Announcement

Collapse
No announcement yet.

Τι dvd/ταινία είδατε σήμερα?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Somari
    replied
    To Mechanic 2 λεει τπτ ή μάπα;

    Leave a comment:


  • Altair
    replied
    Έχει πέσει η δουλειά πλέον,οπότε τις 2 τελευταίες μέρες,εν ώρα εργασίας έχω δει τα εξής:

    Friend Request
    Vacation
    Mechanic Resurrection
    Zootopia

    Leave a comment:


  • Roronoa
    replied
    Originally posted by Ryu_gr View Post
    Spirited away (2001), μου είχε ξεφύγει αυτό το διαμαντάκι, ίσως λίγο αφηρημένο αλλά ο τεχνικός τομέας, οι φοβερές εικόνες και η ατμοσφαιρική μουσική είναι αρκετές για να σε παρασύρουν.
    Θα κοιτάξω και άλλες ταινίες του Μιγιαζάκι.
    miyazaki= εγγυηση

    Πραγματικα καθε του ταινια ειναι φοβερη. Το spirited away δεν μου αρεσε τοσο οσο σε αλλους (που το θεωρουν την κορυφαια ταινια του miyazaki) αλλα ηταν σπουδαια ταινια με πολλα νοηματα. Οποσδηποτε δες το Nausicaa of the valley of wind, princess mononoke και το my neighbour totoro.
    Last edited by Roronoa; 02-10-2016, 11:24 AM.

    Leave a comment:


  • Ryu_gr
    replied
    Spirited away (2001), μου είχε ξεφύγει αυτό το διαμαντάκι, ίσως λίγο αφηρημένο αλλά ο τεχνικός τομέας, οι φοβερές εικόνες και η ατμοσφαιρική μουσική είναι αρκετές για να σε παρασύρουν.
    Θα κοιτάξω και άλλες ταινίες του Μιγιαζάκι.

    Leave a comment:


  • nooto
    replied
    Προσυπογραφω τα οσα ειπε ο Sinclair περι Watchmen. Για οσους δεν το εχουν διαβασει θα το παω ενα βημα παραπερα και θα πω οτι η ταινια δεν φτανει ουτε στο 1/1.000.000 το εργο του Moore... O ZS στην πραγματικοτητα προσπαθησε να αποδωσει οντως το βασικο plot αλλα και εικονες του πως το εργο του Moore θα ηταν σε ενα αλλο μεσο αλλα πολυ απλα το Watchmen δεν μπορει να αποδωθει σε καμια περιπτωση με αυτον τον τροπο. Θεωρω οτι στις νεοτερες τεχνες υπαρχουν λιγοι εκπροσωποι του καθε ειδους που δειχνουν την δυναμη του μεσου και πιστευω οτι αν τα comics ειχαν εναν μονο τετοιο, τοτε αυτος σιγουρα θα ηταν το watchmen. Χρησιμοποιει ολη τη δυναμη του μεσου που του δινει υποσταση και δεν μπορει να μεταφερθει αλλου. Θεματικα περιγραφει ενα what if, μια διαφορετικη αμερικη, εναν διαφορετικο συνολικα κοσμο, αναλυοντας κοινονικοπολιτικα και φιλοσοφικα θεματα, παιζοντας παραλληλα με ολα τα εργαλεια του medium και χρησιμοποιωντας ως μεσο μονο το crime case που απασχολει την ταινια. Η ταινια imo ειναι καλη για καποιον που δεν εχει διαβασει το comic (εχει και μια απο τις καλυτερες εισαγωγες ever) ή δεν την βλεπει σε συναρτηση με αυτο αλλα αν το δεις συγκριτικα ειναι κατι που ουσιαστικα δεν αγγιζει σε κανεναν βαθμο την original δουλεια.

    Το V for Vendetta προσωπικα θεωρω οτι ειναι πολυ καλη ταινια. Ειναι αρκετα διαφορετικη απο το comic και απο το setting του, δεν μπορει να αποδωσει το περιεχομενο του Moore αλλα θεωρω οτι προσπαθει με δικα της στοιχεια να αναπαραγει κατι αντιστοιχο (απο διαφορετικο context) και οτι γενικοτερα θετει αντιστοιχου επιπεδου ερωτηματα.

