Announcement

Collapse
No announcement yet.

Σχολιασμός επικαιρότητας-ανταλλαγή απόψεων

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ανήκουμε!

    Τώρα για τον πόλεμο, ο φίλος περιπτεράς προφανώς και εννοεί ότι είναι καλύτερο να βρίσκεται η χρυσή τομή των προβλημάτων με ειρηνικές διαπραγματεύσεις! Απλά πραγματάκια. Ποίος γουστάρει τον πόλεμο;
    The illusion of free will is an illusion.

    Comment


    • Βασικά εμένα μου φάνηκε ότι o Peripterapper απλώς απόρησε με το ποιος πιστεύει ότι με την βία δεν επιτυγχάνεται τίποτα, εκτός και αν η ερώτησή του είχε κάπως πιο ειρωνική διάθεση. For the record, η ταξική βία στα πλαίσια επανάστασης (όπως ο χαρακτήρας που απ'ότι φαίνεται είχε στην Αϊτή), είναι διαφορετική από έναν πόλεμο επεκτατικού χαρακτήρα. Τέλος, παραδείγματα διάσπαρτα στην ιστορία όπως Γαλλική επανάσταση, οκτωβριανή επανάσταση, δείχνουν ότι η βία αλλάζει πολλά πράγματα.

      Υποθέτω ότι κανείς δεν είναι φίλος της βίας, όμως μερικές φορές αυτή είναι αναγκαία.

      Όλα τα παραπάνω ήταν ένας ανούσιος μονόλογος που σκοπό είχε στο να απαντήσω σοβαρά στον Peripterapper και να πω ότι, εδώ μέσα, μάλλον μετριούνται στα δάχτυλα του ενός χεριού αυτοί που πιστεύουν ότι με τη βία επτυγχάνεται κάτι.
      "All art is at once the surface and symbol. Those who go beneath the surface do so at their peril."

      Comment


      • Originally posted by _Llola View Post
        Υποθέτω ότι κανείς δεν είναι φίλος της βίας, όμως μερικές φορές αυτή είναι αναγκαία.
        Hypothesis fail.
        "Can't talk shit with a tongue full of rug burn!"

        Comment


        • Καλα σου λεει ο κουμπαρος cursed ρε φλωρε λολα. Προσπαθα να μου παρεις το κουλουρι πχ εμενα και σε γαμησα βιντεο ασαπ.
          Ground_Zero:

          Kathomoun san hsyxo provato kai etrwga to sano mou edw kai posa xronia kai ksafnika emfanizontai atoma kai lene pws opoios trwei xortari tha souvlizetai apo edw kai pera epeidh to swsto einai na trws grasidi giati den ponaei sta matia otan to koitas (ontas prasino).

          Comment


          • Βασικά εμένα μου φάνηκε ότι o Peripterapper απλώς απόρησε με το ποιος πιστεύει ότι με την βία δεν επιτυγχάνεται τίποτα, εκτός και αν η ερώτησή του είχε κάπως πιο ειρωνική διάθεση. For the record, η ταξική βία στα πλαίσια επανάστασης (όπως ο χαρακτήρας που απ'ότι φαίνεται είχε στην Αϊτή), είναι διαφορετική από έναν πόλεμο επεκτατικού χαρακτήρα. Τέλος, παραδείγματα διάσπαρτα στην ιστορία όπως Γαλλική επανάσταση, οκτωβριανή επανάσταση, δείχνουν ότι η βία αλλάζει πολλά πράγματα.

            Υποθέτω ότι κανείς δεν είναι φίλος της βίας, όμως μερικές φορές αυτή είναι αναγκαία.

