Announcement

Collapse
No announcement yet.

Halo: Reach

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Jedah
    replied
    Πρέπει να φτιαχτεί κάποτε μια definitive λίστα πραγμάτων που το Halo κάνει σωστά μπας και πάρει χαμπάρι ο κόσμος α) γιατί αρέσει τόσο πολύ και β) γιατί δεν γίνεται να δείχνει σαν το MW2 όταν έχει τόσα πράγματα να κάνει στο background. Το προηγούμενο post είναι μια καλή αρχή.

    Leave a comment:


  • Ren_of_Heavens
    replied
    Originally posted by DjSolid View Post
    Εξηγησε μου λιγο σε παρακαλω πώς ακριβως εγινε αυτο στο HALO 3 γιατι δεν αντιλαμβανομαι τι θελεις να πεις...
    Το draw distance βλέπει χιλιόμετρα.Ρίχνεις μπαζουκιά και πετυχαίνει τον Brute που είναι εκεί πέρα χωρίς να πετυχαίνεις άσφαιρα επειδή η απόσταση είναι μεγάλη.

    Βαρέλια,αυτοκίνητα,νταλίκες,ρόδες,καφάσια,κιβώ τια και άλλα αντικείμενα που καταστρέφονται ή μετακινούνται μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις προσωρινά για κάλυψη αφού αλλάξουν υλική υπόσταση.

    Τα σώματα των νεκρών εχθρών όταν βρίσκονται σε υψηλότερη θέση από σένα και πας σκυμένος απορροφούν τις βολές των εχθρών και δεν σε βαράνε για λίγο μέχρι να αλλάξουν στόχο οι αντίπαλοι.

    Τυχαία σημεία ή καλύτερα τυχερά σημεία όταν εχθροί πάνω σε οχήματα έρχονται απάνω σου και τους στακάρεις με plasma grenades με την έκρηξη να παρασύρει και άλλους εχθρούς ή οχήματα που βρίσκονται κοντά ή βρέθηκαν στην πορεία τους.

    Χτυπάς με Beam Rifle σε ένα εχθρό κι ενώ αυτός την αποφεύγει η βολή χτυπάει βράχο και κάνει γκέλα χτυπώντας εσένα αν βρίσκεσαι κοντά οπότε dead.Σπάνιο πράγμα αλλά συμβαίνει.

    Hunters που σου πετάνε αυτοκίνητα ή άλλα υλικά αντικείμενα αν βρίσκεσαι σε κοντινή απόσταση προσπαθώντας να σε πετύχουν.

    Banshees που πλησιάζουν να σε εξοντώσουν και στην πορεία τα στακάρεις εκρήγνυνται και ορισμένα κομμάτια του κατεστραμμένου αεροσκάφους πέφτουν στο κεφάλι κάποιου εχθρού που βρίσκεται κοντά.Σημαίνει dead.

    Πετάς plasma grenades ή spike grenades κι εκείνος καταφέρνει να στην σκάσει με μία από τις πολλές brute shots που ρίχνει οπότε μένεις ξεκρέμαστος για μερικά δευτερόλεπτα.

    Περιστατικό στο Firefight όπου βρίσκονται πτώματα εχθρών σε κοντινή απόσταση με τον συμπαίκτη να φλερτάρει με τον θάνατο.Ρίχνει το grunt plasma grenade,η έκρηξη μετατοπίζει τα πτώματα κι εγώ εκείνη την στιγμή πετάω incendiary grenade η οποία βρίσκει το πτώμα που ξαφνικά πετάχτηκε μπροστά μου,καίγεται και καταλήγει στον συμπαίκτη μου ο οποίος πεθαίνει από τις φλόγες.

    Plasma grenade που ρίχνει ένα Grunt και κολλάει στην μπροστινή ρόδα από το Warthog που οδηγάς δείχνοντάς την καθώς γυρίζει η ρόδα και αποφεύγεις τελευταία στιγμή τον θάνατο αν βγεις από το όχημα γρήγορα λίγο πριν καταστραφεί.