    Μεσω του Moore γενικα εγω αρχισα να παρακολουθω το μεσο (εγω σε οποιον δεν παιζει παιχνιδια προτεινω αν παιξει ποτε κατι αυτο να ειναι το Braid, αντιστοιχα φιλοι που ειχα που ειχαν πολυ σχεση με τα comics που ειχαν πει πως αν ειναι ποτε να διαβασω κατι, αυτο να ειναι το watchmen ή καποια δουλεια τελος παντων του Moore) ειναι θεωρητικος αναρχικος και τον θεωρω παρα πολυ αυστηρο τουλαχιστον σε επιπεδο δουλειας. Θελω να πω οτι ακομα και αριστουργημα να ηταν καποια απο τις μεταφορες το ονομα του κλπ δεν θα αφηνε να μπει.

    Leave a comment:


  • sub_zero
    replied
    Εδώ σαφώς παίζει ρόλο και το φανταστικό art του Gibbons.
    O οποίος έχει κάνει δουλειά στις επανεκδόσεις των 2 πρώτων broken sword για όποιον δεν το ξέρει

    Leave a comment:


  • Sinclair
    replied
    Κοίταξε η ανωτερότητα από άλλες superhero movies, είναι δεδομένη μόνο και μόνο λόγω των θεμάτων που διαπραγματεύεται το Watchmen. Απλώς όπως το Shenmue μπορεί να γίνει αντιληπτό πλήρως μόνο μέσω του game medium( δεν είναι το ίδιο να γίνει ταινία) έτσι ακριβώς και το Watchmen μπορεί να γίνει πλήρως αντιληπτό και πετυχαίνει τους στόχους του μέσω του medium που κυκλοφόρησε δλδ των comics. Είναι πολύ πυκνογραμμένο, έχει παράλληλες ιστορίες που τρέχουν( μια εκ των οποίων είναι η ανάγνωση ενός κομικ από χαρακτήρα του Watchmen) κάτι που δεν μπορεί να μεταφερθεί έτσι απλά. Στο τέλος αυτό που μου έμεινε από το Watchmen movie είναι μια βαθύτερη ιστορία( σχετικά με άλλες superhero movies) και ένας film noir τόνος με στοιχεία whodunnit. Εν τέλει όμως το εγχείρημα, για εμένα, ήταν καταδικασμένο από την αρχή. Όπως το ίδιο ισχύει και με το V for Vendetta. Ο Αlan Moore καταπιάνεται εις βάθος με σοβαρά ζητήματα, τόσο φιλοσοφικά όσο και πολιτικά( δεν είναι λίγο να αντιτείνεις την ωριμότητα που απαιτεί η αναρχία απέναντι σε ένα καθεστώς οργουελικής έμπνευσης φασισμού- κάτι που η ταινία έκανε γαργάρα) Τέλος πάντων, εκεί ήμουν επιεικής γιατί είχα αναγνωρίσει εξαρχής τη δυσκολία του΄ολου εγχειρήματος. Ωστόσο για εμένα παραμένει το ίδιο με το να προσπαθήσεις να γυρίσεις σε ταινία βιβλίο πχ του Javier Marias- απλώς δεν υπάρχει περίπτωση να είναι το ίδιο.