            Όλα τα παραπάνω ήταν ένας ανούσιος μονόλογος που σκοπό είχε στο να απαντήσω σοβαρά στον Peripterapper και να πω ότι, εδώ μέσα, μάλλον μετριούνται στα δάχτυλα του ενός χεριού αυτοί που πιστεύουν ότι με τη βία επτυγχάνεται κάτ
            καταρχην εγω απλα ρωτησα απο απορια ποιος το πιστευει αυτο
            τωρα θα ρωτησω πως γινεται να το πιστευει καποιος αυτο

            "η βια ειναι η μαμη της ιστοριας"

            αυτο δεν μπορει κανεις να το αρνηθει κ συ ο ιδιος ανεφερες 2 παραδειγματα απ τα χιλιαδες, ενω στο τελος λες οτι ελαχιστοι εδω μεσα πιστευουν πως με τη βια επιτυχγανεται κατι.εκει με μπερδεψες ομολογω

            οσο για την ινδια ,αυτο που εγινε εκει με την καθοδηγηση του τεραστιου ανθρωπου ειναι μοναδικο αλλα το επετρεψαν κ οι τοτε συνθηκες.

            με αλλα λογια στην εποχη μας ειναι αδυνατο να υπαρξει κοινωνικοπολιτικη αλλαγη χωρις να ανοιξει ρουθουνι οπως ειπε η αλεκα δικαιολογωντας την σταση του κομματος περσι το δεκεμβρη.

            Comment


            • Originally posted by _Llola View Post
              Όλα τα παραπάνω ήταν ένας ανούσιος μονόλογος που σκοπό είχε στο να απαντήσω σοβαρά στον Peripterapper και να πω ότι, εδώ μέσα, μάλλον μετριούνται στα δάχτυλα του ενός χεριού αυτοί που πιστεύουν ότι με τη βία επτυγχάνεται κάτι.
              Αλλο να εισαι κατα της βιας και αλλο να θεωρεις οτι δε πετυχαινεις κατι με αυτη.
              Do a barrel roll!

              Comment


              • Αν θες ανέλυσε τις διαφορές κατα την άποψή σου.

                Comment


                • Προσωπικά πάντως, για να είμαι ειλικρινείς, έχω βαρεθεί να διαβάζω για ποτάμια αίματος στην ιστορία του ανθρώπινου είδους. Για σκοτωμούς, για στρατιωτικές επιχειρήσεις με στόχο «το καλό», για «κάψιμο» χρημάτων σε στρατιωτικούς εξοπλισμούς, ή προσανατολισμό της εξέλιξης της τεχνολογίας σε αντι-ανθρωπιστικές προτάσεις, ειδικά μάλιστα όταν υπάρχουν τόσες πολλές ανάγκες. Όλες οι μορφές βίας, από μια άποψη ακόμα και οι επαναστατικές, αποτελούν μια ακόμη μονάχα απόδειξη του γεγονότος ότι το ανθρώπινο είδος παραμένει απολίτιστο.

                  Συμπεριλαμβάνω και την επαναστατική βία στα σημάδια «απολιτισμού», όχι τόσο ως απόρροια καθαυτής της βίας των εξεγερμένων, όσο του γεγονότος ότι υπάρχουν ακόμα οι (κοινωνικές) συνθήκες εκείνες, που θα ωθήσουν μια κοινωνία στο να γίνει βίαιη. Μια κοινωνική βία βέβαια η όποια, υπό συγκεκριμένες συνθήκες, οδηγεί στις ανατρεπτικές εκφράσεις των εκάστοτε εξεγέρσεων ή και επαναστάσεων. Και μια βία, ένας πόλεμος και ένα απολίτιστο ανθρώπινο είδος βέβαια τα όποια, μέσα στον καπιταλισμό, θα μου επιτρέψετε να πιστεύω ακόμα κι αν κάποιοι διαφωνούν, ότι δε μπορούν να εκλείψουν ποτέ.

