@ Ormion:
Απλα θελω να πω πως δε μπαινω στον κοπο να κανω praise κανεναν γι' αυτη την ιδεα.
Ασε τον καθε Link στην ακρη και δες το γενικοτερο κοσμο των Zelda. Ειναι εξισου απροσωπος και νεκρος. Εν ετει 2006 βγαλαν παιχνιδι με "ζωντανια" και interactivity παιχνιδιου mid 90s.
Αυτα τα πραγματα καποτε πρεπει να αλλαξουν και απο καπου να κανουν μια αρχη.
Δε λεω να το κανουν και oblivion με 1000 npcs, αλλα λιγη ελευθερια, λιγο versatility και στοιχεια οπως πανω απο 10 σημαντικους npcs και πανω απο 3-4 πολεις της προκοπης ειναι must.. Επισης καπου πρεπει να σπασει το linearity της σειρας, γιατι το παιχνιδι κατα τ' αλλα εχει ολα τα φοντα για μια απιστευτη non linear εμπειρια...
Νισαφι πια με την προσκολληση στην παραδοση και στα Metroid ολοι λεγαν πως η Samus δεν πρεπει να μιλαει και τελικα η Team Ninja τους εγραψε ολους στα @@ της (sorry κιολας) και επραξε ορθως αυτο που γουσταρε και δε χαλαστηκε κανεις εν τελει νομιζω.
Δεν ξερω αν το αποτελεσμα τους θα ειναι καλο, αλλα το οραμα τους μαλλον ειναι.
Απλα θελω να πω πως δε μπαινω στον κοπο να κανω praise κανεναν γι' αυτη την ιδεα.
Ασε τον καθε Link στην ακρη και δες το γενικοτερο κοσμο των Zelda. Ειναι εξισου απροσωπος και νεκρος. Εν ετει 2006 βγαλαν παιχνιδι με "ζωντανια" και interactivity παιχνιδιου mid 90s.
Αυτα τα πραγματα καποτε πρεπει να αλλαξουν και απο καπου να κανουν μια αρχη.
Δε λεω να το κανουν και oblivion με 1000 npcs, αλλα λιγη ελευθερια, λιγο versatility και στοιχεια οπως πανω απο 10 σημαντικους npcs και πανω απο 3-4 πολεις της προκοπης ειναι must.. Επισης καπου πρεπει να σπασει το linearity της σειρας, γιατι το παιχνιδι κατα τ' αλλα εχει ολα τα φοντα για μια απιστευτη non linear εμπειρια...
Νισαφι πια με την προσκολληση στην παραδοση και στα Metroid ολοι λεγαν πως η Samus δεν πρεπει να μιλαει και τελικα η Team Ninja τους εγραψε ολους στα @@ της (sorry κιολας) και επραξε ορθως αυτο που γουσταρε και δε χαλαστηκε κανεις εν τελει νομιζω.
Δεν ξερω αν το αποτελεσμα τους θα ειναι καλο, αλλα το οραμα τους μαλλον ειναι.
Comment