Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dark Souls

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Στον Kalameet έχω φάει απίστευτο χρόνο. Κατ'αρχήν έψαχνα να βρω αν υπάρχει κάποιο ασφαλές σημείο και δοκίμασα διάφορα μέρη (σε ακολουθεί αν ανεβείς τις σκάλες) αλλά τελικά δεν υπάρχει. Επίσης με το καλημέρα σας μου έριχνε φωτιά και πριν προλάβω να βρω το pattern της επίθεσης πέθαινα. Εν τέλει, είναι σχετικά βατό να αποφύγεις τις επιθέσεις του αλλά το να κόψεις την ουρά είναι πολύ προκλητικό. Πάντως είναι από τις μάχες που φαίνεται να ευνοείται αρκετά από την ύπαρξη πολλών παικτών γιατί αναγκαστικά θα έχει την προσοχή του στον ένα από τους τρεις και οι άλλοι μπορούν να πάνε από πίσω και να τον αρχίσουν. 15 λεπτά μου φαίνεται υπερβολικά πολύς χρόνος. Πιστεύω αν είναι να τον σκοτώσω απλά αρκούν 2-3 λεπτά το πολύ.
    Θα γραψω και εγω συντομα εντυπωσεις, στο co-op εχεις δικιο ειναι πιο ευκολο να ασχοληθεις με την ουρα (ειχαμε μπει 3 ατομα, 2 μαγοι και ενας tank... εμεις προφανως του τραβαγαμε την προσοχη και ο host ηταν σχετικα ανετος). Θα ειναι η επομενη σταση τωρα που τελειωσα και την Oolacile Township.

    Παρεμπιπτόντως οι αρένες είναι φοβερά διασκεδαστικές. Δοκίμασα το 1vs1 και deathmatch (2vs2 παραέπαιρνε πολύ χρόνο μέχρι να συνδεθεί και το παράτησα). Ειδικά στο deathmatch έχει πολύ γέλιο να βλέπεις 4 άτομα να πλακώνονται και γίνεται ένας ψιλοχαμός, ενώ το γεγονός ότι κρατάει 3 λεπτά χωρίς loading λέει πολύ. Το πρόβλημα είναι ότι παίρνει απίστευτα πολύ χρόνο να σε βάλει στο παιχνίδι (για deathmatch θα περίμενα κάνα τέταρτο).
    Εχω δοκιμασει 1vs1 και ειναι οντως τελειο. 3 λεπτα που μπορεις να εχεις match-rematch και δεν υπαρχουν estus! Σε 2vs2 deathmatch και εγω ειχα προβλημα με τους χρονους αλλα στα υπολοιπα το pairing γινεται παρα πολυ γρηγορα. Πολυ καλη δουλεια παντως. Btw μου αρεσει πολυ και ο νεος τροπος επικοινωνιας μεταξυ των παικτων μεσα απο τα σκαλισματα του Gough.

    Εννοώ να σου δώσω τα αντικείμενα που θα πάρω με έναν από τους εναλλακτικούς χαρακτήρες μου και να μου τα δώσεις στον κεντρικό μου.
    Ναι ρε εννοειται.

    Παρτε και ενα ωραιο video απο Arena. Να πω εδω οτι η κοινοτητα του παιχνιδιου ειναι πραγματικα απιστευτη, σε κανενα παιχνιδι δεν εχω δει κατι αντιστοιχο...

    Ornstein vs Artorias vs Ciaran vs Hawkeye Gough



    Edit: Now watch and see how Gough hunts dragons... Most epic scene ever...

    Comment


    • Τελικά δεν άντεξα. Ξεκίνησα με έναν από τους εναλλακτικούς για να είμαι έτοιμος για ανταλλαγή όταν θα έχεις χρόνο και τελικά έκανα τα πάντα στο expansion και θα συνεχίσω τώρα με τον κεντρικό. Πάντως ακόμα και σε NG το να κόψεις την ουρά του Kalameet είναι πολύ δύσκολο. Επίσης δεν έχω καταλάβει τα mechanics του κοψίματος ουρών... Άλλες φορές κόβονται με τη μία ενώ χθες θα μου πήρε 7-8 χτυπήματα, αν όχι παραπάνω. Τουλάχιστον το όπλο του Kalameet έχει μια τέλεια επίθεση (αν είναι χρήσιμη δε ξέρω βέβαια ) όπως και του Artorias.
      Ο τελικός έχει αρκετό ενδιαφέρον. Θυμίζει παλιό arcade σε κάποιο βαθμό. Θα φάει καλά ο κεντρικός μου...
      Originally posted by Squall Leonhart
      I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
      Originally posted by 丹野
      Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
      Originally posted by Ryu_gr
      υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

      Comment


      • Έφυγε και ο Kalameet (και η ουρά) με τον βασικό μου χαρακτήρα, solo.
        Τώρα μένει ο τελικός.
        Πάντως το Obsidian Greatsword (που το παιχνίδι λέει πως είναι Greataxe) και το Abyss Greatsword είναι πολύ ωραία οπλάκια ειδικά οι 2H R2 επιθέσεις. Δεν είμαι σίγουρος ότι είναι χρήσιμα, αλλά οι επιθέσεις τους είναι πολύ ωραίες.
        Originally posted by Squall Leonhart
        I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
        Originally posted by 丹野
        Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
        Originally posted by Ryu_gr
        υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

        Comment


        • Βγηκε ο Kalameet και εκοψα την ουρα, solo as well!

