Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dark Souls

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Btw εχω φτιαξει νεο χαρακτηρα και τον παω για Str-End built. Περασα απο την Blight Town και για πρωτη φορα εβαλα το Iron Rusted Ring... Εχετε παρατηρησει οτι με αυτο το δαχτυλιδι, κατα την περιηγηση στο βαλτο, βελτιωνεται δραματικα το frame rate? Μου εκανε πολυ μεγαλη εντυπωση (δεν το εχει σαν ιδιοτητα η περιγραφη του δαχτυλιδιου ).
    Γι'αυτό εγώ δεν παρατήρησα ποτέ το frame rate drop. Πάντα πήγαινα με το δαχτυλίδι. Εμ βέβαια έχεις μετά τους haters που φωνάζουν frame rate drop χωρίς να έχουν δοκιμάσει τις κρυφές ιδιότητες των αντικειμένων. Η τύχη ευνοεί τους πειραματιζόμενους. Τα παράπονα για frame rate πάντως είναι στην άνω Blighttown όπου δε σου χρειάζεται το δαχτυλίδι.
    Originally posted by Squall Leonhart
    I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
    Originally posted by 丹野
    Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
    Originally posted by Ryu_gr
    υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

    Comment


    • Double post να πω τη βλακεία μου.

      Δε θα ήταν τέλειο να οργάνωναν cosplay party με πανοπλίες και όπλα από Dark Souls;
      Originally posted by Squall Leonhart
      I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
      Originally posted by 丹野
      Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
      Originally posted by Ryu_gr
      υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

      Comment


      • 33% off στη Steam, 20 λίρες δηλαδή.

        Petition για αγορά του Dark Souls για τον Evans .

        Comment


        • Ξέρεις ότι είσαι κολλημένος όταν βλέπεις την παρακάτω σκηνή από το Tangled:

          και το πρώτο πράγμα που σου έρχεται στο μυαλό είναι το Dark Souls...
          Originally posted by Squall Leonhart
          I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
          Originally posted by 丹野
          Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
          Originally posted by Ryu_gr
          υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

          Comment


          • Χαχαχαχαχαχαχα

            Comment


            • Με την ανακοίνωση του δεύτερου μέρους,σκέφτομαι να το βάλω στο πρόγραμμα.
              Απορία:Πόσο εύκολο είναι το φάρμινγκ χωρίς να παίξεις online;Επίσης το online κατά πόσο βολεύει για Πλατίνα;Πχ στο Demon's καλό ήταν να παίζεις χωρίς σύνδεση ώστε να μη σου χαλάνε το Tendency.Εδώ;Όσον αφορά τα Covenants τι πρέπει να προσέξω;Για να πάρω κάποια συγκεκριμένα αντικείμενα κλπ ώστε να ανέβω βαθμίδες πρέπει να παίξω υποχρεωτικά με άλλους;Επίσης πόσο εύκολο είναι να βρεθείς με κάποιον ώστε να σου δώσει αντικείμενα και τι level είσαστε Νooto/Straier ώστε να ξέρω πόσο θα χρειαστεί να φαρμάρω.
              Carpe diem

              Comment


              • Στο Dark Souls μπορεις να παιζεις online χωρις να εχεις κανενα κοστος, αν εισαι σε Hollow Form (το αντιστοιχο του soul form) μιας και εδω δεν υπαρχουν Tedencies για να επηρεαστουν απο τον server median. Επισης δεν μπορει καποιος να σου κανει invade και παραλληλα δεν χανεις το μισο του life bar σε αυτη τη μορφη. Με αλλα λογια μπορεις να παιζεις οnline αφοβα με οτι πλεονεκτηματα αυτο συνεπαγεται (messages κλπ) χωρις να φοβασαι τιποτα, αρκει βεβαια να μην εισαι σε Human Form.

                Για το farming, υπαρχει ενα σημειο νωρις στο παιχνιδι (στο οποιο για να εχεις προσβαση πρεπει να δωσεις 20.000 souls) που ειναι super για να ανεβεις πολλα levels. Γενικοτερα souls μπορεις να μαζεψεις αρκετα ευκολα και σχετικα νωρις απλα εδω υπαρχουν πολλαπλα πραγματα στα οποια μπορεις να επενδυσεις περα απο τα levels σου.

