Announcement

Collapse
No announcement yet.

I just finished

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ramparter
    replied
    Originally posted by Raf View Post
    Προπέρσινο είναι.
    Περσινο βασικα.

    Leave a comment:


  • Chief
    replied
    Paixnidara, krima pou den vgainoun tetoia games pleon.
    Προπέρσινο είναι.

    Leave a comment:


  • Ground_zero
    replied
    Teleiwsa to Octopath.
    Paixnidara, krima pou den vgainoun tetoia games pleon.
    Exw liga parapona, alla einai ola leptomeries kai ta perissotera exoun na kanoun me to interface kai kapoies efkolies.
    9/10 great game

    Leave a comment:


  • petran79
    replied
    Είχα τελειώσει το Corpse Party Blood Drive και το βρήκα ψιλομαπα. Δεν είχε καθόλου από την ατμόσφαιρα των προηγούμενων παιχνιδιών και η μετάβαση σε 3d ήταν χάλια. Απλά και μόνο το κάναν να τελειώνει η ιστορία. Είχε ακολουθήσει η παρωδία hysteric birthday, που αν και VN τα πήγε αρκετά καλά και είχε και χιούμορ. Νομίζω ηταν ο καλύτερος τρόπος να τελειώσει η σειρά.

    Έπαιξα και το Corpse Party 2: Dead Patient. Κριμα που μόνο ένα επεισόδιο βγαλαν μόνο. Παρά πολύ ατμοσφαιρικό και επιτέλους κάνει τις αλλαγές που χρειάζονταν μεταφεροντας το παιχνίδι σε νοσοκομείο αντί σε σχολείο. Συγκρίνεται άνετα με το τελευταίο κεφάλαιο του πρώτου παιχνιδιού.

    Leave a comment:


  • nooto
    replied
    Τελος το Bayonetta 2 στο Hard μετα απο περιπου 23 ωρες. Το παιχνιδι ειναι αρκετα μικροτερο αλλα γενικα γυρναγα πισω στα προηγουμενα κεφαλαια για καλυτερες βαθμολογιες, secrets και επειδη μου αρεσε πολυ το battle system. Overall σε καμια περιπτωση δεν εκανα τα παντα, μενει ακομα παρα πολυ πραγμα αλλα εριξα ενα αρκετα ολοκληρωμενο playthrough. Συνολικα πολυ δυνατο game, με φοβερο pacing και πολυ καλα production values, μουσικη, στησιμο, γραφικα-performance. Σε οτι αφορα το τελευταιο, ειναι απλα πανεμορφο σαν game διοτι τρεχει και σε native αναλυση (που τελικα ειναι παρα πολυ σημαντικο λογω του ποσο crystal clear δειχνει το παιχνιδι) ενω παραλληλα τρεχει και στα 60 frames. Στα του gameplay το συστημα μαχης ηταν παρα πολυ καλο αν και δεν ξερω κατα ποσο υπηρχαν σημαντικες νεες προσθηκες σε σχεση με το πρωτο (βασικα δεν θυμαμαι το πρωτο καθολου διοτι πανε πολλα χρονια, ισως το παιξω ξανα στο switch μιας και υπαρχει και αυτο μεσα στο πακετο). Γενικα το ευχαριστηθηκα παρα πολυ. Παμε τωρα λιγο στα αρνητικα.

    1) Κατι το οποιο δεν φαινοταν στο πρωτο Bayonetta αλλα ειναι εμφανες μετα απο τοσα παιχνιδια ειναι οτι γενικα το βασικο στοιχειο στο gameplay ειναι το dodge->witch time->small combo-> wait for the next attack and repeat. Γενικα θα ελεγα οτι δεν παιζει ρολο το να μαθεις το battle system του παιχνιδιου, αυτο που παιζει ρολο ειναι να μπορεις να κανεις το dodge οταν πρεπει και μετα και ασχετος να εισαι μπορεις να βγαλεις την καθε μαχη και με πολυ καλη βαθμολογια. Προσωπικα θεωρω οτι σε εναν βαθμο το dodge-> witch time ειναι broken mechanic, τρομερα op που εν δυναμει αφαιρει βαθος απο το παιχνιδι. Υπο αυτη την εννοια θεωρω οτι σαν τιτλος ειναι αρκετα σκαλια πιο κατω απο το DMCV οπου και υπηρχε το απολυτο balance και δεν μπορουσες να βασιστεις σε μια συγκεκριμενη κινηση και να βγαλεις το παιχνιδι. Αν επαιζες απο Hard και πανω επρεπε να μαθεις να παιζεις και το παιχνιδι σου εδινε και τα incentives για να το κανεις.