          Η μαχη με τον δρακο δεν μου φανηκε τοσο δυσκολη οσο αυτη με τον Artotias (ηταν πιο slow paced + δεν μου πηρε 3ωρο ) αλλα το να κοψεις την ουρα ηταν οντως ζορικο. To θεμα ειναι οτι ακομα και να μαθεις το pattern των επιθεσεων, δεν ειναι σιγουρο οτι θα καταφερεις να τη χτυπησεις καθως θελει να εχεις σωστες αποστασεις την εκαστοτε στιγμη για να πετυχεις καποιο hit + αντανακλαστικα για το ''go for it'' προκειμενου να προλαβεις. Παντως σχετικα με τους μηχανισμους που αναφερεις straier, επειδη εκοψα την ουρα δυο φορες, παρατηρησα τα εξης: Την πρωτη φορα, τα χτυπηματα τα εκανα την στιγμη που ο δρακος σηκωνεται στα δυο ποδια και ριχνει φωτια. Tα hits ηταν κοντα στη βαση της ουρας για να προλαβω πριν τη σηκωσει. Μου πηρε 7-8 χτυπηματα. Anyway, στη συνεχεια εχασα και μετα απο καποια ακομα runs μου εκατσε ενα session που ο δρακος spamαρε την εναερια επιθεση. Καταφερα να κοψω την ουρα μετα απο 4 hits στη μεση της οταν εκανε το χτυπημα μετα το landing. Υποθετω λοιπον (χωρις να ειμαι σιγουρος γιατι δεν προσεχα τα νουμερα στο damage) οτι οσο πιο μακρια απο τη βαση χτυπας τοσο πιο ευκολα κοβεται η ουρα.

          Το σπαθι τωρα εχει πολυ ωραια R2 επιθεση αλλα συνολικα (το πηγα +5) θεωρω οτι ειναι πολυ καλο κυριως για low level builts. Σε χαρακτηρες οπως ο δικος μου (δεδομενου οτι σαν οπλο δεν εχει scaling) δεν ειναι κατι το ιδιαιτερο, ειδικα σε σχεση με αλλα greatswords... παρατηρησα βεβαια οτι ειναι 8 κιλα (δηλαδη 2 κιλα ελαφρυτερο απο τον μεσο ορο των σπαθιων της κατηγοριας) και επισης δεν εχω κανει ακομα ελεγχο για το αν δεχεται buffs (αυτο θα αλλαζει πολλα). Θα δουμε, λογικα θα πεσει testing τις επομενες ημερες.

          Πηρα και το τοξο απο τον Gough οποτε εν καιρω θα μπω στη τελικη περιοχη και θα γραψω συνολικες εντυπωσεις.

          Btw οποτε θες να κανουμε την μεταφορα πες ;). Η μονη απορια που εχω ειναι σχετικα με τα level μας (αν μπορουμε να συναντηθουμε) αλλα υποθετω οτι μπορεις να μπεις στον κοσμο μου με red sign (αν δεν κανω λαθος εκει δεν παιζει ρολο το level προς τα κατω).

          Comment


          • Το ξεκίνησα κι εγώ λίγο δοκιμαστικά,δεν είχα σκοπό να ασχοληθώ σοβαρά στην παρούσα φάση.Πήρα Pyromancer που ξεκινάει με Lvl 1 όπως και ο Royalty στο Demon's Souls.
            Τι να πω;Είχα ακούσει ότι με τα update γίνεται ευκολότερο και γι'αυτό το λόγο δεν έκανα κανένα.Κι όμως.Έφτασα Firelink Shrine για πλάκα.Το αφεντικό στο Άσυλο μου έκανε 2-3 χτυπήματα και δεν ψόφαγα.Πολύ εύκολο δεν είναι ως τώρα;Σε σχέση με το Demon's μου φάνηκε παιχνιδάκι.Ελπίζω να με διαψεύσει στη συνέχεια.Όσοι έχετε παίξει και τα 2,ποιο είναι πιο δύσκολο και γιατί;
            Carpe diem