    Τυχαία περιστατικά όπου ρίχνεις με το rocket Launcher σε brute κι αυτός βγάζει ασπίδα που εξοστρακίζει την βολή σου.Αυτή καταλήγει οπουδήποτε.

    Spike grenades που όταν σκάνε γεμίζουν με μεταλλικά καρφάκια τον χώρο και αν είσαι κοντά και σε κλειστή περιοχή τις τρως στην μούρη.

    Spike Grenade που πετάει ένας Brute στα πόδια σου κι αυτή περνάει ακριβώς την ώρα που αλλάζεις το βήμα σου γλυτώνοντας έτσι το reload checkpoint.

    Headshot σε ξεβράκωτο Brute ο οποίος βρίσκεται σε berserk status και πηδάει στον αέρα για να σε σκοτώσει με τα 2 του χέρια.Την ώρα που τρέχει την σφαίρα το πτώμα προσγειώνεται επάνω σε μία deployable cover (ξέρετε μπλε ασπίδες που αντικρούουν σφαίρες) και κρέμεται το σώμα του εκεί.

    FueL Rod βολή που σου πετάει εχθρός κι εκείνη την ώρα ισορροπείς στις δύο ρόδες επειδή αγκαλιάζεις έναν τεράστιο βράχο αποφεύγοντας στιγμιαία την βολή του.

    Βολές που ρίχνεις ανάμεσα σε φυλλωσιές δέντρων ή σε μικρά ανοίγματα που κάνουν τα κλαδιά τους σε μέγεθος ελάχιστων εκατοστών εξοντώνεις Jackals Snipers οι οποίοι αποτελούν κίνδυνο αν εκτεθείς.

    Η ροή του ποταμού παρασέρνει τα πτώματα των εχθρών,τα όπλα τους κτλ.
    Brutes highjackers σε υψηλότερο όροφο όταν σκοτωθούν τα πτώματά τους μπορεί να καταλήξουν σε παρακάτω επίπεδα που βρίσκονται έξω από την loading time συνοχή και βλέπεις τα πτώματά τους να επιπλέουν σε ένα βάραθρο με νερό.

    Ένα σωρό καμμένα περιστατικά που γίνονται στα matchmaking games αν κάτσεις και τα δεις στο youtube.

    Όλα αυτά δεν τα βλέπεις αν παίξεις μία και δύο φορές.Αν ασχολείσαι αρκετές φορές με τον τίτλο συναντάς τέτοια ευτράπελα.Ακόμα και ορισμένες scripted events μπορείς να διακόψεις για να έχεις για λίγο το πάνω χέρι.

    Το μόνο που θα ήθελα θα ήταν scripted texture προσθήκη που το σώμα να ανταποκρίνεται στις βολές π.χ. βαράς πόδι να σημαίνει κουτσαίνεται ο αντίπαλος και δεν μπορεί να τρέξει,βαράς χέρι να σημαίνει δεν ξαναπιάνει όπλο,βαράς στήθος ακάλυπτο να σημαίνει instant kill,όχι μόνο headshot όπως γνωρίζουμε σχεδόν σε όλα τα Shooters.

    Κάτι τέτοιο μόνο στο Perfect Dark 64 το έχω δει στο gameplay κι έτσι αλλάζει το gameplay και οι τακτικές που ακολουθείς.Από το Halo δεν περιμένω να κάνει τα απίστευτα διότι από την μία ο τίτλος δικαιολογεί κάποια μη πιστευτά animations λόγω εξωγήινων,πανοπλιών,διαφορετικής σωματικής διάπλασης κτλ. και από την άλλη απαιτεί περισσότερη δουλειά,μεράκι και επεξεργαστική ισχύ για να μπορούμε σε κάθε πράξη/κίνηση να έχουμε και μία συνέπεια.