    2) Ολο το moveset ειναι ανοικτο απο την αρχη και τα techniques που αγοραζεις στην πορεια προσωπικα θεωρω οτι ειναι αχρηστα και δεν τα χρησιμοποιησα σχεδον ποτε. Αυτο οδηγει το παιχνιδι στο να μην εξελισσεται καθως προχωρας, ναι μεν μπορει να παιζεις καλυτερα καθως μαθαινεις τα combos αλλα απο την αλλη καπου στην μεση πανω κατω εχεις μια εικονα και το gameplay παραμενει στασιμο απο κει και επειτα. Αποκτας καποια νεα οπλα βεβαια αλλα για να πω την αληθεια δεν θεωρω οτι ρποσφερουν και ιδιαιτερα ή οτι ειναι αρκετα διαφορετικα (σε moveset ή στις επιλογες που σου ανοιγουν) σε σχεση με το πρωτο οπλο που παιρνεις.

    3)Το παιχνδι οπως και το DMCV ειναι αρκετα γραμμικο (στο level design του), δεν θυμαμαι αν το πρωτο ηταν ετσι (ή αν εμοιαζε περισσοτερο στο πρωτο DMC) αλλα θα προτιμουσα η αληθεια ειναι κατι πιο action adventure που να εχει και λιγο περισσοτερο exploration.

    Αυτα πανω κατω, γενικα παρολα τα παραπονα πιστευω οτι ειναι πολυ δυνατος τιτλος, θα τον εβαζα ωστοσο κατω απο το DMCV που πιστευω οτι ειναι ο βασιλιας του ειδους αυτη τη στιγμη.
    Last edited by nooto; 26-03-2021, 01:26 PM.

    Leave a comment:


  • Chief
    replied
    Bastion. Μου άρεσε μέχρι τον βαθμό που μπορώ να απολαύσω την πολλή και πολύχρωμη δράση στην οθόνη. Στο Switch νομίζω πως ένα καλύτερο rumble θα βελτίωνε φανταστικά την εμπειρία. Σύντομο αλλά έχει replayability. Όχι αμέσως, αλλά με βλέπω σε καμιά αναβροχιά να το ξαναεπισκέπτομαι. Τώρα πίσω στο Masochollow Knight.
    Last edited by Chief; 14-10-2019, 03:04 PM.

    Leave a comment:


  • Ramparter
    replied
    Link's Awakening

    Μεγαλο επος, 15 χορταστικοτατες ωρες. Μολις το 3ο παιχνιδι που τερματιζω φετος

    Leave a comment:


  • i Have no Equal
    replied
    The Surge 2:
    Last edited by i Have no Equal; 14-10-2019, 04:22 PM.

    Leave a comment:


  • i Have no Equal
    replied
    Borderlands 3:

    Αρκετα μεγαλο και χορταστικο παιχνιδι ειδικα αν καποιος εχει "loot" cravings ειναι οτι πρεπει για co-op η και σε solo σε αντιθεση με το Remnant πχ. Το humor ειναι σχεδον οπως τα προηγουμενα δηλαδη τιγκα στα references σατιρίζει ολη την "streaming" κοινότητα περισσότερο αλλα και hit or miss σε αρκετα σημεια. Η ιστορια προφανως δεν διεκδικει κανα βραβειο αλλα δεν εχουμε και χαρακτηρα επιπεδου Handsome Jack, τα Calypso Twins ειναι επιεικως "λιγα" για villains. Τα mechanics ειναι βελτιωμενα και το shooting απολαυστικό κατι που ειναι βασικο για ενα τετοιο παιχνιδι. Γενικα μπορω να γραψω πολλα αλλα δεν θα ασχοληθει κανείς αμεσα (και αν) οποτε περιοριζομαι να προτείνω να μην το παρετε τωρα στο EGS αλλα να περιμενετε την εκδοση για steam, το παιχνιδι θα εχει στρωσει με αρκετα patches καθως και θα εχει μπει λογικα και καποιο DLC για end-game.