    Ο Moore δε θέλησε να δει την ταινία, γιατί θεωρούσε και θεωρεί( εκτός κι αν έχει αλλάξει κάτι) πως μιλάμε για ένα έργο τέχνης που δεν μπορεί να μεταφερθεί σε άλλο μέσο και γι'αυτό το λόγο δεν μπορεί να πετύχει αυτά που ήθελε ο ίδιος και να έχει τον ίδιο αντίκτυπο. Και το κυριότερο, όχι το Watchmen δεν είναι superhero comic. Ξεκίνησε ως τέτοιο, καθώς η DC του ανέθεσε να επαναφέρει στο προσκήνιο καποιους υπερήρωες που αγόρασε τότε τα δικαιώματα από την Charlton και ο Moore τους τρέλανε όταν τους έιπε τι ήθελε να κάνει, οπότε του έδωσαν το ελέυθερο να κάνει ό,τι νομίζει με δικούς του χαρακτήρες.( βσκ θα τους σκότωνε το μισό cast ) Και αυτός απλώς ταρακούνησε ολόκληρο το medium συθέμελα και έγραψε ένα από τα ωριμότερα story arks ever, ανεξαρτήτως genre αλλά και τέχνης. Το να ξεκινάς με ένα φαινομενικά απλό whoddunit story ark και να καταλήγεις να περνάς στην ιστορία φιλοσοφικά θέματα για την ύπαρξη( πχ ο λόγος του Dr Manhattan σχετικά με το θαύμα της ύπαρξης- όχι της δημιουργίας αυτό είναι το βασικό), πολιτικά θέματα όπως ο ψυχρός πόλεμος και ο συντηρητισμός( μην ξεχνάμε πως διαδραματίζεται σε μια Αμερική όπου το Watergate δε συνέβη ποτέ και μιλάμε ουσιαστικά για ολοκληρωτισμό)και άλλα πόσα. Δε θα επεκταθώ. Είναι από τα έργα που θέλουν μελέτη όταν τα διαβάζεις και που με επόμενες αναγνώσεις ανακαλύπτεις συνέχεια πράγματα.

    Κατά την ταπεινή μου άποψη κάτι τέτοιο δεν μπορεί να αποδοθεί από άλλο medium, πολλώ δε μάλλον από ένα σκηνοθέτη όπως ο Zack Snyder. Μπορείς να γουστάρεις/ σοκαριστείς με τις σκηνές όπως όταν ο Rorschach πλάκώνει τους inmates, ή "σπάει" στη σκηνή με το μπαλτά και το καλοριφέρ( που κλαπηκε στο πρώτο Saw)etc όπως φυσικά συμβαίνει και στο κόμικ, όμως πραγματικά διαβάζοντάς το, είναι τα τελευταία που θυμάσαι γιατί υπάρχουν τόσα πράγματα που τις επισκιάζουν.( με το πιο απλό, ο τρόπος με τον οποίο οι χαρακτήρες μιλάνε για τις σχέσεις τους και το πώς διαμορφώνονται) Εδώ σαφώς παίζει ρόλο και το φανταστικό art του Gibbons.
    Last edited by Sinclair; 08-09-2016, 11:35 PM.

    Leave a comment:


  • paixtis
    replied
    Originally posted by Ramparter View Post
    Τι λες ωρε; Το Age of Ultron ειναι αστειο μπροστα στο Civil War. Αλλα και το πρωτο Avengers ηταν μεν πολυ καλο για τοτε εχει ομως ξεπεραστει απο αμφοτερα Captain America 2 & 3 αλλα και απο το GoG.
    Δεν μου άρεσε ιδιαίτερα το civil war τι να σου πω!!

    Leave a comment:


  • Ryu_gr
    replied
    Originally posted by Sinclair View Post
    Γενικά ο Zack Snyder δεν μου αρέσει σαν σκηνοθέτης. Είναι περισσότερο της εικόνας και λιγότερο της ουσίας. Ακόμη και στο Watchmen( το οποίο οπτικά ήταν όμορφο, αλλά επί της ουσίας δεν έπιανε ούτε το 1/100 αυτού που ήθελε να περάσει ο Alan Moore)ήταν απίστευτα υπερφίαλος.
    Σε σχέση με τα άλλα super hero movies θεωρώ ότι έχει πολύ περισσότερο βάθος. Για να λες περί ανωτερότητας comic (το έχουν πει και άλλοι) σκέψου πόσο μπροστά είναι το comic. Επίσης ο ίδιος ο Moore είχε δηλώσει ότι δεν θα έβλεπε την ταινία προφανώς γιατί τη θεωρούσε κάκιστη (!). Πάντως για εμένα είναι top και όπως έχω ξαναπεί η ultimate edition είναι must watch (σε 2 δόσεις γιατί είναι και μεγάλη).

    Leave a comment:


  • Ramparter
    replied
    Εχεις χασει πολλεεεεεες καλες ταινιες.