    Ελπίζω να έγινα κατανοητός το θέλω να πω.Πιο λιανά δεν μπορώ να το εκφράσω.:wha:

    Leave a comment:


  • McSolid
    replied
    Originally posted by Ren_of_Heavens View Post
    Εγώ περιμένω και θέλω η Bungie να ακολουθήσει την τακτική του Halo 3 δηλ. να ταιριάξει τον τεχνικό τομέα στο gameplay.
    Εξηγησε μου λιγο σε παρακαλω πώς ακριβως εγινε αυτο στο HALO 3 γιατι δεν αντιλαμβανομαι τι θελεις να πεις...

    Leave a comment:


  • Ren_of_Heavens
    replied
    Καλά δεν πιστεύω να περιμένει κανείς το Halo: Reach για να φανούν οι δυνατότητες του Xbox 360 όσον αφορά το Hardware απλά για να λέμε ότι είναι όμορφο.Εγώ περιμένω και θέλω η Bungie να ακολουθήσει την τακτική του Halo 3 δηλ. να ταιριάξει τον τεχνικό τομέα στο gameplay και όχι απλά να έχουμε ωραίες φάτσες και textures ώστε να στοχεύουμε στον φωτορεαλισμό.
    Ας έχει καλό σύστημα φυσικής,ωραίο draw distance,φωτισμούς,A.I πλέον και στους συμμάχους να είναι καλό κτλ. που επηρεάζουν το gameplay και ας εχούμε μικρότερης λεπτομέρειας textures.Οι περισσότερες εταιρείες ξοδεύουν πόρους των συστημάτων για να κάνουν τα παιχνίδια τους φωτορεαλιστικά,πιο όμορφα για τα μάτια του κόσμου παρά να το εκμεταλλευτούν για να προσδώσουν μια πιο πιστευτή/πραγματική gameplay εμπειρία.
    Πάρτε για παράδειγμα τα Gears of War της EPIC.Ωραία γραφικά,λεπτομερή textures κτλ. αλλά για μένα χάνεται η ουσία όταν ο εχθρός έχει animation Doom 2 δηλ. θέλει να τρώει πολλές σφαίρες σαν σφουγγάρι για να πέσει λες και έχει μπάρα ενέργειας ή κρύβομαι πίσω από ένα πεζουλάκι και ο Boomer με έχει τρελλάνει στις ρουκέτες και το πεζούλι,βραχάκι κτλ. δεν καταλαβαίνει μία με αποτέλεσμα να κάθομαι μίση ώρα σκυμένος και να τον καθαρίζω με πιστολάκι.

    Είναι καλύτερος ένας emergent κόσμος τύπου Crysis με κατώτερα γραφικά από ότι θα μπορούσαν οι developers να κάνουν σε ένα παιχνίδι κονσόλας παρά ένας τίτλος με άψογα γραφικά που όλα αντέχουν λες και είναι από τιτάνιο.Τα Halo είναι κάπου ανάμεσα αλλά πιστεύω αν η Bungie είχε πιο δυνατό hardware θα το εκμεταλλευόταν κατάλληλα ώστε να προσφέρει μία ανώτερη ισορροπία μεταξύ φωτορεαλισμού και πιστευτής gameplay εμπειρίας.

    Leave a comment:


  • Jedah
    replied
    To ODST ήταν μια εξαίσια προσθήκη στο Halo 3 που απέκτησε πολλά προβλήματα όταν αποφάσισαν να το ξεχειλώσουν και να το κάνουν full price κυκλοφορία. Αυτό είναι φανερό όχι μόνο με το δεύτερο δισκάκι και το μικρό μήκος, αλλά και στο πόση διαφορά έχει το παιχνίδι ανάμεσα στην αναζήτηση των flashbacks και στα ίδια τα flashbacks που είναι τα κανονικά επίπεδα του παιχνιδιού. Απο εκεί και πέρα αν πέσει και η τιμή του το συνιστώ, είναι καλύτερο του Halo 2 σε campaign ή coop.

    Leave a comment:


  • Chief
    replied
    Διατυμπανίζουν (και έτσι είναι) πως είναι in-engine (το οποίο δεν έχει άμεση σχέση με το in-game) όπως δηλαδή το πρώτο trailer του Halo 2. Κάντε τους υπολογισμούς και πάνω κάτω θα έχετε το πως θα δείχνει το Halo Reach.