            Comment


            • Τον Kalameet σχεδόν ποτέ δεν κατάφερνα να τον χτυπήσω όταν καθόταν όρθιος και έριχνε φωτιά, μόνο όταν πετούσε. Και μένα μου φαίνεται πάντως πως ισχύει αυτό με την απόσταση από την άκρη. Επίσης είμαι σχεδόν σίγουρος πως τα βαριά όπλα (και ίσως όσα έχουν pure physical damage) είναι πιο αποτελεσματικά. Εγώ χρησιμοποίησα Dark Knight Halberd. Εσύ; Πάντως αφού του έκοψα την ουρά το να τον σκοτώσω ήταν πολύ πιο εύκολο. Μόνο πρόβλημα ήταν πως δε μου συγχωρούσε κανένα λάθος και πως το Homing Soul Mass έχει φάει τρελό nerf (μεγάλο πλήγμα αυτό) και σχεδόν ξέμενα από μαγικά.

              Το Obsidian Greatsword μπορεί να γίνει buff.

              Btw οποτε θες να κανουμε την μεταφορα πες ;). Η μονη απορια που εχω ειναι σχετικα με τα level μας (αν μπορουμε να συναντηθουμε) αλλα υποθετω οτι μπορεις να μπεις στον κοσμο μου με red sign (αν δεν κανω λαθος εκει δεν παιζει ρολο το level προς τα κατω).
              Αν δούμε ο ένας τον άλλο μέσα ας μιλήσουμε. Ο χαρακτήρας σου είναι πολύ υψηλό λέβελ (ο κεντρικός μου είναι 138 και ο δευτερεύων 111) οπότε σκεφτόμουν να το κάνουμε με Red Soapstone. Αλήθεια ποια bosses δεν έχεις νικήσει; Αν το κάνουμε σε περιοχές του DLC θα έχεις εισβολή κάθε 10 δευτερόλεπτα οπότε νομίζω θα ήταν καλύτερα να το κάνουμε αλλού. Προτείνω Tomb of the Giants (μετά τον Pinwheel) ή New Londo Ruins (μετά το ασανσέρ από το Firelink Shrine). Θέλω να περάσω τα Dark Silver/Gold Tracer, Manus Catalyst, Chester, Chiaran, Gough full armor sets και μερικά Dragon Scales. Αν θες οτιδήποτε εκτός από αυτά πιστεύω μπορώ να σε βοηθήσω για τον κόπο σου.

              Το ξεκίνησα κι εγώ λίγο δοκιμαστικά,δεν είχα σκοπό να ασχοληθώ σοβαρά στην παρούσα φάση.Πήρα Pyromancer που ξεκινάει με Lvl 1 όπως και ο Royalty στο Demon's Souls.
              Τι να πω;Είχα ακούσει ότι με τα update γίνεται ευκολότερο και γι'αυτό το λόγο δεν έκανα κανένα.Κι όμως.Έφτασα Firelink Shrine για πλάκα.Το αφεντικό στο Άσυλο μου έκανε 2-3 χτυπήματα και δεν ψόφαγα.Πολύ εύκολο δεν είναι ως τώρα;Σε σχέση με το Demon's μου φάνηκε παιχνιδάκι.Ελπίζω να με διαψεύσει στη συνέχεια.Όσοι έχετε παίξει και τα 2,ποιο είναι πιο δύσκολο και γιατί;
              Τα patches ως επί το πλείστον έχουν nerfs και bugfixes. Το μόνο boost για τον χαρακτήρα είναι η αύξηση των ψυχών από τους εχθρούς που προσωπικά μόνο θετικά μπορώ να το δω. Το πρώτο boss του Dark Souls είναι πολύ πιο εύκολο γιατί απλούστατα πρέπει να το σκοτώσεις για να προχωρήσεις, σε αντίθεση με το αντίστοιχο του Demon's που είναι προαιρετικό. Θα έλεγα πως το Dark είναι κάπως πιο δύσκολο ειδικά στις πίστες του, αλλά δύσκολο να συγκρίνεις άμεσα. Σκέψου πως έχεις και την πρόσφατη εμπειρία του Demon's οπότε ξέρεις να μην το παίζεις Ταρζάν.

              Edit: Τέλος και ο Manus. Συμβουλή, πήγαινε ως άνθρωπος και κάνε summon το NPC phantom στην αρένα της μάχης για επικίλα.
              Originally posted by Squall Leonhart
              I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
              Originally posted by 丹野
              Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
              Originally posted by Ryu_gr
              υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

              Comment


              • Τον Kalameet σχεδόν ποτέ δεν κατάφερνα να τον χτυπήσω όταν καθόταν όρθιος και έριχνε φωτιά, μόνο όταν πετούσε. Και μένα μου φαίνεται πάντως πως ισχύει αυτό με την απόσταση από την άκρη. Επίσης είμαι σχεδόν σίγουρος πως τα βαριά όπλα (και ίσως όσα έχουν pure physical damage) είναι πιο αποτελεσματικά. Εγώ χρησιμοποίησα Dark Knight Halberd. Εσύ;
                Ναι μεχρι στιγμης το physical path ειναι το καλυτερο ως προς την αποτελεσματικοτητα. Το εχω τεσταρει αρκετα στα bosses και παρατηρησα οτι οι διαφορες ειναι αρκετα μεγαλες (το moonlight για παραδειγμα στον Artorias ηταν αχρηστο). Τον Kalameet τον επαιξα με το Greatsword of Artorias (Cursed) μιας και κανει pure physical damage και εχει καλο range.

