Announcement

Collapse
No announcement yet.

I just finished

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • .. Gears Of War 2

    Θέλω να πώ αρκετά πράγματα, αλλα θέλω να προσέξω για να μην φανεί ότι αδικώ το παιγνίδι, αλλά επίσης να μην δείξω ότι ξετρελλάθηκα κιόλας ...

    Η αλήθεια στην δική μου εμπειρία στο GOW 2, είναι κάπου ανάμεσα των δύο απόψεων ... Μια πλευρά μου νιώθει ότι έπαιξε ένα επικό, απίστευτό, εξωπραγματικό βιντεοπαιγνίδι, και η άλλη νιώθει ότι έπαιξε ένα επαναλαμβανόμενο, cheesy και κουραστικό βιντεοπαιγνίδι ...

    Ξεκινώντας από τα γραφικά, πρέπει να πώ ότι έμεινα αρκετά ικανοποιημένος ... Όμως νομίζω ότι μερικά στάδια ήταν πολύ πιο δουλεμένα από τα άλλα ... Το σίγουρο είναι ότι στα στάδια που βρισκόμουν σε ανοιχτούς χώρους αντί σε κλειστούς το παιγνίδι μου φαινόταν πολύ καλύτερο graphic-wise .. Ίσως γιατί, το draw-distance αλλά και η ποικιλία στους ανοιχτούς χώρους να πρόσφεραν μια πιο καλή εικόνα ...

    Συνεχίζοντας στο πιο σημαντικό κομμάτι του παιγνιδιού που είναι το gameplay .. Το GOW 2 έχει ένα βασικό gameplay σύστημα ( take cover and shoot ), και μετά από λίγη ώρα μαζί του, αρχίζει να γίνεται λιγάκι βαρετό ... Όμως η ποικιλία στους χώρους, στους εχθρούς, στα διάφορα οχήματα, σου δημιουργούν συνεχώς κίνητρο για να συνεχίσεις να παίξεις ένα ακόμα στάδιο ... Βρήκα πολλές φορές τον εαυτό μου να θέλει να σταματήσει να παίζει, αλλά πάντοτε έπαιζα ένα ή δύο ακόμα chapters, για να δώ πως θα καταλήξει η συγκεκριμένη σκηνή ..

    Το story mode το βρήκα αρκετά ικανοποιητικό για ένα τέτοιο παιγνίδι και τους χαρακτήρες αν και λιγάκι cheesy, ιδανικούς για τους ρόλους τους ... Υπάρχουν επίσης 1 σκηνή στο παιγνίδι που ξεχωρίζει .. Ο ήχος του παιγνιδιού είναι αρκετά καλός, αλλά θα ήθελα λίγο καλύτερο soundtrack .. Κάποια κομμάτια τελοσπάντων που θα ταίριαζαν με το επικό feeling του παιγνιδιού ( Hans Zimmer πιθανότατα ? )

    Τελειώνοντας να πώ ότι κοιτάζοντας πίσω στο παιγνίδι, δεν μπορώ να έχω κάποιο παράπονο .. Μετά από τις πρώτες 2 ώρες, πίστευα ότι θα έμενα πολύ λιγότερο ικανοποιημένος ... Αλλά στο τέλος, τα θετικά αισθήματα είναι πολύ περισσότερα από τα αρνητικά ... Και έχω ακόμα και το multiplayer που δεν έχω αγγίξει !

    Υ.Γ. Και απλά για να δώσω ένα score, θα έλεγα ότι είναι ένα 8 .. Σίγουρα όχι 10, χάνει για λίγο το 9άρι, αλλά αναμφίβολα ένα ποιοτικό παιγνίδι που πρέπει να παίξει ο κάθε κάτοχος 360 ..

    Υ.Γ. 2. Συγχωρήστε τα ορθογραφικά/συντακτικά λάθη ... Δεν είμαι μαθημένος να γράφω τόσο μεγάλα κείμενα στα ελληνικά



    Comment


    • Tελειωσα και το episode 2 στο HL2 και ξεκιναω portal.
      Eξαιρετικο το 2ο επεισοδιο,πλησιαζει το HL2 και ειναι καλυτερο απο το 1ο επεισοδιο για μενα.

