Announcement

Collapse
No announcement yet.

Γενική συζήτηση περί Zelda

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    @ Ormion:
    Απλα θελω να πω πως δε μπαινω στον κοπο να κανω praise κανεναν γι' αυτη την ιδεα.
    Ασε τον καθε Link στην ακρη και δες το γενικοτερο κοσμο των Zelda. Ειναι εξισου απροσωπος και νεκρος. Εν ετει 2006 βγαλαν παιχνιδι με "ζωντανια" και interactivity παιχνιδιου mid 90s.
    Αυτα τα πραγματα καποτε πρεπει να αλλαξουν και απο καπου να κανουν μια αρχη.
    Δε λεω να το κανουν και oblivion με 1000 npcs, αλλα λιγη ελευθερια, λιγο versatility και στοιχεια οπως πανω απο 10 σημαντικους npcs και πανω απο 3-4 πολεις της προκοπης ειναι must.. Επισης καπου πρεπει να σπασει το linearity της σειρας, γιατι το παιχνιδι κατα τ' αλλα εχει ολα τα φοντα για μια απιστευτη non linear εμπειρια...

    Νισαφι πια με την προσκολληση στην παραδοση και στα Metroid ολοι λεγαν πως η Samus δεν πρεπει να μιλαει και τελικα η Team Ninja τους εγραψε ολους στα @@ της (sorry κιολας) και επραξε ορθως αυτο που γουσταρε και δε χαλαστηκε κανεις εν τελει νομιζω.
    Δεν ξερω αν το αποτελεσμα τους θα ειναι καλο, αλλα το οραμα τους μαλλον ειναι.

    Comment


    • #32
      @ormion:

      Όπως είπα και πριν μου είναι σχεδόν αδιάφορο το αν εχει χαρακτήρα ή όχι και ποιος είναι ο ρόλος του στο παιχνίδι. Προφανώς και είναι ένας απλώς σύνδεσμος, όπως είναι και όλοι οι χαρκατήρες σε όλα τα παιχνίδια, τίποτα παραπάνω. Απλώς δεν καταλαβαίνω από που προέκυψαν όλες αυτές οι αμπελοφιλοσοφίες και γιατί στη συγκεκριμένη περίπτωση τονίζεται τόσο πολύ ένας τόσο αδιάφορος και κοινότυπος ρόλος του ήρωα που ελέγχεις. Τέτοιες περιπτώσεις έχουμε δει σε άπειρα παιχνίδια ως τώρα.

      Από εκεί και πέρα, λες ότι δεν έχει παρελθόν, αλλά η ίδια η Ν δίνει κάποια υπόσταση στον ήρωα αυτόν. Πολλές αναφορές από TLoZ σε TLoZ, στο Wind Waker παρουσιάζεται με αδελφή και γιαγιά (άρα με οικογένεια), το οποίο Wind Waker μετράει 2 sequels ως τώρα, το TTP παρουσιάζει πολλά κοινά με το OoT κτλ. Πέραν όλων αυτών, είναι γνωστή και η ιστορία του Link, της Zelda και του Ganondorf, κάτι που αυτομάτως δημιουργεί ένα υπόβαθρο.

      Comment


      • #33
        Ρε Xeno πότε είπα ότι τα Zelda δεν θέλουν αλλαγές;
        Εγώ δεν μπλέκω ότι αλλαγές πρέπει να γίνουν στα Zelda δε όλους τους τομείς με τον Link.
        Εγώ στον Link αναφέρομαι.
        Την ημέρα που θα αρχίσει να μιλάει εγώ προσωπικά θα ξενερώσω απίστευτα.
        Και δεν θα είμαι ο μόνος.

        Και άλλο Link, άλλο Samus. Η Samus ήταν πάντα χαρακτήρας και το γεγονός ότι ήταν μουγγή χτύπαγε άσχημα ειδικά στο Corruptionπου είχε και μπόλικους NPCs.
        Ο Link είναι τελείως άλλη φάση.

        Comment


        • #34
          Originally posted by Evans View Post
          Προφανώς και είναι ένας απλώς σύνδεσμος, όπως είναι και όλοι οι χαρκατήρες σε όλα τα παιχνίδια, τίποτα παραπάνω.
          Ε όχι εντάξει δεν ήταν το ίδιο πράγμα ο Link με τον μέσο πρωταγωνιστή ενός παιχνιδιού, δεν εξισώνεται ο Link με το Squall. Ο Squall ήταν ένας χαρακτήρας με δική του προσωπικότητα, κουσούρια, συγκεκριμένη συμπεριφορά, background story κλπ. Όπως άλλωστε και οι περισσότεροι πρωταγωνιστές στα παιχνίδια. Ο ρόλος του «κενού» Link ήταν ακριβώς αυτός, να πάρει τον δικό σου ρόλο στο παιχνίδι, και όχι κάποιας προκατασκευασμένης προσωπικότητας.