    θα ήθελα να ακούσω από εσένα μία αυστηρή κριτική για το ODST


    Ξέρω πως δεν απευθυνόταν σε εμένα μα θα σου πω την άποψή μου. Το παιχνίδι είναι σχετικά μικρό σε διάρκεια (αν και για εμένα έχει ψηλό replay value) και ίσως η τιμή να μη δικαιολογεί το όλο πακέτο (αφού ο ένας δίσκος είναι ήδη κυκλοφορηθέντα αντικείμενα). Το σενάριο έχει πολλές "αμερικάνικες" στιγμές μέσα, καταλαβαίνεις τι εννοώ, ίσως περισσότερο απο το Halo 2 και το Halo 3. Δεν αποτελεί μεγάλη βελτίωση απο το Halo 3 οπότε αν δεν σε ικανοποίησαν τα γραφικά και γενικά το ύφος του τελευταίου τότε δεν θα σε ικανοποιήσει ούτε το ODST.
    Όμως έχει ένα soundtrack υπέροχα ενορχηστρωμένο, ένα ύφος για τη σειρά αρκετά πιο σιωπηλό ενίοτε και μοναχικό και ένα φοβερό multiplayer (οπότε αν σου αρέσει ο πυρήνας του shooting gameplay του Halo τότε θα λατρέψεις το Firefight).
    Γενικά ίσως ακούγεται πως δεν είναι αντάξιο των άλλων παιχνιδιών της σειράς. Αυτό είναι σχετικό. Το ODST πρόκειται για ένα Halo 3.5 αν μας αρέσει να μιλάμε με αριθμούς. Απο μόνο του είναι ένα κλασσικό Halo παιχνίδι, με όλα τα καλά και τα κακά του. Αν κάποιος επομένως περιμένει να παίξει ένα ολοκαίνουργιο επεισόδιο της σειράς τότε θα απογοητευτεί και θα αποφανθεί πως πρόκειται για κάτι αρκετά κατώτερο. Αν όμως το παίξει με τη προδιάθεση να δει ένα πολύ καλό expansion σε έναν πολύ καλό τίτλο, τότε θα το εκτιμήσει όπως θα έπρεπε. Άσχετα με την εμπορική τροπή που πήρε το πράγμα το ODST δεν είναι stand-alone παιχνίδι και ούτε έτσι θα πρέπει να θεωρείται.
    Το ξέρω πως η τιμή άλλα λέει μα είναι αυτό είναι μέγα "λάθος" της εταιρίας. Ανακοινώθηκε ως expansion και ως expansion κυκλοφόρησε, απλά η Microsoft ήθελε περισσότερα λεφτά.

    Leave a comment:


  • McSolid
    replied
    Originally posted by Ren_of_Heavens View Post
    Τι είναι αυτά ρε? Halo 3.7 μοιάζει.Μούφα μου φαίνεται αν αυτό είναι από gameplay.
    Πρεπει να παραδεχτεις παντως οτι εαν αυτα τα γραφικα ειναι in-game, ειναι κατι που κανεις δεν περιμενε αυτη την στιγμη. Και προσωπικα εχω επιφυλαξεις, αλλα η ελπιδα μου για το 360 στο θεμα των γραφικων μολις αναπτερωθηκε. Καταραμενο Uncharted...ΧΑΧΑ!:phil:

    Leave a comment:


  • Evans
    replied
    Εντάξει μωρέεεεεεεε, καλά ήταν τα γραφικά, αλλά δε λένε και τίποταααααααα .

    Ren of Heavens βλέπω, welcome back. Το παλιό όνομα είναι αλλιώς, όπως και να το κάνουμε. Βρες και το παλιό σου ύφος που τόσο αγαπήσαμε και θα είναι όλα jet .

