Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dark Souls

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Τελικά όλα είναι θέμα build. Αν βρήκες τους 4 Kings εύκολους τότε θεωρώ πως αν είχες άλλο όπλο στους O&S δε θα είχες τόσο μεγάλο πρόβλημα. Έχε υπόψιν πως και ο τελικός έχει υπερβολικά μεγάλο resistance σε lightning.
    Δεν είναι πως είναι κακό όπλο (αν και τα δόρατα δε μου αρέσουν ιδιαίτερα προσωπικά) αλλά ας πούμε το Winged Spear έχει σημαντικά καλύτερο attack με μικρή διαφορά στο βάρος και στα requirements.
    Originally posted by Squall Leonhart
    I used to be a SeeD like you, then I took an icicle in the chest
    Originally posted by 丹野
    Ο sub_zero είναι αυτός ο ψηλός με τα γυαλιά, ενώ ο Παίχτης είναι ο κούκλος αθλητικός τυπάς. Ο LMS δεν ξέρω ποιος είναι, αλλά who cares...
    Originally posted by Ryu_gr
    υπάρχουν τα games που τα "γεμίζουν" με επαναλαμβανόμενα tasks για να δείξουν απλώς ότι έχεις πράγματα να κάνεις (και όταν πας να ασχοληθείς απλά βαριέσαι) και υπάρχει και το Mario Galaxy.

    Comment


    • Originally posted by straier View Post
      Έχε υπόψιν πως και ο τελικός έχει υπερβολικά μεγάλο resistance σε lightning.
      Ωχ τέτοια λέγε μου... Σήμερα λογικά ξεμπερδεύω και από Izalith και μετά μένει ο Gwyn. Έχω και μία fire scythe στο +5 που έχει attack πολύ κοντά στην lightning spear. Αυτή με έσωσε με τον Orsntein.

      Comment


      • Θα ήθελα την γνώμη σας για κάτι που θεωρώ ως βασικό μείον του παιχνιδιού. Το γεγονός ότι δεν υπάρχει bonfire/checkpoint πριν από κάθε boss. Αν και ακούγεται ιερόσυλο πιστεύω ότι έτσι θα λειτουργούσε καλύτερα το παιχνίδι. Ιδού το σκεπτικό μου:
        Το γεγονός ότι υπάρχουν 2-3 bonfires σε κάθε περιοχή είναι κάτι που καταλαβαίνω απόλυτα μιας και όλο το παιχνίδι βασίζεται στο trial and error. Οπότε παίζοντας το ίδιο σημείο ξανά και ξανά γίνεσαι καλύτερος. Το θέμα με τα bosses όμως είναι ότι η διαδρομή από το bonfire μέχρι το boss δεν σου προσφέρει τίποτα. Ούτε trial and error, ούτε βελτίωση. Κάθε φορά που χάνεις σε ένα boss πρέπει να κάνεις την ίδια διαδρομή ξανά και ξανά, μία διαδρομή στην οποία απλά τρέχεις. Πιστεύω κανένας σώφρων gamer δεν θα κάτσει να πολεμήσει τους εχθρούς πριν το boss ξανά και ξανά (αν θες grinding μπορείς να το κάνεις οποιαδήποτε ώρα, οπουδήποτε αλλού). Οπότε απ'το bonfire μέχρι το boss απλώς τρέχεις αποφεύγοντας τους εχθρούς. Αυτό αρχίζει και χτυπάει άσχημα προς το τέλος του παιχνιδιού ειδικά στα Crystal Cave, Tomb Of Giants, New Londo Ruins και λιγότερο στο Sen's Fortress. Κλασικότερο παράδειγμα όλων οι Four Kings. Προσωπικά δεν δυσκολεύτηκα τόσο αν και πάλι τους έπαιξα 7-8 φορές. Φαντάζομαι όμως ότι άλλοι gamers θα δοκίμασαν πάνω από 20 ή 30 φορές και κάθε φορά πρέπει να πας από το darkroot basin να ενεργοποιήσεις τον ανελκυστήρα, να κατέβεις με τον ανελκυστήρα, να τρέξεις μέσα από την valley of drakes και μετά το new londo για να φτάσεις στον αρχηγό. Ή να ξεκινήσεις από το firelink shrine και να χρησιμοποιήσεις 2 ανελκυστήρες και πάλι να τρέξεις αρκετά μέσα από το new londo. Όποια διαδρομή και να πάρεις είναι αρκετά μεγάλη και δεν σου προσφέρει τίποτα. Ούτε σου προσφέρει διασκέδαση, αλλά (το σημαντικότερο) ούτε σε βελτιώνει σαν παίχτη. Ευχαριστώ τον Θεό που στο Anor Londo ήταν μικρή η διαδρομή γιατί τόσες δεκάδες φορές που προσπάθησα τους O&S απλώς θα είχα πετάξει το game και θεωρώ τον εαυτό μου αρκετά υπομονετικό.