    Leave a comment:


  • Sinclair
    replied
    Ήταν η μοναδική super hero ταινία που είδα εδώ και δύο χρόνια.( μετά το Αvengers που μου άρεσε, έπαθα overdose) Προσωπικά μου άρεσαν το αισθητικό κομμάτι της ταινίας, ορισμένες σκηνές και ατάκες. Από εκεί και πέρα όμως δεν παύει να αποτελεί έναν αχταρμά ιδεών. Έπρεπε η ταινία να τελειώνει με άλλο τρόπο. Κακώς πέθαναν τον Supes τόσο νωρίς, κακώς πιέσανε με τόσο εκβιαστικό τρόπο τον Doomsday στο story ark γενικώς κακώς πάρα πολλά... Η DC έχει ένα Universe που διαφέρει αρκετά από αυτό της Marvel( θα το επιβεβαιώσουν πιστεύω και comic fans όπως o Altair, αλλά κι εγώ διάβαζα πολλούς τίτλους μέχρι και το 2007/8 οπότε και το παράτησα το σπορ γιατί κάπου αηδίασα με τα κλισέ) Για τον Batman θα συμφωνήσω κι εγώ ως επί το πλείστον, πως ο Ben Affleck έκανε πολύ καλή δουλειά. Βασικά η holy trinity της DC αποδόθηκε σωστά, όσο μπορούσαν δλδ μέσα σε ένα τόσο συμπυκνωμένο εγχείρημα. Ο Lex Luthor συνεχίζει, δυστυχώς στα χνάρια καρικατούρας, που δημιούργησε ο Gene Hackman και αποφάσισε να συνεχίσει και ο Kevin Spacey. Και αν ο πρώτος είχε το ελαφρυντικό των πιο kid friendly ταινιών στα ealry 70s-80s( αλλά και της σχετικής απειρίας του όλου εγχειρήματος), o δεύτερος δεν είχε κανένα. Πολλώ δε μάλλον o Eisenberg στο BvS( o oποίος είναι καλός ηθοποιός) Βασικά ο Lex Luthor, είναι mastermind, genious έχει υπολογίσει πάντα την κάθε κίνησή του, πετάει τις ατάκες εκεί που πρέπει και μονο με την παρουσία του εκπέμπει έναν σεβασμό.Αυτό το πράγμα κάθε villain να πρέπει να έχει αυτό το ιδιαίτερο του Joker δεν μπορώ, ειλικρινά να το καταλάβω...