    Πέραν της πλάκας τώρα, θα ήθελα να ακούσω από εσένα μία αυστηρή κριτική για το ODST. Είσαι ο πλέον βετεράνος στα HALO, θέλω να ξέρω τι να περιμένω περίπου από το ODST (γιατί αργά ή γρήγορα θα το παίξω), που βρίσκεται απέναντι στα άλλα HALO κτλ.

    Leave a comment:


  • Ren_of_Heavens
    replied
    Τι είναι αυτά ρε? Halo 3.7 μοιάζει.Μούφα μου φαίνεται αν αυτό είναι από gameplay.

    Leave a comment:


  • Pilgrim
    replied
    Halo: Reach Exclusive In-Engine Debut

    Αρρώστια!!! Αν και περίμενα να δω και λιγο gameplay αλλα δεν πειράζει.

    Leave a comment:


  • Chief
    replied
    Πάντως η πορεία marketing του τίτλου παίρνει παράξενη τροπή -σε σχέση με το marketing των προηγούμενων τίτλων-.

    Leave a comment:


  • Azrael
    replied
    Halo: Reach - Έρχεται και θα φέρει επανάσταση

    Η πρεμιέρα του Halo: Reach έχει προγραμματιστεί για τα VGAs που λαμβάνουν χώρα στις 12/12. Εκεί θα μπορέσουμε να δούμε για πρώτη φορά τον νέο τίτλο της Bungie ζωντανά.


    Στο τελευταίο μάλιστα podcast του Major Nelson, ο Geoff Keigley του Spike μίλησε ότι αυτά που θα δούμε σε λίγες μέρες δεν θα είναι CG ή Live Action, αλλά πραγματικό gameplay.
    Επίσης συμπλήρωσε ότι το Halo: Reach θα είναι το καλύτερο Videogame του 2010 και η Bungie είναι πολύ χαρούμενη για την πορεία του τίτλου.
    Υπομονή μέχρι τις 12 του μηνός.


    Ο audio director του MGS4 στην ομάδα του Halo

    Δεύτερος υπάλληλος της Kojima Productions που μεταβαίνει στην 343 Industries



    Η 343 Industries -το εσωτερικό studio της Microsoft που ασχολείται με ό,τι έχει σχέση με το Halo- ανακοίνωσε πως προσέλαβε τον Sotaro Tojima -audio director της Kojima Productions. Ο Tojima έχει συνθέσει μουσική για ορισμένα από τα πιο επιτυχημένα παιχνίδια της Kojima Productions, συμπεριλαμβανομένου του Metal Gear Solid 4. Μάλιστα, ο Tojima αποτελεί τον δεύτερο υπάλληλο που γίνεται μέλος στην ομάδα του Halo από την Kojima Productions, μετά τον Ryan Payton -assistant producer του MGS4.




    Ωραια πραγματα.

    Leave a comment:


  • Ren_of_Heavens
    replied
    Το lore του Halo έχει σχέση με το franchise το ίδιο και από τα παιχνίδια ξεκίνησαν και γράφτηκαν τα βιβλία.Δεν έγινε το αντίστροφο για να ζητάμε φιλοσοφικά ζητήματα τερατώδους βάθους όπως το ίδιο συμβαίνει και με τα games γενικότερα.Αν θέλουμε να επενδύσουμε σε κάτι με περισσότερο νόημα και ανάλυση διαβάζουμε λογοτεχνία και τελειώνει το θέμα.Όσον αφορά το Half Life 2 μάλλον έχω ασχοληθεί με τον τίτλο συνολικά σε ότι format έχει βγει περισσότερο από τον καθένα και όσο εξαιρετικό game και να είναι δεν μπορώ να πω ότι προσφέρει κάτι βαθύτερο από σεναριακή άποψη σε σχέση με τα παιχνίδια της Bungie.Δεν φαίνεται τλχ. όταν παίζεις το game.Δεν θέλω να μειώσω την αξία του τίτλου της Valve σε καμιά περίπτωση αφού ξέρουμε πάνω κάτω όλοι μας την ποιότητά του.Απλά σου λέω πως το βλέπω εγώ.
    Όπως και να το κάνουμε προτιμώ περισσότερο να βλέπω εχθρούς και συμμάχους που να λένε demon και άλλα πετυχημένα ή λιγότερα πετυχήμενα σχόλια (με το IWHBYD Skull ενεργοποιημένο) προσπαθώντας να πολεμούν όσο πιο καλά το A.I τους επιτρέπει δίνοντας την ψευδαίσθηση ότι έχεις να κάνει με bots με πιο "ανθρώπινο" χαρακτήρα παρά με τέτοιους που προδίδουν ένα χαρακτηρισμό "ρομπότ" και πρέπει να βασίζομαι μόνο σε βασικούς πρωταγωνιστές ή κύρια πρόσωπα της ιστορίας.Στην τελική είναι και τι ζητάμε από τα games...
    Τέλος πάντων, συζήτηση να κάνουμε αλλά μου αρέσει που δεν ήθελα και να σχολιάσω.Άμα με τρώει...