                Αν δούμε ο ένας τον άλλο μέσα ας μιλήσουμε. Ο χαρακτήρας σου είναι πολύ υψηλό λέβελ (ο κεντρικός μου είναι 138 και ο δευτερεύων 111) οπότε σκεφτόμουν να το κάνουμε με Red Soapstone. Αλήθεια ποια bosses δεν έχεις νικήσει; Αν το κάνουμε σε περιοχές του DLC θα έχεις εισβολή κάθε 10 δευτερόλεπτα οπότε νομίζω θα ήταν καλύτερα να το κάνουμε αλλού. Προτείνω Tomb of the Giants (μετά τον Pinwheel) ή New Londo Ruins (μετά το ασανσέρ από το Firelink Shrine). Θέλω να περάσω τα Dark Silver/Gold Tracer, Manus Catalyst, Chester, Chiaran, Gough full armor sets και μερικά Dragon Scales. Αν θες οτιδήποτε εκτός από αυτά πιστεύω μπορώ να σε βοηθήσω για τον κόπο σου.
                Ωραια οποτε μιλαμε στο psn, εχω ακομα ανοικτα τα Tomb of Giants, New Londo, Duke Archives, Lost Izalith, Demon Ruins οποτε απο πλευρας επιλογων ειμαστε ok πιστευω. Στο DLC οντως γινεται ο κακος χαμος απο invades οποτε καλυτερα να παμε απο main game μερια.

                Το ξεκίνησα κι εγώ λίγο δοκιμαστικά,δεν είχα σκοπό να ασχοληθώ σοβαρά στην παρούσα φάση.Πήρα Pyromancer που ξεκινάει με Lvl 1 όπως και ο Royalty στο Demon's Souls.
                Τι να πω;Είχα ακούσει ότι με τα update γίνεται ευκολότερο και γι'αυτό το λόγο δεν έκανα κανένα.Κι όμως.Έφτασα Firelink Shrine για πλάκα.Το αφεντικό στο Άσυλο μου έκανε 2-3 χτυπήματα και δεν ψόφαγα.Πολύ εύκολο δεν είναι ως τώρα;Σε σχέση με το Demon's μου φάνηκε παιχνιδάκι.Ελπίζω να με διαψεύσει στη συνέχεια.Όσοι έχετε παίξει και τα 2,ποιο είναι πιο δύσκολο και γιατί;
                Σε καμια περιπτωση δεν θα ελεγα οτι τα updates εκαναν το παιχνιδι πιο ευκολο. Το θετικο για τον παικτη ειναι αυτο που ειπε και ο straier για τον αριθμο των souls που παιρνεις απο τους εχθρους κλπ (κατι που μειωνει το farming σε ενα βαθμο), κατα τα αλλα εχει πεσει πολυ nerf σε παρα πολλα αντικειμενα με αποκορυφωμα το update 1.06. Μειωση των stats των elemental weapons, μειωσεις στην ταχυτητα των great swords, μειωση στο damage που κανουν καποιες μαγειες, μειωση του χρονου που διαρκουν τα buffs, nerf της καλυτερης all around ασπιδας (eagle shield) στην οποια πλεον περναει το physical damage, διορθωση bugs που εκαναν το παιχνιδι πολυ πιο ευκολο κλπ κλπ. Επιπλεον το σημαντικοτερο απο ολα, υπηρχε ενα αντικειμενο που σου εδινε την δυνατοτητα με μετριο -> καλο endurance να φορας οτι πανοπλια θες και να κινεισαι σαν εχεις βαρος <=25&#37;... προφανως με την καταργηση του το παιχνιδι εχει αλλαξει παρα παρα πολυ (ειδικα σε πρωτα playthroughs) με την δυσκολια να ανεβαινει σε μεγαλο βαθμο.