          Originally posted by Ormion View Post
          Γιατί ρε Xeno, τι παράλογο λέω;
          Θεωρείς σαν πρόβλημα το γεγονός ότι ο Link δεν έχει χαρακτήρα; Δλδ. τόσα χρόνια η Nintendo δεν μπορούσε να βάλει έστω και έναν υποτυπώδη χαρακτήρα στον Link αν το ήθελε;

          Δεν έχω ιδέα τι λέει το Edge, αλλά ο Link δεν αποτελεί μέρος του σεναρίου. Αποτελεί τον κρίκο μεταξύ εσένα και του σεναρίου (εξού και οι θεωρίες Link=κρίκος κτλ. που προσωπικά πιστεύω ότι είναι σύμπτωση το όνομα).

          Όπως είπα και πριν ο Link είναι avatar και όχι χαρακτήρας. Είχα την εντύπωση ότι έιναι ολοφάνερο.
          Η ιδέα όντως αυτή ήταν, να αποτελεί δηλαδή ο Link τον σύνδεσμο μεταξύ gamer και πρωταγωνιστή στο παιχνίδι, δεν είναι αμπελοφιλοσοφία κανενός αυτό. Μάλιστα, κατ’ εμέ, ο τρόπος που υλοποιήθηκε μέσω του «κενού συνδέσμου», ήταν και μια ιδέα η οποία για χρόνια λειτούργησε εξαιρετικά. Πλέον όμως, αποτελεί περισσότερο ένα μέσο προσαρμογής του ίδιου του παίχτη στο παιχνίδι, παρά το αντίθετο. Η ιδέα του avatar παραμένει, ο Link δεν έχει προκαθορισμένο χαρακτήρα και σε αντίθεση με τους πρωταγωνιστές των υπόλοιπων παιχνιδιών, ούτε background story. Δεν παίρνει μόνος του επιλογές, ίσα ίσα που πλέον το όλο concept του Avatar, πηγαίνει ένα επίπεδο πιο πέρα, καθώς πλέον ο ίδιος παίκτης κάνει τις επιλογές του μέσω του συνδέσμου του (Link).
          There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
          Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

          Comment


          • #35
            Kαμια φορα καποιες "οντοτητες" του forum, αντιδρατε οταν αγγιζουμε γνωστους ηρωες οπως οι Θεουσες οταν μιλαμε για το Θεο.

            Deus :
            Eπισημη εξηγηση δεν υπαρχει.

            Οrmion :
            Θα εδινα περισσοτερη σημασια στα λογια σου εαν γνωριζες απο gaming. Τι να πεις κι εσυ τωρα. Προσπαθησε απλα να διαβασεις τις απαντησεις σου και τις ερμηνειες που δινεις. Γελαω. To κορυφαιο δε που ειπες ηταν οτι δε θα πρεπει να κρινεται σα χαρακτηρας. Χαχα. Να ζει κανεις ή να μη ζει. Ok αφου φτασαμε σε σημειο να φιλοσοφουμε τα προφανεστατα, καλη ορεξη.

            Συμφωνω απολυτα με τον Evans Και καποια σχολια που γραφτηκαν πιο μετα. Εαν ο Link ειναι ο παικτης τοτε που ειναι η δυνατοτητα για επιλογες? Γιατι ακολουθειται μια προκαθορισμενη πορεια σε αυστηρα ορια.

            Tα Zeldas ακολουθουν μια κλασσικη γραμμη οπως ακριβως τα Dragon Quests κι αυτο ειναι ενας απτους λογους που ειναι τοσο αγαπητα στην Ιαπωνια. Ο κινδυνος ομως σε αυτες τις περιπτωσεις ειναι η ιδια η εξελιξη. Μια απτις "ασθενειες" των Zeldas λοιπον ειναι η ελλειψη οντοτητας του ηρωα που την κουβαλαει απο παλιαα.

            Το λαθος ειναι οτι καποιοι ταυτιζουν το γενικοτεροσυναισθημα που λαμβανουν απτα Zeldas πανω στον Link επειδη πρωταγωνιστει σε ολα της σειρα.
            " You 're saying that you 're just here to add a bit of colour?