                  Από κει και πέρα, εφόσον μιλάμε για τη ριζική ανατροπή ενός «παλιού κόσμου», είτε αυτός ο κόσμος λέγεται Μεσαίωνας, είτε Φεουδαρχία, είτε ακόμα και Καπιταλισμός, και την ανέγερση μιας καινούργιας, πιο προοδευτικής, κοινωνίας. Η χρίση βίας είναι λίγο πολύ αναπόφευκτη. Γιατί κάθε μεγάλη κοινωνική ανατροπή βρίσκει σε αντίπαλα στρατόπεδα από τη μια τους υπερασπιστές, από την άλλη τους αμφισβητίες ενός συγκεκριμένου καθεστώτος. Γιατί, αντικειμενικά, μέσα σε ένα καθεστώς κάποιοι (είτε κάποτε λεγόντουσαν Εκκλησία, Μονάρχες, Φεουδάρχες, είτε Κεφάλαιο σήμερα) έχουν κάποια συμφέροντα και κάποιοι από κάτω τα αμφισβητούν. Υπάρχουν κάποιοι από πάνω και κάποιοι από κάτω. Η σύγκρουση, και κατ’ επέκταση η χρίση βίας, είναι αναπόφευκτη και σε οποιαδήποτε σελίδα της ιστορίας κι αν κοιτάξει κανείς, καμία επανάσταση δε θα βρει που να έγινε με τριαντάφυλλα.

                  Η Γαλλική Επανάσταση πχ, στην οποία οι από κάτω (Εργατική Τάξη & Καπιταλιστές), συγκρούστηκαν με τους τότε από πάνω (Φεουδάρχες), ανεβάζοντας σαν κοινωνικοοικονομικό σύστημα το, πιο προοδευτικό, Καπιταλιστικό έναντι του Φεουδαρχικού, δεν έγινε με λουλούδια και γιορτές. Χρειάστηκε να χυθεί αίμα, με άλλα λόγια, χρίση βίας. Η ειρωνεία είναι ότι το περίφημο εκείνο τρίπτυχο της Γαλλικής Επανάστασης Liberte – Egalite –Fraternite, aka Ελευθερία – Ισότητα – Αδελφότητα, ποτέ δε δικαιώθηκε μέσα στο Καπιταλισμό.:ban:

                  Με άλλα λόγια, γιατί αρχίζω πάλι να μακρηγορώ, η βία μπορεί να μην είναι το ιδανικότερο μέσο, είναι όμως αναγκαίο εφόσον τουλάχιστον δε μιλάμε για σουλούπωμα μιας κατάστασης, άλλα για τη ριζική ανατροπή μιας συγκεκριμένης πραγματικότητας. Οι ρεφορμιστικές τάσεις, λόγω της πιο «ουμανιστικής» προσέγγισής τους, στα χαρτιά, ομολογώ ότι παρουσιάζουν ενδιαφέρον. Στη πράξη όμως δεν έχουν αποδείξει ότι μπορούν να δουλέψουν και τελικά περισσότερο καταλήγουν να αφομοιώνονται στη κατάσταση που προσπαθούν να ανατρέψουν, παρά φτάνουν στην ανατροπή της. Οι δε πασιφιστικές τάσεις, αυστηρά ιδεολογικές και θαυμαστά πολιτισμένες, νομίζω ότι, δυστυχώς, στη πράξη υπάγονται περισσότερο στο φάσμα του ρομαντισμού και του ουτοπισμού.

                  Γενικά θα έλεγα ότι η βία είναι λίγο παρεξηγημένη, όσο παρεξηγημένη τέλος πάντων μπορεί να είναι. Αυτό γιατί υπάρχει μια τάση όλες οι μορφές της να εξισώνονται, ή, τουλάχιστον, να παρουσιάζονται οι αρνητικές μονάχα πτυχές της. Το παράδειγμα βίας του να πάρει κανείς ένα αυτόματο και να αρχίζει να θερίζει ανθρώπους στον δρόμο, προφανώς και έχει, αντικειμενικά, αρνητική χροιά. Το αόριστο κυνήγι των μπάτσων, ως απόρροια έξαρσης ατομικισμού, με τις μολότοφ, υποκειμενικά τουλάχιστον, το ίδιο. Είναι όμως άλλα παραδείγματα βίας αυτά, κι άλλα τα παραδείγματα μιας εξέγερσης η επανάστασης. Στη πρώτη περίπτωση έχουμε να κάνουμε με αόριστη βία, στη δεύτερη με δημιουργική βία. Γιατί ναι, υπάρχει και τέτοια. Η βία ως απόρροια μιας επανάστασης, γκρεμίζει τον παλιό, τον ξεπερασμένο κόσμο και χτίζει στη θέση του κάτι καινούργιο, μια διαφορετική κοινωνία. Αυτό δεν είναι απλή βία, είναι, καλώς ή κακώς, δημιουργική βία.

