Announcement

Collapse
No announcement yet.

Street Fighter IV

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Xeno, μπορείς να κάνεις κανα Street Fighter λεξιλόγιο ?? Π.χ. Srk = Shoryuken, Cr = Crouch etc



    Comment


    • Notation

      • F - Forward - Tilt stick forward/towards the opponent. (X-axis)
      • B - Backward/Back - Tilt stick backward/away from the opponent. (X-axis)
      • U - Up - Tilt stick upwards. (Y-axis)
      • D - Down - Tilt stick downwards. (Y-axis)
      • QCF - Quarter circle forward/Hadouken/Fireball - Tilt stick downwards, then to downwards and forward, then forward.
      • QCB - Quarter circle backward - Tilt stick downwards, then to downwards and backward, then backward.
      • HCF - Half circle forward - Tilt stick backwards, then to downwards and backward, then to downward, then to downwards and forward, then forward.
      • HCB - Half circle backward - Tilt stick forwards, then to downwards and forward, then to downward, then to downwards and backward, then backward.
      • DP - Dragon punch - Tilt stick forwards, then to downward, then to downward and forward.
      • 360/FC - Full circle - Complete a full rotation of the stick.
      • 720 - N/A - Complete a 720 degree rotation of the stick.
      • Charge - Hold a tilt - Hold the stick in either B or D (Depending) then move to F or U respectively.

      X-axis functions can be used interchangeably with Y-axis functions and vice versa. X-axis functions cannot be used in conjunction with another X-axis function and vice versa.
      Six Button Notation

      • Jab - weak punch (also called LP)
      • Strong - medium punch (also called MP)
      • Fierce - fierce punch (also called HP)
      • P - any punch
      • PPP or 3P - all three punches simultaneously

      • Short - weak kick (also called LK)
      • Forward - medium kick (also called MK)
      • Roundhouse (RH) - fierce kick (also called HK)
      • K = any kick
      • KKK or 3K - all three kicks simultaneously

      --NKI 14:42, 7 January 2007 (UTC)
      Connectors

      • ~ = Immediately after, e.g "Strong~Fierce" means press Fierce IMMEDIATELY after Strong, f~f means to double tap forward (dash).

      State Modifiers

      • st. - The following move should be performed in the standing position (neutral in the Y-axis). i.e. st.Fierce, perform a Fierce whilst standing.
      • cr. - The following move should be performed in the crouched position (held down in the Y-axis). i.e. cr.Fierce, perform a Fierce whilst crouching.
      • j. - The following move should be performed in the "in the air" position (After having held up in the Y-axis). i.e. j.Fierce, perform a Fierce whilst in the air.

      Miscellaneous Notation

      • Claw = American Vega = Japanese Balrog
      • Boxer = American Balrog = Japanese Bison
      • Dictator (Dic) = American Bison = Japanese Vega

      Not everyone plays on the American version, and some character names are different in the Japanese version, so to avoid confusion, we should not use the names Vega, Bison, or Balrog.
      --NKI 14:44, 7 January 2007 (UTC)
      Source: Shoryuken Wiki

      Σου κανουν αυτα;

      Προσθετω το RDP, το οποιο ειναι reversed dragon punch, aka b, d, d/b, πχ ετσι κανει το flaming kick ο Fei Long.

      Comment


      • Σου κανουν αυτα;
        Tnx a lot !! Πλέον δεν με ξανακούσεις να λέω "πίσω, μπροστά, πουνιά"

        Δέστε πιο κάτω ... Είναι ένα documentary για την "pro-σκηνή" των fighting games ( με το Street Fighter IV να φαίνεται να είναι στο επίκεντρο ) .. Νομίζω θα παίξει για πρώτη φορά σήμερα, γι'αυτό θα πρέπει να περιμένουμε να λίγο να το δούμε στα γνωστά sites .. Θέλω πάντως πολύ να το δώ ..



        TOBABET4D adalah sebuah situs yang menyediakan provider slot paling lengkap dengan tingkat kemenangan hingga 90% dengan menggunakan server.