      Comment


      • Πωπω τι γίνεται, ο καθένας από εσάς τερματίζει κάποιο από τα αγαπημένα μου παιχνίδια . Way to go Hideo, περιμένω εντυπώσεις από Portal.

        Comment


        • Τέλειωσε και το Uncharted...
          Ωραίο ήταν όσο κράτησε. Για να είμαι ειλικρινής δε μου φάνηκε σύντομο, πιστεύω πως κρατούσε όσο ακριβώς έπρεπε.

          Κατ' αρχάς τα γραφικά αν και game του 2007 είναι από άλλο επίπεδο. Υπέροχα με όλη τη σημασία της λέξεως και σου μεταφέρουν το κλίμα των επιπέδων, από τα ηλιόλουστα δάση, τους καταρράκτες μέχρι τις σκοτεινές στοές. Βασικά παίζει να είναι από τα ομορφότερα next gen games που έχω δει. Επίσης το animation είναι πολύ καλό αν και σε σημεία μου φάνηκε πως έχανε λίγο. Thumbs up που όλες οι cut scenes ήταν με την game engine. Τέλεια facial expressions και πολύ καλή δουλειά στα voice overs αλλά και στον ήχο- με το θέμα a la Indy.( και νε Τίτε ο Roman έχει τέλεια φωνή και προφορά )

          Στα του gameplay τώρα... Το uncharted, είναι μια μίξη platform και cover and shoot α λα GoW. Τα platform σημεία μου άρεσαν πάρα πολύ και θα ήθελα να εμπλουτιστούν ακόμη περισσότερο στο sequel. Υπάρχουν, δυστυχώς, περιοχές όπου δεν καταλαβαίνεις και πολύ πού πρέπει να πας οπότε μπαίνει σε δράση η λειτουργία "trial and error" Δεν μπορώ να πω πως μου χάλασε την εμπειρία, αλλά μετά από 3 ώρες συνεχόμενου παιχνιδιού τα νεύρα μου είναι ευαίσθητα.:kill:
          Τα shooting σημεία τωρα... Είναι καλά. Σίγουρα δε μιλάμε για επίπεδο GoW- άλλωστε όπως ξαναείπα είναι διαφορετικής φιλοσοφίας τα δύο games- αλλά είναι πραγματικά καλά και δουλεμένα. Υπάρχουν στιγμές βέβαια που το cover δε λειτουργει όπως θα έπρεπε και μπορεί να μείνεις εκτεθειμένος αλλά γενικά δεν αντιμετώπισα πολλά προβλήματα. Η AI των αντιπάλων δεν είναι άσχημη- στο normal τουλάχιστον- ενώ υπάρχουν κάποια ψεγάδια. Γενικά οι εχθροί, μάλλον με δυσκόλεψαν λόγω αριθμού παρά λόγω αντιδράσεων. Ωστόσο το να παραδίδω headshots με το pistol ήταν υπέροχο. Υπάρχουν σημεία που παιδεύουν αρκετά αλλά με λίγη υπομονή και αρκετό evading. Αναφέρομαι κυρίως σε μετέπειτα επίπεδα όπου οι εχθροί έχουν armor και laser scope( που σημαίνει one hit kills) Στην αρχή απόλαυσα παρα πολύ τις μάχες, αλλά προς το τέλος η αλήθεια είναι πως κουράστηκα. Ο κύριος λόγος είναι μάλλον
           
          η horror προσέγγιση που παίρνει ο τίτλος προς το τέλος με τους undead και περισσότερο θυμίζει ένα run n gun game της σειράς παρά ένα ΑΑΑ game. Εκεί είναι που αυξάνεται αρκετά και η πρόκληση. Στα σημεία που αντιμετώπισα soldiers μαζί με undead- ξύπνησαν κάτι αναμνήσεις από Metal Slug X Επίσης η last boss fight δε μου άφησε κάτι...