    Γενικα super fun game παρα τα προβλήματα του.

    Score: ⭐⭐⭐

    Leave a comment:


  • Roronoa
    replied
    Originally posted by Raf View Post
    Ξεκινάει αρκετά αργά. Αν δεν σε αγγίξει εξαρχής τότε το αφήνεις εύκολα. Υπερεκτιμημένο μπορεί να είναι για μια μερίδα κόσμου που το αποθεώνει. Έχει αρκετά ελαττώματα για να πεις εύκολα πως είναι αριστούργημα. Αλλά οπωσδήποτε είναι καλό παιχνίδι και απόδειξη πως επιπλέει τόσα χρόνια μετά.
    Καλο παιχνιδι ειναι σιγουρα, πολυ καλο θα ελεγα, απλα για εμενα ηταν λιγο τραβηγμενο και αργο σε σημεια.

    Leave a comment:


  • Chief
    replied
    Ξεκινάει αρκετά αργά. Αν δεν σε αγγίξει εξαρχής τότε το αφήνεις εύκολα. Υπερεκτιμημένο μπορεί να είναι για μια μερίδα κόσμου που το αποθεώνει. Έχει αρκετά ελαττώματα για να πεις εύκολα πως είναι αριστούργημα. Αλλά οπωσδήποτε είναι καλό παιχνίδι και απόδειξη πως επιπλέει τόσα χρόνια μετά.

    Leave a comment:


  • Roronoa
    replied
    Originally posted by Raf View Post
    Okami στις 45 ώρες περίπου. Αν εξαιρέσουμε αρκετά θολά textures εδάφους, τα γραφικά στέκονται καλά. Διάφορα μικρά κουσούρια επιπλέον προδίδουν την ηλικία του. Αρκετά φλύαρο παιχνίδι στα όλα του, στην πληροφορία που δίνει, στα χρώματα και στους ήχους, στους διαλόγους. Σημαντικό μειονέκτημα πως σε παίρνει από το χέρι και σε βοηθάει υπερβολικά με τους γρίφους. Είναι πολλές οι φορές που δεν καταλαβαίνει τι εντολή θες να δώσεις με το πινέλο και αυτό γίνεται κουραστικό. Όμως είναι μια επική και πρωτότυπη ιστορία που χτίζει ένα μοναδικό lore με χιούμορ και χαρακτήρα. Οπτικά και ηχητικά είναι μια κατηγορία μόνο του. Έχει άφθονο περιεχόμενο και πολύ rewarding - θα επανέλθω για να μαζέψω όλες τις χάντρες για το τέλειο NG+.

    Το πορτ στο Switch φαίνεται πολύ καλό. Τεχνικές ανεπάρκειες δεν αντιλήφθηκα, στο φορητό δείχνει άψογο και η οθόνη αφής μπορεί να βοηθήσει πολύ κόσμο. Στα 20€ είναι μια καλή αγορά.

    Fun fact: η Clover, η ομάδα που έφτιαξε το παιχνίδι και που έκτοτε έχει διαλυθεί δεν αναφέρεται στους τίτλους αρχής. Παρ' όλα αυτά ο κόσμος είναι γεμάτος τριφύλλια που όταν ανθίζουν παίζει το χαρακτηριστικό ηχητικό της ομάδας. Μπορεί να μην κρεντιτάρεται αλλά κατά κάποιον τρόπο έχει προνοήσει να μνημονεύεται.

    Τώρα ένα remaster και το Viewtiful Joe να γουστάρουμε.

    Εμενα μου φανηκε πολυ βαρετο το okami απο ενα σημειο και μετα και το παρατησα. Απο τα πιο υπερεκτιμημενα παιχνιδια που εχω παιξει. Θυμαμε επι εποχες gamepro το θεωρουσαν αριστουργημα or something. Ενταξει ειχε ωραιες ιδεες, ειχε και cell shading που ειναι πιο timeless, αλλα παρα ειναι μεγαλη η διαρκεια του και δυσκολα σε κραταει.