        Υ.Γ. Ο Justin Wong πραγματικά ταιριάζει απόλυτα στο κλασσικό στερεότυπο του Ιάπωνα geek-videogamer



        Comment


        • Mono pou o Justin einai amerikanos.
          "Time fades even legend and the origin of Soul Reaver has been lost long ago.
          But its purpose remains; to feed on the souls of any creature it strikes.
          Kindred, this blade and I.
          "

          "ΔΕΝ είναι θέμα Νιντέντο πλέον..."
          Greek Gaming Videos
          Greek Final Fantasy Forum

          Comment


          • Νομιζω πως το ξερει και γι' αυτο το λεει ετσι.
            Btw γενικα βλεπω πολλα καλα matches που θα αξιζε να ποσταριστουν απλα δεν ξερω αν ενδιαφερεται κανεις. Αν ναι ενημερωστε να χω μια ιδεα κι εγω, μιας και δεν εχω και πολλα να πω για το παιχνιδι at the moment.

            Comment


            • Όχι δεν το ήξερα, αλλά δεν θα μπορούσε να με ενδιαφέρει λιγότερο το που γεννήθηκε ο Justin .. Εμένα Ιάπωνα μου θυμίζει .. Anywayyyyyyy ..

              Xeno, όποτε βλέπεις καλά match νομίζω ότι είναι καλό να τα κάνεις post .. Μην τα κάνεις embed, απλά δίνε τα links για να τα βλέπουν όσοι θέλουν ..



              Comment


              • Εγω τον κοβω για αμερικανοκινεζο, δε μου φαινονται ιαπωνικα τα χαρακτηριστικα του .

                Καπου στη μεση γινονται οργια (4mins και βαλε).

                Comment


                • Φανταστικός Akuma .. Στο 4:55 παραδίδει μαθήματα .. Θα τα δοκιμάσω μόλις βρώ ώρα ..



                  Comment


                  • E ρε γμτ θέλω να μάθω κι εγώ να παίζω Akuma. Μακάρι να καταφέρω να φτάσω τον Ryu στο επίπεδο που θέλω να πιάσω κανέναν άλλον παίχτη (Akuma μάλλον θα είναι και ο πρώτος).

                    Comment


                    • O Akuma ειναι τραγικα δυσκολος παικτης, δεν τον συνιστω σε κανεναν πραγματικα. Ειναι πολυ ωραιος και θεαματικος, αλλα χανει πολυ ευκολα και θελει απιστευτα υψηλο mind και mixup game για να γινει απειλητικος.
                      For fun παιζω Αkuma αρκετα, αλλα αν καποιος μου λεγε παιξε μονο για να νικησεις, ουτε κατα διανοια δε θα επαιρνα Akuma.

                      Comment


                      • Originally posted by Xeno View Post
                        O Akuma ειναι τραγικα δυσκολος παικτης, δεν τον συνιστω σε κανεναν πραγματικα. Ειναι πολυ ωραιος και θεαματικος, αλλα χανει πολυ ευκολα και θελει απιστευτα υψηλο mind και mixup game για να γινει απειλητικος.
                        For fun παιζω Αkuma αρκετα, αλλα αν καποιος μου λεγε παιξε μονο για να νικησεις, ουτε κατα διανοια δε θα επαιρνα Akuma.
                        Yup, αυτό είναι αλήθεια ... Κάνεις ένα λάθος, και ξαφνικά το life-meter σου βρίσκεται στην μέση Βρες μετά τα ψυχικά αποθέματα, για να γυρίσεις το match .. Αν όμως πάρεις λίγο momentum με τον Akuma, όσο περνά ο γύρος γίνεσαι και καλύτερος ... Τουλάχιστον έτσι ένιωθα εγώ όταν έπαιζα στις αρχές μαζί του



                        Comment


                        • Αυτο ισχυει αλλα και παλι αν ο αντιπαλος μπορει να αμυνεται σωστα θα ζοριστεις πολυ για να βρεις ανοιγμα. Η πολυ ζημια ξεκιναει απο lk tatsu σε οτιδηποτε, αλλα για να κανεις lk tatsu πρεπει ο αντιπαλος να ειναι ορθιος και ως γνωστον συνηθως βαρας τον αλλον οταν ειναι σκυφτος.
                          Η μονη επιθεση που κανει force stand ειναι το st. hp (οπως ο Ryu κανει το ιδιο με το cr. HP), αλλα το απλο combo του Ryu που το κανει αυτο cr. lp, cr. hp, hk tatsu ας πουμε) ειναι 100 φορες πιο ευκολο σε timing απο το αντιστοιχο cr. lp, st. hp, lk tatsu του Akuma.