          Πέραν των shooting σημείων υπάρχει και η δυνατότητα για brutal combos- μάχη σώμα με σώμα κοινώς- τα οποία μου άρεσαν αρκετά και πραγματικά έδιναν μια αίσθηση χόλιγουντ, Indiana J etc. Χρειάζεται ένα κάποιο timing αλλά μετά τη τρίτη τέταρτη φορά γίνονται δεύτερη φύση.:xp:
          All in all, το game το απόλαυσα. Απορροφήθηκα αρκετά με 2-3ωρα sessions και τελικά με ικανοποίησε και με το παραπάνω. Ένα καλοκαιρινό blockbuster, που έχουν πει και άλλοι, ίσως το Indy 4 που περίμενα και δε με ικανοποίησε- οκ υπερβολή;) Υπήρχαν προβλήματα και σίγουρα κάπου κουράζουν τα shooting σημεία.
          Ωστόσο με το Uncharted 2 στον ορίζοντα ελπίζω να βελτιωθούν αρκετά πραγματάκια και να μας περιμένει μια ακόμη καλύτερη και πιο εξωτική περιπέτεια. Στο μυαλό μου αν έπρεπε ντε και καλά να το βαθμολογήσω θα του έβαζα ένα 8-. Naughty Dog δώσε μας ένα Jak στο ps3 και δώσε βάση στο platforming.:phil:

          over and out( ναι μου αρέσουν τα νεα smilies )
          «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

          Comment


          • To πρώτο τερματισμένο παιχνίδι στο PS3 . Εγώ δεν το χάρηκα ιδιαίτερα για να είμαι ειλικρινής, ίσως φταίει το ότι το έπαιζα πολύ βιαστικά (νοικιασμένο). Κάποια στιγμή μπορεί να του ρίξω replay.

            Ελπίζω το επόμενο game να είναι το MGS4.

            Comment


            • Να με συμπαθάς αρχηγέ, αλλά προέχει το PoP στο 360. Το MGS 4 το πήρα γιατί βρήκα την έκδοση με το χάρτινο εξωτερικό case σε σχετικά καλή τιμή και δεν το ήθελα platinum.

              Btw o voice actor του Prince είναι ίδιος με τον Nathan Drake. How cool is that? :resp:
              «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

              Comment


              • ΙΜΟ λάθος επιλογή, αλλά ΟΚ θα στο συγχωρήσω μετά τις πρώτες 10 πίστες που θα παίξουμε στο LBP .

                Σοβαρά τώρα, δρομολόγησε το όσο πιο γρήγορα μπορείς. Αν έχεις και κουράγιο κάνε και μία προσπάθεια να παίξεις όλα τα MGS πριν το 4, αξίζει άπειρα.

                Άντε άντε μου χρωστάς και ένα Xenosaga.

                Comment


                • Originally posted by Evans View Post
                  Πωπω τι γίνεται, ο καθένας από εσάς τερματίζει κάποιο από τα αγαπημένα μου παιχνίδια

                  Δηλαδη να μην πω πως μολις τελειωσα το Braid (2ο playthrough) γιατι θα μας παθεις τιποτα απο τις πολλες συγκινησεις.

                  Comment


                  • Ε τώρα τι μου κάνεις .

                    ΥΓ: Το τερμάτισα κι εγώ χτες btw, κατά λάθος έσβησα το save μου, lol.