            Authenticity sir, authenticity. "

            Discworld (1995, PC/Playstation/Sega Saturn)



            Comment


            • #36
              Ειμαι απ'αυτους που θελουν αλλαγες στη σειρα αλλα νομιζω οτι καπου τις εχουμε κανει ψωμοτηρι στα Zelda. Δεν ειναι δεδομενο οτι εκει κρυβεται το προβλημα.

              Evans δε νομιζω οτι εντυσε κανεις ετσι τον Link, προσωπικα εγω απλα ετσι τον νοιωθω οπως και πολλοι αλλοι. Το αν θα εκαναν καλο οι επιλογες στη σειρα δε το ξερω, προσωπικα δε μου λειπει αυτο. Σιγουρα δε θεωρω προβλημα σε ενα game αν ακολουθει συγκεκριμενη εξελιξη που δεν αλλαζει. Κι οπως ειπα αυτο ειναι θεμα gameplay. Δεν αλλαζει το πως βλεπω το χαρακτηρα.

              edit
              Μειωνοντας καποιον δε δινεις αξια στο λογο σου.
              Do a barrel roll!

              Comment


              • #37
                Originally posted by Scatman View Post
                Kαμια φορα καποιες "οντοτητες" του forum, αντιδρατε οταν αγγιζουμε γνωστους ηρωες οπως οι Θεουσες οταν μιλαμε για το Θεο.

                Deus :
                Eπισημη εξηγηση δεν υπαρχει.

                Οrmion :
                Θα εδινα περισσοτερη σημασια στα λογια σου εαν γνωριζες απο gaming. Τι να πεις κι εσυ τωρα. Προσπαθησε απλα να διαβασεις τις απαντησεις σου και τις ερμηνειες που δινεις. Γελαω. To κορυφαιο δε που ειπες ηταν οτι δε θα πρεπει να κρινεται σα χαρακτηρας. Χαχα. Να ζει κανεις ή να μη ζει. Ok αφου φτασαμε σε σημειο να φιλοσοφουμε τα προφανεστατα, καλη ορεξη.

                Συμφωνω απολυτα με τον Evans Και καποια σχολια που γραφτηκαν πιο μετα. Εαν ο Link ειναι ο παικτης τοτε που ειναι η δυνατοτητα για επιλογες? Γιατι ακολουθειται μια προκαθορισμενη πορεια σε αυστηρα ορια.

                Tα Zeldas ακολουθουν μια κλασσικη γραμμη οπως ακριβως τα Dragon Quests κι αυτο ειναι ενας απτους λογους που ειναι τοσο αγαπητα στην Ιαπωνια. Ο κινδυνος ομως σε αυτες τις περιπτωσεις ειναι η ιδια η εξελιξη. Μια απτις "ασθενειες" των Zeldas λοιπον ειναι η ελλειψη οντοτητας του ηρωα που την κουβαλαει απο παλιαα.

                Το λαθος ειναι οτι καποιοι ταυτιζουν το γενικοτεροσυναισθημα που λαμβανουν απτα Zeldas πανω στον Link επειδη πρωταγωνιστει σε ολα της σειρα.
                Πέστα ρε scatman, Θεέ των videogames.
                Ναι δεν γνωρίζω από gaming, αφού με ξέρεις τόσα πολλά χρόνια πες και τίποτα άλλο ντε.
                BTW γιατί πειράχτηκες; Αδελφός σου είναι ο Link;

                Και ναι ο Link δεν πρέπει να κρίνεται σαν χαρακτήρας γιατί δεν είναι χαρακτήρας. Αν στο μέλλον γίνει χαρακτήρας με την έννοια του χαρακτήρα που υπάρχει στα videogames είναι αλλουνού παππά ευαγγέλιο. Γιατί μέχρι τώρα χαρακτήρας δεν είναι.
                Έτσι απλά.

                Comment


                • #38
                  μπαντζανακης μου ειναι

                  Γιαυτους που εχουν χασει επεισοδια, η μανταμ εχει προβλημα επειδη στο παρελθον θιξαμε τη μη καινοτομια του DS.

                  Θα σου πω απλα, εγω ο θεος του gaming, οτι οταν επαιζα τα Nintendo συστηματα απο Nes, SNES, n64 ( ο H8ter) και δει τα Zeldas εσυ μαλλον ακουγες back street boys και ειχες αφισες του Peter Andrew στο δωματιο σου. Γιαυτο λοιπον να εισαι ιδιαιτερα προσεκτικη οταν προσπαθεις να πουλησεις εξυπναδα.