                          Γενικα ο Akuma συν τοις αλλοις εχει ενα θεμα και με τη δυσκολια των combos του και φυσικα με το ποσο δυσκολα πιανει η ultra του.

                          Παρεπιπτοντως ειμαι μεσα για ο,τι προκυψει το σ/κ οσο θα μαι σπιτι τουλαχιστον .

                          Comment


                          • Παίξαμε με Jedah κάποια ματσάκια μαζί με chat και ήταν μια χαρά. Αν εξαιρέσουμε κάτι κολπάκια της forthnet πήγαινε πολύ καλά. Το χάρηκα γιατί κάτι έμαθα με Balrog- έστω και λίγα- και έπαιξα επιτέλους και με ένα Bison, Ηοnda. Έχω σιχαθεί τους shotos. Eίχε παίξει και ο bro κάποια ranked ματσάκια νωρίτερα με Ken και μετά λίγο εγώ με Balrog και βαρέθηκα να βλέπω Ken, Ryu, Akuma.( Ryu Gr, Ken scrubs ftw να μην ξεχνιόμαστε )
                            Τέλος πάντων μια χαρά περάσαμε i think και βρήκα τον Jedah σε μια χαρά επίπεδο στο stick. Ειδικά σε σχέση με μένα που το είχα και περισσότερο τρομάρα μου xD
                            «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

                            Comment


                            • Soz για το double post αλλά... Hallelujah!! Έβγαλα μετά από προσπάθειες το πολυπόθητο combo. Η πλάκα είναι πως μετά από αυτό το υπόλοιπο trial όπως και το 5ο ήταν piece of cake.

                              Xeno ευχαριστώ για τα tips βοήθησαν πολύ. Η πλάκα είναι πως έβγαζα άνετα το παρόμοιο j.HK, sMK, Dash Upper, Super αλλά όχι το Dash Straight σε super. Αυτό που με βοήθησε ή πιο σωστά δούλεψε για μένα ήταν το timing και το tapping των κουμπιών. Σχετικά με το timing ο Χeno ήταν spot on( προφανώς ) Πηδάς με κρατημένω το πίσω καθυστερείς( αραλίκι, φτιάχνουμε φραπέ etc) το πάτημα του HK μέχρι τελευταία στιγμή και μόλις ο Balrog πατάει στο έδαφος κατευθείαν MK. Με το που τελειώνει το animation του MK λογικά έχει γίνει το charge και κάνουμε το Dash Straight. Βοηθά πολύ το tapping των πλήκτρων- dunno πώς ακριβώς να το κάνω κατανοητό Το 5ο trial πάντως του normal ήταν πραγματικά πανεύκολο...

                              Πάμε για τα Hard τώρα...
                              «Should Shinobi fail before completing the mission, he will disappear before the dawn and vanish forever.»

                              Comment


                              • Τα 5α normal ειναι σε ολους links. Δεν εχουν δυσκολια ακριβως, απλα σου μαθαινει καποια links, δηλαδη απλες επιθεσεις τις οποιες αν τις κανεις time properly κανουν combo.
                                To timing γενικα για να βγαζεις τετοια σταθερα ειναι δυσκολο, αλλα το να τα κανεις μια φορα στο training ειναι απλο.
                                Δε μου ρχεται κανα link του Balrog αλλα ενα χαρακτηριστικο παραδειγμα που θυμαμαι ειναι το cr. mp, cr. mp. cr. hk του Ryu και γενικα παιζουν πολλα τετοια ενδιαφεροντα combos χωρις chain cancelling (rapid firing κουμπιων) και χωρις specials.

                                Comment

                                Working...
                                X