                Τωρα για το tutorial συμφωνω επισης με τον Straier, αυτη τη φορα το πρωτο Boss πρεπει να εχεις τη δυνατοτητα να το βγαλεις γιατι αλλιως δεν προχωρας το παιχνιδι. Btw αν προσπαθουσες να το βγαλεις με το που μπηκες στο δωματιο (αυτο για παραδειγμα ειναι πολυ δυσκολο) τοτε θα επαιρνες και ενα πολυ πολυ καλο οπλο (δεν θα μπορουσες να το χρησιμοποιησεις βεβαια με τα αρχικα stats ). Οπως και να εχει Demons Souls και Dark Souls εχουν παρομοια δυσκολια πανω κατω (τα updates περασε τα μη τα φοβασαι). Απλα στο πρωτο ετρωγες γερη σφαλιαρα γιατι δεν το περιμενες. Τωρα ξερεις τι να περιμενεις. Btw θα ελεγα οτι το Dark Souls ειναι λιγοτερο punishing αν κανεις καποια βλακεια του τυπου να χτυπησεις καποιον NPC κατα λαθος (εχουν προσθεσει ενα μηχανισμο που σβηνει πιθανα τετοια λαθη που κανεις... με το αζημιωτο φυσικα ).

                Comment


                • Btw θα ελεγα οτι το Dark Souls ειναι λιγοτερο punishing αν κανεις καποια βλακεια του τυπου να χτυπησεις καποιον NPC κατα λαθος (εχουν προσθεσει ενα μηχανισμο που σβηνει πιθανα τετοια λαθη που κανεις... με το αζημιωτο φυσικα ).
                  Φτάνει να μη χτυπήσεις το συγκεκριμένο NPC ή σκοτώσεις τελείως τους άλλους NPC (που κάποιοι έχουν 1ΗΡ).
                  Πέρα από την πλάκα, αλλαγές όπως αυτή δε μειώνουν την πρόκληση στο ελάχιστο, απλά σε γλιτώνουν από εκνευρισμό και κλάμα. Όπως και η αντικατάσταση των Stone of Ephemeral Eyes με humanity. Επίσης οι απλοί εχθροί είναι πολύ πιο επιθετικοί σε σχέση με το Demon's Souls. Πλέον σε ακολουθούν σε ολόκληρη την πίστα σχεδόν.
                  Originally posted by Squall Leonhart
                  I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
                  Originally posted by 丹野
                  Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
                  Originally posted by Ryu_gr
                  υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

                  Comment


                  • Τελος το DLC.

                    Αρχικα να πω οτι το καθαρο μεγεθος του περιεχομενου ειναι αρκετα μικρο. Ενα run, αν βγαλεις εκτος υπολογισμου το farming των αντικειμενων και τις φορες που χανεις-backtracking κλπ, θα ελεγα οτι παιρνει κατα μεσο ορο 3-5 ωρες. Πριν βγαλει κανεις καποιο συμπερασμα θα πω οτι και το main game (που σε ενα πρωτο run θελει γυρω στις 70 ωρες) ειναι επισης μικρο και με παρομοιο σκεπτικο υπολογισμου εχει βασικη διαρκεια περιπου 20 ωρες.

                    Οι νεες περιοχες ειναι 3 και συνολικα θα ελεγα οτι εμεινα αρκετα ευχαριστημενος. Υπαρχει η γνωστη φιλοσοφια της σειρας σε οτι αφορα το level design καθως και ποικιλια σχεδιασμου (ανοιτκος-κλειστος). Την μεγαλυτερη προκληση θα ελεγα οτι τη συναντησα στην πρωτη απο αυτες (Royal Wood) με τις αλλες 2 να ειναι λιγοτερο challenging (και περισσοτερο straight-forward). Αυτο που με χαλασε αρκετα ηταν οτι το μεγεθος τους δεν ηταν ιδιαιτερα μεγαλο και σχεδιαστικα δεν εκρυβαν τοσα πραγματα-μυστικα οσο καποιες αλλες, πιο πολυπλοκες περιοχες του κεντρικου παιχνιδιου (Anor Londo-Sen's Fortress κλπ).

                    Το main highlight για μενα ηταν τα 4 νεα Bosses που imo ειναι και απο τα καλυτερα ολου του παιχνιδιου. Αν εξαιρεσω τους Ornstein n Smough και 4 Kings σε κανενα αλλο σημειο δεν δοκιμασα τοσες αλλαγες προσεγγισης- testing εξοπλισμου- απειρα session με ποικιλες τακτικες (ειτε σε solo ειτε σε co-op) οσο στα Bosses του DLC. Εγινε πραγματικα πολυ καλη δουλεια και θα ελεγα οτι και oι 4 μαχες ηταν απο τα πιο memorable σημεια ολοκληρου του παιχνιδιου.

