Δοκιμασα προσφατα τα Child of Light και South Park: The Stick of Truth να δω τι λενε.
Ηθελα κατι συντομο και ξεροντας πως αμφοτερα κρατανε κανα 10ωρο ειπα γιατι οχι..
Εν τελει τα παρατησα και τα 2 παντως μετα απο 2-3 ωρες το πολυ με το καθενα.
Το South Park εχει φοβερους διαλογους και βγαζει πολυ γελιο, γενικα οπως αναμενεται ακολουθει τη σειρα σε μεγαλο βαθμο και δε διαφερει και πολυ απο το να παρακολουθεις ενα καλο επεισοδιο της σειρας. Το battle system ειναι υπερβολικα απλουστευμενο και εχασα γρηγορα το ενδιαφερον με τις μαχες, ενω η περιηγηση απο περιοχη σε περιοχη ειναι επισης σχετικα βαρετη... πιστευω πως μπορουσε να γινει και καλυτερη δουλεια στο "χαρτη" του παιχνιδιου.
Για το Child of Light σε αντιθεση με αρκετους δεν ειχα υψηλες προσδοκιες και μετα απο αυτο που ειδα θεωρω πως επεσα μεσα κατα καποιον τροπο. Η πλοκη παραπεμπει σε υπεραπλουστευμενο παραμυθακι και ο οπτικος τομεας παροτι σε πολλους φανταζομαι θα αρεσει προσωπικα δε με τρελανε οπως γενικοτερα δε μου αρεσει οταν backgrounds και χαρακτηρες ειναι λες και ολα εχουν φτιαχτει με την ιδια τεχνοτροπια λες και βλεπεις ενα επιπεδο σχεδιο.
Οι μαχες ειναι επισης παρα πολυ απλες και αυτο φοβομουν απο την Ubisoft, ο,τι δηλαδη δε θα μπορει να δωσει ενδιαφερον battle system στο παιχνιδι. Το συστημα ειναι οσο βασικο/απλο ηταν και αυτο του South Park και γρηγορα νιωθεις πως οι μαχες ειναι απλα διακοσμητικες.
Να ξερετε πως η προκληση στο normal ειναι μηδαμινη, οποτε αν το παιξετε τουλαχιστον βαλτε το στο hard. Εχει γινει θεμα με αυτο αι καπου πηρε το ματι μου πως το normal θα το ονομασουν μετα απο patch casual, σαν να σου λενε πως οκ εδω απλα βλεπεις το παιχνιδι χωρις να ιδρωσεις στο ελαχιστο.
Η μουσικη μου αρεσε πολυ παντως, αλλα κατα τ' αλλα προτιμω να ασχοληθω με αλλα παιχνιδια που εν τελει θα μου αφησουν και κατι πιο ενδιαφερον.
Οριστε και μια photo για παρτη του loggo:

.. και αλλη μια για τη φαση ετσι για το τι θα μπορουσε να παρει σειρα στη συνεχεια αν και για την ωρα παραμενει wishful thinking:
Ηθελα κατι συντομο και ξεροντας πως αμφοτερα κρατανε κανα 10ωρο ειπα γιατι οχι..
Εν τελει τα παρατησα και τα 2 παντως μετα απο 2-3 ωρες το πολυ με το καθενα.
Το South Park εχει φοβερους διαλογους και βγαζει πολυ γελιο, γενικα οπως αναμενεται ακολουθει τη σειρα σε μεγαλο βαθμο και δε διαφερει και πολυ απο το να παρακολουθεις ενα καλο επεισοδιο της σειρας. Το battle system ειναι υπερβολικα απλουστευμενο και εχασα γρηγορα το ενδιαφερον με τις μαχες, ενω η περιηγηση απο περιοχη σε περιοχη ειναι επισης σχετικα βαρετη... πιστευω πως μπορουσε να γινει και καλυτερη δουλεια στο "χαρτη" του παιχνιδιου.
Για το Child of Light σε αντιθεση με αρκετους δεν ειχα υψηλες προσδοκιες και μετα απο αυτο που ειδα θεωρω πως επεσα μεσα κατα καποιον τροπο. Η πλοκη παραπεμπει σε υπεραπλουστευμενο παραμυθακι και ο οπτικος τομεας παροτι σε πολλους φανταζομαι θα αρεσει προσωπικα δε με τρελανε οπως γενικοτερα δε μου αρεσει οταν backgrounds και χαρακτηρες ειναι λες και ολα εχουν φτιαχτει με την ιδια τεχνοτροπια λες και βλεπεις ενα επιπεδο σχεδιο.
Οι μαχες ειναι επισης παρα πολυ απλες και αυτο φοβομουν απο την Ubisoft, ο,τι δηλαδη δε θα μπορει να δωσει ενδιαφερον battle system στο παιχνιδι. Το συστημα ειναι οσο βασικο/απλο ηταν και αυτο του South Park και γρηγορα νιωθεις πως οι μαχες ειναι απλα διακοσμητικες.
Να ξερετε πως η προκληση στο normal ειναι μηδαμινη, οποτε αν το παιξετε τουλαχιστον βαλτε το στο hard. Εχει γινει θεμα με αυτο αι καπου πηρε το ματι μου πως το normal θα το ονομασουν μετα απο patch casual, σαν να σου λενε πως οκ εδω απλα βλεπεις το παιχνιδι χωρις να ιδρωσεις στο ελαχιστο.
Η μουσικη μου αρεσε πολυ παντως, αλλα κατα τ' αλλα προτιμω να ασχοληθω με αλλα παιχνιδια που εν τελει θα μου αφησουν και κατι πιο ενδιαφερον.
Οριστε και μια photo για παρτη του loggo:

.. και αλλη μια για τη φαση ετσι για το τι θα μπορουσε να παρει σειρα στη συνεχεια αν και για την ωρα παραμενει wishful thinking:

Comment