                    Comment


                    • Βασικά μόλις παίξαμε LBP με Evans- δυστυχώς περιμένω κόσμο για καφέ και έκανα logout - και ήταν τέλεια!!!( για πολλοστή φορά)

                      Δε βλέπω τρόπο να βαρεθώ αυτό το game... Θα είναι στη λίστα με τα always playing λογικά:resp:

                      EDIT:
                      Με στεναχώρησες με το PoP... Δε βαριέσαι, ας το παίξω να ξεμπερδεύω και μετά βλέπουμε Βασικά με τα Xenosaga το έχω δρομολογήσει το θέμα- περιμένω να πάρω λίαν συντόμως τσιπαρισμένο slim γιατί ps2 χωρίς region free δε λέει.
                      «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

                      Comment


                      • To LBP δεν περιγράφεται, είναι κάτι παραπάνω από λόγος αγοράς PS3. Ειδικά το σημείο που τρέχαμε να μη μας πλακώσει η πλατφόρμα και σου έχωσα σφαλιάρα μες στη μέση της διαδρομής ήταν επικό :xp: .

                        Το ΡοΡ θα σου αρέσει, αλλά δεν είναι και κάτι το εξαιρετικό. Τερμάτισε το να φεύγει και μετά βάλε τίποτα καλύτερο, έχεις τέλεια παιχνίδια στην άκρη και πολύ χρόνο για να ασχοληθείς με όλα ;) . Βέβαια το LBP μάλλον θα περιορίσει άπειρα το χρόνο σου, αλλά δε βαριέσαι . Όλοι κρύβουμε ένα sackboy μέσα μας .

                        Comment


                        • Aυτο που πρεπει να κανουν στο lbp ειναι να βρουν ενα τροπο να βελτιωσουν το search.Σιγουρα υπαρχουν πολλες επιλογες πλεον,αλλα και παλι δεν μπορεις να αποφυγεις μετριες πιστες αλλα και την εμφανιση πιστων που εχεις ηδη παιξει,στις πρωτες σελιδες .
                          Για παραδειγμα στις most hearted,οι παλιες καλες πιστες ειναι λογικο οτι θα βγαινουν παντα στην πρωτη σελιδα.Θα μπορουσαν πχ να μπαινουν στην πρωτη σελιδα οι most hearted sε σχεση με το ποσες φορες εχουν παιχτει...
                          Δεν ανησυχω βεβαια,γιατι βελτιωνουν συνεχως το παιχνιδι και υπαρχει διαθεση για υποστηριξη του τιτλου.Οποτε πιστευω οτι καποια στιγμη θα γινει και αυτο.

                          edit:Το portal μεχρι στιγμης ειναι super btw

                          Comment


                          • Όντως αυτό που λες είναι ένα ζήτημα. Κάτι άλλο που δε μου αρέσει εμένα είναι ότι δεν μπορείς να δεις (με λογικό τρόπο) τις πίστες που έχεις κάνει hearted. Τέλος πάντων, εν καιρώ όλα θα γίνουν. Ήδη το παιχνίδι δεν έχει καμία σχέση με αυτό που είδα όταν το έβαλα για πρώτη φορά.

                            Comment


                            • Ναι ειναι στον αριστερο πλανητη.Ισως αν το εβαζαν στο search θα ηταν καλυτερα.

                              Comment


                              • Suikoden DS ~ δεν ειναι review. Συνολικες εντυπωσεις

                                 
                                Την πρωτη φορα ασχοληθηκα με την Ιαπωνικη του εκδοση αφου ηταν απτα πολυαναμενομενα μου παιχνιδια και δεν μπορουσα να περιμενω. Ωστοσο, μου δημιουργηθηκαν αρκετα κενα τα οποια δε μπορουσα να κατανοησω με αποτελεσμα να στραφω και στην αγγλικη μεταφορα.

