίτερα, πολύ καλά γραφικά, ηχος και dualsense implementation το κάνουν ενα σχεδόν ΑΑΑ παιχνίδι, σπάνιο για το είδος. Σαν δομή έχει το πρόβλημα οτι τα runs κρατάνε πάρα πολύ σε σχέση με ένα τυπικό roguelite, μιλάμε για 2-3 ώρες για ενα πετυχημενο run και 4-6 ωρες για το "true-ending" ολα αυτα χωρις save ενδιαμεσα, τα τυπικα παιχνίδια του ειδους κρατάνε ~45 λεπτα με μια ωρα και σε αρκετα μπορείς να σώσεις (πχ Hades).

    Γενικά μου άρεσε πάρα πολύ αλλά μου αρέσει και το συγκεκριμένο είδος αρκετά, δεν είναι για όλους.

    8.5/10

    Leave a comment:


  • Deus
    replied
    Originally posted by Ryu_gr View Post
    Doom Eternal.

    Τα έχουν πει στο παρελθόν μια χαρά nooto και i Have no Equal, πρόκειται για κάτι τέλειο στο είδος του.

    Όταν είχα παίξει το Doom 2016 και έμαθα για το Eternal λέω ΟΚ τί παραπάνω να δείξει, το game τα έχει δώσει όλα. Πόσο λάθος έκανα. Έβαλα από περιέργεια πάλι για λίγο το 2016 και μοιάζει beta μπροστά στο Eternal.

    Το concept που σκέφτηκαν με τα resources (φωτιά, πριόνι, blood punch κτλ) είναι φοβερός συνδυασμός action και στρατηγικής και φυσικά απαιτείται σωστή χρήση τους (τουλάχιστον στα πιο δύσκολα επίπεδα δυσκολίας) για να προσχωρήσεις (δεν είναι απλά hit & run όπως στο πρώτο).

    Τελική ετυμηγορία:

    Λέτε να πάω για τα DLC ή να πιάσω κανένα Resident Evil τώρα που έχει και hype;
    Εγώ θα σου πρότεινα να πιάσεις κανένα resident evil, to Remake του 2 είναι η καλύτερη επιλογή που μπορείς να κάνεις, είναι από τα καλύτερα remakes που έχουν βγει ποτέ, είναι 100% πιστό στο πρωτότυπο και τολμώ να πω ακόμα καλύτερο και είναι πλέον πολύ φτηνό, το βρίσκεις άνετα 15 ευρώ.

    Leave a comment:


  • Ryu_gr
    replied
    Doom Eternal.

    Τα έχουν πει στο παρελθόν μια χαρά nooto και i Have no Equal, πρόκειται για κάτι τέλειο στο είδος του.

    Όταν είχα παίξει το Doom 2016 και έμαθα για το Eternal λέω ΟΚ τί παραπάνω να δείξει, το game τα έχει δώσει όλα. Πόσο λάθος έκανα. Έβαλα από περιέργεια πάλι για λίγο το 2016 και μοιάζει beta μπροστά στο Eternal.

    Το concept που σκέφτηκαν με τα resources (φωτιά, πριόνι, blood punch κτλ) είναι φοβερός συνδυασμός action και στρατηγικής και φυσικά απαιτείται σωστή χρήση τους (τουλάχιστον στα πιο δύσκολα επίπεδα δυσκολίας) για να προσχωρήσεις (δεν είναι απλά hit & run όπως στο πρώτο).

    Τελική ετυμηγορία:

    Λέτε να πάω για τα DLC ή να πιάσω κανένα Resident Evil τώρα που έχει και hype;

    Leave a comment:

Working...
X