    Jedah το σχόλιο μου δεν πήγαινε σε σένα.Δεν έχεις δώσει αφορμή για κάτι τέτοιο.Αναφέρομαι σε ευρύτερο πλαίσιο,σε κόσμο που ενοχλήθηκε από αυτό που έγραψα στο προηγούμενο post.

    Leave a comment:


  • Jedah
    replied
    Originally posted by Evans View Post
    Koίτα τι συνέβη, τα 1 και 2 τα έπαιξα πριν από δύο χρόνια (όπως και το 3, lol), όταν δηλαδή πήρα 360. Το πρώτο το βαρέθηκα απίστευτα πολύ, ίσως γιατί το έπαιζα σε normal. Επίσης το σενάριο δεν έβγαζε κανένα νόημα. Μετά έβαλα το 2 και πωρώθηκα άσχημα με τις ανατροπές και τα νέα δεδομένα στο σενάριο. Τα cut scenes όντως ήταν αμερικανιές, αλλά είχαν αυτό το στοιχείο που σε κάνει να θέλεις να δεις τι παίζει παρακάτω. Η μουσική ήταν τέλεια, η χρωματική παλέτα επίσης, οι εξελίξεις super, γενικά είχα τρελαθεί με αυτό που έβλεπα (για το σενάριο πάντα). ΟΚ δεν ήταν HL2, αλλά ήταν κάτι δυνατό. Ε το 3 με χαλασε άπειρα. Ειδικά αυτό το τέλος ρε παιδιά, πωωωωω... Όταν είδα εκείνο τι 117 χαραγμένο στην πέτρα μου ήρθε να πετάξω το DVD από το μπαλκόνι.
    Τώρα το διάβασα καλά αυτό το post. Κοίταξε αν σου αρέσουν τα Halo, σου αρέσουν για λάθος λόγους. Τι εννοείς δεν έβγαζες νόημα απο το σενάριο του πρώτου; Τι νόημα ήθελες να βγάλεις; ΓΙΑΤΙ να βγάλεις κάποιο ιδιαίτερο νόημα; Είναι πάναπλο: Ο άνθρωποι βρίσκονται σε πόλεμο με μια εξωγήινη φυλή (Covenant). Μια επίλεκτη μονάδα των ανθρώπων (Masterchief) καταλήγει σε ένα άγνωστο πλανήτη με σχήμα φωτοστέφανου/δαχτυλιδιού. Μετά από ένα σωρό μάχες και κυνηγητό με τους εξωγήινους πάνω στον πλανήτη, αποκαλύπτεται ότι ο πλανήτης είναι όπλο και μάλιστα κατοικείται από μια φυλή ζόμπι, την Flood, που δεν κάνει διακρίσεις και μετράει τα παϊδια σε ανθρώπους και εξωγήινους alike. Ο τελικός στόχος είναι η καταστροφή του πλανήτη, που επιτυγχάνεται προκαλώντας μια τεράστια έκρηξη με την βοήθεια του σκάφους των ανθρώπων που κατέπεσε εκεί. End of story, thank you, it was more than enough. Αυτό είναι όλο. Αυτό και μόνο προσφέρει την απαραίτητη δικαιολογία ως σενάριο για να παίξεις ένα έξυπνο και συνεπές κατα την διαρκειά του παιχνίδι, με σωστή πρόκληση και φοβερή ποικιλία.