    Επίσης ο Batman αν και πολύ καλός αισθητικά, ήταν σε σημεία out of character. Ο Βruce Wayne, όσο σπασμένος και να είναι, ΠΑΝΤΑ μα ΠΑΝΤΑ, αναλύει, κάνει έρευνα και ΜΟΝΟ όταν είναι σίγουρος επιτίθεται. Στο Dark Knight Returns( ένα από τα καλύτερα Batcomics ever), οι λόγοι που συγκρούεται με τον Clark είναι ιδεολογικοί και έχουν να κάνουν με το πώς ακόμη και ο Superman έγινε υποχείριο της κυβέρνησης των USA και έχει πάρει εντολή να σταματήσει κάποιον που δημιουργεί προβλήματα, από μια καρικατούρα του Ρίγκαν( διαδραματίζεται και κατά τη διάρκεια του Cold War) Υπάρχει δηλαδή ένα σοβαρό υπόβαθρο από πίσω που είναι και λογικό( αν δεν το έχετε διαβάσει δεν κάνω spoil, αλλά γίνεται και κάτι μεγαλειώδες λίγο πριν το τελευταίο κεφάλαιο)... Εδώ δλδ ποιο ήταν το background? Το ότι στη μάχη του Superman με τον Zod καταστράφηκαν κτίρια και χάθηκαν ζωές σε μια μάχη που ήταν ουσιαστικά εισβολή και είχε τα χαρακτηριστικά κανονικής σύγκρουσης? ( λες και στη μάχη με τον Doomsday δε θα γινόταν το ίδιο- βσκ έγινε άλλο που στη συνέχεια τον παρέσυραν αλλού) Επιπρόσθετα υπήρχαν πολλές wtf καταστάσεις. H Lois Lane κατ' αρχάς ήταν πολύ damsel in distress( μα καμμία σχέση με τoν χαρακτήρα της)και κάνει και την πιο χαζή πράξη σε όλη την ταινία όταν πετάει το δόρυ με τον Kryptonite, μόνο και μόνο για να πάει στη συνέχεια η ίδια να το βρει, να διακόψει τη μάχη ο Clark για να τη σώσει και να το πάρει πίσω( έλεος...) Η σκηνή με την Martha( αν και παιδική στη σύλληψη) εμένα μου άρεσε. Βέβαια και σε αυτή τη σκηνή, ο Superman δεν πολεμούσε, προσπαθούσε να μιλήσει και ο detective, υπομονετικός κατά τα άλλα Batman του την πέφτει( άλλο ένα είδος σχιζοφρένεις του σκηνοθέτη) Γενικά αισθάνομαι πως με τον Batman έχει συρράψει σκηνές που του φαίνονται cool από τα comics και προσπάθησε να τις χωρέσει στην ταινία, δημιουργώντας αυτό τον αχταρμά. Εν κατακλείδι, η πλάκα είναι πως η ταινία, ειδικά στο extended cut, κάτι καταφέρνει. Εγώ απόλαυσα κάποιες σκηνές( η σκηνή της διάσωσης κι ας σκοτώνει στο τέλος ο Batman)αλλά εν τέλει, η ταινία δε μου άφησε κάτι, πέρα από όμορφες εικόνες. Το ότι ο Batman σκοτώνει, είναι η χειρότερη απόφαση που μπορούσαν να πάρουν. Όχι γιατί δεν έχει συμβεί( και με πιο λογικό τρόπο στις Burton movies), αλλά για τον τρόπο με το οποίο το εξηγούν, η πιο σωστά δεν το εξηγούν επαρκώς. Αν ο Batman είχε μια εισαγωγική ταινία( όχι απαραίτητα origin), μετά μία με τον Robin η οποία να δεχτώ πως τελείωνε με τον βασανισμό του από τον Joker και μετά ήταν απογοητευμένος, σπασμένος w/e τότε θα μπορούσα να το δεχτώ περισσότερο. Κρίμα πραγματικά. Ευτυχώς βέβαια φαίνεται να βάλανε μυαλό εκεί στη DC, γιατί νομίζω πως βαλανε επικεφαλής τον Ben Affleck πάνω από τον Zack Snyder( ο οποίος λογικά την κάνει σιγά σιγά) Επίσης σημαντικό πως κολλητός του Affleck είναι ο Kevin Smith( μέτριος σαν σκηνοθέτης αλλά τεράστιος comics/ batman fan) Βασικά αν καταφέρνανε να κινητοποιήσουν και άτομα από την DC, πχ τον θεούλη Grant Morrison θα είχανε πολύ καλύτερα αποτελέσματα, imho.

    Γενικά ο Zack Snyder δεν μου αρέσει σαν σκηνοθέτης. Είναι περισσότερο της εικόνας και λιγότερο της ουσίας. Ακόμη και στο Watchmen( το οποίο οπτικά ήταν όμορφο, αλλά επί της ουσίας δεν έπιανε ούτε το 1/100 αυτού που ήθελε να περάσει ο Alan Moore)ήταν απίστευτα υπερφίαλος. Η DC πρέπει να αντιληφθεί πως αν θέλει να κάνει ένα DCU σαν το Marvel, πρέπει να χτίσει σιγά σιγά και προσεκτικά τους χαρακτήρες, να αφήσει το κοινό να χωνέψει τι γίνεται και στο τέλος να παρουσιάσει τα μεγάλα events. Δλδ σε ένα Civil War( αναφέρoμαι και στα comics) ποιος θα νοιαζόταν αν σκότωναν έναν major character που είχε παρουσιαστεί σε μία μόλις ταινία( η οποία δεν ήταν και τπτ το φοβερό)