                                Σεναριακα κινειται στα γνωστα προτυπα της σειρας αφου θιγει θεματολογιες που κατεξοχην αφορουν τα Suikodens. Αιωνιοτητα, παραλληλα συμπαντα και ομαδικη οργανωση για την αντιμετωπιση του κοινου κακου. Η DS εκδοση τοποθετειται στην περιοχη του βασιλειου Salsaville. Πιο συγκεκριμενα τα παντα ξεκινουν απτο χωριο Citro οπου παρουσιαζονται διαφορα περιεργα φαινομενα. Βασικη επιδιωξη του κεντρικου ηρωα και της ομαδας του ειναι να σταματησουν τον One King που σκοπο εχει να παρει τον ελεγχο της μοιρας των ανθρωπων στα χερια του προβλεποντας το μελλον τους με το βιβιλιο True Chronicle ~εκει αναγραφεται η ιστορια του κοσμου~. Ο μονος τροπος για να τον αντιμετωπισουν ειναι να μαζεψουν τα 12 False Chronicles, δηλαδη τα βιβλια αλλων κοσμων. Ικανοτητες σε αυτη τη μαχη εχουν μονο τα ατομα που φερουν το Mark of the Stars. Καθολου ασχημη ιδεα για σεναριο. Δεν εξελισεται ομως πολυ σωστα με αποτελεσμα να δημιουργουνται αρκετα κενα. Παρολαυτα προς το τελος διδονται αρκετες απαντησεις.

                                Το καστ χαρακτηρων ειναι τεραστιο που σημαινει οτι παρουσιαζεται σημαντικο προβλημα σε αυτο το κομματι. Ο βασικος χαρακτηρας (ονομαζεις εσυ) φαινεται ενα συνηθισμενο 15 χρονο αγορι. Αργοτερα, εξελισεται σε εναν ηρωικο ηγετη. Το παρελθον του αρχικα ειναι αινιγματικο καθως δεν καταγεται απο αυτον τον κοσμο. Μεχρι το τελος δεν λαμβανουμε μια ξεκαθαρη απαντηση ~παρα μονο προς το τελος μερικα υπονοουμενα οτι ηταν γιος καποιου βασιλια σε καποιον αλλο κοσμο~... Δε μου αρεσε επισης ο τροπος με τον οποιο ανεπτυξαν, οι κατασκευαστες.., τον χαρακτηρα του. Συμπεριφερεται σαν ενα πολυ ωριμο, ομαδικο και ψυχραιμο ατομο που κερδιζει με τη γενναιοτητα του και τους πιο σκληρους. Η συμπεριφορα του δεν ταιριαζει ~σε καμια περιπτωση~ με την ηλικια του αφου δεν εχει μεγαλα βιωματα εξαρχης. Επισης, κουραζει παρα πολυ η εμμονη που εχει με συγκεκριμενες ατακες "Δεν ξερουμε εαν δεν προσπαθησουμε". Την αναφερει ΣΥΝΕΧΕΙΑ. Ενα ακομη γεγονος που με προβληματισε ειναι πως ΟΛΟΙ εντελως ξαφνικα και χωρις ιδιαιτερες διαδικασιες τον αποδεχονται ως ηγετη τους! Ποσο μαλλον καποιοι δυναμικοι χαρακτηρες οπως τον Diulf της σκληροτραχηλης φυλης Rοar. Απτους υπολοιπους περιπου 40 χαρακτηρες που γινονται ελεγξιμοι, ικανοποιητικο development παρουσιαζει μονο η αρχικη ομαδα ~του κεντρικου ηρωα~ : marica, liu, Jale, Dirk αφου εχουν μια ~σχετικα~ ολοκληρωμενη παρουσιαση και το μεγαλυτερο χρονο "αναπτυξης" πανω στη ροη του σεναριου. Τα ιδια σχολια θα μπορουσα να αναφερω και για τον Liu Που ειναι ο αμεσως επομενος πιο προσεγμενος χαρακτηρας.
                                Απο εκει και περα, επικρατει ενα "χαος" . Μετριο εως γελιο development.
                                Οι περισσοτεροι χαρακτηρες αφενος δεν εχουν λογο υπαρξης (παρα μονο να γεμισουν το ροστερ) κι αφετερου εξαφανιζονται ~χωρις καμια δοση υπερβολης~ μετα το γεγονος της ενταξης τους.

