Δεν μπορείς να συγκρίνεις ανόμοια πράγματα απλα επειδή εμπίπτουν στην γενικότεργ κατηγορία games. Δεν έχω παίξει το Halo 3 αλλά για τα άλλα δύο μπορώ να πω, πως αποτελούν ΑΑΑ εμπειρίες στο είδος τους. Κι αν με ρωτάς, προτιμώ ένα replay anytime σε αυτά τα δυο( η στο πρώτο Halo που είχα λατρέψει) από ότι στο Braid χωρίς αυτό να αναιρεί πως με το Braid διασκέδασα πάρα πολυ και παρατήρησα- όπως και με το Portal- πράγματα που δεν είχα δει να εφαρμόζονται τόσο καλά σε game( από τη δική μου gaming εμπειρία)
Αυτό που είδες από το demo πάντως στο Braid σαν πρόκληση, δεν έχει καμμία σχέση με το τι συμβαίνει στη συνέχεια. Για μενα είναι πάνω από όλα ένα puzzle game στα χνάρια( σε πολύυυυ γενικά όρια) του Mario Vs Donkey, ή παρόμοιων puzzle/platformers. Σε πολλά σημεία θέλει πολλή σκέψη, ευστροφία ακόμη και το λεγόμενο out of the box thinking. Τώρα σαφέστα αν η αιθητική, σαν πακέτο, είναι απωθητική για κάποιον πάω πάσο, εκεί είναι θέμα γούστου. Προσωπικά έχω αναφερθεί σε games που το παίζουν δήθεν( όπως και σε ταινίες κτλ αλλά αυτό είναι άλλο θέμα) και είχα την πεποίθηση πως το Braid θα ήταν ένα από αυτά, ευτυχώς έπεσα έξω. Και το Lucidity προσπάθησε να κάνει κάτι ανάλογο και μάλλον- τα reviews μιλάνε δεν το έχω παίξει- απέτυχε.
Αυτό που είδες από το demo πάντως στο Braid σαν πρόκληση, δεν έχει καμμία σχέση με το τι συμβαίνει στη συνέχεια. Για μενα είναι πάνω από όλα ένα puzzle game στα χνάρια( σε πολύυυυ γενικά όρια) του Mario Vs Donkey, ή παρόμοιων puzzle/platformers. Σε πολλά σημεία θέλει πολλή σκέψη, ευστροφία ακόμη και το λεγόμενο out of the box thinking. Τώρα σαφέστα αν η αιθητική, σαν πακέτο, είναι απωθητική για κάποιον πάω πάσο, εκεί είναι θέμα γούστου. Προσωπικά έχω αναφερθεί σε games που το παίζουν δήθεν( όπως και σε ταινίες κτλ αλλά αυτό είναι άλλο θέμα) και είχα την πεποίθηση πως το Braid θα ήταν ένα από αυτά, ευτυχώς έπεσα έξω. Και το Lucidity προσπάθησε να κάνει κάτι ανάλογο και μάλλον- τα reviews μιλάνε δεν το έχω παίξει- απέτυχε.
Comment