                    Στα υπολοιπα, υπαρχει πολυ πολυ περισσοτερο script απ'οτι στο main game και ειναι πολυ ωραια δοσμενο. Οι νεοι NPC που γνωριζεις ειναι καταπληκτικοι (ουσιαστικα ερχεσαι σε επαφη με τους σημαντικοτερους χαρακτηρες της ολης μυθολογιας για τους οποιους ειχες μαθει πραγματα μονο μεσω των αντικειμενων που μαζευεις) και γενικοτερα απο πλευρας σκηνοθεσιας-σεναριου- hints που σου δινονται θα ελεγα οτι βρισκομαστε καποια σκαλια πιο πανω απο το κεντρικο παιχνιδι. Το νεο soundtrack ειναι καταπληκτικο και η ambient νοτα ταιριαζει παρα πολυ στο ολο κλιμα. Οι νεοι εξοπλισμοι για καποιο λογο βρηκα οτι εχουν πολυ περισσοτερη λεπτομερια (εμφανισιακα) απο αυτους της vanilla εκδοσης. Οτι εχει προστεθει ειναι πανεμορφο και τωρα μενει να πεσει testing για να δουμε και τη λειτουργικοτητα του. Τελος υπαρχει και νεο PvP το οποιο πανω κατω εχουμε περιγραψει στα προηγουμενα posts, το σημαντικοτερο ειναι οτι παιζεις για 3 λεπτα σε νεες τοποθεσιες και δεν υπαρχουν estus flasks. Επιπλεον εχουν προστεθει και Leaderboards ως επιπλεον κινητρο να ασχοληθει κανεις.

                    Προσωπικα επαιξα το DLC γυρω στις 20 ωρες συνολο και πρεπει να μου πηρε γυρω στις 10 να το τερματισω. Ακομα δεν εχω καταφερει να παρω ολα τα αντικειμενα ενω θα χρειαστει και νεο playthrough για το 100&#37;. Συν τοις αλλοις εχω αφησει ανοικτη ακομα μια προκληση που αξιζει κανεις να δοκιμασει (Sanctuary Guardian x2).

                    Αξιζει σε αυτη την τιμη? Για τους fans του Dark Souls που εχουν αφιερωσει παρα πολλες ωρες και το παιχνιδι δεν σταματα ποτε να τους εκπλησσει και να τους δινει κατι νεο, η απαντηση ειναι ενα καθαρο ναι (btw τωρα συνειδητοποιω οτι τον τελευταιο χρονο -αν εξαιρεσω το ffXIII-2- επαιζα ουσιαστικα μονο Dark Souls ). Για αυτους το DLC δεν εχει διαρκεια και το νεο περιεχομενο ειναι ικανο απο μονο του να δωσει απειρες ωρες gameplay ακομα. Για τους υπολοιπους που θελουν απλα ενα run και εχουν ηδη το παχνιδι, θα ελεγα να περιμενουν price drop. Οσοι δεν το εχουν αγορασει καθολου θα πανε ουτως ή αλλως στην prepare to die εκδοση οποτε δεν τιθεται θεμα.

                    Αυτα, εγω περιμενω καποια στιγμη να το πιασουν παντως και οι Evans και Titus . Ευχαριστω επισης τον Straier τοσο για το Abyss Sword οσο και για το Dragon Torso (με γλυτωσε απο πολυ farming) ;).

                    Comment


                    • Nooto τα ποστ σας τα διαβάζω παρόλο που δεν γράφω γιατί δεν έχω παίξει το παιχνίδι ακόμα.Μετά το batman ψήνομαι να πιάσω αυτό.

                      Από ότι καταλαβαίνω άπό τα ποστ σας έχει δυνατό story και πολύ καλή μουσική,ετσι;Τέλειο αυτό,το demons δεν είχε σχεδόν καθόλου μουσική και το story δεν ήταν κάτι το τρομερό.

                      Σε γενικές γραμμές,το dark είναι καλύτερο από το demons;


                      Tidy!

                      Do not blame me.Blame yourself or God.
                      In Matsuno we trust.

                      Comment


                      • Εγώ θα έλεγα πως η πόλη ήταν αρκετά πιο ενδιαφέρουσα από το δάσος (που θύμιζε ένα πολύ πιο φωτεινό Darkroot Garden), είχε ένα σωρό δρομάκια και παραδρομάκια και μυστικές περιοχές που ανοίγουν με νέο τρόπο (εύκολο να τον βρεις βέβαια).

                        Τα bosses θεωρώ πως εφόσον τα μάθεις είναι απείρως πιο εύκολα από τους Four Kings και ίσως και τον Gwyn. Πάντως σίγουρα είναι ενδιαφέρουσες. Παρεμπιπτόντως, τους 2 Guardians αν τους πας melee θα σε βιάσουν, ειδικά σε NG+++, ενώ πολεμάς τον ένα ο άλλος σου ρίχνει κεραυνούς.

                        Οι πανοπλίες και τα όπλα όντως είναι αρκετά ωραία αλλά είναι και λογικό νομίζω, δεδομένου ότι δεν υπάρχουν απλά όπλα/πανοπλίες και οι 3 από τις 4 πανοπλίες ανήκουν σε ιππότες του Gwyn ενώ η τέταρτη θυμίζει τους Fat Ministers του Demon's Souls.