    Αντίθετα στο Halo 2 χαλάσανε αρκετά απο τα πράγματα του πρώτου παιχνιδιού και φτιάξανε μεγαλύτερα cutscenes και γενικά δώσανε προσοχή και χρόνο στο λιγότερο σημαντικό στοιχείο του πρώτου τίτλου: το σενάριο.
    Όπως βέβαια είναι φυσικό, αυτή η προσπάθεια κατέληξε σε κάτι που δεν είναι προς θαυμασμό και δεν αγγίζει καν την ποιότητα σεναρίων κινηματογράφου/βιβλίων κ.λ.π. Αυτός είναι και ο λόγος που η campaign του Halo 2 είναι ότι χειρότερο έχει να δείξει η σειρά ως τώρα. Είναι σαν να το έδωσαν να το φτιάξει άλλη εταιρεία τελείως. Γενικά η Bungie έπεσε στην παγίδα κάποιων ανθρώπων που επιμένουν να αναζητούν στα videogames πράγματα που το μέσο δεν χρειάζεται. Και φυσικά απογοήτευσαν και έσπασαν τα νεύρα των υπολοίπων.

    Leave a comment:


  • Chief
    replied
    Raphael αυτά που λες είναι υπαρκτά στοιχεία, το θέμα είναι σε τι βαθμό αναλύονται. Όταν βλέπω ότι κάτι προσπαθεί να καταπιαστεί με θέματα που έχουν να κάνουν με το καλό και το κακό, με θρησκευτικά και κοινωνικά ζητήματα, και κατ' επέκταση φιλοσοφικά, έχω απαιτήσεις και μάλιστα μεγάλες. Τα ζητήματα αυτά είναι πιασάρικα και προωθούν πάρα πολύ ένα δημιούργημα, ανεξαρτήτως του μέσου.


    Έτσι είναι, αν κάποιος θέλει να προβληματιστεί με τα του πολέμου και της ιεραρχίας και της εξαπάτησης των μαζών και των παιχνιδιών της εξουσίας, σίγουρα το "Halo" δεν είναι το κατάλληλο ψυχαγωγικό δημιούργημα για αυτόν. Όπως και κάθε άλλο videogame άλλωστε.
    Μα εδώ το Halo έκανε ένα βήμα παραπέρα απο τα περισσότερα άλλα παιχνίδια του είδους. Αν το Halo ασχολείται επιφανειακά με κάτι παραπέρα στο σενάριο, δεκάδες άλλα δε κάνουν τίποτα.

    ταυτόχρονα προσπαθούν να στα περάσουν ως κάτι άκρως σοβαρό και φιλοσοφημένο, απλώς δεν το δέχομαι.


    Δεν νομίζω οτι συμβαίνει κάτι τέτοιο.

    Όσο για το Half-Life 2, το παιχνίδι είναι αλλού. Το'χω τερματίσει 2-3 φορές και σίγουρα θέλω άλλη μία. Όμως είναι κάτι το ασύγκριτο. Τα λέγαμε και όταν είχε βγει μαζί με το Halo 2.
    Και το σενάριο αυτό καθεαυτό του HL2 δε μου λέει τίποτα. 2 παιχνίδια + 2 επεισόδια μετά και δεν αποκαλύφθηκε κάτι το σημαντικό. Νομίζω πως ούτε και πρόκειται να αποκαλυφθεί κάτι καθώς θα μείνουμε με το μυστήριο που λένε. Αυτό το σενάριο όμως θεωρώ εγώ δικαιολογία για μία εκπληκτική αφήγηση. Επίσης ο παίχτης δένεται με τους χαρακτήρες (κυρίως με την Alyx).
    Κατα τα άλλα είναι διαφορετικά τα σημεία στα οποία στέκομαι σε σχέση με το Halo.

    Leave a comment:

Working...
X