    Επιπρόσθετα στα comics, όλα αυτά τα major events έχουν σαν στόχο 8 στις 10 να αναδιαμορφώσουν το σύμπαν, να αλλάξουν το continuity και να σκοτώσουν έναν major char, άντε και κάμποσους πιο μικρούς με χαζές αφορμές( δλδ αυτά που διάβασα για το τελευταίο Civil War event με τον Ηulk με έβγαλαν από τα ρούχα μου) Από την άλλη events όπως το πρώτο Civil War( γιατί υπήρχε σοβαρός λόγος που γίνανε όλα αυτά, όχι οράματα), το Crisis of Infinite Earts και το Infinite Crisis ήταν περισσότερο σημαντικά. Hell, ακόμη και το Identity Crisis ήταν καλό. Αυτό που θέλω να πω, είναι πως αυτό που λειτουργεί στα comics( που μην ξεχνάμε πλέον κάθε major event έχει τον δικό του main τίτλο, εξαπλώνεται σε main σειρες και βγάζει και εβδομαδιαία side stories δες 52, countdown etc)δεν λειτουργεί στις ταινίες. Και αυτό έχει δείξει και η Marvel. Ξεκίνησε να χτίζει προσεκτικά ένα σύμπαν( δε λέω πως όλες οι ταινίες ήταν καλές), έβαλε να δουλεύει κόσμος που ξέρει τι παίζει( δλδ Joss Wedon τι να λάμε τώρα) και γενικά είχε ιώβειο υπομονή στο πότε θα παρουσιάσει τι... Η DC, κατά την άποψή μου, βιάστηκε πολύ. Έπρεπε να βγάλει ταινίες με Wonder Woman, Batman, Superman 2 και σίγουρα τον Aquaman, Flash και μετά να αρχίζει να χτίζει τη Justice League.

    Το Suicide Squad ωστόσο θα ήθελα να το δω, γιατί μου φαίνεται πως έπιασε το νόημα της συνύπαρξης των villains και από τα trailer φαίνεται διασκεδαστική( που είναι και το βασικό)

    EDIT:
    Ξέχασα να αναφέρω πως ευτυχώς ανέλαβε τα ηνία του DCU o Geoff Johns. Απο την άλλη το οτι ο Snyder θα γυρίσει το JL film, με κανει να ανησυχώ( ιδρύεται Justice League και ο Superman θα ειναι απών... Αιντε να δούμε...)
    Last edited by Sinclair; 07-09-2016, 04:31 PM.

    Leave a comment:


  • Ramparter
    replied
    Ξεχασα να αναφερω και το απολυτο Thor Dark World.

    Leave a comment:


  • nooto
    replied
    σίγουρα το extended cut θα είναι ακόμα πιο δυνατό
    Το extended cut κανει την ταινια λιγο πιο ολοκληρωμενη γιατι προσθετει γυρω στη μιση ωρα motivation στο γιατι ο superman θελει να σταματησει τον Batman. Εχει επιπλεον λιγο περισσοτερο υλικο πανω στο subplot με την Lois Lane που προσπαθει να βρει πως η πολιτεια εριξε το φταιξιμο στον superman για την επιθεση στην αρχη της ταινιας. Πανω κατω θελω να πω δεν εχει παραπανω action sequences αλλα στηνει αρκετα καλυτερα 2 απο τα main subplots που μαλλον δεν χωραγαν στο final cut.