                  Εντιτ
                  Ramparter κι ο Θεος να μου πουλησει εξυπναδες, θα λαβει την απαντησουλα του. Και δεν περιμενα ποτε να λαβει αξια ο λογος μου. Οποιος θελει, ας διδει εμφαση σε αυτα που γραφω. Οι περισσοτεροι ξερετε οτι ποτε δε σκιαστικα να γινω αρεστος
                  " You 're saying that you 're just here to add a bit of colour?

                  Authenticity sir, authenticity. "

                  Discworld (1995, PC/Playstation/Sega Saturn)



                  Comment


                  • #39
                    Scatman όντως, ήσουν πολύ επιθετικός χωρίς κανένα λόγο.
                    Προσωπικά στο συγκεκριμένο ζήτημα, συμφωνώ με την λογική του Ormion. Ένας tabula rasa χαρακτήρας, δε μπορεί και δε πρέπει να κριθεί με τα ίδια μέτρα και τα ίδια σταθμά που κρίνεται μια ολοκληρωμένη προσωπικότητα όπως του Snake ή του Cloud. Δεν υπάρχει σύγκριση Link – Cloud πχ, ο ένας είναι ολοκληρωμένος χαρακτήρας με προσωπικότητα κλπ, ενώ ο Link σταματάει απλά στην υλική ύπαρξή του. Δεν έχει προσωπικότητα, δεν έχει τίποτα. Είναι σα να συγκρίνεις μια λευκή σελίδα, με μια σελίδα λογοτεχνικού βιβλίου, στεκόμενος απλά στο γεγονός ότι και τα δυο είναι χάρτινες σελίδες.
                    There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
                    Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

                    Comment


                    • #40
                      Mην το ξεφτυλισουμε τελειως, οποιος θελει ας συνεχισει σε καποιο επιπεδο γιατι θα αρχισουν να σβηνονται posts, μαζι με καποια απ τα προηγουμενα βεβαια.
                      Oι διαφωνεις ειναι αποδεκτες, οι προσβολες τετοιου τυπου οχι.

                      Οπως και να χει θεωρω χαζο να πρεπει καποιο ατομο να παιξει το ρολο του επιτηρητη, λες και εχω να κανω με παιδια 10 χρονων.

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by Scatman View Post
                        μπαντζανακης μου ειναι

                        Γιαυτους που εχουν χασει επεισοδια, η μανταμ εχει προβλημα επειδη στο παρελθον θιξαμε τη μη καινοτομια του DS.

                        Θα σου πω απλα, εγω ο θεος του gaming, οτι οταν επαιζα τα Nintendo συστηματα απο Nes, SNES, n64 ( ο H8ter) και δει τα Zeldas εσυ μαλλον ακουγες back street boys και ειχες αφισες του Peter Andrew στο δωματιο σου. Γιαυτο λοιπον να εισαι ιδιαιτερα προσεκτικη οταν προσπαθεις να πουλησεις εξυπναδα.

                        Εντιτ
                        Ramparter κι ο Θεος να μου πουλησει εξυπναδες, θα λαβει την απαντησουλα του. Και δεν περιμενα ποτε να λαβει αξια ο λογος μου. Οποιος θελει, ας διδει εμφαση σε αυτα που γραφω. Οι περισσοτεροι ξερετε οτι ποτε δε σκιαστικα να γινω αρεστος
                        Καταρχάς το ότι με είπες κυρία μου έθιξε τόσο πολύ τον ανδρισμό μου που δεν θα κοιμηθώ το βράδυ.
                        Δεύτερον τα προηγούμενα που έχουμε δεν αφορούν το ds, αλλά το ότι εσύ είπες ότι για να θεωρηθεί κάτι επαναστατικό πρέπει να έχει και την ανάλογη επιτυχία.
                        Για αυτό δεν είπες ότι το NeoGeo δεν είναι παρόλο που έφερε τα arcades στο σαλόνι μας; Γιατί πήγε άπατο; Την ίδια ώρα που έβγαλες το Saturn την επαναστικότερη κονσόλα επειδή λέει ήταν η πρώτη που έπαιζες online βάζοντας ένα wikipedia link το οποίο ίδιο link έλεγε πόσο πάτωσε εμπορικά το segakey (ή όπως αλλιώς το λέγανε).
                        Και ο λόγος που παραεξηγηθήκαμε ήταν το δασκαλίστικο σου ύφος και όχι αυτά που έγραφες.

                        Πάμε τώρα στα περί Link.
                        Πως να κρίνεις σαν χαρακτήρα τον Link; Πρωταγωνιστεί σε επικά action rpg adventures και δεν έχει το παραμικρό character development! Δεν μιλάει, δεν απαντάει και το μόνο που ξέρουμε για αυτόν είναι δύο λέξεις στην εισαγωγή του παιχνιδιού του στυλ 'το σκοτάδι έπεσε στο Hyrule και θα μας σώσει ο Hero Of Time. Μέγιστος χαρακτήρας!