                                Oι μηχανισμοι του ειναι οι συνηθισμενοι για jrpg. Oι μαχες ειναι turn based & random. Δεν παρουσιαζει τιποτα το ιδιαιτερο. Εντυπωση ισως προκαλεσουν οι συνδιασμενες κινησεις που γινονται εφικτες μονο οταν στην ομαδα υπαρχουν συγκεκριμενα μελη. Ο παικτης ελεγχει μεχρι 4 χαρακτηρες.

                                Η περιηγηση γινεται μεσω χαρτη. Η μεταφορα απτο ενα μερος στο αλλο απαιτει ημερες (στον κοσμο του παιχνιδιου) που ομως ο μοναδικος τους ρολος αφορα την ολοκληρωση quests (πχ καποια θετουν ορια μεχρι ενα συγκεκριμενο αριθμο ημερων). Τα Quests εξυπηρετουν κυριως στη συγκεντρωση χρηματων ή και αντικειμενων καποιες φορες. Η βασικη του διαρκεια φτανει περιπου τις 30 ωρες που ομως οποιος θελει να ολοκληρωσει ολα τα mini-quests ή να βρει ολα τα αντικειμενα, ισως του παρει και 40 ωρες. Iκανοποιητικoτατη διαρκεια γα ενα παιχνιδι DS με πολλα videos. Περι quests, σε αυτο το κομματι παρουσιαζεται ενα απτα μεγαλυτερα "παραστρατηματα" του παιχνιδιου . Η αναθεση πολλων απο αυτων γινεται σε διαφορετικες ομαδες απτην κεντρικη, με αποτελεσμα ο παικτης να μην εχει κανενα απολυτως ελεγχο ή ρολο παρα μονο να περιμενει μεχρι να περασουν οι ημερες κανοντας διαδρομες γυρω απτον χαρτη.

                                Ο δεικτης δυσκολιας του παιχνιδιου ειναι πολυ χαμηλος. Απευθυνεται κυριως στους απειρους νεους, παικτες RPGs. Οι πεπειραμενοι δε θα αντιμετωπισουν το παραμικρο προβλημα. Η βασικη δραση του αφορα εξερευνηση χωρων και σπανια ειναι περιπλοκη. Κατα τις εξερευνησεις δε θα εχετε χαρτη καθως οι διαδρομες δεν ειναι πολυ περιπλοκες επομενως πρακτικα δε θα ηταν πολυ χρησιμοι.

                                Αλλο ενα προβλημα του παιχνιδιου αφορα το συστημα save καθως και τον τροπο οργανωσης της ομαδας. Δεν υπαρχει αυτοματο saving παρα μονο σε πολυ συγκεκριμενα σημεια, τις περισσοτερες φορες Inns. Οσον αφορα το συστημα οργανωσης, δυστυχως ειναι ενοχλητικο ιδιαιτερα στον τομεα του εξοπλισμου. Για παραδειγμα, εαν θελετε να αλλαξετε καποιο μελος της ομαδας σας θα πρεπει οπωσδηποτε να του αφαιρειται τον εξοπλισμο (εφοσον σας ενδιαφερει να γινει equip απο αλλον) καθως δεν παρεχεται απτο παιχνιδι καμια ειδους επιλογη για να βλεπετε (κατα το Managment χαρακτηρων) ποιος εχει equip τι? Ετσι, εφοσον δεν τον βαλετε στην ομαδα σας, τοτε δε μπορειτε να του βγαλετε ουτε και τον εξοπλισμο... θα πρεπει να επανακινησετε και παλι τη διαδικασια αλλαγης...

                                Ηχητικα το Suikoden DS στεκεται πολυ καλα . Μεγαλυτερη παραφωνια το dubbing που για μια ακομη αγγλικη μεταφορα ειναι τραγικο. Δεν επρεπε να αλλαξει η Ιαπωνικη version. Το μεγαλυτερο προβλημα συνανταται στις νεαρωτερες ηλικιες χαρακτηρων που πραγματικα οι επιλογες δεν ειναι καθολου αξιολογες. Η μουσικη παρολαυτα ειναι εξαιρετικη και αρκετες μελωδιες αξιομνημονευτες.