    Leave a comment:


  • Chief
    replied
    Okami στις 45 ώρες περίπου. Αν εξαιρέσουμε αρκετά θολά textures εδάφους, τα γραφικά στέκονται καλά. Διάφορα μικρά κουσούρια επιπλέον προδίδουν την ηλικία του. Αρκετά φλύαρο παιχνίδι στα όλα του, στην πληροφορία που δίνει, στα χρώματα και στους ήχους, στους διαλόγους. Σημαντικό μειονέκτημα πως σε παίρνει από το χέρι και σε βοηθάει υπερβολικά με τους γρίφους. Είναι πολλές οι φορές που δεν καταλαβαίνει τι εντολή θες να δώσεις με το πινέλο και αυτό γίνεται κουραστικό. Όμως είναι μια επική και πρωτότυπη ιστορία που χτίζει ένα μοναδικό lore με χιούμορ και χαρακτήρα. Οπτικά και ηχητικά είναι μια κατηγορία μόνο του. Έχει άφθονο περιεχόμενο και πολύ rewarding - θα επανέλθω για να μαζέψω όλες τις χάντρες για το τέλειο NG+.

    Το πορτ στο Switch φαίνεται πολύ καλό. Τεχνικές ανεπάρκειες δεν αντιλήφθηκα, στο φορητό δείχνει άψογο και η οθόνη αφής μπορεί να βοηθήσει πολύ κόσμο. Στα 20€ είναι μια καλή αγορά.

    Fun fact: η Clover, η ομάδα που έφτιαξε το παιχνίδι και που έκτοτε έχει διαλυθεί δεν αναφέρεται στους τίτλους αρχής. Παρ' όλα αυτά ο κόσμος είναι γεμάτος τριφύλλια που όταν ανθίζουν παίζει το χαρακτηριστικό ηχητικό της ομάδας. Μπορεί να μην κρεντιτάρεται αλλά κατά κάποιον τρόπο έχει προνοήσει να μνημονεύεται.

    Τώρα ένα remaster και το Viewtiful Joe να γουστάρουμε.

    Leave a comment:


  • i Have no Equal
    replied
    Originally posted by Deus View Post
    Λολ, το παιχνίδι ψηνόμουν να το δοκιμάσω αλλά μετά από αυτό το ποστ ξενέρωσα. Δεν μπορώ να καταλάβω ποια είναι αυτή η μανία με το random generation... Δεν προσφέρει σχεδόν ποτέ τίποτα στο gameplay, αντιθέτως η ανακάλυψη και η εξερεύνησητο κάνει σε πολύ μεγάλο βαθμό. Σε παιχνίδια σαν το Diablo ναι, αλλά σε ένα 3d person action game μου φαίνεται εντελώς χαζό σαν επιλογή.
    Κοιτα περα απο αυτο το παιχνιδι ειναι γεματο bugs, πχ εχει τοσο clipping που μπορεις να ανοιγεις πορτες αν απλα κολλησεις στον τοιχο γυρισεις λιγο την καμερα και κανεις button mash το E, αυτο απο το release ας πουμε δεν το εχουν φτιαξει. Θα περιμενα τo "adventure mode" patch (κατι σαν του d3) στο οποιο μπορεις να κανεις re-roll οποια περιοχη θελεις, παντως αν δεν σε ενδιαφερει ενα συγκεκριμενο weapon/amulet δηλαδη να πας για minmax build δεν θα χασεις και τιποτα, ολα σχεδον ειναι viable. Συμφωνω με αυτο που λες, το καλυτερο θα ηταν ενα συστημα σαν του DS πας στο boss το οποιο ειναι standard πεταει ενα αντικειμενο και εσυ αποφασιζεις τι θελεις να φτιαξεις main weapon/sidearm/melee w/e, ετσι οπως το εκαναν τωρα για παραδειγμα ηθελα το beam rifle και απλα εμπαινα και έβγαινα σε public games μήπως πετύχω το dungeon.