    Για να συνδιασω λιγο τα post του Ryu και του Ramp, το προβλημα με τον Batman να σκοτωνει ειναι οτι δημιουργουνται ερωτηματα του τυπου, γιατι ο Joker ειναι ακομα ζωντανος, γιατι ολοι αυτοι οι vilains ειναι ακομα ζωντανοι στο Arkham, γιατι ο Batman δεν ριχνει το αεριο στον superman και δεν τον καρφωνει κατευθειαν με το spear κλπ. Θελω να πω οτι περα απο τον moral code του batman, τον χαρακτηρα του, το οτι ο ηρωας εχει στηθει γυρω απο αυτο, το no killing rule δινει και νοημα στο ολο συμπαν του ηρωα. Αν δεν εχεις αυτο, τοτε εχεις το wtf που περιγραφει ο Ramp αν κατσεις και σκεφτεις το σεναριο (+ πολλα ακομα αλλα στεκομαι εδω ενδεικτικα) και πρεπει να φτιαξεις κατι τελειως διαφορετικο (καλη δουλεια πχ σε αυτο ειχε κανει ο Burton)... δεν μπορεις να βαλεις τον batman που σκοτωνει στο συμπαν του canon batman διοτι δεν βγαζει νοημα. Δηλαδη στο TDKR η μαχη εχει νοημα επειδη ο Batman δεν σκοτωνει, αυτο ειναι που κανει δυσκολη την μαχη αλλιως το πραγμα θα τελειωνε σε 1 λεπτο. Χαρακτηριστικο παραδειγμα ειναι η σκηνη που παει να σωσει την Martha με το φανταστικο action Arkham style sequence, θα μπορουσε να μπει μεσα απλα με ενα ουζι και να τους γαζωσει . Ωστοσο εγω θα ξαναπω οτι η ταινια μου αρεσε παρα πολυ παρα τα πολλα θεματα που οντως υπαρχουν (οτι και να λεμε εχει ενα visualization του ολου συμπαντος + ερμηνιες και αποτυπωση των χαρακτηρων που θεωρω οτι ειναι υποδειγματικα) και την εχω δει 4 φορες Οσο για το Martha scene, ειλικρινα δεν μου φανηκε γελοιο, το αντιθετο θα ελεγα... Btw paixtis υποθετω οτι ο Ramp τετοια πραγματα εννοει και οχι τοσο τα στοιχεια που εχουν μπει απο τα comics.

    Altair στο Suicide Squad οι χαρακτηρες ειναι πολυ ok imo παροτι ειναι πολλοι, η ταινια εχει περισσοτερο προβλημα στη σκηνοθεσια (που δεν το περιμενα και εγω λογω σκηνοθετη) και στο pacing του σεναριου. Επισης εχει και θεματα ταυτοτητας καθως σου αφηνει την αισθηση οτι ο σκηνοθετης δεν ηξερε τι ακριβως θελει να κανει. Το cast παντως εγω το βρηκα υπεροχο.

    Τελος να ξεκαθαρισω οτι το Civil War και εμενα μου αρεσε πολυ και το θεωρω πολυ καλη ταινια, απλα εχω θεμα με το περι μανιερας στα στησιματα πλεον των MCU movies που λογω των πολλων πλεον ταινιων τις καθιστα σχετικα προβλεψιμες σκηνοθετικα. Συμφωνω παντως οτι CA 2,3 και GoG (να εδω πχ εχουμε κατι διαφορετικο και φανταστικο), ισως μαζι με το Ant Man (και παλι λογω διαφορετικοτητας) ειναι και μενα τα αγαπημενα μου.
    Last edited by nooto; 07-09-2016, 11:37 AM.

    Leave a comment:


  • Altair
    replied
    Με τη διαφορά πως τα Spider-Man & Fantastic Four ΔΕΝ τα έκανε η Marvel αλλά οι Sony & Fox αντίστοιχα.
    Επίσης κάτι βασικό.Η Marvel είχε όραμα από πολύ παλιά για το τι θα κάνει.Θυμάμαι το 2003 που διάβαζα στο Wizard πως η Marvel σκοπεύει να βγάλει ταινία Avengers το 2012 βγάζοντας ενδιάμεσα ταινίες Iron Man,Thor,Captain America με αυτή τη σειρά κι έλεγα αποκλείεται να γίνει κάτι τέτοιο όσο κι αν το θέλω.Κι όμως το 2012 έσκασε το Avengers σαν βόμβα.Η DC τότε έβγαζε την Nolan trilogy και είχε βολευτεί και μόλις είδε τα φράγκα,έτρεξε να κάνει το ίδιο.Και καλά έκανε.Ως comics fan χαίρομαι πολύ με όλο αυτό που γίνεται.Το κακό είναι πως στις ταινίες ως τώρα έχει αποτύχει οικτρά,χωρίς να έχει βγάλει κακές ταινίες,απλά αδιάφορες.Είδα το BVS πρεμιέρα και από τότε δεν έχω βάλει να το ξαναδώ.Είδα το Civil War λίγο καιρό μετά που βγήκε και ανυπομονώ να βρω χρόνο να το ξαναδώ.
    Στο θέμα σειρές από την άλλη,η DC πάει πολύ καλά με τo Arrowverse (Arrow,Flash,Vixen,Legends of Tomorrow).Τώρα ετοιμάζεται και η Marvel βέβαια να μπει στο παιχνίδι με το Defenders,έχοντας ήδη παραδώσει εξαιρετικές σειρές όπως τα Daredevil & Jessica Jones.To Agent Carter καλούλι,ενώ το Agents of SHIELD δεν το έχω δει ακόμα.
    Ξέφυγα όμως.Αυτό που θέλω να πω είναι πως οι ταινίες της DC δεν είναι κάτι ιδιαίτερο γιατί δεν υπάρχει όραμα πίσω από αυτές,cash ins είναι.Δε γίνεται να βγάζεις ταινία με τους 2 πιο εμβληματικούς χαρακτήρες στην ιστορία των comics και να καταντάς να διχάζεις κοινό και κριτικούς,ενώ παράλληλα να καταντάς ένα negative meme (Martha).Κράζανε όλοι το Green Lantern και ακόμα αναρωτιέμαι γιατί.Η καλύτερη DC movie μετά το Nolan Trilogy. Δεν βαριέσαι.Μεθαύριο θα δω και το Suicide Squad για το οποίο είχα πολύ υψηλές προσδοκίες λόγω του σκηνοθέτη.Βλέποντας trailers και πόσους χαρακτήρες χώσανε μέσα,άρχισα να ξενερώνω,ήρθαν και τα reviews και το αποτελείωσαν.Αλλά επειδή ποτέ δε συνηθίζω να εκφράζω γνώμη για κάτι χωρίς να έχω ο ίδιος εμπειρία,θα το δω και μάλιστα σινεμά (θερινό,όπως και το Age of Ultron)να το βιώσω όπως πρέπει,και μετά θα αποφανθώ.
    By the way το Age of Ultron το είδα σε θερινό,με κουτσουλισμένη οθόνη,την οποία δεν καθάρισαν,κωλόπαιδα να ουρλιάζουν και άγχος αν θα προλάβω να δω τις post credits scenes πριν πάω για δουλειά,και το καταευχαριστήθηκα.Είχε υγρασία,κρύο,όσα ήταν να πάνε στραβά εκείνη τη μέρα,πήγαν.Κι όμως η ταινία κατάφερε και με κέρδισε.

    Για κλείσιμο,δείτε το Hardcore Henry.Αυτά.

    Leave a comment:


  • thunderjohn
    replied
    Και εμένα μ'άρεσε το BvS. Ο Baflieck ήταν πολύ δυνατός και πιστεύω ότι ταίριαζε περισσότερο από τον baleman σ'αυτή την ταινία, και είχε πολύ περισσότερο χρόνο επί της οθόνης από τον Sups. Το pacing ήταν χαοτικό, αλλά πάντα έτσι γίνεται όταν πας να τα χώσεις όλα σε μια ταινία 2 ωρών.

    Για τον Batman που καθαρίζει κόσμο, πραγματικά lol. Σε ποιο arc να στηρίζεται άραγε? Ίσως ο GZ να γνωρίζει. Πάντως στο red son που γίνεται και αναφορά σαν όραμα, θερίζει αβέρτα. Τουλάχιστον δεν ήταν σαν τη σκηνή στο πρώτο που είχε αδειάσει όλο το οπλοστάσιο του batplane στον joker:p:p

    Τώρα άμεση σύγκριση με τις ανάλογες ταινίες της Marvel δε μπορεί να γίνει. Η Marvel για να φτάσει στο πρώτο crossover είχε βγάλει 5 ταινίες οπότε το μπάσιμο ήταν εύκολο, και στην περίπτωση που τους κάτσει κάτι στραβά βαράνε reboot. Το Spiderman πάει για δεύτερο, και το Fantastic Four δεν είναι και πολύ μακριά. Στη DC ξεφούρνισαν το Justice League μετά από 2 Superman.

    Leave a comment:

Working...
X