                                Οπτικα ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ καποιος θυμηθηκε οτι η τεχνικη prerendered ειναι η ιδανικη για το DS. Kακα τα ψεματα. Τo DS υστερει τεχνολογικα συγκριτικα με τον ανταγωνισμο, επομενως θα πρεπει να αξιοποιειται "εξυπνα" . Τα pre-rendered σκηνικα σε συνδιασμο με τα 3d μοντελα των χαρακτηρων, δενουν πολυ ομορφα και παρουσιαζουν ενα καλαισθητο θεαμα στην οθονη. Ο κοσμος του παιχνιδου ειναι 100% hand drawn και γεματος ζωηρες - πολυχρωμες πινελιες. Τα 3d στοιχεια (χαρακτηρες) θα μπορουσαν να ειναι λιγο καλυτερα αφου υστερουν σε λεπτομερειες κι εμφανιζουν ~σε κοντινα πλανα~ αρκετο Pixel-ιασμα. Θετικη εντυπωση μου προκαλεσε και η κινηση. Ειναι πολυ πρακτικο που ο χαρακτηρας τρεχει συνεχεια κι εχει μια συγκεκριμενη ταχυτητα. Με αυτον τον τροπο αποφευγει ο παικτης να παταει συνεχεια καποιο πληκτρο. Τα frames στην κινηση , κρινονται αξιολογα και ισως καλυτερα σε rpg εχουν παρουσιαστει μονο στα Zelda-PH & Final fantasy IV. Στο οπτικο ομως κομματι, τις εντυπωσεις κλεβουν οι anime σκηνες. Eιναι απτις λιγες φορες που εχει γινει καλη δουλεια στη συμπιεση και η ποιοτητα τους ειναι εξαιρετικη. Για τη δημιουργια τους αξιοποιηθηκαν μοντερνες τεχνικες γιαυτο και η ποιοτητα αποδοσης τους μπορει να συγκριθει με αυτες των συγχρονων animes Που προβαλονται στην TV!

                                τελειωντας, θεωρω το Suikoden DS ως το καλυτερο RPG του nintendo DS. Δεν εμεινα απολυτα ικανοποιημενος σε καμια περιπτωση αφου το παιχνιδι υστερει σε τομεις-κλειδια για RPG αλλα στον τομεα παραγωγης και παρουσιασης , το DS δεν μας εχει παρουσιασει κατι αναλογο εως σημερα. Θα επαναλαβω οτι οι πιο εμπειροι ενδεχομενως να το βαρεθουν. Πιθανα μεγαλυτερη ανταποκριση να τυχει απο ατομα που ειτε δεν ειναι απαιτητικοι μετα τα RPGs ειτε ειναι νεοι με την κατηγορια.
                                Σε καθε περιπτωση αποτελει μια αξιολογη προσθηκη στην βιβλιοθηκη του DS/


                                ------------
                                | Συνολικα |
                                ------------
                                + Εξαιρετικη Μουσικη
                                + Ικανοποιητικο οπτικο κομματι
                                + Απλοικο Gameplay, προσιτο
                                + Σχετικα μεγαλη διαρκεια
                                + Ωραια ιδεα στο σεναριο
                                + Το level up ειναι ευκολο κι ετσι μπορουν να εξελιχθουν
                                ευκολα ολοι
                                + Anime σκηνες

                                - Απλοικη εξελιξη
                                - Μη συμμετοχη στα περισσοτερα subquests
                                - καποιοι μηχανισμοι στο gameplay
                                - Χαρακτηρες
                                - Το γενικοτερο παιδικο υφος
                                - Εnding
                                - Δεν καταλαβα το λογο της επιλογης απαντησεων
                                - Η τελικη μαχη που θυμιζει Final Fantasy
                                - Πολυ Ευκολο
                                - DUBBING!!
                                " You 're saying that you 're just here to add a bit of colour?

                                Authenticity sir, authenticity. "

                                Discworld (1995, PC/Playstation/Sega Saturn)



                                Comment

                                Working...
                                X