                Η πλατινα τωρα, απαιτει farming ορισμενων αντικειμενων και η αληθεια ειναι οτι καποια απο αυτα τα αποκτας πιο ευκολα παιζοντας online (μπορεις παντα να farmαρεις εχθρους βεβαια αλλα δεν ειναι τοσο διασκεδαστικο imo). Εδω μπαινει ο ρολος των covenants. Tα covenants ειναι ουσιαστικα σαν τα guilds που συναναντας στα περισσοτερα RPGs και δινουν μια πιο σαφη δομη τοσο στο co-op οσο και στο PVP. Για παραδειγμα οταν μπεις στην sunlight covenant, καθε φορα που βοηθας καποιον παικτη να νικησει ενα Boss παιρνεις ενα sunlight medal. Τα medals αυτα σε βοηθουν να ανεβεις rank στο covenant με στοχο να παρεις miracles που ειναι προσβασιμα μονο απο εκει. Ενα αλλο παραδειγμα ειναι η Darkmoon Covenant στην οποια κανεις invades σε παικτες οι οποιοι εχουν σκοτωσει NPCs στον δικο τους κοσμο (έχουν αμαρτησει). Καθε φορα που βγαινεις νικητης, παιρνεις ενα αντιστοιχο loot, ανεβαζεις το rank σου και στοχευεις στα unique items της συγκεκριμενης κλασης. Επι της ουσιας λοιπον οι δομες αυτες ειναι ενα ειδος Ρολου που αναλαμβανεις οταν παιζεις online ειτε συνεργατικο ειτε ανταγωνιστικο. Οπως ειπα τα περισσοτερα πραγματα που κερδιζεις μπορεις να αποκτησεις χωρις να μπεις σε αυτη τη διαδικασια παιζοντας σε single player. Σε single player καποια απο αυτα τα αποκτας ευκολα καποια πιο δυσκολα (αν και μπορεις να αυξησεις δραματικα το item discovery σε αυτο το παιχνιδι, οποτε δεν ειμαι και σιγουρος).

                Τωρα ολα αυτα θα σε αποσχολησουν πιο αργα στο παιχνιδι που θα αρχισεις να καταλαβαινεις λιγο τι παιζει. Αυτο που πρεπει να προσεξεις ειναι αν μπεις σε καποιο covenant μην αρχισεις να δινεις αντικειμενα αν δεν σκοπευεις να ανεβεις στο ranking διοτι τα αντικειμενα αυτα χανονται με το που βγεις ή πας σε ενα νεο covenant. Θελω να πω οτι αν πχ μια κλαση απαιτει 10 αντικειμενα απο ενα συγκεκριμενο loot για να σου δωσει τα unique της items, εσυ αν εχεις 9 και τα δωσεις δεν πρεπει να βγεις απο αυτη την κλαση γιατι τα 9 αυτα χανονται και παμε παλι απο την αρχη. Με αλλα λογια μπαινε ανετα στα covenants για να καταλαβεις τι παιζει, αλλα μην δινεις τα αντικειμενα που εχεις μαζεψει μεχρι να μαθεις ακριβως τις απαιτησεις κλπ.

                Εγω εχω εναν χαρακτηρα σε level 197 και εναν σε level 99, o straier εχει πολλους αν δεν κανω λαθος. Για βοηθεια σε αντικειμενα κλπ εννοειται οτι θες. Να θυμασαι οτι για να συναντηθουμε υπαρχει τυπικα level cap αλλα μπορεις παντα να μας κανεις invade (εκει δεν υπαρχει περιορισμος στα levels αν εισαι πιο χαμηλα) και να ανταλλαξουμε ετσι χωρις να μας νοιαζουν τα levels.

                Comment


                • Άψογος,ευχαριστώ.Οπότε,τελειώνω ΜΕ3 και ξεκινάω.
                  Carpe diem

                  Comment


                  • Comment


                    • An eternal battle rages at the heart of Dark Souls II. On one side stands the stern force of challenge, the very soul of the Souls series. It has inspired thousands of fans to hack their way through two of the most demanding and rewarding games of an era, fans who expect at least the same test on the next go around. On the other side is the bright promise of accessibility. And why not? Why shouldn’t FromSoftware and Namco Bandai open Souls up to a wider audience when it could otherwise be in danger of becoming stuck in a cult cul-de-sac?

                      There are many, after all, who have been put off by the series’ habit of obscuring its best assets from all but the most committed. Entire systems, such as Dark Souls’ covenants and Demon’s Souls’ World Tendency, remain mysteries to even reasonably experienced players – wouldn’t it be a service to the games to help everyone understand them better? On the other hand, isn’t the very nature of the Souls series about obfuscation and what it makes you work for? Aren’t its greatest pleasures about the slow crawl of discovery in a world that refuses easy interpretation? What would the series lose if it was made more explicit?

                      As we find out in issue 249, the answers to these questions are in the hands of game directors new to the Souls series, Tomohiro Shibuya and Yui Tanimura, who have taken the reins from Hidetaka Miyazaki. Their descriptions of how they intend to mould Dark Souls II into a more approachable form seem reasonable. But Shibuya admits that their approach will be influenced by their individual characters. “I personally am the sort of person who likes to be more direct than subtle,” he tells us. “[Dark Souls II] will be more straightforward and more understandable.” We sympathise if that sort of statement concerns you, but at the same time, we can surely agree that we would all like to see Dark Souls attain as great a presence as The Elder Scrolls. How it gets there is a worthy matter for debate, but it’s certainly a noble task.