        Η άποψη σας;

        Comment


        • Αν σου πω ότι με εξαίρεση την Crystal Cave δεν με ενόχλησε η έλλειψη των bonefires θα με πιστέψεις; Με το νέο update πάντως προστέθηκαν και άλλα τέτοια checkpoints.
          Στους 4 βασιλιάδες υπάρχει ένας πολύ πιο γρήγορος τρόπος αν είσαι διαθετειμένος να χάσεις λίγο health ή αν έχεις το Fall Control. Όπως περνάς την ξύλινη γέφυρα ερχόμενος από το ανελκυστήρα της Firelink Shrine και συναντάς τα πρώτα φαντάσματα στο New Londo Ruins κάνεις jump σε μια περιοχή που έχει νερό, περπατάς λιγάκι και έφτασες στο boss.

          Comment


          • Στο Demon's Souls έπρεπε να παίξεις την πίστα ολόκληρη από την αρχή ως το boss.
            Carpe diem

            Comment


            • Comment


              • Ω ναι.
                Carpe diem

                Comment


                • Αυτό το παιχνίδι δεν μπορώ το ψυχολογήσω. Δηλαδή ο Bed Of Chaos τι ακριβώς ρόλο βάραγε; Boss που βγαίνει με 3 χτυπήματα;

                  Comment


                  • Τέλος και το Dark Souls.

                    Θα ήθελα να γράψω γενικές εντυπώσεις, αλλά άστο βαριέμαι.

                    Απλώς θέλω να αφιερώσω στον Miyazaki ή οποιονδήποτε άλλο στην FS που αποφάσισε να μην μπουν bonfires πριν από κάθε boss αυτό:

                     


                    Comment


                    • Comment


                      • Εν αναμονή του 2,ορίστε τι φτιάξανε στην Ιαπωνία.Straier αν είσαι ακόμα εκεί,σπεύσε.
                        Last December, From Software announced it was rolling out a Dark Souls themed cafe. Yesterday, it opened in Tokyo. Let's have a look inside.
                        Carpe diem

                        Comment


                        • Θέλω τις Σκοτεινές Ψυχές 2 τώρα. Θέλω να μου σκίζει τα βάρδουλα ο πρώτος ιππόταρος. Θέλω να με κάνει άλογο το πρώτο boss. Θέλω να βγάζω τα εσώψυχά μου προς τα έξω κάθε φορά που ψοφάω πριν πάρω το σώμα μου. Θέλω να με ακίζει βρώμικα το αντίπαλο A.I. ( όχι με κλέψιμο). Γενικά θέλω το παιχνίδι να είναι τόσο παλούκι ώστε ο Altair να μην πάρει την πλατίνα ποτές.

                          Comment


                          • Κακέ.
                            Carpe diem

                            Comment


                            • δυο δικά μου βιντεάκια

                              Star Citizen videos Star Citizen gallery

                              Comment


                              • Χαχαχαχαχαχα

                                Η επικη στιγμη ειναι στο πρωτο Boss που πηδαει πανω σου ενω καθεσαι στο μπαλκονακι και θεωρεις οτι εισαι ασφαλης . Noμιζω οτι οι περισσοτεροι την εχουμε παθει Koρυφαιο σκηνικο που φυσικα ειναι τρολαρισμα του παιχνιδιου και στον παικτη αλλα περισσοτερο προς την βιομηχανια και τις παγιες νορμες του level design-safe spots που χρησιμοποιει στα παιχνιδια.

                                Πολυ ωραια videos!!

                                Comment

                                Working...
                                X