                  Αυτή η περίφημη φράση του Μπακούνιν πχ, που όπως και πολλοί άλλοι επαναστάτες της εποχής (Ελευθεριακοί και Μαρξιστές) παρερμηνεύτηκαν, παρεξηγήθηκαν κλπ κλπ. Αυτό το «Το πάθος για την καταστροφή είναι και δημιουργικό πάθος», δείχνει ακριβώς αυτό το πράγμα. Είτε μιλάμε για τη Γαλλική Επανάσταση, είτε για το Γαλλικό Μάη, είτε για την επόμενη επανάσταση. Το ότι η βία δηλαδή, ως απόρροια μιας εξέγερσης ή επανάστασης, συνεπάγεται ταυτόχρονα και δημιουργία. Τη δημιουργία του καινούργιου κόσμου, ενός κόσμου που δε πρόκειται να έρθει ούτε με τριαντάφυλλα, ούτε με το τηλεκοντρόλ στο χέρι.
                  There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
                  Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

                  Comment


                  • Originally posted by Loggo View Post
                    :ban:
                    Ναι, θα φας ban τώρα που τόλμησες να γράψεις αυτά τα πράγματα!
                    "Can't talk shit with a tongue full of rug burn!"

                    Comment


                    • Ban στο Καπιταλισμό λέω ρε!
                      There are two types of people who will tell you that you cannot change the world:
                      Those who are afraid to try, and those who are afraid that you will succeed.

                      Comment


                      • προς λογκο
                        εκπληκτικο ποστ με καλυψε κατα 95%

                        Comment


                        • Το 80% των αποτελεσμάτων οφείλεται στο 20% των αιτιών.

                          Comment


                          • σωστο κιαυτο.
                            ερωτηση για λογκο:
                            το μυνημα κατω απ' το λογκο αναφερεται στην ταινιαρα του λοτς?

                            Comment


                            • Originally posted by Loggo View Post
                              Ban στο Καπιταλισμό λέω ρε!
                              Καλά, προφανώς, αστειευόμουν. Χωρούσε παρερμηνεία εκεί.
                              "Can't talk shit with a tongue full of rug burn!"

                              Comment


                              • Originally posted by Peripterapper View Post
                                καταρχην εγω απλα ρωτησα απο απορια ποιος το πιστευει αυτο
                                τωρα θα ρωτησω πως γινεται να το πιστευει καποιος αυτο

                                "η βια ειναι η μαμη της ιστοριας"

                                αυτο δεν μπορει κανεις να το αρνηθει κ συ ο ιδιος ανεφερες 2 παραδειγματα απ τα χιλιαδες, ενω στο τελος λες οτι ελαχιστοι εδω μεσα πιστευουν πως με τη βια επιτυχγανεται κατι.εκει με μπερδεψες ομολογω
                                Βασικά τοποθετήθηκα πάνω στο θέμα και παράλληλα ανέφερα την προσωπική μου άποψη γενικά για τις πεποιθήσεις της κοινότητας του forum, η οποία προφανώς μπορεί να είναι εσφαλμένη.

                                Όσον αφορά το hypothesis fail είναι fail, γιατί δεν αναφερόμουν στην βία της μαλακίας, τον ψευτοτσαμπουκά, αλλά στην βία με πιο κοινωνικό χαρακτήρα.

                                Τέλος, nice post Loggo. Αναλυτικός και ουσιαστικός, για ακόμη μια φορά με βρίσκεις σύμφωνο.
                                "All art is at once the surface and symbol. Those who go beneath the surface do so at their peril."

                                Comment

                                Working...
                                X