                        Βρήκα και το παρακάτω που δεν έχει σχέση με το DLC αλλά έχει αρκετή πλάκα γιατί δείχνει τι συμβαίνει όταν ο κόσμος σου γίνεται cursed από Gravelord Servant:


                        Edit:

                        Από ότι καταλαβαίνω άπό τα ποστ σας έχει δυνατό story και πολύ καλή μουσική,ετσι;Τέλειο αυτό,το demons δεν είχε σχεδόν καθόλου μουσική και το story δεν ήταν κάτι το τρομερό.

                        Σε γενικές γραμμές,το dark είναι καλύτερο από το demons;
                        Η μουσική είναι σίγουρα καλύτερη από του Demon's Souls αλλά όση είχε το ένα έχει και το άλλο λίγο πολύ. Κοινώς, σχεδόν τα μόνα μουσικά κομμάτια που υπάρχουν είναι στις boss fights.
                        To story επίσης παρουσιάζεται με τρόπο παρόμοιο του Demon's Souls, με ελάχιστους διαλόγους και με περιγραφές αντικειμένων. Σαν μέγεθος είναι μεγαλύτερη πάντως.

                        Καλύτερο είναι πολύ σχετικό. Το PvP είναι σίγουρα καλύτερο και με πολύ περισσότερες επιλογές, το μόνο σπαστικό στο multi είναι πως είναι δύσκολο να βρεις κάποιον φίλο σου γιατί σε βάζει τυχαία σε διάφορους servers. Σα δομή του κόσμου και level design θα έλεγα πως είναι μάλλον καλύτερο γιατί ουσιαστικά έχεις έναν τεράστιο κόσμο που συνδέεται ΧΩΡΙΣ loading times. To level design θα έλεγα πως είναι το καλύτερο που έχω δει σε παιχνίδι τα τελευταία χρόνια και το πως συνδέονται οι διάφορες περιοχές είναι πολύ εντυπωσιακό, και αν βλέπεις κάτι στο βάθος κατά πάσα πιθανότητα μπορείς να πας εκεί αργότερα. Ουσιαστικά πατάει στη λογική του Demon's Souls αλλά σε έναν ενιαίο κόσμο χωρίς hub που σου δίνει τη δυνατότητα να πάρεις διάφορα μονοπάτια ανά πάσα στιγμή.
                        Εκεί που θεωρώ πως υστερεί κάπως είναι στα bosses. Στο Demon's Souls πολλά από τα bosses μπορούσες (ή έπρεπε) να τα προσεγγίσεις με εναλλακτικούς τρόπους. Π.χ. Tower Knight, False Idol, Maiden Asrtaea, Dragon God κλπ. Στο Dark Souls είναι περισσότερο του στυλ τα βαράς μέχρι να πεθάνουν (αν και ίσως σαν σύνολο είναι δυσκολότερα, με εξαίρεση τους Maneaters ).
                        Επίσης έχω τις επιφυλάξεις μου για τις αλλαγές στο σύστημα της μαγείας. Από τη μία θα έλεγα πως είναι πιο αποτελεσματική σε σχέση με το Demon's Souls εναντίον bosses αλλά από την άλλη σε κάνει πολύ πιο συντηρητικό εναντίον απλών εχθρών. Βέβαια, δεδομένου ότι η επιλογή όπλων είναι αρκετά μεγαλύτερη σε σχέση με το Demon's είναι ίσως και θετικό το ότι σε κάνει να χρησιμοποιείς melee. Επίσης οι εχθροί είναι πολύ πιο επιθετικοί οπότε η ασπίδα είναι σχεδόν υποχρεωτική.
                        Originally posted by Squall Leonhart
                        I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
                        Originally posted by 丹野
                        Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
                        Originally posted by Ryu_gr
                        υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

                        Comment


                        • Από ότι καταλαβαίνω άπό τα ποστ σας έχει δυνατό story και πολύ καλή μουσική,ετσι;Τέλειο αυτό,το demons δεν είχε σχεδόν καθόλου μουσική και το story δεν ήταν κάτι το τρομερό.