                        Η όλη διαφωνία που υπάρχει στο παρόν είναι κατά πόσο η απόφαση της Nintendo να εμένει σε αυτή την συνταγή είναι σωστή ή όχι και όχι στο αν ο Link είναι ολοκληρωμένος χαρακτήρας.
                        Απλά έπρεπε να το παίξεις και λίγο μούρη.

                        Comment


                        • #42
                          Σε ειπα μανταμ γιατι εισαι γυναικα. Τοσο απλο. Οπως λεμε κυριος, λεμε και μανταμ. Δε χρειαζεται ολα να σημαινουν κατι βαθυτερο. Κρατα την πολυ & βαθυτερη σκεψη για την πραγματικη ζωη.

                          Επειτα, δυσκολευεσαι να κατανοησεις βασικα πραγματα. Τι κι αν σου εξηγησα στο αναλογο πανω απο 3 φορες το ιδιο πραγματα, εν τελει εμεινες με τις ιδεες σου. Αντε τωρα να με πεισεις εμενα οτι δεν τρως κολληματα. Ξαναπηγαινε στο τοπικ και ξαναδιαβασε τα δεδομενα. Δε μπορω να απαντησω κατι αλλο. Ποσες φορες σου απαντησα εκει

                          Στα περι Link, θα εξηγηθω για τελευταια φορα για να τελειωνει το θεμα, αν και στην πραγματικοτητα πιστευω οτι θα εξακολουθησεις να πιστευεις αυτα που θες.

                          O Link ειναι του Miyamoto κι οχι της Nintendo. Aυτος προσωπικα τον εμπνευστηκε και η αναφορα μου/παραλληλισμος στον Mario ειναι πολυ ευστοχη. Καθολου ειρωνικια.
                          Περι εμπνευσης, ο Miyamoto δειχε στο μυαλο του τα "βουβα" παραμυθια οπου ο ηρωας υπαρχει απλα για να περιγραφει μια κατασταση/κοσμος. Επομενως, δεχομαι οτι ο Link ειναι ο διαμεσολαβητης του παικτη στον κοσμο της Hyrule etc

                          Oμως σε πιο παιχνιδι ο ηρωας δεν ειναι συνδεσμος του παικτη? Αντιθετα, σε αλλα οι χαρακτηρες εχουν προσωπικοτητα δικη τους και καποιο υποβαθρο. Η μηπως επειδη ειναι το Zelda πρεπει να ειναι κατι το ιδιαιτερο?

                          Εφοσον ο Link λοιπον ειναι ο παικτης, τοτε υπαρχει πολυ μεγαλο προβλημα. Δεν υπαρχει λογικο backround παρα μονο ο συγκεκριμενος σκοπος και το σημαντικοτερο αγνοειται η δυνατοτητα επιλογης - free will. Ακολουθεις συγκεκριμενο μοτιβο γεγονοτων. Γιατι δε διδεται στον παικτη η δυνατοτητα επιλογων που θα επιφερει την αναλογη συνεπεια? Αυτος ειναι ο κλασσικος ορισμος παικτη-ηρωα. ΤΟ Zelda δεν το εχει εξελιξει καθολου απτις εποχες Nes/Snes

                          Προφανεστατα ο Link δεν ειναι δομημενος/δημιουργημενος με σωστο τροπο εξου και το ερωτημα μου, γιατι ειναι αξιομνημονευτος? (εδωσα και την απαντηση πιο πισω)
                          " You 're saying that you 're just here to add a bit of colour?

                          Authenticity sir, authenticity. "

                          Discworld (1995, PC/Playstation/Sega Saturn)



                          Comment


                          • #43
                            Μια παρεμβαση, η γυναικα του forum ειναι η Orion και οχι ο Ormion

                            Comment


                            • #44
                              lol fail
                              παιρνω πισω τα περι γυναικας ;)
                              " You 're saying that you 're just here to add a bit of colour?

                              Authenticity sir, authenticity. "

                              Discworld (1995, PC/Playstation/Sega Saturn)



                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by Scatman View Post
                                Σε ειπα μανταμ γιατι εισαι γυναικα. Τοσο απλο. Οπως λεμε κυριος, λεμε και μανταμ. Δε χρειαζεται ολα να σημαινουν κατι βαθυτερο. Κρατα την πολυ & βαθυτερη σκεψη για την πραγματικη ζωη.

                                Comment

                                Working...
                                X