                      Source: Edge 12/12

                      Comment


                      • Από τη μία χαίρομαι που θα είναι λιγότερο πολύπλοκο όσον αφορά κάποια πράγματα,από την άλλη ανησυχώ μην χάσει τον χαρακτήρα της η σειρά.Για να δούμε.Η δυσκολία τουλάχιστον,λένε,θα μείνει στα γνωστά επίπεδα.
                        Carpe diem

                        Comment


                        • Αυτα τα πραγματα εχουν αρχισει εδω και καιρο να ακουγονται σε συνεντευξεις για το μελλον της σειρας. Αυτο ειναι και το προβλημα οταν μια σειρα ξεκιναει με entries που ειναι για λιγους (Demons Souls) και καταληγει στο να εχει τεραστια δυναμικη (Dark Souls). Ελπιζω βεβαια οι δημιουργοι να καταλαβαινουν οτι ο λογος που τα παιχνιδια ειχαν αυτη την επιτυχια ειναι ακριβως το οτι η σειρα δεν προσφερει τα πραγματα στο πιατο, ειτε μιλαμε για το σεναριο ειτε για δομες-μηχανισμους-δυσκολια. Το γεγονος οτι οι κοινοτητες ειναι τοσο ζωντανες και οι παικτες συνεχιζουν να επιστρεφουν στους τιτλους βασιζεται στο οτι οι μηχανισμοι εχουν απιστευτο βαθος και ποτε μα ποτε δεν εχεις την αισθηση οτι εχεις ανακαλυψει τα παντα. Ελπιζω ολα αυτα να μην χαθουν προκειμενου να ''ενισχυθει'' η εμπορικοτητα της σειρας.

                          Σιγουρα συμφωνω στο οτι πρεπει να βρεθουν τροποι ωστε καποια πραγματα να γινονται πιο ευκολα κατανοητα (πχ η σημασια του poise στο Dark) αλλα για να πω την αληθεια οταν ακουω για installments τυπου The Elder Scrolls, φοβαμαι αρκετα για το που στοχευουν να το πανε...

                          Comment


                          • H απουσία Μιγιαζάκι με φοβίζει κάπως. Νομίζω πως είναι ένας δημιουργός που έχει μια πολύ καλή εικόνα του πώς πρέπει να είναι η δυσκολία που δε βασίζεται σε υπεράνθρωπα αντανακλαστικά (ο ίδιος είχε παραδεχτεί πως δεν είναι και πολύ επιδέξιος παίκτης) και εν τέλει ταυτίζεται με αυτό που βρίσκω εγώ διασκεδαστικό. Δε ξέρω κατά πόσον οι νέοι directors θα έχουν την ίδια επίγνωση του πού βρίσκεται η χρυσή τομή μεταξύ εκνευρισμού και ευχάριστης δυσκολίας.
                            Ελπίζω επίσης να μην το γεμίσουν με tutorials... Δε θέλω 20 λεπτά για να καταλάβω πως ο αναλογικός κινεί τον χαρακτήρα.
                            Τέλος, ελπίζω αυτό που ζηλεύουν στο Skyrim να είναι οι πωλήσεις του γιατί σαν παιχνίδια δεν έχουν καμιά σχέση και δε θα ήθελα με τίποτα να γίνει Elder Scrolls κλώνος.
                            Originally posted by Squall Leonhart
                            I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
                            Originally posted by 丹野
                            Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
                            Originally posted by Ryu_gr
                            υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

                            Comment



                            • Οπως εχω ξαναπει παρακολουθω εδω και καιρο τις δουλειες του EpicNameBro. Οσοι ενδιαφερονται ας δουν-ακουσουν τα παραπανω, ειναι ενα podcast με τις δικες του αποψεις σχετικα με την ανακοινωση του τιτλου καθως και την συνεντευξη στο EDGE.

                              Comment


                              • Επιτέλους το άρχισα.
                                Male-Thief έκανα όπως και στο Demon's Souls. Για αρχικό item διάλεξα το pendant χωρίς να έχω ιδέα σε τι χρησιμεύει διαβάζοντας τη περιγραφή του (κάτι για memories of travelers έγραφε, w/e). Πέθανα στο πρώτο (mini/tutorial ?) boss. Βασικά τον άφησα να με σκοτώσει γιατί νόμιζα ότι ήταν προγραμματισμένο να πεθάνω απο το πρώτο τέρας όπως γίνετε και στο Demon's Souls, phail! xD
                                Anyway, τον νίκησα αν και δυσκολεύτηκα λιγάκι στην αρχή. Τα απλά τέρατα φαίνονται πιο εύκολα, ή μπορεί να μου φαίνεται έτσι γιατί έχω τερματίσει το Demon's Souls και ξέρω ότι δεν πρέπει να παίζω αλα Ράμπο.

                                Μου αρέσει μέχρι στιγμής μπορώ να πω.

                                Comment

                                Working...
                                X