    Αν εχεις παρεα αξιζει εχει πλακα αν οχι μεινει μακρια δεν εχει να σου προσφερει κατι μονο frustration..

    Leave a comment:


  • Deus
    replied
    Originally posted by i Have no Equal View Post
    Remnant: from the ashes

    Το παιχνιδι το μαρκεταραν ως "dark souls with guns" και αυτοματα μου τραβηξε το ενδιαφέρον. Η αληθεια ομως ειναι οτι απεχει αρκετα απο τα soulsborne θα το χαρακτηριζα ενα συνδυασμό the division/diablo, το να βαζεις ενα stamina bar, armors με heavy roll, boss weapons κλπ δεν το κανει "dark souls" σε καμια περίπτωση. Προκειται για μια σχετικα τιμια low-budget παραγωγη η αποια απογειωνεται με παρεα σε co-op σε solo το παιχνιδι χανει παρα πολλους ποντους. Ο τροπος που λειτουργει ειναι ως εξης, ολα τα dungeon και τα world events ειναι random generated τη στιγμη που θα ξεκινησεις το campaign απο κει και περα μπορεις να κανεις re-roll ανα πασα στιγμη εχοντας το inventory σου ανεπαφο αλλα χανοντας ολο το progress σου, αυτο θα το κανεις γιατι συγκεκριμενα weapons/amulets/rings κλπ ειναι tied σε world events/bosses/dungeons τα οποια μπορει να μην εχεις κανει roll. Το RNG στα χειροτερα του imo.

    Περα απο αυτο το για εμενα ηλιθιο mechanic (θα επρεπε να μπορεις να κανεις re-roll μονο την τοποθεσία που σε ενδιαφερει οχι ολο το παιχνιδι ffs ) υπαρχει και το enemy scaling το οποιο για εμενα λειτουργει εντελως λαθος, το παιχνιδι παιρνει ενα weighted avg του gear που φορας (πχ εχεις +10 τα 2 main weapons και +5 το melee και το armor τοτε θα τα υπολογισει ολα) και κανει scale τους εχθρους καθε φορα που μπαινεις σε νεα περιοχη. Για παραδειγμα εχεις gear score 5 και μπαινεις σε μια περιοχη που κανονικα οι εχθροι ειναι 3 τοτε αυτοματα θα κανουν scale σε 5, τα upgrades χρειαζονται γιατι οι περιοχες εχουν μια fixed minimum δυσκολία (πχ η τελευταια περιοχη εχει score 5 οποτε πρεπει να εισαι καπου εκει αλλιως θα ειναι αρκετα δυσκολο) απο κει και περα αν κανεις upgrade οπως ειδα μπορει και να κανεις τα πραγματα χειροτερα το οποιο για εμενα ειναι μεγαλο φαουλ. Μεχρι +10 πηγα τα 2 main weapons και νομιζω οτι ειναι το sweet spot για το campaign στο normal, δοκιμασα να κανω ενα +20 (η +10 αν ειναι boss weapons) καθως και το armor με αποτελεσμα να βρω bullet sponge enemies στην επομενη περιοχη και να τρωω one shots και να αναγκαστω να κανω reload το save, πραγματικα τραγικο.

    Περα απο τα παραπανω τα οποια μπορει να τα φτιαξουν αν η ιδεα σας ακουγεται καλη και εχετε παρέα το παιχνιδι ειναι τιμιοτατο στα λεφτα που ζηταει, solo δεν το προτεινω για κανενα λογο.

    Solo score:
    co-op score: ⭐⭐⭐
    Λολ, το παιχνίδι ψηνόμουν να το δοκιμάσω αλλά μετά από αυτό το ποστ ξενέρωσα. Δεν μπορώ να καταλάβω ποια είναι αυτή η μανία με το random generation... Δεν προσφέρει σχεδόν ποτέ τίποτα στο gameplay, αντιθέτως η ανακάλυψη και η εξερεύνησητο κάνει σε πολύ μεγάλο βαθμό. Σε παιχνίδια σαν το Diablo ναι, αλλά σε ένα 3d person action game μου φαίνεται εντελώς χαζό σαν επιλογή.

    Leave a comment:

Working...
X