                          Σε γενικές γραμμές,το dark είναι καλύτερο από το demons;
                          Deus το story ουσιαστικα παρουσιαζεται με τον ιδιο τροπο οπως και στο Demons Souls. Μην περιμενεις δηλαδη cutscenes κλπ, τα παντα δινονται με cryptic τροπο μεσω των διαλογων με τους NPCs και των item descriptions. Το αν θα ασχοληθεις με το σεναριο ή οχι ειναι καθαρα θεμα προσεγγισης που θες να ακολουθησεις, αλλωστε (και εδω κανω quote) σε αντιθεση με παιχνιδια οπως το FFX, για το Dark Souls ισχυει το ''This is your Story''. H διαφορα με το Demons Souls ειναι οτι σε περιπτωση που ασχοληθεις με το story θα καταλαβεις (μαζευοντας σιγα σιγα τα κομματια του puzzle) οτι υπαρχει ενας πολυ solid και με απιστευτο ενδιαφερον κορμος κεντρικης ιστοριας. Το back story του Lordran ειναι imo πολυ πιο πλουσιο απο το συμπαν ολοκληρης της τριλογιας Mass Effect. Απλα ξαναλεω, οτι το story telling ειναι ετσι δομημενο που μπορεις να αγνοησεις τελειως το ολο σεναριακο οικοδομημα. Προσωπικα λατρεψα τη συγκεκριμενη προσεγγιση (ειναι πραγματικο puzzle) και μακαρι να συνεχισουν ετσι και στα επομενα παιχνιδια. Βtw υπαρχει ενας τυπος που εχει γινει πλεον διασημος τοσο στην κοινοτητα οσο και στο net (προσφατα τον ανεφερε και το Eurogamer) που μαζεψε ολα τα στοιχεια και εφτιαξε lore videos παρουσιαζοντας αναλυτικα το ολο Story. To ονομα του ειναι EpicNameBro και στις προηγουμενες σελιδες ειχα αναρτησει video του. Σε περιπτωση που το πιασεις και ενδιαφερθεις ξαναβαζω links της δουλειας του ;).

                          Μουσικη υπαρχει μονο σε Boss Battles (και στην αρχικη περιοχη-Hub) αλλα θα ελεγα οτι τα κομματια ειναι πιο memorable απο του Demons Souls... Το Theme του Gwyn ειναι απο τα αγμαπημενα μου σε video game και προσφατα κατεβασα την παρτιτουρα και το μαθαινω στο πιανο.

                          Εγώ θα έλεγα πως η πόλη ήταν αρκετά πιο ενδιαφέρουσα από το δάσος (που θύμιζε ένα πολύ πιο φωτεινό Darkroot Garden), είχε ένα σωρό δρομάκια και παραδρομάκια και μυστικές περιοχές που ανοίγουν με νέο τρόπο (εύκολο να τον βρεις βέβαια).
                          Ναι συμφωνω οτι απο πλευρας ενδιαφεροντος το Township ηταν πολυ ανωτερο των Woods (ισως να μην φανηκε καλα ετσι οπως το εγραψα). Απλα τα Woods ηταν πιο ανοικτη περιοχη + εχασα πολυ περισσοτερες φορες γιατι οι εχθροι ηταν σε packs και πιο επικυνδινοι (αν κανεις ελευθερο roam) απο τους κατοικους της Oolacile (για αυτο λεω περι challenge).

                          τους 2 Guardians αν τους πας melee θα σε βιάσουν, ειδικά σε NG+++, ενώ πολεμάς τον ένα ο άλλος σου ρίχνει κεραυνούς.
                          Ναι μπηκα 2-3 φορες και δεν αντεξα πανω απο 30 δευτερολεπτα... Ειναι καλη φαση παντως.

                          Βρήκα και το παρακάτω που δεν έχει σχέση με το DLC αλλά έχει αρκετή πλάκα γιατί δείχνει τι συμβαίνει όταν ο κόσμος σου γίνεται cursed από Gravelord Servant:
                          http://youtu.be/UdPC0QrtZVY?t=2m37s
                          Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα δεν μου εχει τυχει ποτε ρε γαμωτο .

                          Comment


                          • Εσείς που έχετε παίξει το Prepare to Die, αξίζει να το αγοράσω? Είμαι ανάμεσα στο Prepare to Die και την Limited Edition.

                            Comment


                            • Prepare to Die εννοείται. Καλά τα έξτρα της Limited αλλά η Prepare to Die περιέχει το expansion...
                              Originally posted by Squall Leonhart
                              I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
                              Originally posted by 丹野
                              Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
                              Originally posted by Ryu_gr
                              υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

                              Comment


                              • Μια μικρη παρουσιαση του Artorias of the Abyss DLC εχει γινει στα προηγουμενα posts. Τωρα απο τις 2 εκδοσεις εννοειται οτι πας για την Prepare to Die. Η Limited ειλικρινα δεν ειναι τιποτα το ιδιαιτερο (αν μιλουσαμε για Limited επιπεδου Demon's Souls τοτε να το συζηταγαμε) και το extra περιεχομενο της Prepare to Die ειναι πολυ καλο και δεν αξιζει να το χασεις.

                                Btw εχω φτιαξει νεο χαρακτηρα και τον παω για Str-End built. Περασα απο την Blight Town και για πρωτη φορα εβαλα το Iron Rusted Ring... Εχετε παρατηρησει οτι με αυτο το δαχτυλιδι, κατα την περιηγηση στο βαλτο, βελτιωνεται δραματικα το frame rate? Μου εκανε πολυ μεγαλη εντυπωση (δεν το εχει σαν ιδιοτητα η περιγραφη του δαχτυλιδιου ).

                                Comment

                                Working...
                                X